abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 11:04:03 #126
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_41122721
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 10:12 schreef Githa het volgende:

[..]

Heb je over een dik half uurtje de koffie klaar
tuurlijk altijd
pi_41132845
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:13 schreef Githa het volgende:
maar wie noemt zijn kat nu tiettus
ik

Ik had natuurlijk van de week mijn mond moeten houden over een goedgehumeurde Amber. Sinds die uitspraak van mij heeft ze de ene driftbui na de andere
Als iets niet lukt: gillen en op de grond liggend
Als iets niet mag: schreeuwen en op de grond liggen
Als mama iets wel of juist niet doet wat madame wil: brullen, brullen en brullen. En op de grond liggen

Maar verder is ze wel lief hoor
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 augustus 2006 @ 16:31:21 #128
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41133104
Leuk he, dat gillen... Isa wil niet uit de auto, Isa wil niet in het winkelwagentje zitten, Isa wil niet in de auto, Isa wil niet [vul maar in]... en alles gaat met veel gegil gepaard

Maar inderdaad, verder is ze heel lief hoor
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41138823
Dat Hema dekbed met die auto's Als Djulian die ziet word hij gek denk ik.

Djulian is van Pep,Toet en Vro-vroep kortweg hardschreeuwend: auuutoooooooo.
Bob de bouwer is bob bo
Spongebob (zat djen wel eens te kijkendat haat ik dus ) bo bob
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 20:00:47 #130
81992 Githa
pi_41139455
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:25 schreef LadyS het volgende:

[..]

ik
oeps
pi_41140717
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:13 schreef Githa het volgende:
Dutch..... oke, oke, géén Dora!
Bob is ook véél cooler maar wie noemt zijn kat nu tiettus
Ik kijk al die kinderseries nooit (doelgroep hè ) maar hoor die namen van dat bob de bouwer gebeuren wel voorbij komen in die vreselijk irritante bob de bouwer macaroni reclame. Ik dacht altijd dat ik het verkeerd verstond. En nog weet ik niet hoe al die dingen heten. Ik versta altijd Scoop, neuk en tiettus, maar dat zal het wel niet zijn
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:08:27 #132
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_41142057
Ik had het nooit verwacht, maar toch is het vandaag gebeurd.. Teigetje is van zijn troon gestoten.

Bambi kwam, zag en overwon. Helemaal euforisch was Suus, toen ze Bambi ontdekte bij die ene supermarkt die meent op de kleintjes te willen letten. Bambi werd vastgepakt en niet meer losgelaten. De barcode hebben we er bij de kassa zelfs af moeten slopen zodat hij ingescand kon worden. Loslaten was geen optie. Na veel gevraag, gesmeek en zelfs omkopingspogingen hadden we Suus zover dat Bambi tijdens het eten op de bank mocht, anders had hij zeker naast haar bord / op haar schoot gelegen en onder de appelmoes/jus/yoghurt gezeten. Tijdens het badritueel moest Bambi op de wastafel, zodat hij kon toekijken hoe ze haar haartjes ging wassen en haar tandjes ging poetsen en liefdevol werd hij vastgeklemd en half gewurgd bij het naar bed gaan. Teigetje ligt nog wel in haar bedje, maar is een plekje naar het hoofdeind opgeschoven. Bambi ligt nu op teigetjes oude plek, ingeklemd in haar armen. Het is ware liefde tussen een peuter en een pluchen hertje...

Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 21:09:35 #133
81992 Githa
pi_41142089
Scoop, dizzy, liftie, muck ( neuk ) rolly, hector, tiettus, wendy, sput en natuurlijk Bob heb ik ze nu allemaal
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 21:09:49 #134
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41142097
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 23:45 schreef Githa het volgende:
Jordy roept de hele dag "Bob...Bob...Bob bouwwwww...Bob"en nu is hij vanmiddag met oma naar de stad geweest en is hij zijn bob de bouwer pop verloren

Hij heeft ook een riem van bob de bouwer en telkens als je vraagt waar Bob is dan gaat die trui omhoog óók als hij de riem niet aan heeft....
Heb je een foto van de Bob-pop? Wij hebben er eentje hier, als het toevallig dezelfde is denk ik dat Jordy hem wel mag hebben van Christan
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 21:11:41 #135
81992 Githa
pi_41142177
Nee, zelfs geen foto van Bob
Maar het was een gewone bob met helm en een waterpomptang onder zijn riem.
pi_41142195
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 08:48 schreef bixister het volgende:
die heeft piet ook.
Sven ook

en die moet ook als het tijd is om gewassen te worden, 's avonds meteen weer terug op zijn bed (dat dekbedovertrek gaat onder luid protest de wasmachine in)
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:12:30 #137
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41142207
Ach wat een lieve foto. Ze is er overduidelijk héél gelukkig mee, Ireth!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 21:13:15 #138
13151 crew  Rewimo
pi_41142237
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:11 schreef Githa het volgende:
Nee, zelfs geen foto van Bob
Maar het was een gewone bob met helm en een waterpomptang onder zijn riem.
Die hebben wij dan ook. Zal ik het vragen aan Christan morgen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41142254
oeeeeeeeei Suus wat een plaatje en het is inderdaad wel en lief beestje he die bambi...

Hier trouwens wel een totale Dora-fanaat in huis....Om moe van de te worden, maar goed, gelukkig is de dvd-speler beneden stuk en ziet ze het alleen in Engels....dus het is niet meer Zwieber niet stelen, maar Swiper no swiping... en als ze iets heeeeeeel graag wil is het niet alsjeblieft, maar aljepleaseeeee.
  † In Memoriam † donderdag 24 augustus 2006 @ 21:14:09 #140
81992 Githa
pi_41142276
Dat is super lief, maar ik wil niks van Christan afpakken hoor ik kan voor Jordy best opzoek gaan voor een nieuwe.
  Jubileum moderator donderdag 24 augustus 2006 @ 21:15:34 #141
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41142340
Suus leuk is hij he? Iris heeft hem ook, dezelfde liefde als bij Suus, en ze kijken samen naar Bambi 2.
"Kijk Bamb (ja echt zo afgekort) Jouw papa is op tv! Kijk Bamb, jouw stampertje"
Etc. Etc.
Zeer vertederend...

Iris heeft trouwens een nieuwe rol hier in huis, ze is verpleegster voor Sjors. Sjors is dinsdag geopereerd, er is een stuk voet bij hem weggehaald met tumor, en Iris is de aangewezen kattenverpleegkundige. Ze houdt hem constant in de gaten, brengt bakjes water en geeft hem eten (op haar hand) en snoepjes. Vanavond moest Sjors een kap op, om niet te kunnen kluiven aan de hechtingen, en ze heeft geholpen om een mooi plekje in de schuur voor Sjors te maken. Hij kan nl. niet meer door het kattenluikje met die kap op zijn hoofd, dus hij mag zolang in de schuur slapen 's nachts. (Hij wil niet in huis, hij is eventjes bang voor de andere kat)
Ze heeft een dekentje voor hem neergelegd, en allemaal eten en drinken erbij zodat hij lekker kan slapen. "Zo is het gezellig he Sjors?" zei ze toen ze klaar was.
We konden haar met heeeeel veel moeite overtuigen dat het niet nodig was dat ze er ook bij sliep vannacht.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 21:17:40 #142
13151 crew  Rewimo
pi_41142454
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 21:14 schreef Githa het volgende:
Dat is super lief, maar ik wil niks van Christan afpakken hoor ik kan voor Jordy best opzoek gaan voor een nieuwe.
Hij speelt er niet meer mee
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 augustus 2006 @ 21:18:30 #143
13151 crew  Rewimo
pi_41142493
Iris
pi_41142657
Iris wat ben jij lief voor de poes. Een echte verzorgerster in wording....
  donderdag 24 augustus 2006 @ 21:25:36 #145
103793 kozakken
Living the life
pi_41142794
Wat een leuke dekbedden allemaal. Jammer genoeg vallen de meesten van de Hema al af, omdat we een groot bed hebben ipv peuterbed. (en laten daar nou net alle leuke hoezen tussen zitten )

Die van de ikea zijn ook errug leuk zeg!
Jammer dat ik voorlopig niet meer hoef. Heb er nu drie en dus geen goed excuus voor nog een extra exemplaar.

En vergeet ik nou toch bijna te reageren op Lieve, Lieve Jolie
en Suus met d'r hertje 'k zie het helemaal voor me bij de kleine grote kruidenier enzo
  donderdag 24 augustus 2006 @ 22:04:55 #146
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41144237
Zuster Iris

Suus met bami Zoë der benaming voor bambi

Wat liefffff Jolie

Arme Jordy
pi_41146289
Rottdog, hoe gaat het nu verder met Zoe? Ik zag in 't hoe-zwaar-is-je-baby-topic dat ze pas opnieuw gewogen is, gaat ze nog steeds zo hard omhoog in de curve? ik dacht ineens aan al die dingen waarvoor een 18-kilo-grens geldt: ons autostoeltje, de bugaboo, enz.. lijkt me ook lastig voor jullie.
En gaat 't verder goed?
  donderdag 24 augustus 2006 @ 23:33:15 #148
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_41147092
Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar..

Mag ik even jubelen?..
Rappapaaaa..... Rappapaaaa.....

Hanne doet wat losse stapjes!

Het is wel tussen pappa en mamma (of zoals vanavond, oma en mamma) in en dan heen en weer, maar ze doet 't! We moeten wel even onze handen losjes onder d'r okseltjes houden anders zakt ze net zo snel weer door haar hoefjes en komt ze pijlsnel naar je toe gekropen.
Af en toe zie je haar overdag even staan twijfelen. Dan staat ze los bij het pcmeubel of bij de tafel en dan zie je dat ze eigenlijk wel wil proberen om een stapje te doen, ze wankelt even en besluit dan toc maar om kruipend de oversteek te maken.

En onze grote kleine man is weer thuis van vier dagen logeren bij opa en oma. Wat is ie dan ineens groot zeg, als je vier dagen alleen Hanne hebt gezien. Hij heeft het goed naar z'n zin gehad. Elke dag belden we even maar meneer was dan niet aanspreekbaar.. "Neeheee.. Ik ben bezig! " De Lego was interessanter.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 00:27:19 #149
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41148872
Wat goed van Hanne
En wat lekker dat Wilyan het zo naar zijn zin heeft gehad bij Opa en Oma. Vier dagen is wel lang, hoor. Langer dan 1 nachtje heb ik het nog nooit aangedurfd. En ik denk dat mijn ouders veel langer dan dat ook niet zouden willen. Maar dat ligt waarschijnlijk meer aan Job dan aan hen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 07:56:46 #150
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_41153577
Gisteren haalde ik Maria op van het kinderdagverblijf. Ik tilde d'r op en zag dat ze een andere broek aan had, niet één van haarzelf. Dus ik zei: “was je broek vies geworden, moest je een andere aan?” Ik verwachtte niet eens echt een reactie. Zegt ze ineens, wijzend naar een meisje dat door haar vader opgetild werd: “Daar mijn broek!” Ik kijk en verdomd, dat meisje draagt het spijkerbroekje dat Maria ook heeft. Maar is het echt haar spijkerbroek? Ja, zo blijkt. De leidster wist het niet meer en had gedacht het zo goed te doen.
“Niette broek Maria”, zeg je over de broek die ik inmiddels aan het uittrekken ben om te wisselen, zodat het weer klopt.“Dát mijn broek!”
Ik vind het zo knap en zeg lachend tegen de leidster die het even niet meer wist: “Je kunt die dingen prima aan Maria vragen, die weet het precies en kan het je zo vertellen. Hoor maar”! Had ze niet verwacht, maar ze moet er ook heel hard om lachen. Zo stoer dat ze die dingen weet en dan zegt (wel pas als ik er ben, dotje).

Zo zegt ze ook als we naar buiten gaan bij oké weer: "Lekkuh weertje! Lekkuh zommetje!" Ik lach me rot de hele dag. En moet haar steeds naar me toetrekken en tegen me aandrukken. Ze is wel echt álles, hoor.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')