we hadden het ook over 2 verschillende dingen volgens mij, zulke echte driftbuien/aanvallen zijn niet met een grapje weg te wuiven natuurlijk. anna kan er de laatste tijd ook wat van hoor, dan is ze echt met 't verkeerde been uit bed gestapt en kan om niks in razernij/groot verdriet uitbarsten. extra lastig omdat ze voorheen toch eigenlijk alleen maar huilde als er echt iets was, dus ik heb nu al een paar keer onterecht piet vreselijk op z'n kop gegeven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:01 schreef texelonia het volgende:
En dat werkt hier nu dus juist niet.
[..]
driftbuien [..]
ja dat werkt hier vaak ook het best hoor, alleen zijn sommige speeltjes op zo'n moment minder geschikt...quote:Ik heb hem vandaag veel zelf laten spelen en uitzoeken en dat werkt blijkbaar beter nu. Als ik het hem naar de zin ga maken doe ik het toch niet goed
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:06 schreef senesta het volgende:
Ik hou van ebay![]()
Wat vinden jullie van de nieuwe nike shox van Samara?
[afbeelding]
[afbeelding]
Is er eigenlijk een topic om ongegeneerd te pimpen met nieuwe kids outfits of schoenen?
Hebben jullie nooit dat je smelt als je je kindje in iets nieuws of gewoon erg leuks ziet?
Of heb ik dat alleen?![]()
Natuurlijk smelt ik altijd van mijn kindje maar sommige dingen staan gewoon zooo leuk![]()
Bij de zeemanquote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:37 schreef Belana het volgende:
Githa, een Bob de Bouwer riem? Oe, waar haal je die? dat zou Liam stoer vinden, hij heeft toevallig gisteren een helm en een hamer gekregen van mijn ouders en dat was al helemaal top.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 08:51 schreef Githa het volgende:
[..]
Bij de zeeman
In alle maten en voor maar 1,95![]()
kloptquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:09 schreef dutchie het volgende:
Ik háát Dora.
En die aap van haar, die háát ik ook.
De Tweenies die háát ik ook, want daar heb je datzelfde stemmetje als die van die geháte aap.En de rest van Tweenies vind ik ook rete-irri-tant.
ik heb geeb idee githa , maar slim is andersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:28 schreef Githa het volgende:Jolie... wat vreselijk lief én knap!
Jordy slaapt nog en ik ben al even wakkerwaar ben ik meebezig
Heb je over een dik half uurtje de koffie klaarquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:42 schreef reni het volgende:
[..]
ik heb geeb idee githa , maar slim is anders![]()
tuurlijkquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:12 schreef Githa het volgende:
[..]
Heb je over een dik half uurtje de koffie klaar![]()
ikquote:
Ik kijk al die kinderseries nooit (doelgroep hèquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:13 schreef Githa het volgende:Dutch..... oke, oke, géén Dora!
Bob is ook véél coolermaar wie noemt zijn kat nu tiettus
![]()
Heb je een foto van de Bob-pop? Wij hebben er eentje hier, als het toevallig dezelfde is denk ik dat Jordy hem wel mag hebben van Christanquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:45 schreef Githa het volgende:
Jordy roept de hele dag "Bob...Bob...Bob bouwwwww...Bob"en nu is hij vanmiddag met oma naar de stad geweest en is hij zijn bob de bouwer pop verloren![]()
Hij heeft ook een riem van bob de bouwer en telkens als je vraagt waar Bob is dan gaat die trui omhoogóók als hij de riem niet aan heeft....
Sven ookquote:
Die hebben wij dan ook. Zal ik het vragen aan Christan morgen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:11 schreef Githa het volgende:
Nee, zelfs geen foto van Bob![]()
Maar het was een gewone bob met helm en een waterpomptang onder zijn riem.
Hij speelt er niet meer meequote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:14 schreef Githa het volgende:
Dat is super lief, maar ik wil niks van Christan afpakken hoorik kan voor Jordy best opzoek gaan voor een nieuwe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |