In tegenstelling tot Sabrina.quote:
minder simpel?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geprobeerd.... vond ik minder simpel
Fraps vond ik ook niet echt handig... deze vind ik ideaal.
screenhunter ken ik niet
en hoe werkt het verder na het knopje te hebben ingedrukt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
minder simpel?
1 knopje indrukken is toch niet zo moeilijk
[POLL] Ga jij CAPS maken van BB6?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:48 schreef D.Rose het volgende:
minder simpel?
1 knopje indrukken is toch niet zo moeilijk
Mijn steun heb je !quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:51 schreef Wickedangel het volgende:
Lieve mensen, kunnen jullie ajb elders verder babbelen over de capprogramma's? Zie linkje van Pinball.
Eigenlijk is dit een mooi project.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:49 schreef _The_General_ het volgende:
Het ritme is er al uit aan het gaan, ze gaan nu al aan het avondeten!
nee die moeten ze laten ligenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:54 schreef Kinga het volgende:
Oke vraagje, de helft van hun kluis moeten ze bij vertrek aan iemand anders geven, en de andere helft dan? Mogen ze die meenemen?
Mijn idee. Wat ik me afvraag; is het bedrag wat je inzet zowieso helemaal weg daarna? Stel je veel mensen zetten boven de 20.000 euro in dan gaat de pot dus heeel erg naar beneden. Dus tja, iedereen moet gewoon zo laag mogelijk inzetten om de pot kunstmatig hoog te houden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:52 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zou ook geen geld inzetten. Meestal krijg je toch 2, danwel 3 nominaties. Lost weinig op.
is een apart topic overquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:54 schreef Kinga het volgende:
Oke vraagje, de helft van hun kluis moeten ze bij vertrek aan iemand anders geven, en de andere helft dan? Mogen ze die meenemen?
Alleen als je het winnende bod hebt lijkt me toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:55 schreef arneaux het volgende:
Mijn idee. Wat ik me afvraag; is het bedrag wat je inzet zowieso helemaal weg daarna? Stel je veel mensen zetten boven de 20.000 euro in dan gaat de pot dus heeel erg naar beneden. Dus tja, iedereen moet gewoon zo laag mogelijk inzetten om de pot kunstmatig hoog te houden.
Dat moet je in de FB vragenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:51 schreef Nostalgist het volgende:
Mag de TT worden aangepast naar jokerS ?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan van [COS #20] nominatiejoker veranderd worden in nominatiejokers?
Geen flauw idee. Staat dat ergens expliciet vermeld? Ik zie BB er wel voor aan gewoon al het geld te cashen onder het mom van; ja zoveel had je ervoor over om hier te blijven, maar je hebt niet het hoogst geboden, en tja das gewoon dikke pech maar je bent je geld kwijt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Alleen als je het winnende bod hebt lijkt me toch?
Of gewoon een topicreportquote:
Dat zou een vreemde manier zijn van bieden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Staat dat ergens expliciet vermeld? Ik zie BB er wel voor aan gewoon al het geld te cashen onder het mom van; ja zoveel had je ervoor over om hier te blijven, maar je hebt niet het hoogst geboden, en tja das gewoon dikke pech maar je bent je geld kwijt.
Lijkt me ook . BB heeft nog kansen genoeg om het prijzengeld naar beneden te halen.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Alleen als je het winnende bod hebt lijkt me toch?
Dat is t ook. Je moet t denk ik ook meer zien als wedden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat zou een vreemde manier zijn van bieden.
Nee, maar zo werkt een veiling normaal gesproken nooit, dus dat zou me heel erg verbazen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:59 schreef arneaux het volgende:
Geen flauw idee. Staat dat ergens expliciet vermeld?
'Men' zal de jokers wel geheim houden voor de rest van de bewoners...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:03 schreef tybalt2 het volgende:
Ik verwacht dat de mensen met de jokers straks snel genomineerd zullen worden, zodat de jokers weggespeeld worden en iedereen weer dezelfde uitgangspositie heeft..
Maar als die het hoogste bod heeft kan die hem inzettenquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef arneaux het volgende:
Die Semih kan bieden wattie wil, maar genomineerd staattie toch al.
dat zou wel leuk zijn, maar ik ben bang dat het voor de bewoners geheim blijft wie de jokers hebben..quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:03 schreef tybalt2 het volgende:
Ik verwacht dat de mensen met de jokers straks snel genomineerd zullen worden, zodat de jokers weggespeeld worden en iedereen weer dezelfde uitgangspositie heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |