abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 augustus 2006 @ 08:08:52 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41153648
Ehm Jordy, Christan wil toch nog geen afscheid nemen van zijn Bob...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:20:24 #152
81992 Githa
pi_41154573
Geeft niks Christan Bob is gewoon lief!
Toch lief dat je aan ons dacht Rewimo!
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:22:56 #153
81992 Githa
pi_41154632
Maria, dat is echt heel knap

Hanne jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, je kan stappen
en Wilyan 4 dagen wqeg ik zou na dag 1 zal aan het aftellen zijn
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:33:27 #154
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41154832
Maria wat knap van jou. Wat ben jij een lieve meid voor jouw mama zeg met al dat geklets.

En Hanne...zelf stappen..goed hoor!!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:51:34 #155
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_41155209
Hanne, stappen, wat knap!
En Maria die al zoveel weet....
Suus, ik begrijp heel erg goed dat je Bambi verkiest boven je andere beesten hoor. Bambi is mooi en Bambi is een hertje.

Gezien de tractordekbedhoezen..... Ik ben zoooo bang dat over een tijdje Luuke's hele mooie kamer ineens in K3 stijl moet ofzo. Of dat ze alles van de Disneyprinsessen wil. Want ik hou daar helemaal niet van. Dus tot die dag geniet ik maar dubbelop van alle (door mama uitgezochte ) pracht en praal op haar kamer.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:54:47 #156
81992 Githa
pi_41155280
Daar ben ik nu al van aan het bij aan het komen Lishe
Jordy wil overal Bob en tja, wie ben ik dan het is ook zo schattig hoe hij s'avonds de Bobposter aan de muur een kusje gaat geven
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:59:21 #157
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_41155376
Lishe
Dat heb ik dus juist met die auto's. Léon heeft net een prachtige kamer gekregen en wat doet papa? Die hangt er een knoeperd van een poster van een F1-auto op. En Léon vindt het prachtig. Mama niet. Mama wil kikkers op zijn kamer, mama wil dat haar zoontje niet zo snel groot wordt.
Stomme papa.

Hanne knap hoor! Noli wat ben je dan trots hè?

Githa bedankt! Léon is inmiddels ook in het bezit van een Bob de Bouwer-riemen én sokken. Hij heeft ook die pop waar jij het over heeft, maar die wil hij echt nog niet afstaan. Is zijn maatje.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 09:59:27 #158
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_41155378
Poejmojn eigenlijk staat ze sinds de laatste weging stil kwa gewicht, kan wel merken aan kleding dat ze de lucht ingaat en haar buikje verdwijnt beetje bij beetje dus wie weet blijkt het straks allemaal mee te vallen. Over een mnd of 4 gaan we weer naar het CB omdat dan pas duidelijk is wat de verhouding tussen lengte en gewicht is. Het is gewoon een mooi bolle tante die me de oren van de kop kletst en nu vraagt of ik wil opschieten want ze wil naar beeden (beneden).

Hanne grote meid

Stoere Wilyan

Maria slimme tante

Droom al nachten lang over de toekomstige kamer van Zoë met alle kunst en kitsch
erop aan We gaan in November beginnen met voor haar een nieuw kamertje met een groot bed enzo maar wat ben ik blij dat het nog eventjes duurt
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:04:43 #159
13151 crew  Rewimo
pi_41155483
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:51 schreef Lishe het volgende:
Gezien de tractordekbedhoezen..... Ik ben zoooo bang dat over een tijdje Luuke's hele mooie kamer ineens in K3 stijl moet ofzo. Of dat ze alles van de Disneyprinsessen wil. Want ik hou daar helemaal niet van. Dus tot die dag geniet ik maar dubbelop van alle (door mama uitgezochte ) pracht en praal op haar kamer.
Nou ja, zolang je het dan bij een dekbedhoes kan houden...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:08:32 #160
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_41155555
en weet je wat dan nog veel erger is.

Ben je zelf eindelijk zo ver dat je de"babykamer" wil veranderen voor ze .in het geen wat ze graag willen, en dan krijg je na een half jaar als je geluk hebt mmm dit is eigenlijk niet meer helemaal leuk ik wil graag .................
Begint alles weer van voor af aan.
pi_41155604
ik zag die bob-poppen laatst nog bij bart smit, misschien zijn ze daar nog te koop?

ach lishe, voorlopig ben je nog lekker de baas hoor over luukes kamer.

hanne, wat knap!!!

maria ook al zo slim met 'r kleding-inzicht, grappig is dat die verrassende dingen die ze ineens dondersgoed blijken te weten.
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:15:09 #162
81992 Githa
pi_41155702
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:11 schreef bixister het volgende:
ik zag die bob-poppen laatst nog bij bart smit, misschien zijn ze daar nog te koop?
Vast wel, het is niet zo dat ik wanhopig op zoek ben hoor, mocht die indruk er zijn Jordy heeft genoeg spulletje van Bob waarop hij hem kan zien en mochten we de pop ergens tegenkomen dan nemen we hem uiteraard mee.
Gewoon zonde dat hij hem verloren is.
pi_41155817
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:08 schreef reni het volgende:
en weet je wat dan nog veel erger is.

Ben je zelf eindelijk zo ver dat je de"babykamer" wil veranderen voor ze .in het geen wat ze graag willen, en dan krijg je na een half jaar als je geluk hebt mmm dit is eigenlijk niet meer helemaal leuk ik wil graag .................
Begint alles weer van voor af aan.
ik vind ze nog wel erg klein om daar al zoveel stem in te krijgen eigenlijk. maar goed, dan maar beschouwen als een mooie oefening in leren 'blij zijn met wat je hebt' lijkt me. kom nou, je gaat toch niet ieder half jaar de kinderkamer restylen omdat je kind het niet meer zo leuk vindt?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:24:01 #164
116937 reni
pi_41155911
nee ,tuurlijk niet.
ik bedoel maar te zeggen ben je zelf eindelik zo ver dat je het gaat veranderen.
Kinderen Beslissen toch en beetje mee je gaat een kamer niet blauw maken als ze een hekel hebben aan blauw de kleur die ze mooi vinden oid.
Kinderen groeien nu eenmaal harder dan je wil dat ze doen.Dus ook hun eigen ideen over iets.
Wil dus niet zeggen dat ze dat dan ook krijgen .
alleen de les "volgende keer beter nadenken"
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:25:08 #165
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_41155930
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:19 schreef bixister het volgende:

[..]

ik vind ze nog wel erg klein om daar al zoveel stem in te krijgen eigenlijk. maar goed, dan maar beschouwen als een mooie oefening in leren 'blij zijn met wat je hebt' lijkt me. kom nou, je gaat toch niet ieder half jaar de kinderkamer restylen omdat je kind het niet meer zo leuk vindt?
Precies Sterre heeft een jaartje geleden een prinsessendekbedhoes uitgekozen. Nu heeft ze een hekel aan roze. Als die hoes er nu om zit gaat ze eerst wel piepen (Ik hou niet van roze, ik wil geen prinsessen), dan zeg ik dat ze maar gauw d'r ogen dicht moet doen en gaan slapen, dan ziet ze het ook niet meer.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:32:18 #166
13151 crew  Rewimo
pi_41156062
Een tipje: vrij neutrale wanden en aankleding met accessoires Magneet- en prikborden zijn handig, evenals verwijderbare muurstickers. Mocht kindlief dan echt gruwen van zijn een half jaar geleden nog helemaal te gekke idolen, dan kun je redelijk simpel de kamer aanpassen aan de nieuwste rage
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:36:39 #167
116937 reni
pi_41156168
Wat ik dus bedoel te zeggen
ik vind het toch iedere keer best een stap van baby naar kleuter kamer en daarna naar voor ons dan meidenkamer .
als ik dr eindelijk aan toe ben over te stappen van baby naar bv. prinsessenkamer zijn ze al 3 of 4 bij de 5 of 6 vinden ze t een beetje kinderachtig en moet jij al weer gaan beginnen met het idee te verwerken dat ze wel heel snel groot worden .
  † In Memoriam † vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:40:19 #168
81992 Githa
pi_41156261
Dus ze zeuren 3 jaar voor een princessenkamer en tegen de tijd dat jij toe bent aan de Big Change dan zijn zij alweer over de princessen fase heen en moet je weer wennen aan iets anders ...zoiets Reni?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:42:20 #169
116937 reni
pi_41156317
ja doe maar , want ik krijg t toch niet neer gezet zoals ik het bedoel.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:45:36 #170
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41156417
Jup. De kamer van Fleur is neutraal met blauw. En ze wilde (let op de verleden tijd) graag een Jip&Janneke kamer. Nou die heeft ze nu. Met raamstickers en gewone stickers. J&J gordijnen en kleine acecoires. Begint ze nu dat ze een Diddl kamer wil. Ik heb ze gezegd dat ze die pas krijgt als ze groter is. Dus als ze naar de basisschool gaat. Als ze over een jaar dus nog steeds een Diddl kamer wil....dan halen J&J weg en dan vervangen we. Maar tot die tijd, doet ze het er maar mooi mee. En anders krijgt ze gewoon een neutrale kamer. Maar een thema pas over een jaar.

En over dingen die je er niet wilt hebben, maar wel hebt....Het was onze oude studeerkamer met een mega-grote foto van een KDC-10 die F-16 boven Bosnie aan het bijtanken is (overgehouden aan mijn vorige werkgever) en toen ik tegen zei dat ie eraf kon, hoorde ik toch echt het luchtalarm afgaan naast me. EEEEEEEEEEEE, mama de vliegtuigen moeten blijven. Die zijn nu van MIJ!!!" Nou, ja duidelijk een J&J kamer met F-16's.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:47:21 #171
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_41156475
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 10:42 schreef reni het volgende:
ja doe maar , want ik krijg t toch niet neer gezet zoals ik het bedoel.
Volgens mij bedoel je dat eer je er zelf aan gewend bent dat je kind een peuter is met bijbehorende peuterkamer ze alweer toe zijn aan een grotere kindjes kamer. Je emoties daarbij lopen altijd 1 stapje achter in dit proces.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 10:48:50 #172
116937 reni
pi_41156517
juist ja
  Jubileum moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 20:28:05 #173
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41174905
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 07:56 schreef Sugar het volgende:

Zo zegt ze ook als we naar buiten gaan bij oké weer: "Lekkuh weertje! Lekkuh zommetje!" Ik lach me rot de hele dag. En moet haar steeds naar me toetrekken en tegen me aandrukken. Ze is wel echt álles, hoor.
Heerlijk om dit soort dingen te lezen vind ik, het maakt je hele dag weer goed dit soort verhalen
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_41176984
-weg ivm bloot-

Iemand een idee wat dit kan zijn ? Myrthe zit opeens helemaal onder. Het zijn geen muggenbulten, want het zijn er wel 100 in totaal. Sommige heel grote plakkaten, ook heel kleintjes, geen puntjes in het midden wat op een steek van een insect wijst..

[ Bericht 13% gewijzigd door Ladybos op 25-08-2006 22:11:31 ]
  Jubileum moderator vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:31:10 #175
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_41177081
Netelroos misschien?
UItleg:
Urticaria zijn heftig jeukende kleine of grote bultjes en verhevenheden die overal op de huid kunnen voorkomen. Ze kunnen samensmelten tot grote ‘kwaddels’, vaak met een witte ring eromheen. Ze ontwikkelen zich zeer snel (vaak binnen 30 minuten) en trekken vervolgens binnen 12-24 uur weer weg. De meeste mensen hebben vooral ‘s avonds klachten van urticaria die dan tegen de ochtend weer verdwijnen.

http://www.huidinfo.nl/urticari.html
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:32:31 #176
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41177132
Lijkt op netelroos, maar durf het niet met zekerheid te zegen.... Jeukt het? Of doet het pijn?

Heeft ze ergens in gezeten dat je weet....rokje blote benen.... in de tuin of daarbuiten in planten....??

Hoe dan ook veel sterkte en voor Myrthe een dikke
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:32:31 #177
13151 crew  Rewimo
pi_41177133
Jeetje, dat ziet er heftig uit Een of andere allergie misschien?
pi_41177165
Ik dacht als eerste aan brandnetels. Dat is nl de reactie die Djulian er op heeft.
Maar denk niet dat ze in de brandnetels gezeten heeft toch?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:34:39 #179
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41177216
zo zag het er bij Freek ook uit idd. Maar ik heb nooit zeker geweten of het netelroos was...Het was zo snel weg dat ik er niet mee naar de HA ben gegaan. Wat ik later van Saskia van ET en Swets heb gezien op foto's was het idd netelroos.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_41177298
Het jeukt wel (ze krabt er aan) maar ze is wel vrolijk verder, dus heel erg veel last heeft ze er ook niet van. Het werd zo rood/wit toen ze uit bad kwam (nog veel feller dan je op de foto ziet, het zijn echt witte plakkaten en de rest van de huid erom heen is rood).
pi_41177319
Dat is idd wat Myrthe ook wel eens heeft Kan overal van komen..

Is morgen weer over hopelijk, beterschap!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:39:01 #182
144006 chacama
Ondernemend!
pi_41177363
Misschien om de jeuk weg te halen even koelen. Weet niet of talkpeoder mag en of het dan erger wordt de jeuk of minder.
pi_41177371
Het zou een allergische reactie kunnen zijn op de badolie, maar die gebruik ik al een week of 1,5 dus wel raar dat ze er nu opeens op zou reageren. Misschien de warmte van het bad wat het triggert, ik las op de site die Lois gaf iets over warmte.
pi_41177412
Myrthe heeft er sneller last van als ze bijv al veel muggenbulten heeft, dus een opeenstapelende combinatie van factoren. Misschien bij jullie ook.
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:41:05 #185
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_41177444
zo ziet/zag netelroos er bij Saskia op z'n ergst uit. Alleen is dit maar een momentopname, en de vlekken veranderen voortduren van kleur en vorm.

Als ik de foto van Myrthe zie, is mijn eerste reactie ook direct "Netelroos" Zo ziet het er bij Saskia ook meestal uit
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_41177731
Netelroos ja. Ik heb het zelf heftig gehad en nu nog geregeld.
Kan door voeding komen (histaminerijk) Maar ook door medicijnen. Nou ja eigenlijk door van alles. Soms verdwijnt het spontaan, maar het kan ook langdurig zijn. Ligt er ook aan wat de oorzaak is.
Ik zou de jeuk verlichten met wat mentholpoeder. Maar echt helpen doet t niet. Ook verplaatsen de plekken. Zodra ze krabt word het erger en gaan vaak ook de gekrabte plaatsen opzetten.
Sterkte ermee voor je kleine meid. Echt heel vervelend.
Als ze het morgen nog heeft zou ik de dokter even om advies vragen.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 21:53:05 #187
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_41177874
Hmmm ik weet het niet Ladybos, Netelroos is de vlek zeg maar rood en de huid er omheen wit, dit lijkt meer andersom en de vlekjes/vlekken zijn bij Myrthe ook echt verdikt. Ik vind het geloof ik meer lijken op contactallergie(wat overigens volgens mij ook netelroos kan veroorzaken). Lekker duidelijk he?

Vind je avatar trouwens echt heel mooi je meisje wordt echt groot nu he?
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_41178111

vind dit er meer op lijken of niet?
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:00:53 #189
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_41178157
Zo zag het er bij Freek ook uit. Maar dat was dus echt met een half uurtje weer weg. Geen jeuk ook.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_41178170
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 09:59 schreef Rottdog het volgende:
Poejmojn eigenlijk staat ze sinds de laatste weging stil kwa gewicht, kan wel merken aan kleding dat ze de lucht ingaat en haar buikje verdwijnt beetje bij beetje dus wie weet blijkt het straks allemaal mee te vallen. Over een mnd of 4 gaan we weer naar het CB omdat dan pas duidelijk is wat de verhouding tussen lengte en gewicht is. Het is gewoon een mooi bolle tante die me de oren van de kop kletst en nu vraagt of ik wil opschieten want ze wil naar beeden (beneden).
Wel fjin dat ze stilstaat en langer ljikt te worden. Goed dat ze zoveel kletst doet Myrthe ook steeds, die is nog maar nauwelijks stil te krijgen.
pi_41178531
Het lijkt inderdaad meer op Anitra's foto. Maar brandnetels zijn het niet geweest in ieder geval. Anyway, de dame ligt lekker te slapen, volgens mij heeft ze er niet veel last van. Bedankt allemaal voor het meedenken Ik ga nu de foto even weghalen, ivm rare figuren die kicken op blote billetjes
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:11:51 #192
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41178560
Jeetje, wat ziet dat er naar uit zeg, die foto's. Hopelijk ziet het er enger uit dan het is. Rrrrr, krijg al jeuk als ik er naar kijk.

Juultje is trouwens gister voor het eerst in zijn leven naar een officiele oppasmams geweest. Het ging hartstikke goed. De grotere kindjes (van 7 ongeveer) deden toneelstukjes en stoeiden met elkaar en Juultje rolde over de grond van het lachen. De mams (die zelf ook Juul heet) noemde hem een 'heerlijk kind' en ik was daar helemaal trots van. Ze zei ook direct dat ze heel goed begreep waarom ik vind dat Juultje andere kindjes om zich heen nodig heeft. Hij bloeide helemaal op tussen al die grote, stoere kids. Verder heeft ie 2 pannenkoeken op en wreef ie daarbij steeds over z'n buikje omdat ie het zo lekker vond. Mijn lieve kleine smulpaap!
pi_41178604
Bij mij waren de vlekken overgens ook wit, wat dikker dan de rest en rood eromheen. En dat waren dus galbulten/netelroos.
Hopelijk is ze er morgen vanaf ladybos.
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 25 augustus 2006 @ 22:15:04 #194
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_41178684
Ladybos; wat is dat trouwens een ontzettend leuke foto, die usericon van je! Wat een meidje is het al daar. Lief!!!
pi_41179270
Juultje Klinkt als een geslaagde oppas Rens ! Fijn !

Ja he wat een meid wordt het al he. Ze is zo wijs opeens. Zeker nu ze zoveel kletst merk je pas hoeveel ze al begrijpt. Ze kan precies duidelijk maken wat ze wil. En houdt ons ook voor de gek, wijzen alsof er iets heeeeel leuks te zien is en dan 'daar ! daar ! Kijk !' roepen en dan is er helemaal niets, lache ! Dat smoeltje dan van d'r En zelf uit een glas drinken, en de was doen, en lekker knuffelen. Ze was vandaag echt superlief, ik heb echt genoten van d'r. Een tijdje terug had ze zo'n periode dat ze echt heel vervelend was (het is een faaaaase was mijn mantra) maar dagen zoals vandaag die mogen van mij wel eeuwig duren.
pi_41182912
de was doen, handiggg!!!! fijn dat 't zo goed gaat ladyB. afgezien van die gekke vlekken dan, hopelijk niks ernstigs. ik heb de foto niet gezien maar denk ook niet dat ik iets zinnigs kan toevoegen aan wat er al gezegd is, ik heb niet zoveel vlek-ervaring.

nog een paar minuutjes en piet is al 3.... time flies! ben natuurlijk lekker aan 't terugmijmeren over 3 jaar geleden, toen was 't allemaal nog maar net begonnen en was ik helemaal hyperdepyper dat 't begonnen was (eindelijk). echt in jubelstemming vertrokken wij naar het ziekenhuis. een aantal uren en gemene weeën verder was die jubelstemming wel wat afgezakt overigens.

kado's zijn ingepakt, slingers hangen, dus we zijn er helemaal klaar voor. feestje vandaag op 't kdv was reuze geslaagd, gelukkig. vantevoren was ie helemaal zenuwachtig.
pi_41182944
O Bix gefeliciteerd
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 00:20:27 #198
81992 Githa
pi_41183807
Piet maar ik feliciteerd niet hoor, want dat mag niet hier
  zaterdag 26 augustus 2006 @ 08:35:11 #199
116937 reni
pi_41189238
hoe is t nu met de vlekken van Myrthe?
Hopelijk al iets beter
  † In Memoriam † zaterdag 26 augustus 2006 @ 10:02:15 #200
81992 Githa
pi_41189865
Ben benieuwd wat Piet van zijn super gave fiets vindt

En LadyBos, ik sluit me bij Reni aan, hoe is het met Myrthe ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')