Schoenen met lichtjes
Ik kreeg hier een tijdje terug les in 'zet je voeten maar op aarde hoor
![]()
'
Ik was heel stylisch bezig met het inrichten van Jonnes nieuwe kamer. En tja.. in een groot bed hoort nu eenmaal een nieuw dekbed en dus ook nieuwe dekbedhoezen.
Ik had al helemaal bedacht dat mooie felle kleurtjes, beetje stylisch ofzo wel heel mooi zou lijken.
Maar ja.. Jonne riep meteen 'Traktor erop!!' . En hij mocht ook een dekbedhoes kiezen. Ik mopperen dat dat toch misschien helemaal niet zo leuk was.
Zegt kozakkenman: 'Als hij dat nou wil.. Laat toch, het is toch zijn kamer'.
-Amen- en stil was ik.
![]()
Tja... als hij dat nou wil.
Helpen jullie me trouwens nog eens herinneren aan dit verhaal wanneer Jonne thuiskomt met een verschrikkelijke trui, meisje/jongen, piercing of tatoo
Meer peuter gericht. Jonne is vanavond een kwartier (!!) lang aan het springen geweest. Echt, gewoon twee voeten de lucht in en dat lekker op z'n platvoeten landen
![]()
En dat niet alleen. Nee, Romme moest ook naar Jonne kijken. (En ik maar roepen dat Romme het prachtig vond
![]()
)
Het was zo leuk om te zien. Zo grappig hoe hij heel stoer zo stond te springen. En een half uurtje later lag hij in z'n pyama lekker in bed met vis en was hij weer zo klein.
Naast alle kriegel-moment heb ik deze moment zo hard nodig als tegenwicht. Gelukkig zijn ze er!