Wij hebben geen joker in de goal, dus het zal idd wel 8-0 worden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:38 schreef devv05 het volgende:
Laten we eerst maar eens ff lekker afwachten wat het wordt morgen. Al die optimistische voorspellingen hebben we niks aan en 8-1 zal het zeker niet worden.
Mee eens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:38 schreef PLAE@ het volgende:
zo eindelijk een topic zonder een domme tt
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wij hebben geen joker in de goal, dus het zal idd wel 8-0 worden.
Dan zal het wel weer druk worden met klakkies.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:47 schreef -Wolf- het volgende:
ok, voortaan de regel: WIE het topic sluit, die opent een nieuwe!
Denk ik ookquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:52 schreef Jasza het volgende:
Wat was er bij het prinsengrachtconcert dan?
We winnen morgen 4-0 denk ik
Niks geen regels, krijg je inderdaad weer vervelende minderheden. Gewoon lekker openen wie er zin in heeft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:47 schreef -Wolf- het volgende:
ok, voortaan de regel: WIE het topic sluit, die opent een nieuwe!
dan hoeven we daar niet meer over te zeuren.
Neem trouwens het nieuws uit dat topic van mij over.
ja, ik sluit 'm en open hem en hij wordt gesloten omdat ik net iets later was en wanneer de situatie andersom is wordt 'ie weer gesloten. Ja fuck dan een end op. Dan open ik er geen een meer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:58 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niks geen regels, krijg je inderdaad weer vervelende minderheden. Gewoon lekker openen wie er zin in heeft.
Welnee, de Mul had er tegen dit NAC nog meer gescoord. AZ speelde echt niet goed ofzo hoor (ja wedstrijd live gezien)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:02 schreef Erwtensoep het volgende:
we hadden Cziommer moeten kopen
Voor ons ook, al is het maar voor de breedte.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:05 schreef devv05 het volgende:
Voor AZ wel ja.
Ja, hahahaha. Echt wel. Waar komt dat vandaan, klakkies? Triest hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:50 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dan zal het wel weer druk worden met klakkies.
Voor de breedte wel ja. Maar volgens mij is die gast best arrogant en zou ie daar nooit in toestemmen. Volgens mij is dat ook de reden dat ie niet naar Ajax is gekomen, ze konden 'm bij ons gewoon geen basisplaats beloven. CL niveau haalt ie sowiezo niet en ik vind het ook niet echt een Ajax speler.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:10 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Voor ons ook, al is het maar voor de breedte.
Lieverd, de regel gaat niet door. Jammer hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ja, hahahaha. Echt wel. Waar komt dat vandaan, klakkies? Triest hoor.
eerder Gabri-Maduro-Vertonghen danquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:16 schreef Nashje het volgende:
Is er al nieuws rond Sneijder? Als ie niet speelt hoop ik dat Vertonghen speelt. Gabri - Roger - Vertonghen
lekker he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:21 schreef manny het volgende:
Het seizoen is nog lang
Degene die aan het eind de meeste punten heeft wordt kampioen
AZ heeft de eerste 3 punten al weer binnen
Ajax moet oppassen dat ze niet te afhankelijk worden van Huntelaar
Heerlijke kantine praat. Het seizoen gaat morgen weer beginnen !
Als Sneijder niet speelt hoop ik dat Perez op 10 staat.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:16 schreef Nashje het volgende:
Is er al nieuws rond Sneijder? Als ie niet speelt hoop ik dat Vertonghen speelt. Gabri - Roger - Vertonghen
Kan ook nog, met Gabri en Roger ernaast beiden in een wat verdedigende rol.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Sneijder niet speelt hoop ik dat Perez op 10 staat.
Dat kan ook nog jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef Radegast het volgende:
[..]
Als Sneijder niet speelt hoop ik dat Perez op 10 staat.
tieft op malloot.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef BB-King het volgende:
AZ gaat Ajax voetballes geven dit seizoen.![]()
Was jij nou die ene met dat Ajax-shirt aan in 't DSB stadion?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef BB-King het volgende:
Ik denk eerder Asskicker14. Die heeft geen az-shirt dus doet ie gewoon een Ajax-shirt aan. Tja, de helft in het NSB-Stadion was eerst toch Ajacied dus die begrijpen dat wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:32 schreef twi het volgende:
[..]
Was jij nou die ene met dat Ajax-shirt aan in 't DSB stadion?
Mogen ze eerst wel wat beter gaan spelen. Wij zijn geen niveautje NAC hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef BB-King het volgende:
Mag wel, ze kijken er alleen ff in.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Mag je eigenlijk tassen mee het stadion innemen?
Of moet je ze in een kluisje duwen ofzo?
geen idee. ik neem nooit tassen mee. ik weet wel dat je in Rusland de supermarkt niet in mag zonder je tas eerst een kluis in te duwen. Zelfde geldt voor winkels zoals Intersport e.d. in Rusland.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:40 schreef Max-Westerman het volgende:
Mag je eigenlijk tassen mee het stadion innemen?
Of moet je ze in een kluisje duwen ofzo?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:42 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
geen idee. ik neem nooit tassen mee. ik weet wel dat je in Rusland de supermarkt niet in mag zonder je tas eerst een kluis in te duwen. Zelfde geldt voor winkels zoals Intersport e.d. in Rusland.
Eén zwaluw maakt nog geen zomer.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:26 schreef BB-King het volgende:
maakt mij niets uit. hoe minder er gescoord wordt, hoe minder erg m'n stem naar de klote is de volgende dag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Winnen morgen, met hoeveel maakt niet uit toch?
De nul houden en winnen, dan ben ik tevreden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:07 schreef marcb1974 het volgende:
Winnen morgen, met hoeveel maakt niet uit toch?
Al die avonden CL een stadion draaiende houden kost toch flink wat stroom. Die onkosten hebben ze in Rotterdam nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 01:59 schreef Nashje het volgende:
Hoe kan Koeman weten dat de rekening van Ajax hoger zal uitvallen?. Als je een bericht verzint, doe het dan goed. Wat een broodje aap verhaal zeg.
En wat zal het mij een worst wezen wat ie met dat geld gaat doen.
+2 scherpquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:00 schreef twi het volgende:
Al die avonden CL een stadion draaiende houden kost toch flink wat stroom. Die onkosten hebben ze in Rotterdam niet
zuiperd!!!quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:21 schreef Sethje het volgende:
BIER!
Ik heb er zin inquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:36 schreef Xrenity het volgende:
Vanmiddag de eerste competitie wedstrijd
Da's ook al in sommige winkels in Brusselquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:42 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
geen idee. ik neem nooit tassen mee. ik weet wel dat je in Rusland de supermarkt niet in mag zonder je tas eerst een kluis in te duwen. Zelfde geldt voor winkels zoals Intersport e.d. in Rusland.
Niet in iedere mediamarkt of gammaquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:24 schreef zjroentje het volgende:
Da's ook gewoon bij de Media Markt en de Gamma hier.
Maar dat terzijde.![]()
Hoe kom je anders aan de 427 topics?quote:Op zondag 20 augustus 2006 01:36 schreef RayMania het volgende:
Wat moet dat in een Ajax topic?
Ach, er komen hier zo vaak F'noord fans dat je die graag ook van informatie voorziet. Soort van klantenbindeningquote:Op zondag 20 augustus 2006 11:26 schreef Tigger1968 het volgende:
[..]
Hoe kom je anders aan de 427 topics?
AJAX UIT MOKUMquote:Op zondag 20 augustus 2006 03:41 schreef ASroma het volgende:
[..]
zuiperd!!!
JELELLELELELEL AAAAAAAAAAAAJAAXXX AMSTERDAAAM!!!!
amsterdam amsterdam amsterdam amsterdam
zuipen en blowen lalalalala
morgen 4-0 tegen waalwijk![]()
Zijn die zo groot dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:23 schreef -Wolf- het volgende:
wat een kutweer ineens. en ik heb een kater zo groot als een Siberische tijger.
het wordt toch echt 4-0!
Babel is dus wel leergierig, eerst vertelde ie al dat ie z'n manier van schieten ook van iemand anders heeft, daarna gaat ie uit zichzelf bij chris kontkorst trainen en nu dit. Goed bezigquote:Babel: niet bang om van Huntelaar te leren
--------------------------------------------------------------------------------
20 augustus 2006
Ryan Babel maakte geen deel uit van de Oranje-selectie voor de oefeninterland tegen Ierland van afgelopen woensdag. De Ajacied baalt ervan gepasseerd te zijn door bondscoach Marco van Basten, maar wanhoopt niet. "In principe was het wel jammer dat ik er niet bij heb gezeten", vertelde Babel aan Novum. "Maar ik denk dat Van Basten nu de tijd en de ruimte had om andere jongens te testen. Daardoor heeft hij bepaalde jongens thuisgelaten."
De negentienjarige spits, die eraan toevoegde dat hij nog niet met de bondscoach heeft gesproken, zei veel te leren van topschutter Klaas-Jan Huntelaar. "Ik vraag gewoon aan hem hoe hij bepaalde dingen doet. Klaas-Jan is gewoon duidelijk een heel stuk verder. Ik ben niet bang om van hem te leren. Ik schaam me ook niet om hem bepaalde dingen te vragen. Ik vind het juist alleen maar prettig om met zo'n speler te werken."
Babel denkt wel dat het een moeilijk jaar kan worden voor Huntelaar. "Ik denk dat het een lastig seizoen voor hem wordt. Ik denk dat de verdedigers zich nu extra op hem gaan instellen. Maar hij gaat er zeker wel weer een hoop inschieten voor Ajax. Vooral nu we weer sterker zijn dan vorig jaar, denk ik dat hij ze wel weer gaat maken."
Door de aanwezigheid van Huntelaar richt Babel zich dit seizoen bij Ajax op de linksbuitenpositie.
De vrouw van Sneijder ookquote:
dat interview heb ik net gezienquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:53 schreef jna het volgende:
[..]
Babel is dus wel leergierig, eerst vertelde ie al dat ie z'n manier van schieten ook van iemand anders heeft, daarna gaat ie uit zichzelf bij chris kontkorst trainen en nu dit. Goed bezig![]()
daarom stap ik zo in de metroquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:10 schreef Jasza het volgende:
Jeej, het begint weer te plensen en ik kan lekker doorweekt naar de ArenA gaan fietsen zo. Maargoed alles over voor Ajax he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |