Wij hebben geen joker in de goal, dus het zal idd wel 8-0 worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:38 schreef devv05 het volgende:
Laten we eerst maar eens ff lekker afwachten wat het wordt morgen. Al die optimistische voorspellingen hebben we niks aan en 8-1 zal het zeker niet worden.
Mee eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:38 schreef PLAE@ het volgende:
zo eindelijk een topic zonder een domme tt
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wij hebben geen joker in de goal, dus het zal idd wel 8-0 worden.
Dan zal het wel weer druk worden met klakkies.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:47 schreef -Wolf- het volgende:
ok, voortaan de regel: WIE het topic sluit, die opent een nieuwe!
Denk ik ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:52 schreef Jasza het volgende:
Wat was er bij het prinsengrachtconcert dan?
We winnen morgen 4-0 denk ik
Niks geen regels, krijg je inderdaad weer vervelende minderheden. Gewoon lekker openen wie er zin in heeft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:47 schreef -Wolf- het volgende:
ok, voortaan de regel: WIE het topic sluit, die opent een nieuwe!
dan hoeven we daar niet meer over te zeuren.
Neem trouwens het nieuws uit dat topic van mij over.
ja, ik sluit 'm en open hem en hij wordt gesloten omdat ik net iets later was en wanneer de situatie andersom is wordt 'ie weer gesloten. Ja fuck dan een end op. Dan open ik er geen een meer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niks geen regels, krijg je inderdaad weer vervelende minderheden. Gewoon lekker openen wie er zin in heeft.
Welnee, de Mul had er tegen dit NAC nog meer gescoord. AZ speelde echt niet goed ofzo hoor (ja wedstrijd live gezien)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:02 schreef Erwtensoep het volgende:
we hadden Cziommer moeten kopen
Voor ons ook, al is het maar voor de breedte.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:05 schreef devv05 het volgende:
Voor AZ wel ja.
Ja, hahahaha. Echt wel. Waar komt dat vandaan, klakkies? Triest hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan zal het wel weer druk worden met klakkies.
Voor de breedte wel ja. Maar volgens mij is die gast best arrogant en zou ie daar nooit in toestemmen. Volgens mij is dat ook de reden dat ie niet naar Ajax is gekomen, ze konden 'm bij ons gewoon geen basisplaats beloven. CL niveau haalt ie sowiezo niet en ik vind het ook niet echt een Ajax speler.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Voor ons ook, al is het maar voor de breedte.
Lieverd, de regel gaat niet door. Jammer hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, hahahaha. Echt wel. Waar komt dat vandaan, klakkies? Triest hoor.
eerder Gabri-Maduro-Vertonghen danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:16 schreef Nashje het volgende:
Is er al nieuws rond Sneijder? Als ie niet speelt hoop ik dat Vertonghen speelt. Gabri - Roger - Vertonghen
lekker he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:21 schreef manny het volgende:
Het seizoen is nog lang
Degene die aan het eind de meeste punten heeft wordt kampioen
AZ heeft de eerste 3 punten al weer binnen
Ajax moet oppassen dat ze niet te afhankelijk worden van Huntelaar
Heerlijke kantine praat. Het seizoen gaat morgen weer beginnen !
Als Sneijder niet speelt hoop ik dat Perez op 10 staat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:16 schreef Nashje het volgende:
Is er al nieuws rond Sneijder? Als ie niet speelt hoop ik dat Vertonghen speelt. Gabri - Roger - Vertonghen
Kan ook nog, met Gabri en Roger ernaast beiden in een wat verdedigende rol.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Sneijder niet speelt hoop ik dat Perez op 10 staat.
Dat kan ook nog jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Sneijder niet speelt hoop ik dat Perez op 10 staat.
tieft op malloot.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef BB-King het volgende:
AZ gaat Ajax voetballes geven dit seizoen.![]()
Was jij nou die ene met dat Ajax-shirt aan in 't DSB stadion?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef BB-King het volgende:
Ik denk eerder Asskicker14. Die heeft geen az-shirt dus doet ie gewoon een Ajax-shirt aan. Tja, de helft in het NSB-Stadion was eerst toch Ajacied dus die begrijpen dat wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Was jij nou die ene met dat Ajax-shirt aan in 't DSB stadion?
Mogen ze eerst wel wat beter gaan spelen. Wij zijn geen niveautje NAC hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef BB-King het volgende:
Mag wel, ze kijken er alleen ff in.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Mag je eigenlijk tassen mee het stadion innemen?
Of moet je ze in een kluisje duwen ofzo?
geen idee. ik neem nooit tassen mee. ik weet wel dat je in Rusland de supermarkt niet in mag zonder je tas eerst een kluis in te duwen. Zelfde geldt voor winkels zoals Intersport e.d. in Rusland.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Mag je eigenlijk tassen mee het stadion innemen?
Of moet je ze in een kluisje duwen ofzo?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:42 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
geen idee. ik neem nooit tassen mee. ik weet wel dat je in Rusland de supermarkt niet in mag zonder je tas eerst een kluis in te duwen. Zelfde geldt voor winkels zoals Intersport e.d. in Rusland.
Eén zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef BB-King het volgende:
maakt mij niets uit. hoe minder er gescoord wordt, hoe minder erg m'n stem naar de klote is de volgende dag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Winnen morgen, met hoeveel maakt niet uit toch?
De nul houden en winnen, dan ben ik tevreden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Winnen morgen, met hoeveel maakt niet uit toch?
Al die avonden CL een stadion draaiende houden kost toch flink wat stroom. Die onkosten hebben ze in Rotterdam nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:59 schreef Nashje het volgende:
Hoe kan Koeman weten dat de rekening van Ajax hoger zal uitvallen?. Als je een bericht verzint, doe het dan goed. Wat een broodje aap verhaal zeg.
En wat zal het mij een worst wezen wat ie met dat geld gaat doen.
+2 scherpquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:00 schreef twi het volgende:
Al die avonden CL een stadion draaiende houden kost toch flink wat stroom. Die onkosten hebben ze in Rotterdam niet
zuiperd!!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:21 schreef Sethje het volgende:
BIER!
Ik heb er zin inquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:36 schreef Xrenity het volgende:
Vanmiddag de eerste competitie wedstrijd
Da's ook al in sommige winkels in Brusselquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:42 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
geen idee. ik neem nooit tassen mee. ik weet wel dat je in Rusland de supermarkt niet in mag zonder je tas eerst een kluis in te duwen. Zelfde geldt voor winkels zoals Intersport e.d. in Rusland.
Niet in iedere mediamarkt of gammaquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:24 schreef zjroentje het volgende:
Da's ook gewoon bij de Media Markt en de Gamma hier.
Maar dat terzijde.![]()
Hoe kom je anders aan de 427 topics?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:36 schreef RayMania het volgende:
Wat moet dat in een Ajax topic?
Ach, er komen hier zo vaak F'noord fans dat je die graag ook van informatie voorziet. Soort van klantenbindeningquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:26 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Hoe kom je anders aan de 427 topics?
AJAX UIT MOKUMquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:41 schreef ASroma het volgende:
[..]
zuiperd!!!
JELELLELELELEL AAAAAAAAAAAAJAAXXX AMSTERDAAAM!!!!
amsterdam amsterdam amsterdam amsterdam
zuipen en blowen lalalalala
morgen 4-0 tegen waalwijk![]()
Zijn die zo groot dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:23 schreef -Wolf- het volgende:
wat een kutweer ineens. en ik heb een kater zo groot als een Siberische tijger.
het wordt toch echt 4-0!
Babel is dus wel leergierig, eerst vertelde ie al dat ie z'n manier van schieten ook van iemand anders heeft, daarna gaat ie uit zichzelf bij chris kontkorst trainen en nu dit. Goed bezigquote:Babel: niet bang om van Huntelaar te leren
--------------------------------------------------------------------------------
20 augustus 2006
Ryan Babel maakte geen deel uit van de Oranje-selectie voor de oefeninterland tegen Ierland van afgelopen woensdag. De Ajacied baalt ervan gepasseerd te zijn door bondscoach Marco van Basten, maar wanhoopt niet. "In principe was het wel jammer dat ik er niet bij heb gezeten", vertelde Babel aan Novum. "Maar ik denk dat Van Basten nu de tijd en de ruimte had om andere jongens te testen. Daardoor heeft hij bepaalde jongens thuisgelaten."
De negentienjarige spits, die eraan toevoegde dat hij nog niet met de bondscoach heeft gesproken, zei veel te leren van topschutter Klaas-Jan Huntelaar. "Ik vraag gewoon aan hem hoe hij bepaalde dingen doet. Klaas-Jan is gewoon duidelijk een heel stuk verder. Ik ben niet bang om van hem te leren. Ik schaam me ook niet om hem bepaalde dingen te vragen. Ik vind het juist alleen maar prettig om met zo'n speler te werken."
Babel denkt wel dat het een moeilijk jaar kan worden voor Huntelaar. "Ik denk dat het een lastig seizoen voor hem wordt. Ik denk dat de verdedigers zich nu extra op hem gaan instellen. Maar hij gaat er zeker wel weer een hoop inschieten voor Ajax. Vooral nu we weer sterker zijn dan vorig jaar, denk ik dat hij ze wel weer gaat maken."
Door de aanwezigheid van Huntelaar richt Babel zich dit seizoen bij Ajax op de linksbuitenpositie.
De vrouw van Sneijder ookquote:
dat interview heb ik net gezienquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:53 schreef jna het volgende:
[..]
Babel is dus wel leergierig, eerst vertelde ie al dat ie z'n manier van schieten ook van iemand anders heeft, daarna gaat ie uit zichzelf bij chris kontkorst trainen en nu dit. Goed bezig![]()
daarom stap ik zo in de metroquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:10 schreef Jasza het volgende:
Jeej, het begint weer te plensen en ik kan lekker doorweekt naar de ArenA gaan fietsen zo. Maargoed alles over voor Ajax he
Die gozer is gedisciplineerd en gaat er 100% voor. Ryanquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:33 schreef AndyD het volgende:
Als ik dit allemaal lees komt het met Babel echt wel goed hoor, het talent is er en zo te zien het karakter ook
Sneijder dus gewoon in de basis.quote:Maarten Stekelenburg; John Heitinga, Jaap Stam ©, Zdenek Grygera, Urby Emanuelson; Gabri, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder; Mauro Rosales, Klaas Jan Huntelaar, Ryan Babel.
Is wel hip van ajax.nl inderdaad.quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is wel hip van ajax.nl inderdaad.![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:04 schreef zjroentje het volgende:
En RKC speelt 3-4-3. Dat wordt leuk.
7 Nederlandersquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:58 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Sneijder dus gewoon in de basis.
Open wedstrijd, hopelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:04 schreef zjroentje het volgende:
En RKC speelt 3-4-3. Dat wordt leuk.
nee hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:32 schreef RayMania het volgende:
Over een uur heeft KJH er al eentje ingeprikt.
Mooiquote:Andy van der Meyde herenigd met Mac
Andy van der Meyde is herenigd met zijn hond Mac. Dat meldde zijn Engelse voetbalclub Everton. De aanvaller heeft wel losgeld moeten betalen om zijn Bordeaux dog terug te krijgen.
Dieven namen een kleine week geleden de zeven maanden oude Mac mee tijdens een inbraak in de woning van Van der Meyde. Behalve de hond ontvreemden ze juwelen, horloges, een Ferrari en een Mini Cooper. De twee auto's werden vrij snel teruggevonden.
"Andy was behoorlijk bedroefd door de diefstal van zijn hond. Iedere hondeneigenaar zal dat begrijpen. Maar nu is de lach terug op zijn gezicht", aldus een woordvoerder van Everton, die niet prijsgaf hoe hoog het losgeld was.
Beperk je hiermee even tot het live verslagen topic, er zijn mensen die de standen niet willen wetenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:08 schreef Badabingea het volgende:edit.
Ja, het is zondag he, zo snel gaat het allemaal nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:10 schreef Roeni3 het volgende:
Delete die posts dan meteen. Nu kunnen mensen het dus alsnog per ongeluk zien.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, het is zondag he, zo snel gaat het allemaal niet.
Tering, leer eens lezen. Fuck op met de uitslagen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:20 schreef MisterJ.Lo het volgende:
edit
je hoeft het toch niet te lezen als je het niet wiltquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Tering, leer eens lezen. Fuck op met de uitslagen.![]()
Is niet te vermijden, mogen we straks na de wedstrijd ook niet over de wedstrijd praten?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Tering, leer eens lezen. Fuck op met de uitslagen.![]()
Die mensen lezen dat maar in het liveverslagen topicquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
je hoeft het toch niet te lezen als je het niet wiltje kan ook de topic vermijden tot vanavond. En sommige mensen hebben wel interesse in de tussenstand tot nu toe
Als een mod net duidelijk heeft gezegd dat het niet de bedoeling is dit hier te posten, vind jij het snugger dat droogjes wel te doen? Voor de tussenstanden is het Eredivisie liveverslagen topic.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
je hoeft het toch niet te lezen als je het niet wiltje kan ook de topic vermijden tot vanavond. En sommige mensen hebben wel interesse in de tussenstand tot nu toe
ten eerste dat heb ik dus niet gezien ten tweede ik post geen liveverslag ik zeg alleen de tussenstand in de rust nu jij weerquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als een mod net duidelijk heeft gezegd dat het niet de bedoeling is dit hier te posten, vind jij het snugger dat droogjes wel te doen? Voor de tussenstanden is het Eredivisie liveverslagen topic.![]()
Die kan je ook in het liveverslagen topic postenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
ten eerste dat heb ik dus niet gezien ten tweede ik post geen liveverslag ik zeg alleen de tussenstand in de rust nu jij weet![]()
Omg, nee, jij weet inderdaad duidelijk niet waar het liveverslagen topic voor is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
ten eerste dat heb ik dus niet gezien ten tweede ik post geen liveverslag ik zeg alleen de tussenstand in de rust nu jij weer![]()
kan ja idd maar ik wist niet dat er zo topic liep dacht aangezien dit ''het ajax topic'' is dat alles wat met ajax te maken heeft hier geplaatst moet worden, iedergeval mijn algemene excuses mocht ik iemand gekwetst hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Die kan je ook in het liveverslagen topic posten. Dat je na de wedstrijd de uitslag hier post oké
Check mijn post onder jouwquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:47 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Omg, nee, jij weet inderdaad duidelijk niet waar het liveverslagen topic voor is.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:57 schreef versteegrob het volgende:
Huntelaar moet eens scoren, normaal scoort hij toch wel. Hij heeft al wat kansen gehad.
ik zou hem verkopenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:57 schreef versteegrob het volgende:
Huntelaar moet eens scoren, normaal scoort hij toch wel. Hij heeft al wat kansen gehad.
We zijn veel te afhankelijk van Huntelaarquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:27 schreef Badabingea het volgende:
5-0, lekker hoor.
jammer genoeg geen Huntelaar dag
Precies, goed om te weten dat er ook andere spelers rondlopen die kunnen scorenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:28 schreef jna het volgende:
[..]
We zijn veel te afhankelijk van Huntelaar![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:29 schreef Vicente het volgende:
5-0 heerlijkDe eerste 3 punten op de Rotterdammers zijn al weer binnen
Hij had wel minmiaal één assist vandaagquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:28 schreef jna het volgende:
[..]
Huntelaar speelde wel fenomenaal goed in de rol van de kaatsende spits vandaag. Wat een fysiek heeft 'ie toch, zou je niet zeggen als je 'm ziet lopen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:27 schreef Badabingea het volgende:
5-0, lekker hoor.
jammer genoeg geen Huntelaar dag
Dat heeft Ten Cate dan verrekte snel bijgebracht (zie ook NED-IER)quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:39 schreef twi het volgende:
[..]
Huntelaar speelde wel fenomenaal goed in de rol van de kaatsende spits vandaag. Wat een fysiek heeft 'ie toch, zou je niet zeggen als je 'm ziet lopen.
En er zullen er nog vele volgenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:29 schreef Vicente het volgende:
5-0 heerlijkDe eerste 3 punten op de Rotterdammers zijn al weer binnen
Dat had 'ie gewoon in zich hoor, heeft Ten Cate weinig mee te maken gehadquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:41 schreef dnzl het volgende:
[..]
Dat heeft Ten Cate dan verrekte snel bijgebracht (zie ook NED-IER)![]()
![]()
Erhm, ik noem een Ajax-Inter in de CL. Huntelaar blokt eerst even een Interspeler alvorens de bal snoeihard achter de keeper te koppen. En dat was nog onder Blind.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:41 schreef dnzl het volgende:
[..]
Dat heeft Ten Cate dan verrekte snel bijgebracht (zie ook NED-IER)![]()
![]()
Nu is bewezen dat dat wel meevalt. Al zijn er momenten geweest dat we echt niet zonder onze Godenzoon kunnen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:28 schreef jna het volgende:
[..]
Dat is een goeie man die Ten Cate.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:53 schreef SoA-Holic het volgende:
Het had gewoon 10-0 moeten worden, en dat is geen geintje. RKC speelde onthutsend zwak en als Ajax in de 2e helft snel spel gaat spelen ben je nu de koploper.
Ook goed om te zien dat Ten Cate ontevreden is. Nu snap ik de opmerking van v. Geel dat ie de topsportmentaliteit miste bij Ajax. Die is nu helemaal terug. Altijd op zoek gaan naar het hoogst haalbare!
Ik heb eindeloos vertrouwen in een goed seizoen!
Of hamstring of knie denk ik, wel snel na 30 secondequote:Op zondag 20 augustus 2006 16:49 schreef F1Bas het volgende:
Hoe ernstig zag de blessure van Grygera eruit?
Lijkt me nogal een grote foutquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:18 schreef belanov het volgende:
De site van VI is nog niet echt onder de indruk geloof ik aan de cijfers te zien
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40435/sc=5898a2
Derksen he.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef mitt het volgende:
Andere cijfers bij de VI.
5 is het hoogst.
5-0 is niet geflatteerd met 71% balbezit en geen enkele kans tegen. Sterker nog, het had nog veel meer kunnen en moeten zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:49 schreef Trancelocator het volgende:
Heerlijke middag met een mooie maar ietwat geflatteerde uitslag. Had ook graag gezien dat PSV punten liet liggen, maar hey, je kan niet alles hebben.
Ze werken tegenwoordig met sterren. Dus is 5 volgens mij ook het max haalbare.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef mitt het volgende:
Andere cijfers bij de VI.
5 is het hoogst.
quote:Ten Cate: "Het moet veel beter“
AMSTERDAM - „Ik ben tevreden met de overwinning maar niet met de uitvoering”, reageerde trainer Henk ten Cate van Ajax zondagmiddag na de zege op RKC (5-0). „Het kan beter en het moet beter. We hadden na deze wedstrijd op basis van een beter doelsaldo dan AZ bovenaan moeten staan.”
Ten Cate vond dat zijn ploeg meer afstand had moeten nemen van RKC. „In het eerste half uur speelden we te traag en te slap. Ook in het laatste kwartier hadden we meer moeten scoren”, stelde de oefenmeester.
Ten Cate had ook kritiek op Huntelaar, die niet tot de doelpuntenmakers behoorde. „Dit was niet zijn beste wedstrijd. We gebruikten hem vooral als aanspeelpunt. Ik hoop dat alle analisten hebben gezien dat hij niet altijd de tweede en derde man ziet. Hij moet gewoon doelpunten maken. Daar is hij goed in.”
Idd, dat zou het wel kunnen zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:54 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ze werken tegenwoordig met sterren. Dus is 5 volgens mij ook het max haalbare.
Tenminste, volgens mij was dit al zo bij de Jupiler Divisie als ik de VI van afgelopen week bekeek. Daar hadden ze het ook over een sterrenelftal.
Ziek? Blessure?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:59 schreef BadRabbit het volgende:
Prachtig om te zien dat de trainer na een 5-0 overwinning nog (terechte) kritiek geeft
P.S.: Iemand enig idee waarom Rosenberg niet bij de selectie zat?
Dan moet het een blessure zijn, tenzij hij ziek op de tribune is gaan zitten met vriendinquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:01 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ziek? Blessure?
Lijkt me iig dat het 1 van die 2 moet zijn![]()
HtC zei: ik heb 20 spelers, mag er 11 in het veld en 7 op de bank zetten, en deze keer was het Rosenberg, volgende week kan het weer anders zijnquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:59 schreef BadRabbit het volgende:
Prachtig om te zien dat de trainer na een 5-0 overwinning nog (terechte) kritiek geeft
P.S.: Iemand enig idee waarom Rosenberg niet bij de selectie zat?
Hij gaf als argumentatie dat ie eventueel Babel ook in de spits zou kunnen zetten wanneer ie moet schuiven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:05 schreef Jasza het volgende:
Zou het belachelijk vinden als ie De Mul de voorkeur boven Rosenberg geeft, maar als hij gewoon op de tribune zat dan zal ie wel wat gehad hebben gok ik.
Dan nog, De Mul moet dan optyfen wat moet je in godsnaam met hemquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:05 schreef devv05 het volgende:
Rosenberg was voor deze wedstrijd gepasseerd omdat Ten Cate maar 7 man op de bank heeft en slechts 2 aanvallers kiest. Voor deze wedstrijd waren dat Perez en De Mul, maar dat zegt verder niks zei ie op Langs de lijn.
quote:Ten Cate had ook kritiek op Huntelaar, die niet tot de doelpuntenmakers behoorde. „Dit was niet zijn beste wedstrijd. We gebruikten hem vooral als aanspeelpunt. Ik hoop dat alle analisten hebben gezien dat hij niet altijd de tweede en derde man ziet. Hij moet gewoon doelpunten maken. Daar is hij goed in.”
Hij was ook de man bij Barca achter het wisselend spelen. Alle spelers zullen benut worden dit seizoen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
HtC zei: ik heb 20 spelers, mag er 11 in het veld en 7 op de bank zetten, en deze keer was het Rosenberg, volgende week kan het weer anders zijn.
Geen onduidelijk gelul van deze trainer iig.
*edit* hij heeft dus verder niets ofzo..
Ja Hunter was te vrijgevig vandaag, wilde teveel ballen naar medespelers spelen als hij zelf kon uithalenquote:
jij hebt precies hetzelfde als ik gezien.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:12 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja Hunter was te vrijgevig vandaag, wilde teveel ballen naar medespelers spelen als hij zelf kon uithalen![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef Jasza het volgende:
Rosenberg is nog een betere rechtsbuiten dan die kneus De Mul hoor
Nee, De Mul wel wil je zeggenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:15 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]Rosenberg is een spits, geen rechtsbuiten... Vorig jaar speelde hij redelijk op LINKS, op RECHTS heeft ie nog niets gepresteerd...
met als hoogtepunt de bal die hij verspeelde en toevallig bij KJH terecht kwam en erin ging bedoel je? Daarbij komt dat de Mul gewoon een betere rechtsbuiten is dan Rosenberg is. Dat jij iets tegen de Mul heb, kan ik niets aan doen. . .quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nee, De Mul wel wil je zeggenMaargoed, Rosenberg viel in tegen Kopenhagen als rechtsbuiten en speelde wel aardig toen
![]()
Neuh, aantal keer maar vooral linksbuitenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:18 schreef Ordinair het volgende:
Rosenberg speelde vorig seizoen toch ook best vaak rechtsbuiten?
Ik heb niks tegen de Mul maar ik vind hem gewoon te matig voor Ajax, dan heb ik liever Rosenberg op de bank die op meerdere posities inzetbaar is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
met als hoogtepunt de bal die hij verspeelde en toevallig bij KJH terecht kwam en erin ging bedoel je? Daarbij komt dat de Mul gewoon een betere rechtsbuiten is dan Rosenberg is. Dat jij iets tegen de Mul heb, kan ik niets aan doen. . .
Maar Rosenberg is niet op meerdere posities inzetbaar...quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:21 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen de Mul maar ik vind hem gewoon te matig voor Ajax, dan heb ik liever Rosenberg op de bank die op meerdere posities inzetbaar is.
Dat was echt een triest spandoekquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef -Wolf- het volgende:
[afbeelding]![]()
tering, ik was echt zwaar naar de klote. ik zit tussen 2 ouwe knakkers en voor me zat een gozer die ook het nieuwe shirt met Stam, 3 erop heeft.
ik hield me ietwat stil want ik had een knoeperdharde kater.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Dat was echt een triest spandoek![]()
Heb je btw niet gezien
In de spits heeft hij 2 betere voor hem, en een pinchhitter is het ook al niet. Rechtsbuiten zou moeten kunnen, maar daar hebben we al zat opties...quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:25 schreef Jasza het volgende:
Rechtsbuiten kan hij wel, laat hem er maar is spelenSpits kan hij ook goed genoeg, alleen denkt iedereen van niet omdat het de eerste maanden niet goed liep. Tegen psv was hij idd niet dreigend genoeg.
Nounou, Babel in de spits is echt geweldig zegquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
In de spits heeft hij 2 betere voor hem, en een pinchhitter is het ook al niet. Rechtsbuiten zou moeten kunnen, maar daar hebben we al zat opties...
Das kut iddquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:32 schreef devv05 het volgende:
Ik vond 410 maar irritant vandaag, hele tijd zo'n grote kutvlag voor mn kop. Stomme linten op het vak die nergens op sloegen. Om nog maar niet te spreken over die debiel bovenaan.
Die gast bovenaan jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:32 schreef devv05 het volgende:
Ik vond 410 maar irritant vandaag, hele tijd zo'n grote kutvlag voor mn kop. Stomme linten op het vak die nergens op sloegen. Om nog maar niet te spreken over die debiel bovenaan.
met z'n allenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:35 schreef Jasza het volgende:
Als jullie je ergeren aan die debiel, gewoon met zijn allen eropaf en neerslaan die handel.
Was diezelfde gast van vorig seizoen en ik ben niet degene om dat te doen. Bovendien heeft ie nog wat meelopertjes om zich heen. Maar dit kan nooit zo doorgaan nog het hele seizoen.quote:
In 409 staan ze allemaal te springen en te zingen met een groepje, en de rest doet af en toe wat. En dan bovenaan bij 410 bij de trap tussen 410/411, stond zo'n kerel in keihard te bleren dat dat groepje meelopers zijn en dat ze moesten zingen en dat het helemaal geen joden zijn.quote:
sommige mensen hebben een kater op zondag. kom op zeg.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In 409 staan ze allemaal te springen en te zingen met een groepje, en de rest doet af en toe wat. En dan bovenaan bij 410 bij de trap tussen 410/411, stond zo'n kerel in keihard te bleren dat dat groepje meelopers zijn en dat ze moesten zingen en dat het helemaal geen joden zijn.
Was erg apart
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:23 schreef -Wolf- het volgende:
en ik heb een kater zo groot als een Siberische tijger.
Jij was 't?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:40 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
sommige mensen hebben een kater op zondag. kom op zeg.
En daar gaat het me dus omquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:36 schreef twi het volgende:
De argumentatie van Ten Cate is sowieso niet erg sterk. Rosenberg kan zowel Babel als Huntelaar als Rosales vervangen. Niet als pure buitenspeler, maar dat is Perez ook niet. Liever Rosenberg op de bank dan De Mul.
Ja je ziet een groepje in het midden beetje springen en alles maar verder springen er amper gasten maar dat is altijd zo. Er staan ook mensen tussen die er alleen voor de sfeer staan en verder zelf niks doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
In 409 staan ze allemaal te springen en te zingen met een groepje, en de rest doet af en toe wat. En dan bovenaan bij 410 bij de trap tussen 410/411, stond zo'n kerel in keihard te bleren dat dat groepje meelopers zijn en dat ze moesten zingen en dat het helemaal geen joden zijn.
Was erg apart
pfffff.... irritant dat soort gasten. Eigenlijk meteen hoeken. Maar dan kan je direct daarna je SV ophalen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Was erg apart
Ach jij weet toch niet waar het over gaat. Is al een langer lopende kwestie.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:43 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
ik bedoel dat mensen dan wat minder te porren zijn om continu te springen en te zingen.
nee johquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:45 schreef manny het volgende:
[..]
pfffff.... irritant dat soort gasten. Eigenlijk meteen hoeken. Maar dan kan je direct daarna je SV ophalen.
Als jij de steward bent wel jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
nee johstewards etc houden wel van een beetje onderlinge sociale controle.
Dus je mag elkaar gewoon neerhoeken van de stewardsquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:48 schreef PLAE@ het volgende:
Nee ik ben serieusis besproken op vergadering etc vorig jaar.
Okidoquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:50 schreef PLAE@ het volgende:
officieel mag je niks in die betonnen bak zullen we t daar maar op houden?!![]()
Same here.. Maar dat zal wel op het einde van 'De Wedstrijden' zijn denk ik zomaar.quote:
Ach die gast bovenaan zijn we nou ondertussen wel aan gewend, en tja als het echt te irritant wordt moet je gewoon zelf actie ondernemen!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:32 schreef devv05 het volgende:
Rosales heeft een prima wedstrijd gespeeld. Prachtige actie (door de benen) bij die eerste goal, en hij is er nog veel vaker op fraaie manieren langs gegaan. Durfde goed de acties te maken die ook lukten. Dat ie daarna nog scoorde was extra leuk. Je hoeft geen fan te zijn maar hij heeft het vandaag gewoon goed gedaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:34 schreef HeatWave het volgende:
Oh, Rosales was niet geweldig weer, maar ik moet toegeven dat hij iig wel nuttig was, met een mooie assist en de goal natuurlijk.
Maar ben nog steeds geen fan.
Ben al blij dat ze dat saaie commentaar weggehaald hebben en dat er minder reclame is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:44 schreef Nega het volgende:
Talpa zou toch de wedstrijden beter inplannen kwa volgorde.
Dat is zo, maar Ajax hoort gewoon als eerste, misschien 2e, maar eigenlijk gewoon als eerste uitgezonden te worden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:46 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ben al blij dat ze dat saaie commentaar weggehaald hebben en dat er minder reclame is.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef Ordinair het volgende:
[afbeelding]
Ook wel een mooi spandoek..
Nu zo'n beetje, na deze wedstrijd iig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:53 schreef X-fi het volgende:
Hoe laat is Ajax aan de beurt?
Ik ga gelijk naar boven. Thanksquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nu zo'n beetje, na deze wedstrijd iig.
Nee hoor; kijkers moeten vastgehouden worden, dus Ajax als laatste.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:44 schreef Nega het volgende:
Talpa zou toch de wedstrijden beter inplannen kwa volgorde.
Kom op zeg.. een beetje je shirt uit doen en dan in de lucht mee gaan zwaaien.. we zijn toch ajax.. ik bewonder 410 enorm qua tifo en gezang maar sommige dingen hoeven echt nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:12 schreef Bananenman het volgende:
Hoezo, jij durft het niet omdat je te dik bent?Wat is daar nou mis mee...
en dan scoort ie niet eensquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef Ordinair het volgende:
[afbeelding]
Ook wel een mooi spandoek..
Je zeiktquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom op zeg.. een beetje je shirt uit doen en dan in de lucht mee gaan zwaaien.. we zijn toch ajax.. ik bewonder 410 enorm qua tifo en gezang maar sommige dingen hoeven echt niet
Ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk mag niet tevreden zijn, maar ik wel. Eindelijk weer eens leuk voetbal.
bij 8-0 zelfsquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef kalinho het volgende:
Nou, een 9-0 had er makkelijk ingezeten, waren we nu koploper
Huntelaar heeft niet gescoordquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik ook
Goed combinatiespel, 22 (!) doelpogingen en 5-0. Goed spel en meneer Ten Cate is ontevredenWat heeft hij dan wel niet voor ogen?
Als die kanse in de eerste helft erin waren gegaaan wel jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef kalinho het volgende:
Nou, een 9-0 had er makkelijk ingezeten, waren we nu koploper
Je bent nieuw begrijp ikquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:43 schreef kalinho het volgende:
wtf was het trouwens voor een tune bij elk doelpunt?![]()
Mij wel....doe der altijd een dansje opquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Die tune valt me eigenlijk nooit op als ik in het stadion zit
nou ik ben vorig seizoen toch ook aantal keer geweest, maar heb die tune nog niet gehoord hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je bent nieuw begrijp ik
Zelfde tune als heel vorig seizoen: Madness - One Step Beyond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |