abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 09:58:43 #51
103793 kozakken
Living the life
pi_41053991
truste Belana!
herkent dat jankerige ook zo goed.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:09:19 #52
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41055586
Oh Belana. Ik zou je nu toch wel heel graag een knuffel willen komen geven. En dan maken we er maar meteen een groepshug van, want zo te horen kan Kozakken er ook wel eentje gebruiken. Om over de mama's van de rest van de Peuterpubertjes nog maar te zwijgen.

Ik herken de driftbuien ook en hier is nummer twee nog niet eens actief in the picture. Het slapen zal jullie vast goed doen. En ik hoop dat Liam misschien jou kan helpen door lief te zijn en niet zo te piepen en te janken..... Ik probeer Fleur op dit moment duidelijk te maken dat ze niet hoeft te piepen om zichzelf hoorbaar te maken. Als ze voor me komt staan en gewoon vertelt wat ze wilt dat kan ik zien of dat wil gaan lukken en wanneer.....

Ik wens jullie allemaal in elk geval veel sterkte met het vinden van de rust en de gulden middenweg. Want bedenk wel dat jij ook nog gelukkig moet zijn....ze pikken ook jouw stemming op.....
pi_41055826
Belana heel herkenbaar. En Liam reageert natuurlijk al helemaal fel omdat jij zo moe bent, dat heeft hij heel goed door. Maar wat ik deed met Joshua is hem in de naughty corner zetten als hij brutaal of vervelend was. Echt heel erg strikt zijn en dan ging het even over. Maar dit kan wel even duren hoor. Joshua is er gelukkig even overheen, maar ik heb ook zeker geen leuke paar maanden gehad met hem. Erg vermoeiend en vergt ook veel energie. Sterkte ermee

En juist op dat schreeuwen reageren ze he, precies wat ze willen. Om gek van te worden.

Ik vind het echt helemaal te gek dat Joshua nu 2 talig kan praten, echt knap gewoon, want het is zoveel wat hij moet onthouden. Maar ja ze zijn zo flexibel als ze zo jong zijn. En denk nou niet dat Joshua al zoveel praat, want hij is pas een maandje of 2 terug begonnen met napraten. Maar echt elke dag komt er zoveel nieuws uit. Het gaat gewoon heel snel nu.

Chantel heeft even een tandjes aanval. Die heeft er 3 kiezen bijgetoverd de afgelopen 2 weken. Dus zere billen en heel onstabiel op haar beentjes. Haar hoofdje zit echt onder de blauwe en open plekjes door het vallen Maar goed, hopelijk gaat dat snel over en is ze er weer even vanaf. Gelukkig is ze er niet zo heel erg ziek van als Joshua weleens was. En ze slaapt ook gewoon goed, ook wel een verademing
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:21:33 #54
81992 Githa
pi_41059610
Tex, Belana en Kozakken Het is een fase... ja, dat weten we wel, maar het is zo niet leuk, zo vermoeiend en om hopeloos van te worden.
Jordy heeft het een 2 weken terug gehad, niet luisteren, driftbuien en huilen de hele dag door, maar gelukkig heeft hij dat maar een weekje vol gehouden.

Probeer zoveel mogelijk positief te blijven en laat je niet meesleuren in zijn boosheid, want dan beland je in een cirkeltje....heel veel sterkte en succes voor jullie, hopelijk is het snel een beetje beter.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:32:47 #55
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_41059899
Och Belana, Tex en Kozakken, sterkte! Ik herken het gevoel nog wel van Daan, toen Judith net geboren was. Hopelijk helpt het als je een beetje kunt rusten (had ik toen weinig tijd voor met een overspannen man). Ik was eens bij m'n zus en zat er ook zo doorheen. Daan wou niet aan tafel zitten tijdens het eten en mijn zus maakte een grapje en hij zat zo... een eyeopener voor mij! Humor... daar had ik in geen tijden meer aan gedacht!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:44:17 #56
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41062144
Belana, Tex, Kozakken...
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_41064228
hier ook wel eens van die dagen hoor, dat het erg lastig is om niet in zo'n negatieve cirkel te belanden. en wat bij 2 ook zo fijn is: als de een met z'n verkeerde been uit bed gestapt is, doet de ander al heel snel 'vrolijk' mee. zitten ze tegen elkaar op te gillen/zeuren, zeeerrr irritant! maar inderdaad, een grapje of een ander onverwachte actie: muziek draaien, samen gek dansen oid, wil wel eens helpen om de sfeer te doorbreken. en als je zelf zo moe bent heb je daar nou juist vaak geen energie voor, dat maakt het zo lastig. sterkte ermee!

anna heeft trouwens sowieso de laatste dagen het gillen ontdekt hoor. bij elk klein dingetje dat tegen zit begint ze te krijsen als een speenvarken! ik negeer het zoveel mogelijk maar m'n oren tuten er af en toe van. pfff! hopelijk is dit ook een gril van (zeer!) tijdelijke aard.

maar vanmorgen bij 't CB geweest met 'r en daar vonden ze haar heel vlot en grappig, 't is ook een heerlijk ding hoor. ze weegt nu 11.7kg en is 83 cm lang.
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:17:38 #58
81992 Githa
pi_41064709
Jordy doet de hele dag al niks anders als slaan hij heeft dat echt geleerd van andere kindjes en vindt het schijnbaar erg stoer.
RandaV was hier net even voor een minimeet ivm de kleertjes en hij heeft zich weer eens van zijn beste kant laten zien ...ahum
Hij vond het schijnbaar niet leuk dat ze gingen dus meneer krijgt een driftbui en in zijn boosheid gaat hij mij slaan ik spreek hem dan aan dat ik dat niet leuk vind, maar dan maakt hij nog een "sla-beweging" en dus mag hij even in de hoek afkoelen, voor de zoveelste keer vandaag

Moeilijk hoor dat slaan...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:25:22 #59
103793 kozakken
Living the life
pi_41064947
Het zijn hier ook gewoonweg momenten hoor. (waarsch. net zoals bij Belana en tex). Het slaaptekort speelt me dan ook echt parten. Want 't temprament zit er toch ook gewoon wat er eerst ook zat. Alleen mijn eigen lontje is natuurlijk ook een stuk korter.

Verder is Jonne nl. ook een echte grote broer die 't heerlijk vindt om bolderig kusjes te geven en in z'n enthousiasme liever niets anders doet dan aaien, op schoot?? en kusjes geven. Maar ja.... wanneer ik net zit te voeden en Romme wordt platgedrukt kan de situatie ook wel eens uit de hand lopen. Net zoals wanneer hij denkt dat hij meer kan bereiken door te gillen, miauwen en janken.
Ik heb mezelf nu maar een periode ten doel gesteld van een week of zes om in ieder geval de eerste regelmaat weer te hervinden.
(En dan komen vast de regeldagen van Romme tussendoor om alle rust weer in 't honderd te gooien )
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:27:59 #60
24188 Belana
kloon van belana
pi_41065024
hier is het zeker ook mijn eigen korte lontje wat parten speelt ik sta af en toe te schreeuwen als een viswijf.... wat voor voorbeeld geef je dan... Ik heb me vanmiddag dus wat beter op proberen te stellen en dat gaat ook beter. (lukt alleen niet altijd)
Ik zou wat geven voor een nachtje bijtanken
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:29:25 #61
81992 Githa
pi_41065064
ooohw maar een kleine Ezra mag best blijven logeren hoor
en Liam ook, da's vast een leuk vriendje voor Jordy...kunnen ze wedstrijdje driftklikkeren doen
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:32:39 #62
24188 Belana
kloon van belana
pi_41065165
draai je je 2 tellen om om dit hier te typen... eet ie zijn wasco op

Is het al bedtijd???
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:33:08 #63
24188 Belana
kloon van belana
pi_41065184
Oe ja leuk Githa, bij jou logeren he?
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:36:54 #64
81992 Githa
pi_41065292
gezellig hoor Belana!
Maar het is vandaag echt wees-eens-super-vervelend-dag
Hij luisterd voor geen meter en als ik dan vraag waar zijn oren zitten zegt "hier"en wijst ie naar zijn oortjes en dan zeg ik: "zet ze is aan dan!"
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:39:10 #65
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_41065351
Githa het is inderdaad rete-irritant maar wees blij dat het geen bijten is. Dat deed mijn petekind dus, ik geloof dat er bij me zus nog steeds littekens zichtbaar van zijn.
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:42:49 #66
81992 Githa
pi_41065441
Hij heeft geen tandjes om mee te bijten dus dat heeft dan geen effect
Maar idd dat is nóg erger.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:45:06 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_41065519
githa, vanavond gaan ze vroeg naar bed en wij nemen een borrel (en gaan er vroeg achteraan)
stormy waters...
sailin'
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:51:43 #68
81992 Githa
pi_41065764
vroeg naar bed ben ik helemaal voorstander van!
Hoe laat is het ?
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:52:52 #69
81992 Githa
pi_41065800
Maar Magneet, je hebt een leuke zoon ... en nog zo klein dan is Jordy echt een beer
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:56:11 #70
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_41065920
Amber is in een goede bui vandaag
We hebben net bramen geplukt

En gisteren weer op de wc geplast (en dat gaf ze zelf aan )
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_41066058
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:00 schreef bixister het volgende:
maar inderdaad, een grapje of een ander onverwachte actie: muziek draaien, samen gek dansen oid, wil wel eens helpen om de sfeer te doorbreken.
En dat werkt hier nu dus juist niet. Bij Noah is het vast ook anders dan bij Belana en Kozakken, omdat hier geen broertje/zusje is, en dus niet vanwege jaloezie.
Tot vanochtend kon ik die driftbuien wel hebben, meestal kan ik er wel om lachen, maar zo vaak als het nu is, is het gewoon niet leuk meer Vanochtend haalde ik hem uit bed en het was meteen weer raak, en zag het alweer voor me dat het de hele dag zo ging en had er bij voorbaat alweer genoeg van En hij kan zichzelf bijzonder goed vermaken gelukkig (*afklopt* )

Ik heb hem vandaag veel zelf laten spelen en uitzoeken en dat werkt blijkbaar beter nu. Als ik het hem naar de zin ga maken doe ik het toch niet goed

Githa, dat slaan doet Noah nu ook vaak. Enerzijds omdat ie het een leuk spelletje blijkt te vinden, en anderzijds als ie een driftbui heeft en dus boos is. Vermoeiend en lastig vind ik het...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:06:00 #72
81992 Githa
pi_41066182
Hier helpt spontaan een grapje of muziek e.d. ook totaal niet, dat maakt hem alleen nóg bozer....als hij echt een driftbui heeft wil hij niks en dan is ook echt helemaal niks grappig negeren is dan nog het beste medicijn.

Dat slaan is ook erg vermoeiend, maar dat is eigenlijk alles wat je steeds moet corrigeren.... je bent er gewoon weer de hele dag mee bezig...maar ook dat gaat over iig in deze mate dan.
Over het algemeen kan ik er goed tegen, maar soms heb ik het ook wel even gehad met hem en ben ik blij als papa thuis komt die het even kan overnemen.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:12:44 #73
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41066368
Klinkt ellendig allemaal. Succes.

Jolie en ik zoeken steeds fijne schoenen voor haar maar ze past maar heel weinig schoenen. Ze wil graag met klitteband maar dat is er maar weinig voor meisjes en zeker niet voor een hoge wreef. Zielig is het, zoveel passen. Zaterdag maar weer proberen. Nu heeft er net ook nog een kip in d'r sok gepikt (sokken in sandalen) op de kinderboerderij. Kutkip. En we moeten echt snel schoenen
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:24:18 #74
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41066673
Lb-ke. Luuke heeft ook een hoge wreef. (Aldus de dame van de schoenenwinkel. Misschien zijn het wel gewoon nog babyvetjes.) Ze heeft schoenen van Fred de la Bretoniere en die passen perfect. Met klittenband! (En schreeuwend rose) Ik heb ze uit de uitverkoop, geen idee wat ze kosten zo. Maar ze zijn er!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:26:11 #75
156412 hestria
erg gastvrij
pi_41066734
michelle vandaag, op de schommel, heel veel plezier, ze ziet kindjes op de glijbaan dus wil ze naar de glijbaan.
We zijn nog niet halverwege of er gaat een ander kindje naar haar schommel toe, gillen en krijsen, wand een ander kindje mag niet schommelen.
Kindje uit geschomeld en michelle weer op de schommel, maar dat kindje gaat naar de glijbaan en dat mag ook niet, dus weer gillen en krijsen, ben van pure ellende maar weg gegaan.

en vanochtend viel ze ook nog eens op de tafel met als gevolg dat haar riempje tussen haar tandvlees en bovenlip gescheurt is, ze op 2 plaatsen tanden door haar lip heeft en een flinke dikke paarse lip, ze is vandaag dus erg zielig!
En nu zit ze lekker met haar tut(doek waar ze altijd in sliep) op de bank naar baby tv te kijken en te zwaaien naar alles wat voorbij komt , ze is toch best wel lief hoor!
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:54:33 #76
81992 Githa
pi_41067414
Hestria en Michelle...
Wat zielig van je lipje...helemaal paars, gossie! Vraag aan je mama maar eens lekkere ijsjes dat zal vast helpen

OOOhw, dat alles-is-leuk-wat-andere-kindjes-doen is zo herkenbaar
Maar ze zijn ook een beetje van dezelfde leeftijd geloof ik.
Jordy wil alles geven aan andere kindjes, als ze het dan maar niet té leuk of té goed naar hun zin hebben
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:13:16 #77
156412 hestria
erg gastvrij
pi_41067850
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:54 schreef Githa het volgende:
Hestria en Michelle...
Wat zielig van je lipje...helemaal paars, gossie! Vraag aan je mama maar eens lekkere ijsjes dat zal vast helpen

OOOhw, dat alles-is-leuk-wat-andere-kindjes-doen is zo herkenbaar
Maar ze zijn ook een beetje van dezelfde leeftijd geloof ik.
Jordy wil alles geven aan andere kindjes, als ze het dan maar niet té leuk of té goed naar hun zin hebben
ijsjes heeft ze vadaag al een stuk of 4 op, is het enigste wat koelt, ijsblokjes laat ze nog niet zitten
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 18:17:09 #78
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_41067940
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef Lishe het volgende:
Lb-ke. Luuke heeft ook een hoge wreef. (Aldus de dame van de schoenenwinkel. Misschien zijn het wel gewoon nog babyvetjes.) Ze heeft schoenen van Fred de la Bretoniere en die passen perfect. Met klittenband! (En schreeuwend rose) Ik heb ze uit de uitverkoop, geen idee wat ze kosten zo. Maar ze zijn er!
Foto?
Ach ja anders kopen we gewoon jongensschoenen hoor. Zo erg is het allemaal niet. Jolie vindt het zelf moeilijk als andere mensen aan haar zitten. Er is één winkel waar ze wel graag komt en daar heeft ze dan ook 8 soorten gepast. Maar ja niks zat goed.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:42:13 #79
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41070285
Meiden, bedankt Door jullie verhalen ben ik voorlopig even flink uitgerammeld Hier hebben we ook zo'n driftkikkertje rondhupsen. Op het moment gaat het wel maar we hebben wel best een heftige periode compleet met bijten, slaan, gillen en kopstoten achter de rug. De gang lijkt nu best goed te werken. Momenteel hoeven we bij vervelend gedrag alleen maar te vragen of hij naar de gang wil. Over het algemeen is de reactie "neeeeeeeeeee, neeeeeeee" en dan houdt hij op met klieren. Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we weer in een nieuwe fase terecht komen want als je het mij vraagt bestaat het leven van een kindje meer uit fases dan uit gewoon leven
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:43:43 #80
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_41070351
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:12 schreef Luchtbel het volgende:
Klinkt ellendig allemaal. Succes.

Jolie en ik zoeken steeds fijne schoenen voor haar maar ze past maar heel weinig schoenen. Ze wil graag met klitteband maar dat is er maar weinig voor meisjes en zeker niet voor een hoge wreef. Zielig is het, zoveel passen. Zaterdag maar weer proberen. Nu heeft er net ook nog een kip in d'r sok gepikt (sokken in sandalen) op de kinderboerderij. Kutkip. En we moeten echt snel schoenen
In het nieuwe stadshart van Almere zag ik laatst leuke schoenen. Een soort laarsjes met klittenband. Ik weet alleen niet meer in welke maat ze ze hadden. Ze zijn van Brakkies.
Het was bij Topmerken Schoenen Outlet of iets in die richting.
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 19:44:51 #81
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_41070390
Oh ja, Jolietje, ik voel met je mee. Schoenen zoeken is stom
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 20:56:01 #82
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41073226
Michele laat je maar lekker verwennen met ijsjes...

Jolie...verschrikkelijk he...

En voor Belana.....doen. Neem inderdaad dat weekend.....want het is voor jou en voor Liam daarna een stuk gezelliger. En ik weet het....makkelijk gezegd, maar toch!
pi_41073338
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 19:42 schreef m@x het volgende:
De gang lijkt nu best goed te werken. Momenteel hoeven we bij vervelend gedrag alleen maar te vragen of hij naar de gang wil. Over het algemeen is de reactie "neeeeeeeeeee, neeeeeeee" en dan houdt hij op met klieren.
Hier werkt de gang anders
[boosmodus]"Sven als je nou niet luistert, dan ga je naar de gang"[/boosmodus]

reactie van Sven:

"Oké mama, doe jij dan hard de deur dicht, dat vind ik leuk"

Hier valt het met de peuterpuberperikenlen best mee, waar ik alleen zo moe van word is dat hij zooo slecht luistert, tenminste, hij luistert pas als er dreigementen van wegdoen van zijn auto's tegenover staat.
Dat gaat zo: "Sven doe ... je schoenen aan/uit ... ruim je speelgoed op .... doe je kleren uit want ja gaat in bad etc... Dit herhaal ik een paar keer maar het kan net zo goed tegen een muur gezegd worden.
Luidt de zin echter hetzelfde maar met de toevoeging "want anders zetten je we speelgoed op de kast" dan weet hij niet hoe snel hij luid protesterend (tegen de sanctie) doet wat hem gevraagd word.
Zo jammer dat het met dreigementen moet
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:02:05 #84
81992 Githa
pi_41073463
en als je nu eens zegt "dan mag je dadelijk * iets leuks* " ipv de straf ? ... want zo te lezen is Sven redelijk makkelijk van zijn negatieve gedrag af te halen.
pi_41073702
Peuterpubertijd sucks. Klinkt heel bekend dat moeten dreigen idd. Maar nu helpt dat dreigen nog. Ik heb er nog een puber bij en daar helpt het niet meer bij
Het word echt gezellig hier als peuterpuber en tienerpuber samen gaan spannen tegen mij. Overigens heeft Djulian nu de macht van nee door dankzij zijn zus.
Maar aan de andere kant zijn er ook leuke momenten. Ik breng smiddags Djulian naar bed en dat gaat goed. sAvonds legt Rick hem altijd op bed(en dan babbelt hij rustig een paar uur in bed voor hij gaat slapen), maar de laatste 2 dagen riep Djulian om mij erbij. Hij wil echt die knuffel hebben van mij en mijn ritueel van het naar bed brengen, zei heel lief dag mama doei en voor we beneden kwamen was hij al stil Dat doet je als moeder ff heel goed
pi_41073774
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:02 schreef Githa het volgende:
en als je nu eens zegt "dan mag je dadelijk * iets leuks* " ipv de straf ? ... want zo te lezen is Sven redelijk makkelijk van zijn negatieve gedrag af te halen.
Dat doen we ook wel eens hoor. Hij is helemaal gek op het moment van de Cars dvd bijvoorbeeld. En dan is het ook weleens zo van dat als hij opschiet dat hij die dan mag kijken, of dat we iets anders gaan doen. Maar dat komt ook niet altijd uit en die dreigementen werken dan wel. En eigenlijk vind ik dat hij sommige dingen maar gewoon moet doen zonder iedere keer een beloning. Een gegeven vinger is bij Sven al snel een hand als we niet oppassen

Driftbuien zoals hierboven zijn vermeld heeft hij gelukkig niet zo vaak (ff afkloppen) maar als hij ze heeft werkt hier trouwens ook het gewoon negeren het beste. Even flink uit laten razen, en dan op het eind even met hem praten en hem dan kalmeren.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:13:56 #87
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_41073952
Easy, ik wilde nog altijd zeggen dat ik in een vlaag van verstandsverbijstering het filmpje van Sven dat hij de hele tijd "ik zei niet ...domme" zei aan Katja heb laten zien. Ze heeft het er nog heel vaak over en vraagt telkens of ze het filmpje nog een keer mag zien. Zo leuk om een ander kind stiekem verboden woorden te horen zeggen. Dat filmpje is echt een klassieker.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_41074059
was dat woord niet kl**tzak?
(ik vond 't ook een klassieker ja!!)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:29:21 #89
37150 livelink
pi_41074429
Ja, dat zou ook nog kunnen. Katja heeft er in ieder geval in haar versie 'domme' van gemaakt, maar nu je het zegt..
pi_41074458
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:16 schreef bixister het volgende:
was dat woord niet kl**tzak?
(ik vond 't ook een klassieker ja!!)
Dat was idd het woord
Hij zegt het overigens al een tijdje niet meer

[ Bericht 29% gewijzigd door easy-going op 23-08-2006 21:24:44 (filmpje heeft er weer lang genoeg gestaan :)) ]
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:43:16 #91
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41074913
PFFFF kan dus met grotendeels van de dames handen schudden, het is ook echt of ze je betrappen op je eigen slechte tijden. Ik voel me nl op moment erg min door een gehoorgang ontsteking en dat wordt echt volledig uitgebuit door madam dingen doen die ze al weken niet deed enorm gillen en krijzen plus ongelovelijk drammen om haar zin te krijgen.
  † In Memoriam † dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:45:43 #92
81992 Githa
pi_41075014
Dat ben ik met je eens hoor Easy-going, ze mogen best door hebben dat ze soms gewoon moeten luisteren, maar het is ook wel lekker dat een andere methode ook werkt, mocht het even je neus uit komen

Rottdog, jij ook wéér een gehoorgang ontsteking? ...
En ja, ze hebben een neus voor bad timing
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:46:08 #93
24188 Belana
kloon van belana
pi_41075030
Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben weer

wat ik een hele erge vind is dat Liam alles napraat wat wij tegen hem zeggen, zoals bv: praat niet zo brutaal! Dat zegt ie dus rustig tegen mij he... niet zo brutaal praten mama!!! of hij zegt: doe normaal mama!!!
Ergens, zeker als ik het hier opschrijf, is het enorm komisch, maar op die momenten kan ie echt het bloed onder mijn nagels vandaan halen...
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:46:24 #94
37150 livelink
pi_41075046
Kinderen zijn zo slim wat dat betreft. Hopelijk knap je snel op, Rottdog en dan zal het vanzelf wel beter gaan.

Hij blijft ontzettend leuk, Easy
Misschien laat ik hem in moment van zwakte nog wel weer een keer zien aan Katja.
pi_41075192
Easy going dat filmpje
Maar hij heeft er zo'n lief stemmetje bij
En hij heeft t niet gezegd he
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 21:52:23 #96
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_41075253
Dat filmpje!! Wat een giller!
Ik vind slaan ook best moeilijk om je reaktie op te bepalen. Op de manier waarop Cas eens in de zoveel tijd van zich af maait, om je vervolgens taxerend aan te kijken, hebben ons doen besluiten om het te negeren. Het houdt dan ook weer op, gelukkig. Want op kopieergedrag hebben wij een patent hier. Pfffoew, soms uitermate vermoeiend.
pi_41075523
Sven

Ik ben vanmorgen schoenen wezen kopen met jongste en had me al op het ergste voorbereid maar dat viel me alles mee! Ik liep een winkel in, hij wees wat aan, we pasten ze, hij rende er meteen 3 rondjes op zonder struikelen en we konden afrekenen. Nog geen 10 minuten
De driftbuien van meneer lijken we nu grotendeels achter de rug te hebben, goddank. Hij is nog steeds wel erg ondernemend en ondeugend maar dat is de aard van het beestje zullen we maar zeggen.
Waar oudste altijd vroeg of hij naar de wc kon omdat hij zo nodig moest, zo horen we jongste regelmatig brullen van uit de gang "Papa of mama! Ik heb geplast en gepoept!"
Het is wel ff wat anders, zo`n voortvarend kind
Saartje
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:03:58 #98
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41075634
Fleur heeft ook haar fase van slaan en bijten gehad. In eerste instantie inderdaad vermanend toegesproken en daarna alleen genegeerd. Nadat het alleen nog maar sporadisch voorkwam wel duidelijk weer vastgepakt en gezegd dat het niet geaccepteerd wordt door papa en mama...
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:27:32 #99
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41076422
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 21:45 schreef Githa het volgende:

Rottdog, jij ook wéér een gehoorgang ontsteking? ...
En ja, ze hebben een neus voor bad timing
Ja nu rechts heb er een oor bij aan
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 22:50:32 #100
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41077199
Hier hebben we tegenwoordig "Saskia is stout! Saskia gang zitten" en nadat ze dat zelf gezegd heeft gaat ze op de deurmat zitten.
En dat dus ook momenten dat ze helemaal niet stout is (hooguit een beetje dwars).

Belaan, hier krijgen we ook bijdehandte opmerkingen terug tegenwoordig.. en standaard na een 'echt niet' van mijn kant krijgen we een 'eg wel' terug
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')