En dat werkt hier nu dus juist niet. Bij Noah is het vast ook anders dan bij Belana en Kozakken, omdat hier geen broertje/zusje is, en dus niet vanwege jaloezie.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef bixister het volgende:
maar inderdaad, een grapje of een ander onverwachte actie: muziek draaien, samen gek dansen oid, wil wel eens helpen om de sfeer te doorbreken.
ijsjes heeft ze vadaag al een stuk of 4 op,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:54 schreef Githa het volgende:Hestria en Michelle...
Wat zielig van je lipje...helemaal paars, gossie! Vraag aan je mama maar eens lekkere ijsjes dat zal vast helpen![]()
OOOhw, dat alles-is-leuk-wat-andere-kindjes-doen is zo herkenbaar![]()
Maar ze zijn ook een beetje van dezelfde leeftijd geloof ik.
Jordy wil alles geven aan andere kindjes, als ze het dan maar niet té leuk of té goed naar hun zin hebben
Foto?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef Lishe het volgende:
Lb-ke. Luuke heeft ook een hoge wreef. (Aldus de dame van de schoenenwinkel. Misschien zijn het wel gewoon nog babyvetjes.) Ze heeft schoenen van Fred de la Bretoniere en die passen perfect. Met klittenband! (En schreeuwend rose) Ik heb ze uit de uitverkoop, geen idee wat ze kosten zo. Maar ze zijn er!
In het nieuwe stadshart van Almere zag ik laatst leuke schoenen. Een soort laarsjes met klittenband. Ik weet alleen niet meer in welke maat ze ze hadden. Ze zijn van Brakkies.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:12 schreef Luchtbel het volgende:
Klinkt ellendig allemaal. Succes.
Jolie en ik zoeken steeds fijne schoenen voor haar maar ze past maar heel weinig schoenen. Ze wil graag met klitteband maar dat is er maar weinig voor meisjes en zeker niet voor een hoge wreef. Zielig is het, zoveel passen. Zaterdag maar weer proberen. Nu heeft er net ook nog een kip in d'r sok gepikt (sokken in sandalen) op de kinderboerderij. Kutkip. En we moeten echt snel schoenen
Hier werkt de gang andersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef m@x het volgende:
De gang lijkt nu best goed te werken. Momenteel hoeven we bij vervelend gedrag alleen maar te vragen of hij naar de gang wil. Over het algemeen is de reactie "neeeeeeeeeee, neeeeeeee" en dan houdt hij op met klieren.
Dat doen we ook wel eens hoor. Hij is helemaal gek op het moment van de Cars dvd bijvoorbeeld. En dan is het ook weleens zo van dat als hij opschiet dat hij die dan mag kijken, of dat we iets anders gaan doen. Maar dat komt ook niet altijd uit en die dreigementen werken dan wel. En eigenlijk vind ik dat hij sommige dingen maar gewoon moet doen zonder iedere keer een beloning. Een gegeven vinger is bij Sven al snel een hand als we niet oppassenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:02 schreef Githa het volgende:
en als je nu eens zegt "dan mag je dadelijk * iets leuks* " ipv de straf ? ... want zo te lezen is Sven redelijk makkelijk van zijn negatieve gedrag af te halen.
Dat was idd het woordquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:16 schreef bixister het volgende:
was dat woord niet kl**tzak?
(ik vond 't ook een klassieker ja!!)
Ja nu rechts heb er een oor bij aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:45 schreef Githa het volgende:
Rottdog, jij ook wéér een gehoorgang ontsteking? ...
En ja, ze hebben een neus voor bad timing![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |