ze zijn al wat langer bezig hoor.... Ik ging om 17;00 uur em vriend opahlen en toen waren ze toch al bezig?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:10 schreef witste het volgende:
14 x minimaal 2 minuten excl. begeeftijd is toch al gauw bijna een half uurtje...
Ze zijn al een uur en een kwartier bezig....... zo moeilijk is dat toch niet? Bieden?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
egbert is terug
ze mogen nu de woonkamer ook niet uit tot ze klaar zijn met biedenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:10 schreef arneaux het volgende:
Wat zitten ze trouwens veel als groep bij elkaar.
geen idee ze zei: dank je wel BBquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:12 schreef ruby het volgende:
Wat doet Hilde nou allemaal weer?
Plassen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee ze zei: dank je wel BB
Bij welke natie's dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:06 schreef SweetHoneyBee het volgende:
[..]
*knip*
dat hardcore bij natie's hoort en dat lonsdale daar dan ook maar bij hoort
*knip*
BB heeft ze dan wel op noodrantsoen gezet, maar toch wel een heel bewuste keuze in het menu gemaakt. Zo voorziet de makreel in een flinke hoeveelheid vitamine D die ze nu zonder zonlicht hard nodig hebben, en de lever voorziet in een grote hoeveelheid b12 die ze net zo goed hard nodig hebben met het noodrantsoen. Beide vitamines zijn heel erg belangrijk voor botten en het spier- en zenuwgestel. De lever is niet van een eend of gans, dus de taferelen van ontploffende ganzen en eenden gaan hier echt niet op.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef arneaux het volgende:
Ja vooral hoe ze die slang rechstreeks in de maag van de eenden doen zodat ze maar zo snel mogelijk vetgemest kunnen worden, en af en toe he kan de maag het allemaal niet aan en dan ontploft de eend, Echt wat een fantastische maaltijd idd. Ik ben geen vegetarier maar dit zou ik nooit eten.
Ik vermoed duitslandquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij welke natie's dan?
Kon het niet laten...
Ik had geen idee waar de lever vandaan kwam en ik maakte een te vroege aanname.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
BB heeft ze dan wel op noodrantsoen gezet, maar toch wel een heel bewuste keuze in het menu gemaakt. Zo voorziet de makreel in een flinke hoeveelheid vitamine D die ze nu zonder zonlicht hard nodig hebben, en de lever voorziet in een grote hoeveelheid b12 die ze net zo goed hard nodig hebben met het noodrantsoen. Beide vitamines zijn heel erg belangrijk voor botten en het spier- en zenuwgestel. De lever is niet van een eend of gans, dus de taferelen van ontploffende ganzen en kippen gaan hier echt niet op.
Ze denken er inderdaad wel over na bij BB. Net als bij de pindakaas, uien van het noodrantsoen van BB-5quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
BB heeft ze dan wel op noodrantsoen gezet, maar toch wel een heel bewuste keuze in het menu gemaakt. Zo voorziet de makreel in een flinke hoeveelheid vitamine D die ze nu zonder zonlicht hard nodig hebben, en de lever voorziet in een grote hoeveelheid b12 die ze net zo goed hard nodig hebben met het noodrantsoen. Beide vitamines zijn heel erg belangrijk voor botten en het spier- en zenuwgestel. De lever is niet van een eend of gans, dus de taferelen van ontploffende ganzen en kippen gaan hier echt niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |