Ooooh mag ik ze ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:32 schreef dragao het volgende:
[..]
Staat geen msn in je profiel! moet ze ff aan die maat vragen.

quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef tonks het volgende:
Gaan ze trouwens een stuk skippen bij de eerste alevering? Of gaan ze gewoon verder waar de laatste gestopt is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Symer op 21-08-2006 22:47:36 ]

Press-release.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hoe weet je dat?

sorry maar ik wil niet zeiken hoor.. en hij is best leukquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:41 schreef Miguel het volgende:
[..]
Haha, dus toch. Ik zat er daar al naar te zoeken, maar kon hem niet vinden. Kom er nu achter dat ik gewoon even naar beneden had moeten scrollen op de eerste pagina![]()
Heb even zelf een versie gemaakt die ik nu als nieuwe banner gebruik in de OP, tevens is het nu bekende uitzendschema voor seizoen twee (t/m ep5 that is) toegevoegd in de OP txtfile

Daar had ik toch bijna de hele aflevering verpest. Gelukkig is alles weer achter de tags.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:46 schreef tonks het volgende:
SPOILER!!!!!!!

Sorry ik wil niet zeiken maar je typt als een mongoolquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:48 schreef spoonkiller het volgende:
[..]
srry maar ik wil neit zeiken hoor.. en het is best leuk
maar de lettertype komen neit overheen met die van de PB logo:O
srry maar tjeck die A bijv, die heeft 1 opening. .de jouwe 2:P
verder is ie wel in orde

sorryquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:49 schreef tonks het volgende:
[..]
Sorry ik wil niet zeiken maar je typt als een mongool

quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:47 schreef jorienvdherik het volgende:
inderdaad alles van komende aflevering moet in spoiler

Van onze grote vriend tonks mochten we daar het niet meer over hebben.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:19 schreef halleekes het volgende:
hoe laat kunnen we de download verwachten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dat mag sowieso niet en het staat in de faq.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:41 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Van onze grote vriend tonks mochten we daar het niet meer over hebben.

Als ie is geweest lijkt me het wel. Lijkt me verstandig om hier morgen niet te kijken als je de nieuwe aflevering nog niet hebt gezien. Ging met 24 topic ook altijd zo.quote:

Nog maar een paar uur.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:47 schreef tonks het volgende:
Ga naar bed mensen, dan kan je hem morgen vrolijk downloaden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |