Die labels heeft een maat van mij gemaakt!quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:16 schreef Gelderland het volgende:
gaaf zeg... ik ga die cd-labels ook nog ff zoeken...ziet er zéér mooi uit....![]()
(waar heb jij die vandaan/) (die cover heb ik al inmiddels)
Heee, jij hebt hele andere disks dan ikquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:14 schreef dragao het volgende:
Prison Break Season 1:
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkpdkdeoqokok-P8210001.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkpdkdeqeaqcm-P8210002.JPG]afbeelding][/url]
Met nl ondertitels![]()
Zelf gemaaktquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heee, jij hebt hele andere disks dan ikDie van jou zijn gaaf!
Waar heb jij je box vandaan? Die van mij komt uit Amerika.. helaas zonder ondertiteling
Ze zijn gedownload volgens mij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:17 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Heee, jij hebt hele andere disks dan ikDie van jou zijn gaaf!
Waar heb jij je box vandaan? Die van mij komt uit Amerika.. helaas zonder ondertiteling
mooi zeg! staan die ook ergens online? zo niet, kan je me misschien toevoegen op MSN (zie profiel-info), als ik ze ook zou mogen hebbenquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:17 schreef dragao het volgende:
[..]
Die labels heeft een maat van mij gemaakt!
Staat geen msn in je profiel! moet ze ff aan die maat vragen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:27 schreef Gelderland het volgende:
[..]
mooi zeg! staan die ook ergens online? zo niet, kan je me misschien toevoegen op MSN (zie profiel-info), als ik ze ook zou mogen hebbenMoet nog wel iemand vinden die zo'n label-apparaat heeft, maar dat komt wel goed
![]()
tim_dntz@hotmail.com , voeg maar toe, dan hoor ik 't wel..quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:32 schreef dragao het volgende:
[..]
Staat geen msn in je profiel! moet ze ff aan die maat vragen.
Vanavond? Wordt toch morgenochtend?quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:14 schreef Xords het volgende:
ik ken niet wacht tot vanavond
fok! gaat vanavond f5en op warez sites![]()
Het word de komende nacht.quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:26 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Vanavond? Wordt toch morgenochtend?
Dat is inbreuk op de auteursrechten, foeiquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:14 schreef Xords het volgende:
ik doe met je mee:P..quote:Op maandag 21 augustus 2006 15:14 schreef Xords het volgende:
Die zijn echt gaafquote:Op maandag 21 augustus 2006 14:14 schreef dragao het volgende:
Prison Break Season 1:
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkpdkdeoqokok-P8210001.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkpdkdeqeaqcm-P8210002.JPG]afbeelding][/url]
Met nl ondertitels![]()
Als ik jou was zou ik seizoen 1 opnieuw kijken dan krijg je het te horenquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef mr.marcus het volgende:
even een domme vraag tussendoor, waarom hebben michael en lincoln niet dezelfde achternaam?
doe es zeggen danquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:35 schreef Lief-visje het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik seizoen 1 opnieuw kijken dan krijg je het te horen![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:08 schreef Chrizs het volgende:
manhunt review: http://tv.ign.com/articles/726/726521p1.html
In dat geval ben ik gauw klaar met deze seriequote:If there were many things in "Flight" that annoyed you, then "Manhunt" will likely annoy you as well.
Dat had iets te maken met het feit dat die pa verdwenen was ofzo? Michael had daardoor de achternaam van hun moeder geloof ik.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:08 schreef mr.marcus het volgende:
even een domme vraag tussendoor, waarom hebben michael en lincoln niet dezelfde achternaam?
Vette afbeelding, die ga ik opnemen in de OPquote:
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:35 schreef tonks het volgende:
Kunnen de newbies ook even stoppen met het posten van wareztitels/sites enzovoorts.
Thanks!quote:[..]
Vette afbeelding, die ga ik opnemen in de OP
hmm, jammer dat dat Prison Break er zo slecht op staat ...
Ik ken niet wachten tot morgen avond als ik gebroken thuis kom van mijn werk en met een pizza'tje op schoot kan gaan genietenquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:26 schreef Bhai het volgende:
Prison.Break.S02E01.HDTV.XviD-LOL kunnen we morgen verwachten![]()
Haha, dus toch. Ik zat er daar al naar te zoeken, maar kon hem niet vinden. Kom er nu achter dat ik gewoon even naar beneden had moeten scrollen op de eerste paginaquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:42 schreef miss-scofield het volgende:
Thanks!![]()
![]()
Ik heb het plaatje van fox.com/prisonbreak.. dus misschien kun je er zelf wat van maken! Het hoekje was leeg.. dus toen heb ik er 'Prison Break' maar geplakt..maar via paint is het niet zo mooi gegaanHeb er verder weinig verstand van...vandaar!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |