Kom op zeg.. een beetje je shirt uit doen en dan in de lucht mee gaan zwaaien.. we zijn toch ajax.. ik bewonder 410 enorm qua tifo en gezang maar sommige dingen hoeven echt nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:12 schreef Bananenman het volgende:
Hoezo, jij durft het niet omdat je te dik bent?Wat is daar nou mis mee...
en dan scoort ie niet eensquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:13 schreef Ordinair het volgende:
[afbeelding]
Ook wel een mooi spandoek..
Je zeiktquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Kom op zeg.. een beetje je shirt uit doen en dan in de lucht mee gaan zwaaien.. we zijn toch ajax.. ik bewonder 410 enorm qua tifo en gezang maar sommige dingen hoeven echt niet
Ik ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Henk mag niet tevreden zijn, maar ik wel. Eindelijk weer eens leuk voetbal.
bij 8-0 zelfsquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef kalinho het volgende:
Nou, een 9-0 had er makkelijk ingezeten, waren we nu koploper
Huntelaar heeft niet gescoordquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik ook
Goed combinatiespel, 22 (!) doelpogingen en 5-0. Goed spel en meneer Ten Cate is ontevredenWat heeft hij dan wel niet voor ogen?
Als die kanse in de eerste helft erin waren gegaaan wel jaquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:36 schreef kalinho het volgende:
Nou, een 9-0 had er makkelijk ingezeten, waren we nu koploper
Je bent nieuw begrijp ikquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:43 schreef kalinho het volgende:
wtf was het trouwens voor een tune bij elk doelpunt?![]()
Mij wel....doe der altijd een dansje opquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Die tune valt me eigenlijk nooit op als ik in het stadion zit
nou ik ben vorig seizoen toch ook aantal keer geweest, maar heb die tune nog niet gehoord hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je bent nieuw begrijp ik
Zelfde tune als heel vorig seizoen: Madness - One Step Beyond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |