Zender checken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:11 schreef arneaux het volgende:
Egbert, speak up, ik versta er werkelijk geen flikker van.
Als ik de boel in fullscreen bekijk, kan ik dat onderscheid ook nog ontdekken. Echter, als je verslagjes wilt tikken, kun je het beeld niet op fullscreen gooien en dan zijn die details niet meer zichtbaar. Mensen die het onderscheid wél kunnen maken (zoals jij), zouden ook verslagjes weg kunnen tikken! Succes!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:08 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Het is heel simpel... de een ziet er duidelijk jonger uit dan de andere..
de oudere... dat is Monique.. de jongere.. dat is Sabrina... als je een beetje mensen kennis hebt, zie je dat de een er ook uit ziet als een 35 jarige... dat zie je gewoon aan het gezicht... de andere ziet er duidelijk jonger uit... das dus de 27 jarige Sabrina...
succes![]()
Ik bedoel het goed hoor.. het is namelijk goed te zien.. ook op klein scherm... maarja ik wordt weer verkeerd begrepen. Mijn "Succes" is niet cynisch bedoeld... Beetje jammer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als ik de boel in fullscreen bekijk, kan ik dat onderscheid ook nog ontdekken. Echter, als je verslagjes wilt tikken, kun je het beeld niet op fullscreen gooien en dan zijn die details niet meer zichtbaar. Mensen die het onderscheid wél kunnen maken (zoals jij), zouden ook verslagjes weg kunnen tikken! Succes!
Best wel terechtquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Heb een beetje Scanman/Lieske syndroom geloof ik, al zit ik nu op een stoel en niet op de bank
Het lijkt vast of de tijd voorbij vliegt als je middag en avondeten 3 uur achter elkaar opeetquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:16 schreef markna het volgende:
uhhh egbert heeft het over tijd gebrek ???
je zit daar nog wel ff geloof ik
Welnee, maar het was een beetje een inkoppertje om deze re te gevenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:16 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed hoor.. het is namelijk goed te zien.. ook op klein scherm... maarja ik wordt weer verkeerd begrepen. Beetje jammer.
klopt en het is wel balangrijk in het begin vrienden temaken aangezien de mesten stemmen op de persoon in het begin waar ze het minst mee om gingen. Je kunt in die korte tijd moeilijk een hekel aan iemand krijgen.. hoewel bij Janine alles mogelijk is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:15 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat Marcia nog best wellis stemmen zou kunnen gaan krijgen. Ze trekt echt met niemand op, behalve met ha pa, heel-de-tijd.
AAAAAAAAAAh Fuck, zie je wel een kwestie van tijd voor het weer over die spuuglelijke wibrabank zou gaanquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Wat lach je lief naar me
Heb een beetje Scanman/Lieske syndroom geloof ik, al zit ik nu op een stoel en niet op de bank
het is al goed, we vergeven het je.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Wat lach je lief naar me
Ik ben heel vergevingsgezind. Twee tieten en een kut, prima al!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
het is al goed, we vergeven het je.straks valt ze naakt heel erg tegen muahaha.
![]()
Banken zijn er om op te zitten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAh Fuck, zie je wel een kwestie van tijd voor het weer over die spuuglelijke wibrabank zou gaan
Hoe weten ze dat? (ik heb geen streams aan)quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:23 schreef arneaux het volgende:
Haha. Geinig, 1 van de zusjes heeft de oude zender van Linda om.
Linda's naam staat erop geschreven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat? (ik heb geen streams aan)
Dat vroeg ik me ook af, ik heb de streams ff zonder geluid aan!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Op 1 van de zenders zat een plakkertje met daarop de naam "Linda".quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
aahhh vandaarquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Linda's naam staat erop geschreven.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:27 schreef bb-millie het volgende:
![]()
![]()
mijn allereerste (nietszeggende) "dinges"shot
[afbeelding]
hij is wel errug mini hoor, jeeses ben ik daar de halve dag mee bezig geweest....![]()
Ze had al veel operaties ondergaan he? Lip, borsten en wat was het nog meer?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
Toch wel jammer dat veel nep is, want wel een mooi meissie.
Ach, een beetje de natuur wat helpen is toch niet erg?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
Toch wel jammer dat veel nep is, want wel een mooi meissie.
Daar zat ik nét over na te denken.. over die ronde bol op tafel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:27 schreef Kokstra het volgende:
Geen tafelcamera dit jaar?
neus en billenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ze had al veel operaties ondergaan he? Lip, borsten en wat was het nog meer?
neus, lippen, oren, borsten, buik en billen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ze had al veel operaties ondergaan he? Lip, borsten en wat was het nog meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |