ik weet hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:09 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt 3 tijdzones, jij rekent denk ik met de meest westerlijke tijdzone (LA , GMT -8)
Wanneer het wordt uigezonden in Amerika.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:18 schreef mic_forever het volgende:
dattie erop staat, of dattie wordt uitgezonden in amerika?
en dan alles in lag en slechte kwaliteit kijken? dan wacht ik wel even.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:27 schreef Geqxon het volgende:
Is er geen Amerikaan die even een stream op kan zetten?
haha dat zou natuurlijk wel heel erg mooi zijn jahquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:27 schreef Geqxon het volgende:
Is er geen Amerikaan die even een stream op kan zetten?
"Ze vluchten voor de politie"quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:27 schreef Geqxon het volgende:
Bestaat er niet iets van een Amerikaans IRC kanaal waar live word verteld wat er op TV gebeurd??
Gewoon straks buiten staan, en in de lucht staren. Zo doen wij het allemaal.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:32 schreef Drumpie het volgende:
Maar waar kan ik het bekijken, Heb je Fox op normale tv, of Digitale tv?, Of internet?
Eigenlijk zou iedereen je nu een mail moeten sturen met de url naar de teletubbie site ofzo...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:19 schreef Drumpie het volgende:
kan iemand mij de site mailen waarvan je de aflevering vandaan haalt?, Check profiel
Eigenlijk zouden we bert in je kont drukken, maar we zijn vriendelijk geblevenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:28 schreef kibber het volgende:
[..]
Eigenlijk zou iedereen je nu een mail moeten sturen met de url naar de teletubbie site ofzo...
Ach, jij bent degene die hier domme vragen stelt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 02:39 schreef Drumpie het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden we bert in je kont drukken, maar we zijn vriendelijk gebleven
wat een originele naam: miss scofieldquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:12 schreef miss-scofield het volgende:
Heeft er iemand al iets gevonden?
Ben net mijn bedje uit gekomen...maar ik kan niks vinden!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:21 schreef glannie het volgende:
Hijs verkrijgbaar!
Fijne nacht mensen, nog ff lekker een klein uurtje plezier nu en dan slapen
ik hoor er niet bijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:37 schreef kibber het volgende:
stel fakers..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |