abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41140717
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:13 schreef Githa het volgende:
Dutch..... oke, oke, géén Dora!
Bob is ook véél cooler maar wie noemt zijn kat nu tiettus
Ik kijk al die kinderseries nooit (doelgroep hè ) maar hoor die namen van dat bob de bouwer gebeuren wel voorbij komen in die vreselijk irritante bob de bouwer macaroni reclame. Ik dacht altijd dat ik het verkeerd verstond. En nog weet ik niet hoe al die dingen heten. Ik versta altijd Scoop, neuk en tiettus, maar dat zal het wel niet zijn
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:08:27 #132
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_41142057
Ik had het nooit verwacht, maar toch is het vandaag gebeurd.. Teigetje is van zijn troon gestoten.

Bambi kwam, zag en overwon. Helemaal euforisch was Suus, toen ze Bambi ontdekte bij die ene supermarkt die meent op de kleintjes te willen letten. Bambi werd vastgepakt en niet meer losgelaten. De barcode hebben we er bij de kassa zelfs af moeten slopen zodat hij ingescand kon worden. Loslaten was geen optie. Na veel gevraag, gesmeek en zelfs omkopingspogingen hadden we Suus zover dat Bambi tijdens het eten op de bank mocht, anders had hij zeker naast haar bord / op haar schoot gelegen en onder de appelmoes/jus/yoghurt gezeten. Tijdens het badritueel moest Bambi op de wastafel, zodat hij kon toekijken hoe ze haar haartjes ging wassen en haar tandjes ging poetsen en liefdevol werd hij vastgeklemd en half gewurgd bij het naar bed gaan. Teigetje ligt nog wel in haar bedje, maar is een plekje naar het hoofdeind opgeschoven. Bambi ligt nu op teigetjes oude plek, ingeklemd in haar armen. Het is ware liefde tussen een peuter en een pluchen hertje...

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 21:09:35 #133
81992 Githa
pi_41142089
Scoop, dizzy, liftie, muck ( neuk ) rolly, hector, tiettus, wendy, sput en natuurlijk Bob heb ik ze nu allemaal
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 21:09:49 #134
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41142097
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 23:45 schreef Githa het volgende:
Jordy roept de hele dag "Bob...Bob...Bob bouwwwww...Bob"en nu is hij vanmiddag met oma naar de stad geweest en is hij zijn bob de bouwer pop verloren

Hij heeft ook een riem van bob de bouwer en telkens als je vraagt waar Bob is dan gaat die trui omhoog óók als hij de riem niet aan heeft....
Heb je een foto van de Bob-pop? Wij hebben er eentje hier, als het toevallig dezelfde is denk ik dat Jordy hem wel mag hebben van Christan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 21:11:41 #135
81992 Githa
pi_41142177
Nee, zelfs geen foto van Bob
Maar het was een gewone bob met helm en een waterpomptang onder zijn riem.
pi_41142195
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 08:48 schreef bixister het volgende:
die heeft piet ook.
Sven ook

en die moet ook als het tijd is om gewassen te worden, 's avonds meteen weer terug op zijn bed (dat dekbedovertrek gaat onder luid protest de wasmachine in)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:12:30 #137
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41142207
Ach wat een lieve foto. Ze is er overduidelijk héél gelukkig mee, Ireth!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 21:13:15 #138
13151 crew  Rewimo
pi_41142237
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:11 schreef Githa het volgende:
Nee, zelfs geen foto van Bob
Maar het was een gewone bob met helm en een waterpomptang onder zijn riem.
Die hebben wij dan ook. Zal ik het vragen aan Christan morgen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41142254
oeeeeeeeei Suus wat een plaatje en het is inderdaad wel en lief beestje he die bambi...

Hier trouwens wel een totale Dora-fanaat in huis....Om moe van de te worden, maar goed, gelukkig is de dvd-speler beneden stuk en ziet ze het alleen in Engels....dus het is niet meer Zwieber niet stelen, maar Swiper no swiping... en als ze iets heeeeeeel graag wil is het niet alsjeblieft, maar aljepleaseeeee.
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 21:14:09 #140
81992 Githa
pi_41142276
Dat is super lief, maar ik wil niks van Christan afpakken hoor ik kan voor Jordy best opzoek gaan voor een nieuwe.
  Jubileum moderator donderdag 24 augustus 2006 @ 21:15:34 #141
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41142340
Suus leuk is hij he? Iris heeft hem ook, dezelfde liefde als bij Suus, en ze kijken samen naar Bambi 2.
"Kijk Bamb (ja echt zo afgekort) Jouw papa is op tv! Kijk Bamb, jouw stampertje"
Etc. Etc.
Zeer vertederend...

Iris heeft trouwens een nieuwe rol hier in huis, ze is verpleegster voor Sjors. Sjors is dinsdag geopereerd, er is een stuk voet bij hem weggehaald met tumor, en Iris is de aangewezen kattenverpleegkundige. Ze houdt hem constant in de gaten, brengt bakjes water en geeft hem eten (op haar hand) en snoepjes. Vanavond moest Sjors een kap op, om niet te kunnen kluiven aan de hechtingen, en ze heeft geholpen om een mooi plekje in de schuur voor Sjors te maken. Hij kan nl. niet meer door het kattenluikje met die kap op zijn hoofd, dus hij mag zolang in de schuur slapen 's nachts. (Hij wil niet in huis, hij is eventjes bang voor de andere kat)
Ze heeft een dekentje voor hem neergelegd, en allemaal eten en drinken erbij zodat hij lekker kan slapen. "Zo is het gezellig he Sjors?" zei ze toen ze klaar was.
We konden haar met heeeeel veel moeite overtuigen dat het niet nodig was dat ze er ook bij sliep vannacht.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 21:17:40 #142
13151 crew  Rewimo
pi_41142454
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:14 schreef Githa het volgende:
Dat is super lief, maar ik wil niks van Christan afpakken hoor ik kan voor Jordy best opzoek gaan voor een nieuwe.
Hij speelt er niet meer mee
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 21:18:30 #143
13151 crew  Rewimo
pi_41142493
Iris
pi_41142657
Iris wat ben jij lief voor de poes. Een echte verzorgerster in wording....
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:25:36 #145
103793 kozakken
Living the life
pi_41142794
Wat een leuke dekbedden allemaal. Jammer genoeg vallen de meesten van de Hema al af, omdat we een groot bed hebben ipv peuterbed. (en laten daar nou net alle leuke hoezen tussen zitten )

Die van de ikea zijn ook errug leuk zeg!
Jammer dat ik voorlopig niet meer hoef. Heb er nu drie en dus geen goed excuus voor nog een extra exemplaar.

En vergeet ik nou toch bijna te reageren op Lieve, Lieve Jolie
en Suus met d'r hertje 'k zie het helemaal voor me bij de kleine grote kruidenier enzo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:04:55 #146
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41144237
Zuster Iris

Suus met bami Zoë der benaming voor bambi

Wat liefffff Jolie

Arme Jordy
pi_41146289
Rottdog, hoe gaat het nu verder met Zoe? Ik zag in 't hoe-zwaar-is-je-baby-topic dat ze pas opnieuw gewogen is, gaat ze nog steeds zo hard omhoog in de curve? ik dacht ineens aan al die dingen waarvoor een 18-kilo-grens geldt: ons autostoeltje, de bugaboo, enz.. lijkt me ook lastig voor jullie.
En gaat 't verder goed?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:33:15 #148
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_41147092
Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar..

Mag ik even jubelen?..
Rappapaaaa..... Rappapaaaa.....

Hanne doet wat losse stapjes!

Het is wel tussen pappa en mamma (of zoals vanavond, oma en mamma) in en dan heen en weer, maar ze doet 't! We moeten wel even onze handen losjes onder d'r okseltjes houden anders zakt ze net zo snel weer door haar hoefjes en komt ze pijlsnel naar je toe gekropen.
Af en toe zie je haar overdag even staan twijfelen. Dan staat ze los bij het pcmeubel of bij de tafel en dan zie je dat ze eigenlijk wel wil proberen om een stapje te doen, ze wankelt even en besluit dan toc maar om kruipend de oversteek te maken.

En onze grote kleine man is weer thuis van vier dagen logeren bij opa en oma. Wat is ie dan ineens groot zeg, als je vier dagen alleen Hanne hebt gezien. Hij heeft het goed naar z'n zin gehad. Elke dag belden we even maar meneer was dan niet aanspreekbaar.. "Neeheee.. Ik ben bezig! " De Lego was interessanter.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:27:19 #149
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41148872
Wat goed van Hanne
En wat lekker dat Wilyan het zo naar zijn zin heeft gehad bij Opa en Oma. Vier dagen is wel lang, hoor. Langer dan 1 nachtje heb ik het nog nooit aangedurfd. En ik denk dat mijn ouders veel langer dan dat ook niet zouden willen. Maar dat ligt waarschijnlijk meer aan Job dan aan hen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 07:56:46 #150
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41153577
Gisteren haalde ik Maria op van het kinderdagverblijf. Ik tilde d'r op en zag dat ze een andere broek aan had, niet één van haarzelf. Dus ik zei: “was je broek vies geworden, moest je een andere aan?” Ik verwachtte niet eens echt een reactie. Zegt ze ineens, wijzend naar een meisje dat door haar vader opgetild werd: “Daar mijn broek!” Ik kijk en verdomd, dat meisje draagt het spijkerbroekje dat Maria ook heeft. Maar is het echt haar spijkerbroek? Ja, zo blijkt. De leidster wist het niet meer en had gedacht het zo goed te doen.
“Niette broek Maria”, zeg je over de broek die ik inmiddels aan het uittrekken ben om te wisselen, zodat het weer klopt.“Dát mijn broek!”
Ik vind het zo knap en zeg lachend tegen de leidster die het even niet meer wist: “Je kunt die dingen prima aan Maria vragen, die weet het precies en kan het je zo vertellen. Hoor maar”! Had ze niet verwacht, maar ze moet er ook heel hard om lachen. Zo stoer dat ze die dingen weet en dan zegt (wel pas als ik er ben, dotje).

Zo zegt ze ook als we naar buiten gaan bij oké weer: "Lekkuh weertje! Lekkuh zommetje!" Ik lach me rot de hele dag. En moet haar steeds naar me toetrekken en tegen me aandrukken. Ze is wel echt álles, hoor.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:08:52 #151
13151 crew  Rewimo
pi_41153648
Ehm Jordy, Christan wil toch nog geen afscheid nemen van zijn Bob...
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:20:24 #152
81992 Githa
pi_41154573
Geeft niks Christan Bob is gewoon lief!
Toch lief dat je aan ons dacht Rewimo!
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:22:56 #153
81992 Githa
pi_41154632
Maria, dat is echt heel knap

Hanne jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, je kan stappen
en Wilyan 4 dagen wqeg ik zou na dag 1 zal aan het aftellen zijn
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:33:27 #154
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41154832
Maria wat knap van jou. Wat ben jij een lieve meid voor jouw mama zeg met al dat geklets.

En Hanne...zelf stappen..goed hoor!!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:51:34 #155
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41155209
Hanne, stappen, wat knap!
En Maria die al zoveel weet....
Suus, ik begrijp heel erg goed dat je Bambi verkiest boven je andere beesten hoor. Bambi is mooi en Bambi is een hertje.

Gezien de tractordekbedhoezen..... Ik ben zoooo bang dat over een tijdje Luuke's hele mooie kamer ineens in K3 stijl moet ofzo. Of dat ze alles van de Disneyprinsessen wil. Want ik hou daar helemaal niet van. Dus tot die dag geniet ik maar dubbelop van alle (door mama uitgezochte ) pracht en praal op haar kamer.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:54:47 #156
81992 Githa
pi_41155280
Daar ben ik nu al van aan het bij aan het komen Lishe
Jordy wil overal Bob en tja, wie ben ik dan het is ook zo schattig hoe hij s'avonds de Bobposter aan de muur een kusje gaat geven
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:59:21 #157
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41155376
Lishe
Dat heb ik dus juist met die auto's. Léon heeft net een prachtige kamer gekregen en wat doet papa? Die hangt er een knoeperd van een poster van een F1-auto op. En Léon vindt het prachtig. Mama niet. Mama wil kikkers op zijn kamer, mama wil dat haar zoontje niet zo snel groot wordt.
Stomme papa.

Hanne knap hoor! Noli wat ben je dan trots hè?

Githa bedankt! Léon is inmiddels ook in het bezit van een Bob de Bouwer-riemen én sokken. Hij heeft ook die pop waar jij het over heeft, maar die wil hij echt nog niet afstaan. Is zijn maatje.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:59:27 #158
61800 Rottdog
pi_41155378
Poejmojn eigenlijk staat ze sinds de laatste weging stil kwa gewicht, kan wel merken aan kleding dat ze de lucht ingaat en haar buikje verdwijnt beetje bij beetje dus wie weet blijkt het straks allemaal mee te vallen. Over een mnd of 4 gaan we weer naar het CB omdat dan pas duidelijk is wat de verhouding tussen lengte en gewicht is. Het is gewoon een mooi bolle tante die me de oren van de kop kletst en nu vraagt of ik wil opschieten want ze wil naar beeden (beneden).

Hanne grote meid

Stoere Wilyan

Maria slimme tante

Droom al nachten lang over de toekomstige kamer van Zoë met alle kunst en kitsch
erop aan We gaan in November beginnen met voor haar een nieuw kamertje met een groot bed enzo maar wat ben ik blij dat het nog eventjes duurt
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:04:43 #159
13151 crew  Rewimo
pi_41155483
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:51 schreef Lishe het volgende:
Gezien de tractordekbedhoezen..... Ik ben zoooo bang dat over een tijdje Luuke's hele mooie kamer ineens in K3 stijl moet ofzo. Of dat ze alles van de Disneyprinsessen wil. Want ik hou daar helemaal niet van. Dus tot die dag geniet ik maar dubbelop van alle (door mama uitgezochte ) pracht en praal op haar kamer.
Nou ja, zolang je het dan bij een dekbedhoes kan houden...
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:08:32 #160
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_41155555
en weet je wat dan nog veel erger is.

Ben je zelf eindelijk zo ver dat je de"babykamer" wil veranderen voor ze .in het geen wat ze graag willen, en dan krijg je na een half jaar als je geluk hebt mmm dit is eigenlijk niet meer helemaal leuk ik wil graag .................
Begint alles weer van voor af aan.
pi_41155604
ik zag die bob-poppen laatst nog bij bart smit, misschien zijn ze daar nog te koop?

ach lishe, voorlopig ben je nog lekker de baas hoor over luukes kamer.

hanne, wat knap!!!

maria ook al zo slim met 'r kleding-inzicht, grappig is dat die verrassende dingen die ze ineens dondersgoed blijken te weten.
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:15:09 #162
81992 Githa
pi_41155702
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:11 schreef bixister het volgende:
ik zag die bob-poppen laatst nog bij bart smit, misschien zijn ze daar nog te koop?
Vast wel, het is niet zo dat ik wanhopig op zoek ben hoor, mocht die indruk er zijn Jordy heeft genoeg spulletje van Bob waarop hij hem kan zien en mochten we de pop ergens tegenkomen dan nemen we hem uiteraard mee.
Gewoon zonde dat hij hem verloren is.
pi_41155817
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:08 schreef reni het volgende:
en weet je wat dan nog veel erger is.

Ben je zelf eindelijk zo ver dat je de"babykamer" wil veranderen voor ze .in het geen wat ze graag willen, en dan krijg je na een half jaar als je geluk hebt mmm dit is eigenlijk niet meer helemaal leuk ik wil graag .................
Begint alles weer van voor af aan.
ik vind ze nog wel erg klein om daar al zoveel stem in te krijgen eigenlijk. maar goed, dan maar beschouwen als een mooie oefening in leren 'blij zijn met wat je hebt' lijkt me. kom nou, je gaat toch niet ieder half jaar de kinderkamer restylen omdat je kind het niet meer zo leuk vindt?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:24:01 #164
116937 reni
pi_41155911
nee ,tuurlijk niet.
ik bedoel maar te zeggen ben je zelf eindelik zo ver dat je het gaat veranderen.
Kinderen Beslissen toch en beetje mee je gaat een kamer niet blauw maken als ze een hekel hebben aan blauw de kleur die ze mooi vinden oid.
Kinderen groeien nu eenmaal harder dan je wil dat ze doen.Dus ook hun eigen ideen over iets.
Wil dus niet zeggen dat ze dat dan ook krijgen .
alleen de les "volgende keer beter nadenken"
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:25:08 #165
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41155930
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:19 schreef bixister het volgende:

[..]

ik vind ze nog wel erg klein om daar al zoveel stem in te krijgen eigenlijk. maar goed, dan maar beschouwen als een mooie oefening in leren 'blij zijn met wat je hebt' lijkt me. kom nou, je gaat toch niet ieder half jaar de kinderkamer restylen omdat je kind het niet meer zo leuk vindt?
Precies Sterre heeft een jaartje geleden een prinsessendekbedhoes uitgekozen. Nu heeft ze een hekel aan roze. Als die hoes er nu om zit gaat ze eerst wel piepen (Ik hou niet van roze, ik wil geen prinsessen), dan zeg ik dat ze maar gauw d'r ogen dicht moet doen en gaan slapen, dan ziet ze het ook niet meer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:32:18 #166
13151 crew  Rewimo
pi_41156062
Een tipje: vrij neutrale wanden en aankleding met accessoires Magneet- en prikborden zijn handig, evenals verwijderbare muurstickers. Mocht kindlief dan echt gruwen van zijn een half jaar geleden nog helemaal te gekke idolen, dan kun je redelijk simpel de kamer aanpassen aan de nieuwste rage
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:36:39 #167
116937 reni
pi_41156168
Wat ik dus bedoel te zeggen
ik vind het toch iedere keer best een stap van baby naar kleuter kamer en daarna naar voor ons dan meidenkamer .
als ik dr eindelijk aan toe ben over te stappen van baby naar bv. prinsessenkamer zijn ze al 3 of 4 bij de 5 of 6 vinden ze t een beetje kinderachtig en moet jij al weer gaan beginnen met het idee te verwerken dat ze wel heel snel groot worden .
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:40:19 #168
81992 Githa
pi_41156261
Dus ze zeuren 3 jaar voor een princessenkamer en tegen de tijd dat jij toe bent aan de Big Change dan zijn zij alweer over de princessen fase heen en moet je weer wennen aan iets anders ...zoiets Reni?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:42:20 #169
116937 reni
pi_41156317
ja doe maar , want ik krijg t toch niet neer gezet zoals ik het bedoel.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:45:36 #170
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41156417
Jup. De kamer van Fleur is neutraal met blauw. En ze wilde (let op de verleden tijd) graag een Jip&Janneke kamer. Nou die heeft ze nu. Met raamstickers en gewone stickers. J&J gordijnen en kleine acecoires. Begint ze nu dat ze een Diddl kamer wil. Ik heb ze gezegd dat ze die pas krijgt als ze groter is. Dus als ze naar de basisschool gaat. Als ze over een jaar dus nog steeds een Diddl kamer wil....dan halen J&J weg en dan vervangen we. Maar tot die tijd, doet ze het er maar mooi mee. En anders krijgt ze gewoon een neutrale kamer. Maar een thema pas over een jaar.

En over dingen die je er niet wilt hebben, maar wel hebt....Het was onze oude studeerkamer met een mega-grote foto van een KDC-10 die F-16 boven Bosnie aan het bijtanken is (overgehouden aan mijn vorige werkgever) en toen ik tegen zei dat ie eraf kon, hoorde ik toch echt het luchtalarm afgaan naast me. EEEEEEEEEEEE, mama de vliegtuigen moeten blijven. Die zijn nu van MIJ!!!" Nou, ja duidelijk een J&J kamer met F-16's.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:47:21 #171
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_41156475
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:42 schreef reni het volgende:
ja doe maar , want ik krijg t toch niet neer gezet zoals ik het bedoel.
Volgens mij bedoel je dat eer je er zelf aan gewend bent dat je kind een peuter is met bijbehorende peuterkamer ze alweer toe zijn aan een grotere kindjes kamer. Je emoties daarbij lopen altijd 1 stapje achter in dit proces.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:48:50 #172
116937 reni
pi_41156517
juist ja
  Jubileum moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:28:05 #173
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41174905
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 07:56 schreef Sugar het volgende:

Zo zegt ze ook als we naar buiten gaan bij oké weer: "Lekkuh weertje! Lekkuh zommetje!" Ik lach me rot de hele dag. En moet haar steeds naar me toetrekken en tegen me aandrukken. Ze is wel echt álles, hoor.
Heerlijk om dit soort dingen te lezen vind ik, het maakt je hele dag weer goed dit soort verhalen
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41176984
-weg ivm bloot-

Iemand een idee wat dit kan zijn ? Myrthe zit opeens helemaal onder. Het zijn geen muggenbulten, want het zijn er wel 100 in totaal. Sommige heel grote plakkaten, ook heel kleintjes, geen puntjes in het midden wat op een steek van een insect wijst..

[ Bericht 13% gewijzigd door Ladybos op 25-08-2006 22:11:31 ]
  Jubileum moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:31:10 #175
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41177081
Netelroos misschien?
UItleg:
Urticaria zijn heftig jeukende kleine of grote bultjes en verhevenheden die overal op de huid kunnen voorkomen. Ze kunnen samensmelten tot grote ‘kwaddels’, vaak met een witte ring eromheen. Ze ontwikkelen zich zeer snel (vaak binnen 30 minuten) en trekken vervolgens binnen 12-24 uur weer weg. De meeste mensen hebben vooral ‘s avonds klachten van urticaria die dan tegen de ochtend weer verdwijnen.

http://www.huidinfo.nl/urticari.html
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:32:31 #176
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41177132
Lijkt op netelroos, maar durf het niet met zekerheid te zegen.... Jeukt het? Of doet het pijn?

Heeft ze ergens in gezeten dat je weet....rokje blote benen.... in de tuin of daarbuiten in planten....??

Hoe dan ook veel sterkte en voor Myrthe een dikke
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:32:31 #177
13151 crew  Rewimo
pi_41177133
Jeetje, dat ziet er heftig uit Een of andere allergie misschien?
pi_41177165
Ik dacht als eerste aan brandnetels. Dat is nl de reactie die Djulian er op heeft.
Maar denk niet dat ze in de brandnetels gezeten heeft toch?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:34:39 #179
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41177216
zo zag het er bij Freek ook uit idd. Maar ik heb nooit zeker geweten of het netelroos was...Het was zo snel weg dat ik er niet mee naar de HA ben gegaan. Wat ik later van Saskia van ET en Swets heb gezien op foto's was het idd netelroos.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_41177298
Het jeukt wel (ze krabt er aan) maar ze is wel vrolijk verder, dus heel erg veel last heeft ze er ook niet van. Het werd zo rood/wit toen ze uit bad kwam (nog veel feller dan je op de foto ziet, het zijn echt witte plakkaten en de rest van de huid erom heen is rood).
pi_41177319
Dat is idd wat Myrthe ook wel eens heeft Kan overal van komen..

Is morgen weer over hopelijk, beterschap!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:39:01 #182
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41177363
Misschien om de jeuk weg te halen even koelen. Weet niet of talkpeoder mag en of het dan erger wordt de jeuk of minder.
pi_41177371
Het zou een allergische reactie kunnen zijn op de badolie, maar die gebruik ik al een week of 1,5 dus wel raar dat ze er nu opeens op zou reageren. Misschien de warmte van het bad wat het triggert, ik las op de site die Lois gaf iets over warmte.
pi_41177412
Myrthe heeft er sneller last van als ze bijv al veel muggenbulten heeft, dus een opeenstapelende combinatie van factoren. Misschien bij jullie ook.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:41:05 #185
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41177444
zo ziet/zag netelroos er bij Saskia op z'n ergst uit. Alleen is dit maar een momentopname, en de vlekken veranderen voortduren van kleur en vorm.

Als ik de foto van Myrthe zie, is mijn eerste reactie ook direct "Netelroos" Zo ziet het er bij Saskia ook meestal uit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41177731
Netelroos ja. Ik heb het zelf heftig gehad en nu nog geregeld.
Kan door voeding komen (histaminerijk) Maar ook door medicijnen. Nou ja eigenlijk door van alles. Soms verdwijnt het spontaan, maar het kan ook langdurig zijn. Ligt er ook aan wat de oorzaak is.
Ik zou de jeuk verlichten met wat mentholpoeder. Maar echt helpen doet t niet. Ook verplaatsen de plekken. Zodra ze krabt word het erger en gaan vaak ook de gekrabte plaatsen opzetten.
Sterkte ermee voor je kleine meid. Echt heel vervelend.
Als ze het morgen nog heeft zou ik de dokter even om advies vragen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:53:05 #187
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_41177874
Hmmm ik weet het niet Ladybos, Netelroos is de vlek zeg maar rood en de huid er omheen wit, dit lijkt meer andersom en de vlekjes/vlekken zijn bij Myrthe ook echt verdikt. Ik vind het geloof ik meer lijken op contactallergie(wat overigens volgens mij ook netelroos kan veroorzaken). Lekker duidelijk he?

Vind je avatar trouwens echt heel mooi je meisje wordt echt groot nu he?
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_41178111

vind dit er meer op lijken of niet?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:00:53 #189
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41178157
Zo zag het er bij Freek ook uit. Maar dat was dus echt met een half uurtje weer weg. Geen jeuk ook.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_41178170
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:59 schreef Rottdog het volgende:
Poejmojn eigenlijk staat ze sinds de laatste weging stil kwa gewicht, kan wel merken aan kleding dat ze de lucht ingaat en haar buikje verdwijnt beetje bij beetje dus wie weet blijkt het straks allemaal mee te vallen. Over een mnd of 4 gaan we weer naar het CB omdat dan pas duidelijk is wat de verhouding tussen lengte en gewicht is. Het is gewoon een mooi bolle tante die me de oren van de kop kletst en nu vraagt of ik wil opschieten want ze wil naar beeden (beneden).
Wel fjin dat ze stilstaat en langer ljikt te worden. Goed dat ze zoveel kletst doet Myrthe ook steeds, die is nog maar nauwelijks stil te krijgen.
pi_41178531
Het lijkt inderdaad meer op Anitra's foto. Maar brandnetels zijn het niet geweest in ieder geval. Anyway, de dame ligt lekker te slapen, volgens mij heeft ze er niet veel last van. Bedankt allemaal voor het meedenken Ik ga nu de foto even weghalen, ivm rare figuren die kicken op blote billetjes
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:11:51 #192
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41178560
Jeetje, wat ziet dat er naar uit zeg, die foto's. Hopelijk ziet het er enger uit dan het is. Rrrrr, krijg al jeuk als ik er naar kijk.

Juultje is trouwens gister voor het eerst in zijn leven naar een officiele oppasmams geweest. Het ging hartstikke goed. De grotere kindjes (van 7 ongeveer) deden toneelstukjes en stoeiden met elkaar en Juultje rolde over de grond van het lachen. De mams (die zelf ook Juul heet) noemde hem een 'heerlijk kind' en ik was daar helemaal trots van. Ze zei ook direct dat ze heel goed begreep waarom ik vind dat Juultje andere kindjes om zich heen nodig heeft. Hij bloeide helemaal op tussen al die grote, stoere kids. Verder heeft ie 2 pannenkoeken op en wreef ie daarbij steeds over z'n buikje omdat ie het zo lekker vond. Mijn lieve kleine smulpaap!
pi_41178604
Bij mij waren de vlekken overgens ook wit, wat dikker dan de rest en rood eromheen. En dat waren dus galbulten/netelroos.
Hopelijk is ze er morgen vanaf ladybos.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:15:04 #194
105888 renzell
pi_41178684
Ladybos; wat is dat trouwens een ontzettend leuke foto, die usericon van je! Wat een meidje is het al daar. Lief!!!
pi_41179270
Juultje Klinkt als een geslaagde oppas Rens ! Fijn !

Ja he wat een meid wordt het al he. Ze is zo wijs opeens. Zeker nu ze zoveel kletst merk je pas hoeveel ze al begrijpt. Ze kan precies duidelijk maken wat ze wil. En houdt ons ook voor de gek, wijzen alsof er iets heeeeel leuks te zien is en dan 'daar ! daar ! Kijk !' roepen en dan is er helemaal niets, lache ! Dat smoeltje dan van d'r En zelf uit een glas drinken, en de was doen, en lekker knuffelen. Ze was vandaag echt superlief, ik heb echt genoten van d'r. Een tijdje terug had ze zo'n periode dat ze echt heel vervelend was (het is een faaaaase was mijn mantra) maar dagen zoals vandaag die mogen van mij wel eeuwig duren.
pi_41182912
de was doen, handiggg!!!! fijn dat 't zo goed gaat ladyB. afgezien van die gekke vlekken dan, hopelijk niks ernstigs. ik heb de foto niet gezien maar denk ook niet dat ik iets zinnigs kan toevoegen aan wat er al gezegd is, ik heb niet zoveel vlek-ervaring.

nog een paar minuutjes en piet is al 3.... time flies! ben natuurlijk lekker aan 't terugmijmeren over 3 jaar geleden, toen was 't allemaal nog maar net begonnen en was ik helemaal hyperdepyper dat 't begonnen was (eindelijk). echt in jubelstemming vertrokken wij naar het ziekenhuis. een aantal uren en gemene weeën verder was die jubelstemming wel wat afgezakt overigens.

kado's zijn ingepakt, slingers hangen, dus we zijn er helemaal klaar voor. feestje vandaag op 't kdv was reuze geslaagd, gelukkig. vantevoren was ie helemaal zenuwachtig.
pi_41182944
O Bix gefeliciteerd
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:20:27 #198
81992 Githa
pi_41183807
Piet maar ik feliciteerd niet hoor, want dat mag niet hier
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:35:11 #199
116937 reni
pi_41189238
hoe is t nu met de vlekken van Myrthe?
Hopelijk al iets beter
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:02:15 #200
81992 Githa
pi_41189865
Ben benieuwd wat Piet van zijn super gave fiets vindt

En LadyBos, ik sluit me bij Reni aan, hoe is het met Myrthe ?
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:08:36 #201
105888 renzell
pi_41189924
Pietje en Bix; gefeliciteerd!!! Drie al weer, wat een vent Bix!
pi_41189969
Vlekken zijn weg
Piet gefeliciteerd
pi_41190015
Nou, nog even over het slapen hoor. Het inslapen gaat dus prima, ze slaapt in d'r eigen bedje, gaat nu ook rustig slapen. Maar ze wordt nu weer een aantal keer wakker iedere nacht, en blijft dan ook heel lang doorzeuren/huilen (ong. 3 kwartier). Toen ze bij ons in bed lag sliep ze meestal door of wel een paar keer wakker maar zonder huilen meteen weer in slaap vallen. En dit is zooooo vermoeiend, ik ben echt blij dat ze in d'r eigen bedje slaapt maar ik ben in staat om d'r toch maar weer bij ons neer te leggen want iedere nacht aan het spoken schiet ook niet op. Overigens heb ik de indruk dat Myrthe veel beter uitgeslapen is nu ze in haar eigen bedje slaapt want ze is veel vrolijker/liever overdag. Maar mama wil ook zo graag lekker slapen... Iemand nog tips ?
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:26:19 #204
81992 Githa
pi_41190207
Moeilijk hoor LadyBos, misschien nog wat langer de tijd geven?
Ze is nu gewend geraakt aan het in haar eigen bedje slapen dus mischien gaat het wennen aan het doorslapen ook nog wel lukken.
Nu klinkt dat allemaal zo makkelijk hé, maar jullie moeten het ook wel vol kunnen houden.
Bij je in bed nemen is niks verkeerds aan, maar je hebt eerder besloten dat dát ook niet een al te beste oplossing was en de kans dat het weer gaat worden als het was bestaat dan wel natuurlijk.

Verder heb ik niet echt tips voor je, helaas
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 11:51:02 #205
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41191857
Erg moeilijk Ladybos. Ik zou ook zeggen nog even volhouden, maar goed jullie moeten het wel volkunnen houden....Is het een optie om het om te draaien. Zij in haar eigen bed en jij op het moment dat ze begint te huilen ernaast om d'r gerust te stellen. Zo kun je zelf ook in de gaten houden wat het een tweede keer veroorzaakt. Is het door dromen, zijn er geluiden die haar wekken of maakt ze zichzelf door een bepaalde beweging wakker.
Ik weet niet of dit verantwoord is en je over een jaar dus nog naast d'r ligt, maar het is gewoon een idee.....
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 13:55:54 #206
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_41194248
Bix gefeliciteerd!!! Drie jaar alweer

@Reni, over die kamertjes, Cheyenne en Chinook hadden in ons vorige huis teletubbiebehang
Dat hadden ze ook nog toen we daar weg gingen (ze waren toen 6 en 7), temeer omdat ik al anderhalf jaar wist dat ik zou gaan verhuizen, maar ik heb er wel van geleerd. GEEN THEMA'S meer

Alleen een leuke kleur en een vrolijk gordijn of zo. Hoewel ik bij Jessai nu wel een kinderachtige muurschildering heb, waar hij over drie jaar wel op uit gekeken is vrees ik, maar dan plak ik er wel een behangetje over, tis maar één muurtje.
pi_41194635
Ik kom ff 'hoi' zeggen hier! Sara is sinds gisteren 1 jaar, en dus verhuis ik hiernaartoe
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:14:05 #208
24188 Belana
kloon van belana
pi_41194668
haaaaaai Sara en Fuente
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 14:15:42 #209
24188 Belana
kloon van belana
pi_41194709
Liam heeft ineens vreselijk de schijterij zeg (excuse my french) hij had er helemaal pijn van en flinke rooie plekken. Wat dat nou weer is. paracetamolletje doet gelukkig wonderen. misschien dat hem dit gewoon al dwar heeft gezeten en het de vervelende buien van vandeweek verklaart
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 21:42:01 #210
156412 hestria
erg gastvrij
pi_41206304
ben helemaal weer verliefd op mijn meisje!
Heb vandaag een echte kus van haar gehad , compleet met appelstroop en yogurt, maar ben helemaal blij, eerst deed ze alleen maar haar hoofdje naar voren zo van kus me maar, maar dit waren echte kussen, compleet met smak geluiden en getuite lippen.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  † In Memoriam † zondag 27 augustus 2006 @ 10:04:08 #211
81992 Githa
pi_41216839
Hetria, dat zijn de mooiste momenten hé

Liam, beterschap
ik had het gister ineens, spugen en misselijk....voelde me zo ziek kon alleen maar boven de wc hangen, maar na een paar uurtjes verdween het weer net zo snel als het gekomen was, ik hoop dat het bij Liam ook zo snel over is.
pi_41217543
Liam, snel opknappen hoor!

Sara heeft nieuwe dingen geleerd. Ze kan nu aan 1 handje meelopen
En ze kan bellen, ze pakt de telefoon, achterstevoren en ondersteboven en hangt 'm achter haar hoor, en houdt dan dikke verhalen, compleet met gezichten erbij (boos, lachen, enz). Maar als er dan daadwerkelijk iemand aan de telefoon is, snapt ze het niet en is ze heel verbaast dat er geluid uitkomt
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zondag 27 augustus 2006 @ 11:28:09 #213
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_41218077
Fuente en Sara welkom in dit topic!

Beterschap voor Liam!

Hestria wat lief die kusjes! Noah geeft meestal ook een wang of een voorhoofd, maar z'n knuffels geeft ie wel echt kusjes! Heel af en toe geeft ie ons ook een echt kusje maar dat zijn helaas nog uitzonderingen...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † zondag 27 augustus 2006 @ 15:37:06 #214
81992 Githa
pi_41224804
Ik word wel wat afgekust hier
Ook als Jordy iets doet en ik zeg daar ietsvan dan komt hij al aan "hmmmm" * smak* slijmbal!
pi_41225197
Ladybos, is het weer over met die vlekken? hele pagina over het hoofd gezien

Renzell, fijn dat Julius het daar zo naar z'n zin heeft gehad! Morris vindt grotere kinderen ook zo leuk. Grappig is dat.

Bix, wat heeft Piet getrakteerd?

Fuente en Sara, welkom hier!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 27 augustus 2006 @ 15:52:01 #216
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41225240
zat ik laatst nog te vertellen dat ik de "gangmethode" niks vond, kon niet de bedoeling zijn....
nou.....nu love ik de gangmethode
heb een tijdje stug volgehouden met de naughty chair maar dat werkte echt voor geen meter,Maxim rende constant weg van die plek, en ik er maar achteraan en consequent terug zetten, en hoe meer ik dat kon doen...hoe bozer ik er zelf van werd. dat leek me ook niet de bedoeling.
dus heb ik nu de gang met de deur dicht ingevoerd als strafplek, en die werkt wel merk ik pfieuwww scheelt een hoop stress bij mezelf, en maxim doet ook werkelijk weer normaal daarna.
en ik ben blij dat het werkt, onze katten waren aardig de dupe van zijn wilde praktijken

ow en kusjes maxim kust niet heel veel, maar wel heel veel kroelen, komt hij zo lief naar me toe en zegt dan "koewaa"

en maxim zei paar dagen terug " buiten nat", zn eerste 2 woordzinnetje normaal zegt hij alleen losse woorden
en gistereren was het ook al een zinnetje, alleen die weet ik niet meer.

en als ik dan toch bezig ben, laatst heeft hij weer op het potje gepoept, hij vond het alleen wel een beetje eng, want toen de poep kwam ging hij snel staan gelukkig kwam alles wel in het potje terecht
pi_41236243
Kusjes worden hier ook de hele dag uitgedeeld, heerlijk ! Ze kan ook heerlijk kroelen, het is gelukkig net zo'n vrijdoos als d'r moeder en vader

Na weer een zeer onrustige nacht toch besloten het anders aan te gaan pakken. Het liefste zouden we Myrthe in ons bed laten slapen, maar dat heeft voor ons 3 grote nadelen.
1. We gaan iedere avond in de jacuzzi op ons dakterras wat grenst aan onze slaapkamer, en van het open en dicht doen van de deur wordt Myrthe wakker.
2. Na het badderen willen we graag nog even knuffelen of zoiets en dat gaat nou niet echt handig met slapende dreumes op 50 cm afstand
3. Ondanks dat Myrthe veilig tussen ons in ligt (kan niet onder de deken komen etc.) slapen we toch onrustiger.

De door ons bedachte oplossing: Myrthe gaat slapen in d'r eigen bedje, in ieder geval totdat wij klaar zijn met badderen, knuffelen etc. Daarna leggen we haar in bedje nr. 2 (toch wel handig zo'n verzameling bedjes) wat tegen ons bed aangeschoven staat. MrBos heeft vanavond 1 zijkant van het bedje afgehaald en het matras op onze hoogte gemaakt, zodat ons bed eigenlijk verbreed is. Myrthe ligt dan in d'r eigen bedje maar ik kan toch lekker tegen dr aankruipen indien nodig en wenselijk Nu nog kijken of het plan in de praktijk ook zo werkt als wij hopen, het risico is natuurlijk dat ze niet meer wil gaan slapen in d'r eigen bed als ze eenmaal weer gewend is dat ze op onze kamer mag slapen. Maar we gaan dit eerst maar proberen, lukt het niet dan gaan we weer terug naar het helemaal op d'r eigen kamertje slapen.
  zondag 27 augustus 2006 @ 21:51:50 #218
61800 Rottdog
pi_41237054
Tjee LadyBos wat een gedoe , ik had gewoon doorgepakt snap het wel hoor daar niet van.

Klinkt heerlijk allemaal Martineke

Hier valt Zoë ook stil aan de telefoon, ze is druk aan het ja en nee knikken maar dat krijgen ze niet mee aan de andere kant
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:10:43 #219
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41237817
Ondanks de problemen met het slapen van Myrthe, ben ik toch wel een beetje jaloers bij het lezen van de woorden "jaccuzi" en "dakterras". Wat klinkt dat geweldig, elke avond buiten in de jacuzzi. En wat heerlijk dat jullie er ook echt gebruik van maken en hem niet alleen maar hebben staan.

Ik begrijp je oplossing wel met betrekking tot het slapen van Myrthe. Maar wordt ze dan niet wakker van het overleggen in bedje 2 (als ze ook al wakker wordt van de deur van het dakterras?) Dat zou me namelijk wel bezwaarlijk lijken. Ik zou haar geloof ik pas in bedje nummer 2 leggen als ze zelf 's nachts wakker wordt. ik heb trouwens vreselijk gelachen over het 10 bedjes verhaal

Hier was Job vanavond aan het spoken toen ik hem naar bed had gebracht. Ik hoorde hem nog praten en zingen en rondlopen, maar dat heb ik allemaal volledig genegeerd. Net ging ik kijken of hij inmiddels lekker sliep en hij lag inderdaad heerlijk te slapen........in ons bed! Dus Job wacht niet af wat wij voor hem beslissen, hij neemt gewoon zijn eigen besluit.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Licht Ontvlambaar zondag 27 augustus 2006 @ 22:14:38 #220
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41237971
Isa heeft weer eens hoge koorts Ze werd net wakker ervan, dus heb ik maar een zetpil gegeven. Ik vind het altijd zo zielig, zo'n warm klein hoopje op je schoot...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:21:27 #221
103793 kozakken
Living the life
pi_41238258
Arme Isa.. ach toch. Hoop snel dat ze zich weer wat beter gaat voelen.

Wat een gefiegel soms met hoe het wel en niet werkt he. Zoals met Myrthe, bedoel ik bv. Zo lastig om daar een goede middenweg in te vinden.
Ik vind het nu heerlijk dat Romme bij ons ligt, maar met een maand of drie/vier vind ik het net zo fijn om de slaapkamer weer voor onszelf te hebben. Voorzie ik ook nu Fijn dat iedereen daar zo lekker eigen keuzes in maakt!

Hier hebben we sinds gisteren een jongeman op klompjes. (Foto's volgen morgen ofzo nog wel) Hij stuiterde iets te vaak op kousevoeten naar buiten. Maar z'n schoenen zijn net wat te gecompliceerd om alleen aan te trekken. Gulden middenweg: klompen. Hij vind ze zo leuk! Hij struikelt er nog wel regelmatig mee en af en toe glijden ze nog uit. Maar trots dat hij is
Bijkomend voordeel voor moeders Ik kan horen wanneer hij zich naar buiten begeeft.
-Stamp, stamp, klonk, klonk -
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:51:09 #222
105888 renzell
pi_41239307
Fuente en Saar; welkom hier! Wat knap dat ze al lekker aan het handje loopt!

Klompjes zijn lief!!! Die wil ik ook voor Juul. Niets zo schattig als een klein jongetje op klompjes. Oh ja, toch wel, een klein jongetje op regenlaarsjes.

Isa
  zondag 27 augustus 2006 @ 22:54:40 #223
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41239474
Ik mis alles hier!
Saartje en Fuente Hoi!
En Piet al 3!! Wauw! Ik hoop dat jullie een leuke dag gehad hebben, Bix!
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:02:25 #224
105888 renzell
pi_41239836
Ik ook Lishe.... het is gewoon bijna niet bij te houden allemaal.
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:03:51 #225
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41239901
Met je oppasmams! Sjonge. Was het voor jullie allledrie niet heel erg wennen? Ik vond het al vreselijk Luuke weg te brengen toen ze zo klein was. Maar Juul snapt al zoveel. Dappere Dodo´s zijn jullie!
pi_41239910
Beterschap Isa

Welkom hier nieuwe dreumesjes en een leuke verjaardag gehad Piet?

Ladybos, ik zou ook dat co-sleeperidee proberen denk ik, maar zoals Livelink zegt overleggen als ze wakker wordt. Dan is de kans op doorslapen denk ik ook groter dan wanneer je haar alvast preventief overlegt, tenzij ze dan echt heel diep blijft slapen. Onze Myrthe ging pas goed doorslapen toen man hier stopte met de preventieve aanpak (op zich logisch hoor, hij moest haar anders 's nachts overtillen dus als hij moe was deed hij dat alvast als hij zelf naar bed ging).
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:09:08 #227
105888 renzell
pi_41240096
Nee heerlijk! Ik vind het juist heerlijk! Juul is zo makkelijk dat het me niet veel moeite kost hem bij de oppasmams achter te laten. Hij is er aan toe, voel ik aan alles. Ik denk echt dat ie (nog) gelukkig(er) wordt van al die nieuwe mensen en vooral al die nieuwe kindjes om zich heen.
Juul ging sowieso al vaak naar opa en oma en/of vriendjes en vriendinnetjes van paps en mams, dus dat 'achterlaten' zijn we al een beetje gewend. Scheelt vast ook.
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:16:17 #228
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41240378
Fijn hoor! In dat geval ben ik gewoon blij voor jullie dan!
En dat ´achterlaten´went inderdaad. Tenminste, ik heb daar ook geen moeite mee omdat het altijd wel goed gaat. Nou, leuk, ben benieuwd wat voor streken hij gaat overnemen van de grote jongens!
  zondag 27 augustus 2006 @ 23:26:26 #229
105888 renzell
pi_41240832
Ja, ik ook. Het begint sowieso een duveltje te worden, een klein, ondeugend ratje! Daar gaan we nog wat mee te stellen krijgen voorspel ik zo.
pi_41241106
bij ons gaat het wegbrengen van anna nog altijd gepaard met groot drama, terwijl er bij piet eigenlijk nooit een vuiltje aan de lucht lijkt, hij gaat altijd meteen spelen en hoeft niet eens zo nodig gedag te zeggen/zwaaien. gelukkig duurt anna's verdriet/boosheid volgens de juffen doorgaans maar heel even, maar ik vind het altijd wel erg rot om te zien.

fijn dat julius 't zo naar z'n zin heeft bij de nieuwe oppasmoeder!

piets verjaardag was leuk, maar piet vond al dat bezoek wel wat veel. pas toen bijna iedereen weer weg was kwam hij wat los, maar ja dat is ook wel typisch piet. hij is gruwelijk verwend, zal straks alles eens bij elkaar zetten. ook het vieren op het kinderdagverblijf was heel leuk geweest, meneer was wel echt jarig hoor de afgelopen 3 dagen. foto's volgen binnenkort.

ik vrees trouwens dat anna oorpijn heeft, ze was zo aan 't jammeren, vanmiddag al toen ze wakker werd (tijdens piets feestje was ze vervolgens ook echt niet zo lekker in orde), en vanavond weer. ze huilt wel vaker (understatement) als ze moet slapen maar dit was echt anders. uiteindelijk maar een zetpil gegeven, maar ook daarna was ze toch nog lang onrustig en zielig.
pi_41247584
Wij hebben gisteren de kamer van Morris een beetje verbouwd ivm met de komst van Snoepje.
De commode staat nu in onze kamer. dat leek ons handiger omdat het wiegje daarstraks ook komt te hangen. Dus het bedje van Morris verschoven en nu is hij vannacht 3x wakker geweest. Het is toch weer even wennen blijkbaar zo'n nieuwe inrichting. Gelukkig sliep hij vanaf een uur of 3 helemaal door en werd zelfs niet wakker van de knoertharde regenbuien.

Ik ben echt erg benieuwd hoe hij het straks vindt als de baby er is.
Zijn er nog tips & trucs om een 2-jarige daar op voor te bereiden? Ik heb wel zo'n boekje van de buitelende baby, maar verder heb ik het idee dat hij er nog niets van snapt.

Anna en Isa, wordt maar snel weer beter!
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:41:50 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_41247698
Ik heb Liam er niet echt op voor kunnen bereiden hoor snoop, wel steeds verteld (zeker in die laatste weken) dat er binnenkort een baby zou zijn, zijn kleine broertje etc. maar toen Ezra er eenmaal was snapte hij een paar weken lang niet dat die baby dus uit mijn buik was gekomen, dat waren 2 verschillende dingen voor hem. Nu, na 6 weken zeg tie dan "is uit de buik komen he mama?" dus dat heeft even geduurt. En verder is het gewoon enorm wennen voor ze.
Mijn vk vertelde dat ze ergens gelezen had dat je het kan vergelijken met de volgende situatie:

je komt thuis en je man ligt met een andere vrouw in bed.
Hij zegt vervolgens tegen je: ik hou van jou schat, maar ik hou ook van haar...
en ze blijft!

Ik vond het wel erg duidelijk maken hoe het kan voelen in ieder geval.
Maar het komt wel goed. Hoe Morris reageert moet je dan zien en op inspelen denk ik.
Ik geef Liam wel wat meer aandacht, meer knuffelen, samen spelen soms, van die dingen.
En heel langzaam begint het iets normaler te worden geloof ik.
stormy waters...
sailin'
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:43:14 #233
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41247704
Wat worden alle kindjes hier toch snel groot.

Wegbrengen naar de opvang/oma is hier gelukkig geen probleem. Zodra we binnen wandelen roept Kai al "daaaaaag" en mogen we vertrekken. Er is een tijd geweest dat het wel met een hoop drama gepaard ging maar dat hebben we gelukkig achter de rug.

Ik ben overigens echt supertrots op Kai. Hij is nu continu bezig met staan en optrekken. Zijn beentjes stonden eerst in een soort spreidstand als hij stond maar dat doet hij niet meer. Hij houdt zijn beentjes nu keurig naast elkaar en zijn voetjes staan ook niet meer zo raar naar binnen toe. Zaterdag betrapten we hem erop dat hij probeerde stapjes te zetten langs de tafel
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:45:08 #234
24188 Belana
kloon van belana
pi_41247717
Begint ie het leuk te vinden m@x? en het nut ervan in te zien? wel fijn om nou vooruitgang te zien denk ik!
stormy waters...
sailin'
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:51:03 #235
3142 m@x
pi_41247775
Volgens mij vindt hij het helemaal geweldig. Hij is zelf ook wel heel trots. Hij begint ook showtjes op te voeren. Op één been balanceren en dan heel trots kijken van "mama, kijk mij eens". Verder klimt ie op alles waar hij bij kan: de salontafel, de trap, ons bed, de bank, zijn eigen stoeltje, etc. Het is echt super om hem zo te zien.
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:56:55 #236
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41247844
Oh, snoop, ik weet niet of het kindjes echt helpt om het fenomeen baby en buik te snappen, maar hier is "Kleine Pluis" van Dick Bruna echt een grote hit. Nijntje krijgt dan een broertje of zusje (de kleine Pluis). Hebben we op verzoek van maria wééékenlang elke avond voorgelezen.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:58:45 #237
24188 Belana
kloon van belana
pi_41247876
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 08:51 schreef m@x het volgende:
Volgens mij vindt hij het helemaal geweldig. Hij is zelf ook wel heel trots. Hij begint ook showtjes op te voeren. Op één been balanceren en dan heel trots kijken van "mama, kijk mij eens". Verder klimt ie op alles waar hij bij kan: de salontafel, de trap, ons bed, de bank, zijn eigen stoeltje, etc. Het is echt super om hem zo te zien.
dat klinkt echt super! wat zullen jullie genieten zeg!
stormy waters...
sailin'
pi_41247978
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 08:41 schreef Belana het volgende:

Mijn vk vertelde dat ze ergens gelezen had dat je het kan vergelijken met de volgende situatie:

je komt thuis en je man ligt met een andere vrouw in bed.
Hij zegt vervolgens tegen je: ik hou van jou schat, maar ik hou ook van haar...
en ze blijft!
dat is wel een goeie vergelijking denk ik. Wat erg eigenlijk, wat doen we hem aan

Sugar, kleine Pluis hebben we hier ook ergens liggen, dat ga ik eens opgraven!

En M@x, wat heerlijk dat er zo'n vooruitgang in zit. En dan die trotse blikken van Kai erbij
Merk je nu dat hij wat minder snel drifitg wordt? Of maakt dat niet uit?
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:15:34 #239
3142 m@x
pi_41248110
Kai is ook helemaal weg van "Kleine Pluis". Zowiezo is alles van Nijntje ("Geintjah") goed geloof ik. Hij is helemaal gek van voorlezen. Laatst las ik hem "Karel in het ziekenhuis" voor. Aan de hand van de plaatjes kon hij het verhaal al helemaal navertellen. "Tintje (kindje), pelen(spelen), boem, au, toto (ziekenauto), huis (ziekenhuis), peistah (pleister), bed"

De driftbuien zijn inderdaad in rap tempo aan het afnemen. Natuurlijk springt hij af en toe nog uit zijn vel maar dat is meer als er iets niet lukt of als hij zijn zin niet krijgt.
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:20:55 #240
24188 Belana
kloon van belana
pi_41248189
dat zijn de normale driftbuien idd m@x
lekker hoor dat dat ook beter gaat, zeker ook voor hemzelf
stormy waters...
sailin'
pi_41248197
Gisteren vierden we Sara's verjaardag echt, het was superleuk en druk en Sara ging iedereen af om te knuffelen. Veel leuke cadeaus en kleding gekregen, dus ze is goed verwend
Maar het volgende. Sara gaat 2 dagen in de week naar opa en oma, die passen dan op. Mega leuk en ze heeft het heel erg naar d'r zin, is gek op opa en oma. Gisteren vertelde opa echter, dat hij Sara een tik over d'r vingers had gegeven, omdat ze ergens aanzat waar ze niet bij mag komen. Sara gaf heel eigenwijs een tik terug op zijn vingers (jaja ze bijt wel van zich af). Hij vertelde het eigenlijk als leuk verhaal, omdat Sara dus een tik teruggaf. Maar ik ben zelf helemaal niet van de 'tikken over de vingers', zeker niet nu ze nog maar net 1 is.
Manlief is het met mij eens, maar 'durft' er niets van te zeggen. Dus kan ik het vanmiddag oplossen Hoe kan ik dit nou tactisch aangeven?
Sara
Merel
Ukje
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:25:51 #242
24188 Belana
kloon van belana
pi_41248258
gewoon zeggen, recht op de man af lijkt mij altijd het beste fuente. is misschien moeilijk, maar dan kunnen er ook geen misverstanden over bestaan.
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † maandag 28 augustus 2006 @ 09:26:56 #243
81992 Githa
pi_41248274
Ik zou het gewoon direct vertellen Fuente... en er dan zeker bij vertellen dat je weet hoe goed ze het bedoelen, maar dat jij een andere methode gebruikt om Sara te corrigeren en dat jullie graag op één lijn zitten.
Ik zou dan niet te veel blijven hangen op het feit dat het gebeurd is, maar gewoon hoe het anders moet/kan.
Maar het blijven moeilijke dingen om te doen hier ook een aantal keren zo'n gesprekje aan moeten gaan.
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:41:28 #244
3142 m@x
pi_41248541
Hier dezelfde ervaring haar Fuente. Opa en oma passen één dag in de week op en ook daar heeft Kai wel eens een tik op zijn vingers gekregen. We hebben aan ze uitgelegd dat we ons kunnen voorstellen dat er mensen zijn die hun kinderen op die manier proberen te corrigeren, dat dat niet onze manier van opvoeden is en dat we het fijn zouden vinden als ze onze manier ook bij hun thuis doorvoeren (in het kader van consequent zijn, voorkomen van verwarring, blahblah ). Het blijft rot om aan te kaarten en we zagen er ook heel erg tegenop maar uiteindelijk hebben ze het heel goed opgevat. Ik denk dat je het gesprek niet te zwaar moet maken, dan valt het vast mee.
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:42:07 #245
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41248553
Ja Fuente, echt gewoon vertellen hoor. Zou hetzelfde bij een andere vorm van opvang gebeuren (KDV, gastouder) is de stap om het te vertellen misschien minder groot, omdat je dat dan zakelijker kan bekijken. En omdat je Sara 2 dagen aan hen toevertrouwd mag je ook dingen vertellen waar je het niet mee eens bent. Ook al is dat soms heel moeilijk. Succes!
Luuke heeft, buiten het KDV een vaste oppas, mijn vriendinnetje. Op de momenten dat ik extra moet werken, en zij oppast, betaal ik haar. Zodat ik me niet schuldig voel om haar te vragen, maar vooral omdat het voor mij makkelijker maakt dingen te vertellen waar ik het niet mee eens zou zijn.

Oeh Belana, ik schrik van die vergelijking van je verloskundige. Aan de ene kant erg verduidelijkend en aan de andere kant.... Wat doen we ze aan!!!!!!!
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:43:53 #246
3142 m@x
pi_41248587
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:42 schreef Lishe het volgende:
Oeh Belana, ik schrik van die vergelijking van je verloskundige. Aan de ene kant erg verduidelijkend en aan de andere kant.... Wat doen we ze aan!!!!!!!
Heb je ons wat te vertellen?
pi_41248613
Gewoon zeggen dus Is denk ik ook wel het beste. Ik laat jullie nog wel weten hoe het ging
Sara
Merel
Ukje
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:54:46 #248
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41248786
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:43 schreef m@x het volgende:

[..]

Heb je ons wat te vertellen?
Was het maar zo. Ik schrijf het wel even van me af in het moeder topic...
  maandag 28 augustus 2006 @ 11:41:57 #249
103793 kozakken
Living the life
pi_41251323
Succes Fuente! Dat soort gesprekken zijn nooit gemakkelijk. (Hier ook al een aantal kleine puntjes aangekaart. Hier passen de ene opa en oma 1 dag en de andere opa en oma 1,5 dag op. Gaat prima, maar af en toe net niet helemaal zoals wij dat zouden doen)
Wat wel zo is, is dat is sommige dingen ook maar gewoon laat gebeuren (Dit soort dingen trouwens niet hoor!) Dan geef ik thuis aan dat thuis thuis is, en bij opa en oma de dingen soms net iets anders mogen gaan.
Maar de grote lijnen liggen redelijk op een lijn.

Oh Lishe -het daar bij laat. soms kan ik beter m'n mond houden-

De vergelijking van de vk vind ik redelijk ver doorgevoerd. Ik denk wel dat er een kern van waarheid inzit. Maar wel mis ik daarin nog de periode van zwangerschap en evt. voorbereiding. Verder probeer ik extra tijd alleen met Jonne door te brengen.
Wat we hier trouwens al een aantal maanden hebben ingevoerd is het 'eve kletse' vlak voor het slapen gaan. Net na het zingen en voordat wij de deur uit marcheren mag hij lekker in zijn bedje nog even tegen ons aan praten. Dan hebben we het even over de dag en wat er allemaal gebeurd is. En wat we gegeten hebben en allerhande dingen nog meer. Is echt het speciale moment van papa of mama en Jonne.
pi_41263131
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 21:51 schreef Rottdog het volgende:
Tjee LadyBos wat een gedoe , ik had gewoon doorgepakt snap het wel hoor daar niet van.
Ik ook hoor Rottdog maar MrBos kon er niet tegen om Myrthe te laten huilen. Gevolg was dus dat ze wel in d'r eigen bed sliep maar dat een van ons tweeen er naast kon gaan liggen, en dat was nou ook weer niet de bedoeling Vannacht dus overgelegd toen wij naar bed gingen en dat ging prima, ze heeft lekker doorgeslapen, af en toe een piepje maar ze is niet echt wakker geweest. Alleen wel vroeg wakker (7.15). Vannacht maar eens proberen om d'r over te leggen als ze wakker wordt en niet meteen als wij naar bed gaan.
pi_41263181
Lishe Moeilijk hoor. Volg je hart
pi_41273053
Myrthe heeft een nieuwe manier gevonden om haar zin te krijgen. Ze wil steeds graag dat haar vader en/of ik Nijntjes tekenen op haar schoolbord. Na een poosje stoppen we er dan mee omdat we er genoeg van hebben. Nu komt ze naar je toe met een verfrommeld papiertje in haar hand: '(ca)deautje voor papa/mama'. En in dat A4tje heeft ze dan een schoolbordkrijtje gestopt, dus als je het uitpakt zegt ze stralend 'tekenen?'
pi_41273174
Myrthe, dat vind ik wel heel slim bedacht hoor! En heel grappig.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 28 augustus 2006 @ 23:33:25 #254
105888 renzell
pi_41275759
Lishe, je krijgt een dikke . Moeilijk lijkt me! Jouw gevoel kan je alleen maar vertellen wat te kiezen, en wanneer. Echt weer zo'n ding waar niemand je raad in kan geven. Was het maar zo. Kon ik maar gewoon zeggen: doen, gewoon voor gaan! Wil ik eigenlijk ook zeggen, gevoelsmatig. Maar dit is zo groot, dat kun je alleen maar zelf beslissen, met je lief. Weet jij ook wel, dus ik zeg helemaal niets nieuws. Kortom; hele post overbodig. Ik kan alleen maar zeggen: succes! En: een jongetjesversie van Luuke lijkt mij persoonlijk een errug goed idee!

Ps- sorry, offtopic.
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 07:27:48 #255
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_41282672
heb ik al verteld hoe trots ik ben?

Ik ben trots Maxim had gisteren diarreedaar ben ik niet trots op en is dus mar liefst 3 x op de wc geweest om "te lozen". daarbij moest hij ook nog eens plassendat had hij nog nooit gedaan in potje of wc, en mijn reactie vond hij geloof ik zo leuk dat hij daarna bleef zeggen dat hij naar de wc moest, en elke keer als ik hem erop zette ging hij persen om te plassen en dan "dansen" op de wc dat deed ik toen hij plaste
mijn mannetje word zo snel groot gewoon

Myrthe jij bent slim hoor
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 08:29:46 #256
24188 Belana
kloon van belana
pi_41283053
jongens, wat doe je nou toch met een kind wat alleen maar jankt en gilt bij ieder dingetje dat hem niet bevalt? Ik ben een beetje ten einde raad, werkelijk waar.
Ik heb voor mijn gevoel alles al geprobeerd, maar inmiddels kan ik zelf alleen nog maar janken om de situatie
Ik heb wel in de gaten dat Liam het zelf ook niet leuk vind en het is ook duidelijk om de veranderde situatie. gisteren was ie bv echt verdrietig. Hij zit zichzelf in de weg overal mee lijkt wel.
Maar ik weet echt niet meer hoe ik ermee om moet gaan. we botsen dan ook al weer heerlijk...
Ik doe enorm mijn best om rustig te blijven en het meeste negeer ik zelfs, maar na nu al een paar weken dit gedrag kan ik zelf wel gillen...
Ik hoop echt dat het de gewenning is en dat hij snel went dan aan de situatie...
stormy waters...
sailin'
pi_41283133
Belana en Liam heb er echt geen raad voor
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:03:13 #258
81992 Githa
pi_41283431
Belana ik kan me voorstellen dat je daar verdrietig en zelfs een beetje wanhopig van wordt. Ik denk dat Liam het moeilijk vind om op een positieve manier aandacht te vragen.
Hij zat eigenlijk al in die fase van uitproberen vóór Ezra geboren werd en nu zal hij dat nog moeilijk vinden natuurlijk.
Eigenlijk is dat ook harstikke moeilijk, er gebeurd zoveel.
Ik denk echt dat het een fase is en dat je consequent moet blijven, hoe moeilijk ook.
Negeer zijn gedrag of als het te erg is zet hem in de hoek oid en besteed extra aandacht aan hem als hij lief is.
Misschien moet je er ook duidelijk bij vertellen dat het nu Liam tijd is en niet Ezra en ook dat hij best boos mag zijn maar dat hij dat ook anders kan doen .... laat hem eens flink slaan in een kussen als hij zoveel boosheid in zich heeft.... duidelijk moet hij zijn kwaadheid lichamelijk kwijt.
Succes hoor... het is helemaal niet leuk zo

Maxim wat doe jij nou ....man wat goed
Ik ben trots op je hoor echt waar! .... al op de wc gepoept ...
  dinsdag 29 augustus 2006 @ 09:35:24 #259
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41283888
Pfoeh, Belaan.. Misschien een optie om even (tussen de buien door) naar de speeltuin(tje) oid te gaan met z'n vieren? Ezra in de kinderwagen (hopend dat die slaapt) en dan even met Liam de glijbaan af, even schommelen samen.. Even de sleur van het binnenzitten doorbreken misschien..
(ik roep ook maar wat).
Verder hou ik dit belangstellend in de gaten.. dan kan ik er over een paar maanden ook m'n voordeel mee doen.

Sterkte iig!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41284038
rot is dat belana. ik kan niet veel meer bedenken dan wat githa zegt; hij moet wel de ruimte krijgen om z'n gevoelens te uiten lijkt me, en waarschijnlijk kan ie een heleboel extra knuffels wel gebruiken denk ik, maar dat vervelende gedrag maakt dat niet zo makkelijk. heel veel succes ermee, probeer in ieder geval elke dag ook even wat exclusieve liam-tijd in te bouwen, los van of hij nu wel of niet lief is geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')