Nou ja, zolang je het dan bij een dekbedhoes kan houden...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:51 schreef Lishe het volgende:
Gezien de tractordekbedhoezen..... Ik ben zoooo bang dat over een tijdje Luuke's hele mooie kamer ineens in K3 stijl moet ofzo. Of dat ze alles van de Disneyprinsessen wil. Want ik hou daar helemaal niet van. Dus tot die dag geniet ik maar dubbelop van alle (door mama uitgezochte) pracht en praal op haar kamer.
Vast wel, het is niet zo dat ik wanhopig op zoek ben hoor, mocht die indruk er zijnquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:11 schreef bixister het volgende:
ik zag die bob-poppen laatst nog bij bart smit, misschien zijn ze daar nog te koop?
ik vind ze nog wel erg klein om daar al zoveel stem in te krijgen eigenlijk. maar goed, dan maar beschouwen als een mooie oefening in leren 'blij zijn met wat je hebt' lijkt me. kom nou, je gaat toch niet ieder half jaar de kinderkamer restylen omdat je kind het niet meer zo leuk vindt?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:08 schreef reni het volgende:
en weet je wat dan nog veel erger is.
Ben je zelf eindelijk zo ver dat je de"babykamer" wil veranderen voor ze .in het geen wat ze graag willen, en dan krijg je na een half jaar als je geluk hebt mmm dit is eigenlijk niet meer helemaal leuk ik wil graag .................
Begint alles weer van voor af aan.![]()
Preciesquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:19 schreef bixister het volgende:
[..]
ik vind ze nog wel erg klein om daar al zoveel stem in te krijgen eigenlijk. maar goed, dan maar beschouwen als een mooie oefening in leren 'blij zijn met wat je hebt' lijkt me. kom nou, je gaat toch niet ieder half jaar de kinderkamer restylen omdat je kind het niet meer zo leuk vindt?
Volgens mij bedoel je dat eer je er zelf aan gewend bent dat je kind een peuter is met bijbehorende peuterkamer ze alweer toe zijn aan een grotere kindjes kamer. Je emoties daarbij lopen altijd 1 stapje achter in dit proces.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:42 schreef reni het volgende:
ja doe maar , want ik krijg t toch niet neer gezet zoals ik het bedoel.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:56 schreef Sugar het volgende:
Zo zegt ze ook als we naar buiten gaan bij oké weer: "Lekkuh weertje! Lekkuh zommetje!" Ik lach me rot de hele dag. En moet haar steeds naar me toetrekken en tegen me aandrukken. Ze is wel echt álles, hoor.![]()
Wel fjin dat ze stilstaat en langer ljikt te worden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:59 schreef Rottdog het volgende:
Poejmojn eigenlijk staat ze sinds de laatste weging stil kwa gewicht, kan wel merken aan kleding dat ze de lucht ingaat en haar buikje verdwijnt beetje bij beetje dus wie weet blijkt het straks allemaal mee te vallen. Over een mnd of 4 gaan we weer naar het CB omdat dan pas duidelijk is wat de verhouding tussen lengte en gewicht is. Het is gewoon een mooi bolle tantedie me de oren van de kop kletst en nu vraagt of ik wil opschieten want ze wil naar beeden (beneden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |