Torrent TV of Usenet Channelquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:05 schreef bravo het volgende:
oh oeps, ik dacht dat season 2 bij rtl 5 begin. Heb 1 al gezien, dat wordt dus alternatieve manier kijken
http://www.youtube.com/watch?v=S8AzJbO-SHcquote:I want my hand back, in welke promo word dat gezegt? Heb die nog niet gezien
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef dapie007 het volgende:
Gaan ze nou ook de naam veranderen in The Fugitives formerly known as Prison Break????
LOL
aj dat wiltquote:Op zondag 20 augustus 2006 20:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Morgen komt ie.
Zal ik alles verklappen?
Hahaha!quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef dapie007 het volgende:
Gaan ze nou ook de naam veranderen in The Fugitives formerly known as Prison Break????
LOL
vannacht?quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:15 schreef spoonkiller het volgende:
rond 2/3 uur denk ik dat ie uitgezonden is..
Hij heeft tenminste wel een helm op.quote:
Waarom zei je niet gewoon dat het echt vannacht was, zou wel lachen zijn morgen ochtend. Al die mensen die klagen dat ze et niet kunnen vindenquote:
Dat is nu.quote:
Ik kom vanavond pas rond 10 uur thuis. Dit houdt in dat ik vroeg naar bed gaan als ik morgenochtend naar de eerste aflevering wil kijken, óf dat ik gewoon een uur of twee minder moet gaan slapen. Dat laatste gaat dan uiteraard ten koste van mijn nachtrust.quote:
Als Sarah dood is kijk ik niet meer! Hetzelfde met Kate in Lost, die hoort er ook gewoon bij om het leuk te makenquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:08 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil Sara ook terug!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 12:14 schreef magnifor het volgende:
Sara:Mocht jullie het echt willen weten van Sara.. bekijk dan dit even goed!! Hier staat wat er gebeurt met haar in de eerste vijf afleveringen!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen vroeg op!!!!
I ♥ PB
dan krijg je dus concurrentie miss-scofieldquote:Op maandag 21 augustus 2006 10:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Mocht jullie het echt willen weten van Sara.. bekijk dan dit even goed!! Hier staat wat er gebeurt met haar in de eerste vijf afleveringen!!
Morgen vroeg op!!!!![]()
Zeg sufferd, als je een spolier maakt, maar 'm dan goed!quote:Op maandag 21 augustus 2006 10:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Mocht jullie het echt willen weten van Sara.. bekijk dan dit even goed!! Hier staat wat er gebeurt met haar in de eerste vijf afleveringen!!
Morgen vroeg op!!!!![]()
Hahaha! Ja, fuck manquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:07 schreef Virus3000 het volgende:
[..]
dan krijg je dus concurrentie miss-scofield
Wat is er niet goed aan danquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:07 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Zeg sufferd, als je een spolier maakt, maar 'm dan goed!![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:27 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wat is er niet goed aan dan![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.censuur :O
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:42 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, ik zal er niks meer over zeggen... vannacht weet iedereen het!
I ♥ PB
quote:Op maandag 21 augustus 2006 12:46 schreef miss-scofield het volgende:
[..]^^ daarom is het juist een spoiler, bij die "possible DOA" ... maar goed... geeft verder niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar, ik zal er niks meer over zeggen... vannacht weet iedereen het!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |