het is alleen niet zijn echte zoon... hjj heeft hem wl vanaf zijn derde opgevoedquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:18 schreef Bocaj het volgende:
Egbert heeft ook een zoon van 30... dan was hij dus met 15 al vader...
Nee, juist niet. Ze zei "Áls ik thuis een vriendje had gehad...."quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Milica is niet single hoor. Ze verraadde dat gisteren zelfs terwijl ze der mond had moeten houden in het spel met Jeroen...
ze zei toch: ALS ik een vriendje thuis had... en sloeg toen haar hand voor de mondquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Milica is niet single hoor. Ze verraadde dat gisteren zelfs terwijl ze der mond had moeten houden in het spel met Jeroen...
Precies. Milica is zo single als maar kanquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zei toch: ALS ik een vriendje thuis had... en sloeg toen haar hand voor de mond![]()
Iddquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik dus idd ook. Die moeder is ook behoorlijk vrij (jointjes enzo) en Milica lust er volgens mij wel pap van. Ze is niet voor niets vrijgezel
Dat wordt de nieuwe LindaDuikt zo met Semih in bed
Volgens mij heeft Marcel er ook geen moeite mee. Maar die gaat liever voor Milica volgens mij...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd, vooral door die moeder die duikt zelf met een beetje pech ook met ome Egbert het bed in ofzo
Nee dat is niet zijn echte zoon.. hij kent hem vanaf zijn 3equote:Op zondag 20 augustus 2006 15:18 schreef Bocaj het volgende:
Egbert heeft ook een zoon van 30... dan was hij dus met 15 al vader...
Ze moest zelfs huilenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ik lees net dat Monique het toilet had verstopt door er nota bene een tampon in te gooien?
Klopt..... ze ziet eruit als een dom persoon en ze is het ook nogquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ik lees net dat Monique het toilet had verstopt door er nota bene een tampon in te gooien?
Je loopt een beetje achterquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
Hoorde daar niet een 'als' bij?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:19 schreef Nostalgist het volgende:
Spuit elf.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:26 schreef Pinball het volgende:
Hoorde daar niet een 'als' bij?
"als ik een vriendje thuis had zitten.." meende ik.
daar is hummie op tegenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:28 schreef Jesssica het volgende:
Marlies en Tijn, dat gaat neuken worden
dat kan ik toch niet ruikenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dudette, ik ben net 15 minuten wakker
Joa denk het wel weerquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:32 schreef Snoet123 het volgende:
Hebben de gezusters zich (alweer) afgezonderd?...
Kheb ze al gevondenquote:
Prachtige cap zoquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Zitten de zusjes in een dip?
[afbeelding]
Wie is dan Bart en wie Sabine?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:38 schreef scanman01 het volgende:
De nieuwe Bart en Sabine
[afbeelding]
Rekening houdend met wat ik onder de douche heb gezien, gok ik dat de linker Bart is en de rechter Sabinequote:
De Kelly van deze serie....quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:41 schreef Remzz het volgende:
Janine is veeeeels te nadrukkelijk aanwezig dat gaat der echt stemmen kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |