Jij had hem moeten openen tonksquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:55 schreef tonks het volgende:
hoi
Maandag !!! NIET donderdag !quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef bravo het volgende:
season 2 begint donderdag!!
RTL-5 kijkertjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:53 schreef bravo het volgende:
season 2 begint donderdag!!
Aflevering 13 wel...dat bedoelde hij met seizoen 2, denk ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:55 schreef tonks het volgende:
Op rtl5 begint het ook niet op donderdag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hardcoholic
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:14 schreef Ferdii het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:14 schreef Ferdii het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
Same here.. Ik zal denk ik nog moeten wachten tot dinsdagavondquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:08 schreef Mikkie het volgende:
Heb nu al zin in maandag, terwijl ik niet eens tijd zal hebben om de aflevering te downen of te kijken!
Maar wie zegt dat ze is weggeweestquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:08 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil Sara ook terug!
Heb nu al zin in maandag, terwijl ik niet eens tijd zal hebben om de aflevering te downen of te kijken!
Is nog van seizoen 1. Episode 22.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:47 schreef Lief-visje het volgende:
[afbeelding]
deze vond ik nog op internet !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door magnifor op 20-08-2006 12:12:58 (Sarah moest Sara zijn. :)) ]
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:03 schreef magnifor het volgende:
En mensen die denken dat Sarah dood is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. oh als jij het zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kunnen we nu ophouden met elkaar vertellen dat ze wel/niet dood is?![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:22 schreef tonks het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
Torrent TV of Usenet Channelquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:05 schreef bravo het volgende:
oh oeps, ik dacht dat season 2 bij rtl 5 begin. Heb 1 al gezien, dat wordt dus alternatieve manier kijken
http://www.youtube.com/watch?v=S8AzJbO-SHcquote:I want my hand back, in welke promo word dat gezegt? Heb die nog niet gezien
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef dapie007 het volgende:
Gaan ze nou ook de naam veranderen in The Fugitives formerly known as Prison Break????
LOL
aj dat wiltquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Morgen komt ie.
Zal ik alles verklappen?
Hahaha!quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef dapie007 het volgende:
Gaan ze nou ook de naam veranderen in The Fugitives formerly known as Prison Break????
LOL
vannacht?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:15 schreef spoonkiller het volgende:
rond 2/3 uur denk ik dat ie uitgezonden is..
Hij heeft tenminste wel een helm op.quote:
Waarom zei je niet gewoon dat het echt vannacht was, zou wel lachen zijn morgen ochtend. Al die mensen die klagen dat ze et niet kunnen vindenquote:
Dat is nu.quote:
Ik kom vanavond pas rond 10 uur thuis. Dit houdt in dat ik vroeg naar bed gaan als ik morgenochtend naar de eerste aflevering wil kijken, óf dat ik gewoon een uur of twee minder moet gaan slapen. Dat laatste gaat dan uiteraard ten koste van mijn nachtrust.quote:
Als Sarah dood is kijk ik niet meer! Hetzelfde met Kate in Lost, die hoort er ook gewoon bij om het leuk te makenquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:08 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil Sara ook terug!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:14 schreef magnifor het volgende:
Sara:Mocht jullie het echt willen weten van Sara.. bekijk dan dit even goed!! Hier staat wat er gebeurt met haar in de eerste vijf afleveringen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen vroeg op!!!!
I ♥ PB
dan krijg je dus concurrentie miss-scofieldquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Mocht jullie het echt willen weten van Sara.. bekijk dan dit even goed!! Hier staat wat er gebeurt met haar in de eerste vijf afleveringen!!
Morgen vroeg op!!!!![]()
Zeg sufferd, als je een spolier maakt, maar 'm dan goed!quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Mocht jullie het echt willen weten van Sara.. bekijk dan dit even goed!! Hier staat wat er gebeurt met haar in de eerste vijf afleveringen!!
Morgen vroeg op!!!!![]()
Hahaha! Ja, fuck manquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:07 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
dan krijg je dus concurrentie miss-scofield
Wat is er niet goed aan danquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:07 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Zeg sufferd, als je een spolier maakt, maar 'm dan goed!![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wat is er niet goed aan dan![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, ik zal er niks meer over zeggen... vannacht weet iedereen het!
I ♥ PB
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]^^ daarom is het juist een spoiler, bij die "possible DOA" ... maar goed... geeft verder niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, ik zal er niks meer over zeggen... vannacht weet iedereen het!![]()
![]()
Die labels heeft een maat van mij gemaakt!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:16 schreef Gelderland het volgende:
gaaf zeg... ik ga die cd-labels ook nog ff zoeken...ziet er zéér mooi uit....![]()
(waar heb jij die vandaan/) (die cover heb ik al inmiddels)
Heee, jij hebt hele andere disks dan ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:14 schreef dragao het volgende:
Prison Break Season 1:
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkpdkdeoqokok-P8210001.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkpdkdeqeaqcm-P8210002.JPG]afbeelding][/url]
Met nl ondertitels![]()
Zelf gemaaktquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heee, jij hebt hele andere disks dan ikDie van jou zijn gaaf!
Waar heb jij je box vandaan? Die van mij komt uit Amerika.. helaas zonder ondertiteling
Ze zijn gedownload volgens mij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heee, jij hebt hele andere disks dan ikDie van jou zijn gaaf!
Waar heb jij je box vandaan? Die van mij komt uit Amerika.. helaas zonder ondertiteling
mooi zeg! staan die ook ergens online? zo niet, kan je me misschien toevoegen op MSN (zie profiel-info), als ik ze ook zou mogen hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:17 schreef dragao het volgende:
[..]
Die labels heeft een maat van mij gemaakt!
Staat geen msn in je profiel! moet ze ff aan die maat vragen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:27 schreef Gelderland het volgende:
[..]
mooi zeg! staan die ook ergens online? zo niet, kan je me misschien toevoegen op MSN (zie profiel-info), als ik ze ook zou mogen hebbenMoet nog wel iemand vinden die zo'n label-apparaat heeft, maar dat komt wel goed
![]()
tim_dntz@hotmail.com , voeg maar toe, dan hoor ik 't wel..quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:32 schreef dragao het volgende:
[..]
Staat geen msn in je profiel! moet ze ff aan die maat vragen.
Vanavond? Wordt toch morgenochtend?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:14 schreef Xords het volgende:
ik ken niet wacht tot vanavond
fok! gaat vanavond f5en op warez sites![]()
Het word de komende nacht.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vanavond? Wordt toch morgenochtend?
Dat is inbreuk op de auteursrechten, foeiquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:14 schreef Xords het volgende:
ik doe met je mee:P..quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:14 schreef Xords het volgende:
Die zijn echt gaafquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:14 schreef dragao het volgende:
Prison Break Season 1:
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkpdkdeoqokok-P8210001.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkpdkdeqeaqcm-P8210002.JPG]afbeelding][/url]
Met nl ondertitels![]()
Als ik jou was zou ik seizoen 1 opnieuw kijken dan krijg je het te horenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef mr.marcus het volgende:
even een domme vraag tussendoor, waarom hebben michael en lincoln niet dezelfde achternaam?
doe es zeggen danquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:35 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik seizoen 1 opnieuw kijken dan krijg je het te horen![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:08 schreef Chrizs het volgende:
manhunt review: http://tv.ign.com/articles/726/726521p1.html
In dat geval ben ik gauw klaar met deze seriequote:If there were many things in "Flight" that annoyed you, then "Manhunt" will likely annoy you as well.
Dat had iets te maken met het feit dat die pa verdwenen was ofzo? Michael had daardoor de achternaam van hun moeder geloof ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef mr.marcus het volgende:
even een domme vraag tussendoor, waarom hebben michael en lincoln niet dezelfde achternaam?
Vette afbeelding, die ga ik opnemen in de OPquote:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef tonks het volgende:
Kunnen de newbies ook even stoppen met het posten van wareztitels/sites enzovoorts.
Thanks!quote:[..]
Vette afbeelding, die ga ik opnemen in de OP
hmm, jammer dat dat Prison Break er zo slecht op staat ...
Ik ken niet wachten tot morgen avond als ik gebroken thuis kom van mijn werk en met een pizza'tje op schoot kan gaan genietenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:26 schreef Bhai het volgende:
Prison.Break.S02E01.HDTV.XviD-LOL kunnen we morgen verwachten![]()
Haha, dus toch. Ik zat er daar al naar te zoeken, maar kon hem niet vinden. Kom er nu achter dat ik gewoon even naar beneden had moeten scrollen op de eerste paginaquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:42 schreef miss-scofield het volgende:
Thanks!![]()
![]()
Ik heb het plaatje van fox.com/prisonbreak.. dus misschien kun je er zelf wat van maken! Het hoekje was leeg.. dus toen heb ik er 'Prison Break' maar geplakt..maar via paint is het niet zo mooi gegaanHeb er verder weinig verstand van...vandaar!!
Ooooh mag ik ze ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:32 schreef dragao het volgende:
[..]
Staat geen msn in je profiel! moet ze ff aan die maat vragen.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef tonks het volgende:
Gaan ze trouwens een stuk skippen bij de eerste alevering? Of gaan ze gewoon verder waar de laatste gestopt is.
[ Bericht 8% gewijzigd door Symer op 21-08-2006 22:47:36 ]
Press-release.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe weet je dat?
sorry maar ik wil niet zeiken hoor.. en hij is best leukquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef Miguel het volgende:
[..]
Haha, dus toch. Ik zat er daar al naar te zoeken, maar kon hem niet vinden. Kom er nu achter dat ik gewoon even naar beneden had moeten scrollen op de eerste pagina![]()
Heb even zelf een versie gemaakt die ik nu als nieuwe banner gebruik in de OP, tevens is het nu bekende uitzendschema voor seizoen twee (t/m ep5 that is) toegevoegd in de OP txtfile
Daar had ik toch bijna de hele aflevering verpest. Gelukkig is alles weer achter de tags.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:46 schreef tonks het volgende:
SPOILER!!!!!!!
Sorry ik wil niet zeiken maar je typt als een mongoolquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:48 schreef spoonkiller het volgende:
[..]
srry maar ik wil neit zeiken hoor.. en het is best leuk
maar de lettertype komen neit overheen met die van de PB logo:O
srry maar tjeck die A bijv, die heeft 1 opening. .de jouwe 2:P
verder is ie wel in orde
sorryquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Sorry ik wil niet zeiken maar je typt als een mongool
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
inderdaad alles van komende aflevering moet in spoiler
Van onze grote vriend tonks mochten we daar het niet meer over hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:19 schreef halleekes het volgende:
hoe laat kunnen we de download verwachten?
Dat mag sowieso niet en het staat in de faq.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Van onze grote vriend tonks mochten we daar het niet meer over hebben.
Als ie is geweest lijkt me het wel. Lijkt me verstandig om hier morgen niet te kijken als je de nieuwe aflevering nog niet hebt gezien. Ging met 24 topic ook altijd zo.quote:
Nog maar een paar uur.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:47 schreef tonks het volgende:
Ga naar bed mensen, dan kan je hem morgen vrolijk downloaden.
Nee.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:47 schreef tonks het volgende:
Ga naar bed mensen, dan kan je hem morgen vrolijk downloaden.
Als je hem via torrent download is hij toch niet snel dan zit je alsnog tot morgen vroeg te wachten, maarja succesquote:
Torrent traag? Dan weet jij gewoon de juiste sites niet te vinden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je hem via torrent download is hij toch niet snel dan zit je alsnog tot morgen vroeg te wachten, maarja succes![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
half uurtje is ie binnen hoor schatquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Als je hem via torrent download is hij toch niet snel dan zit je alsnog tot morgen vroeg te wachten, maarja succes![]()
Zo jij hebt een grote internet penis! jammer dat de echte wat kleiner is hequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
half uurtje is ie binnen hoor schat![]()
15 a 20 minquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
200 kb/s, nou nouquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, inderdaad.
Er zijn blijkbaar nog steeds mensen die het niet kunnen nalaten. Post gewoon over de serie zelf. Dat geldt dus helemaal voor morgenochtend. Geen gezeur over warez...
usenet is ie altijd eerder sterker nog daar komt de source vandaan!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:00 schreef magnifor het volgende:
Grote kans dat ik het via Usenet binnen ga halen.
Als de episode eerder op torrent verschijnt dan download ik via gewoon torrent.
tja... je kunt ook niet alles hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:00 schreef tonks het volgende:
[..]
Zo jij hebt een grote internet penis! jammer dat de echte wat kleiner is he.
Hoeft niet. En mensen die uploaden bij private torrent sites halen die stuff van IRC channels of FTP's.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:01 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
usenet is ie altijd eerder sterker nog daar komt de source vandaan!
vanacht ik meende iets van 20:00 USA time dus 4 uur hier (weet het niet exact)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:03 schreef Drumpie het volgende:
Iemand antwoord op mijn vraag?
Op Fox. 2 uur nederlandse tijd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:03 schreef Drumpie het volgende:
Iemand antwoord op mijn vraag?
Fox, om 1 2 uur nederlandse tijd als het goed is?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:53 schreef Drumpie het volgende:
Waar en hoelaat begint de eerse aflevering?
sjit ja 6 uur verschil ben er 2 jaar geleden nog geweest nou ja 2 uur dusquote:
Je hebt 3 tijdzones, jij rekent denk ik met de meest westerlijke tijdzone (LA , GMT -8)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:07 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
sjit ja 6 uur verschil ben er 2 jaar geleden nog geweest nou ja 2 uur dus
ik weet hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt 3 tijdzones, jij rekent denk ik met de meest westerlijke tijdzone (LA , GMT -8)
Wanneer het wordt uigezonden in Amerika.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:18 schreef mic_forever het volgende:
dattie erop staat, of dattie wordt uitgezonden in amerika?
en dan alles in lag en slechte kwaliteit kijken? dan wacht ik wel even.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:27 schreef Geqxon het volgende:
Is er geen Amerikaan die even een stream op kan zetten?
haha dat zou natuurlijk wel heel erg mooi zijn jahquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:27 schreef Geqxon het volgende:
Is er geen Amerikaan die even een stream op kan zetten?
"Ze vluchten voor de politie"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:27 schreef Geqxon het volgende:
Bestaat er niet iets van een Amerikaans IRC kanaal waar live word verteld wat er op TV gebeurd??
Gewoon straks buiten staan, en in de lucht staren. Zo doen wij het allemaal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:32 schreef Drumpie het volgende:
Maar waar kan ik het bekijken, Heb je Fox op normale tv, of Digitale tv?, Of internet?
Eigenlijk zou iedereen je nu een mail moeten sturen met de url naar de teletubbie site ofzo...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:19 schreef Drumpie het volgende:
kan iemand mij de site mailen waarvan je de aflevering vandaan haalt?, Check profiel
Eigenlijk zouden we bert in je kont drukken, maar we zijn vriendelijk geblevenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:28 schreef kibber het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen je nu een mail moeten sturen met de url naar de teletubbie site ofzo...
Ach, jij bent degene die hier domme vragen stelt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:39 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we bert in je kont drukken, maar we zijn vriendelijk gebleven
wat een originele naam: miss scofieldquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:12 schreef miss-scofield het volgende:
Heeft er iemand al iets gevonden?
Ben net mijn bedje uit gekomen...maar ik kan niks vinden!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:21 schreef glannie het volgende:
Hijs verkrijgbaar!
Fijne nacht mensen, nog ff lekker een klein uurtje plezier nu en dan slapen
ik hoor er niet bijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:37 schreef kibber het volgende:
stel fakers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |