Net ten noorden van Groningen gaat het los.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Allemachtig, in groningen leek een kleine uur terug wel een supercel te hangen, ik heb er foto's van. En als je kijkt vormt daar een complete buienstraat die gewoon dezelfde weg op gaan, damn daar moet wat water naar beneden komen zeg! Foto's volgen later.
Weerwoord lijkt trouwens overbelast te zijn.
De vader van de buurman woont in Haren, noodweerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:08 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Net ten noorden van Groningen gaat het los.
Als ik de radarbeelden bekijk lijkt het me sterk. Maar het waren iig hele stevige buienlijnen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Allemachtig, in groningen leek een kleine uur terug wel een supercel te hangen, ik heb er foto's van. En als je kijkt vormt daar een complete buienstraat die gewoon dezelfde weg op gaan, damn daar moet wat water naar beneden komen zeg! Foto's volgen later.
Weerwoord lijkt trouwens overbelast te zijn.
Bah idd... de zooi zakt hier ook net in elkaar voordat het mij kan bereiken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:45 schreef i2Them2 het volgende:
Alles begint nu goed in te zakken. 't Is voor vandaag bijna wel gedaan denk ik.
Yup, net een zware inslag vlakbij. (Eindhoven).quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:37 schreef DemonRage het volgende:
Alle commerciële TV zenders zijn weggevallen...
Wees blijquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:06 schreef Prowl het volgende:
Het lijkt wel of alle buien mij ontwijken![]()
Yep, heb foto's gemaakt. Inmiddels flinke flitsen en de eerste druppels die vallen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:18 schreef DemonRage het volgende:
Onweersbui + (Wegtrekkende) Rolwolk te zien op de webcam van Nijmegen:
webcam
Mooie foto'squote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:24 schreef Oom_Agent het volgende:
[..]
Yep, heb foto's gemaakt. Inmiddels flinke flitsen en de eerste druppels die vallen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Veel regen en een paar schetenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:33 schreef Klonk het volgende:
er komt een lekkere buienlijn op het zuidoosten af, ben benieuwd wat dat gaat brengen
Klopt als een bus, een mooie self was overgekomen met wat onweer en 5.1mm aan regen in kleine 10 min tijdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:30 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Mooie foto's.
Speedy is cker foto's maken. Zit een stevige onweersbui ten noorde van Dokkum.
Onstaat weer een onweersbui ten zuiden van Leeuwarden, en trekt jou kant.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeer zware dreunen momenteel of afstand, alles trilt hier gewoon!
Op vakantie geweest?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:40 schreef Vjenne_kloet het volgende:
Zo, kom net weer vanuit Frankrijk, de dag begon leuk in Frankrijk met veel zon.
Op het vliegveld in Frankrijk al vertragingen van een uur naar Nederland, in Nederland aangekomen, mooi weer, bagage ophalen, uur vertraging door het slechte weer, ik naar buiten, dikke chaos op Schiphol, ben naar buiten gerent en heb wat foto's van een rolwolk kunnen maken, ze komen waarschijnlijk morgen.
Collegaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:56 schreef Woolhat het volgende:
Heerhugowaard meldt onweer en flink wat regen.
Mooie shelf hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
Iets later dan verwacht maar goed ze staan erop
Shelf Cloud 19-08-2006
het is wel erg gezellig inderdaadquote:Op zondag 20 augustus 2006 08:58 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wat is onweer in de verte toch heerlijk. Bijna constant gerommel, urenlang. Nog beter dan een echte bui
tja, het kan natuurlijk dat het detectienetwerk ze niet oppikt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:41 schreef Evil-Cherry het volgende:
Wow, onweer trekt hier toch flink aan. Sommige donders die ik hoor moeten echt énorme klappen zijn als je onder de bui staat. Waar komt het toch vandaan? Op de radar zijn alleen wat her en der verdwaalde bliksems te zien, niet zoals ik het hoor..
Yep, de bliksemradars geven alleen de inslagen (Cloud Ground oftewel CG's) aan. Dus wolk wolk wordt niet aangegeven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:53 schreef Evil-Cherry het volgende:
Dta moet het zijn ja..
Dankquote:
Thnx voor deze satellietbeeldquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:27 schreef i2Them2 het volgende:
Actueel satelietbeeld:
[afbeelding]
Bron: http://saturn.unibe.ch/rs(...)/current/n1bcurr.jpg
in Amsterdam is dat een half uur geleden ook gestart, onweer, en vooral bakken met water!quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:06 schreef Evil-Cherry het volgende:
Aha! Vandaar!
Hier scheurt de hemel open, gepaard met enorme regen![]()
Vanaf Polen linksaf?quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:04 schreef Klonk het volgende:
hmm, het actiefste gebied gaat weer linksaf Duitsland in.
Toch nog harde regen en onweerquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:39 schreef -skippybal- het volgende:
Alles gaat weer eens vlak over me heen![]()
Die bui hangt nu boven Arnhem / Apeldoorn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 14:32 schreef dadah het volgende:
Hier in Utrecht gaat het echt helemaal los, flits na flits en inslag na inslag... ligt echt récht boven de stad nu
Helaas Geldrop niet geraaktquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:44 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
En een kleine bui trekt rustig langs Eindhoven.
Met een onweersklap.
Update: Flink neerslaggebied.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie plaatjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:44 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
En een kleine bui trekt rustig langs Eindhoven.
Met een onweersklap.
Update: Flink neerslaggebied.
[afbeelding]
[afbeelding]
http://robocam.eindhoven.nl (webcam van Eindhoven die bovenop het stadhuis staat)quote:
De camera past de belichting niet aanquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
http://robocam.eindhoven.nl (webcam van Eindhoven die bovenop het stadhuis staat)
Btw je moet die van gisteren eens bekijken:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het lijkt erop dat het vooralsnog even sterk blijft. Maar idd ff afwachtenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:40 schreef DemonRage het volgende:
Het gebiedje komt nu recht op Eindhoven af... maar ik ben benieuwd of het niet inzakt.
Hmm.. volgens de verwachting van buienradar trekt het net ten noorden van Eindhoven langs. Hier nog een foto die ik gisteren gemaakt heb van de wolkenlucht die gisteren over Eindhoven trok:quote:Op zondag 20 augustus 2006 21:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het vooralsnog even sterk blijft. Maar idd ff afwachten.
Als we geluk hebben kunnen we over zo'n 3 kwartier / 1 uurtje wel een hevige bui krijgenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:40 schreef DemonRage het volgende:
Het gebiedje komt nu recht op Eindhoven af... maar ik ben benieuwd of het niet inzakt.
't Is dan ook nog geen nachtquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
Noorden vanacht regen en onweersbuienmerk er nog weinig van.
Nee bijnaquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
't Is dan ook nog geen nacht.
Dat moet een lekker stormpje zijn geweestquote:Een plotselinge storm heeft zondag dood en verderf gezaaid in de Hongaarse hoofdstad Boedapest. Tienduizenden mensen die kwamen kijken naar vuurwerk wegens een nationale feestdag sloegen voor het noodweer op de vlucht.
Zeker twee mensen kwamen om het leven. Talrijke mensen raakten gewond. De politie sprak van een chaos. Schepen op de Donau zouden met elkaar in aanvaring zijn gekomen, waardoor mensen overboord sloegen. Andere burgers kwamen vast te zitten onder ontwortelde bomen.
Ehrm, juist jaquote:Op maandag 21 augustus 2006 00:02 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Als je nog naar buiten wilt: sjaal en muts meenemen want er worden in Limburg en omstreken temperaturen verwacht van rond de -4 graden!!
Niks geweest hierquote:Op zondag 20 augustus 2006 22:02 schreef DemonRage het volgende:
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
De intensiteit wisselt maar tot nu toe nog geen teken van afzwakking gezien. Bui is inmiddels bij Tilburg.
Ziet er toch nog goed uit. Hopelijk wordt 't nog wat.quote:... Belgium, the Netherlands and extreme western part of Germany...
GFS seems to has a good handling with a small disturbance, crossing United Kingdom during the early morning hours, arriving a few hours later in the area of interest.... WV and IR loops ( 20.08. at 20Z ) already show a well developed disturbance, indicating signs of slowly increasing convective activity.... Wind profiler datas of Uist also indicate the approaching disturbance and its well developed circulation pattern.
A pool of cold mid-level air ( ~ -20°C at 500hPa ) will cross the eastern English Channel ( with SST`s of 18-19°C ) with anticipated instability release of ~500 J/kg mainly over Belgium and the Netherlands.
Although DLS will be very weak, a combination of enhanced LL shear / SRH-1km values and a uncapped boundary layer in the level-1 area will pose a risk for isolated tornado / cold-core funnel development.
Models inidcate rapid decrease of instability further inland.... LCL's of ~ 500m and steepening mid-level lapse rates in a nearly uncapped environment under the base of this disturbance should be enough for at least low-end instability release till southern Germany....
Late arrival, weak instability signals and strengthening stable boundary layer preclude a level-1 over parts of S-Germany for the moment.
Mja ESTOFEX hé...quote:Op maandag 21 augustus 2006 01:07 schreef i2Them2 het volgende:
[afbeelding]
[..]
Ziet er toch nog goed uit. Hopelijk wordt 't nog wat.
bron: http://www.estofex.org/
Je kan zeggen wat je wil. maar ik denk dat ESTOFEX toch één de beste voorspellingen maakt. Zitten bijna altijd goed qua onweer, niet altijd met de hevigheid, maar verder klopt het toch wel aardig. En als je een keer binnen het lijntje zit en je krijgt een keer geen onweer niet, niet gelijk piepen, want ze maken een voorspelling voor heel Europa en niet een regionale voorspelling. Voor mijn gevoel zit ESTOFEX vaak wel goed.quote:Op maandag 21 augustus 2006 03:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het regent hier momenteel.
En idd, ESTOFEX
ziet er pittig uit iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Zuid Nederland krijgt de volle laag zo te zien
volgens mij inslag in Schenkelquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef Barbaaf het volgende:
Volop onweer in Capelle a/d IJssel nu![]()
Haha, het Westland zit aan Den Haag vast manquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef Gebleekte het volgende:
Kei en keiharde onweer hier in het Westland ( 10 km onder Den Haag )
Mama dacht dat er een vrachtwagen tegen het huis aangereden is, of praat je d'r dan een vrachtwagen-angst aan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij inslag in Schenkel![]()
Zat net m'n 9bange) dochter van 2 te vertellen dat 't niet eng is, en dat het alleen maar herrie is.. Ondertussen knijpt ze m'n nek zo ongeveer fijn.. En vervolgens schrik ik me 't apezuur door een vreselijke knal hier in de buurt.. hij echo'de helemaal na tussen de huizen..
Probeer dan je dochter nog maar eens te overtuigen dat 't echt niet eng is, als zelfs mama schrikt
onweer, kinderen en huisdieren hebben 1 ding gemeen, als je ze gaat troosten als het onweert bevestig je de angst en beloont daarmee gedrag wat eigenlijk niet gewenst is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:59 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Mama dacht dat er een vrachtwagen tegen het huis aangereden is, of praat je d'r dan een vrachtwagen-angst aan?![]()
Ondetussen ben ik erachter dat het iets genuanceerder ligt.. Je laat een kind van 2 niet helemaal in paniek raken tenslotte.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
onweer, kinderen en huisdieren hebben 1 ding gemeen, als je ze gaat troosten als het onweert bevestig je de angst en beloont daarmee gedrag wat eigenlijk niet gewenst is.
conclusie: ze gewoon negeren![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef Gebleekte het volgende:
Hahaha onze hele poort staat vol met water, zie ik ineens m'n buurjongetje met een roeiboot door de poort heen varen![]()
Het is echt niet mild nu hier bij maastricht he?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens mij klopt de buienradar even niet helemaal. Ineens verspringt het beeld rond 18.45 en hangt er heel veel neerslag.
Ik zag het ook!! Vette fotoquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het regent Whales Mouth wolken op WeerWoord
Heheh. neequote:Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het is echt niet mild nu hier bij maastricht he?
Heeft ESTOFEX het toch niet al te slecht voorspeldquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
ma 21/08/06 - Een wolkbreuk heeft vanmiddag het centrum van Halle blank gezet. Op sommige plaatsen stond het water een halve meter hoog. Volgens de brandweer is dat nog nooit gebeurd.
"De grootste wateroverlast situeert zich in het centrum van Halle. Het gaat vooral om ondergelopen straten, kelders en woonkamers", zegt Elmar Degeyter van de brandweer.
"Ik heb hier melding gekregen dat er ter hoogte van het kruispunt van de Bergensesteenweg met de Basiliekstraat in het centrum van Halle tot één meter water staat", zegt hij.
De brandweer kreeg ongeveer zestig oproepen. De bewoners van het centrum spreken van de zwaarste overstroming ooit.
Bron:vrtnieuws.net
Hier nog geen wolkbreuk. Maar wel extreem zwart.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:12 schreef MissHobje het volgende:
Die rare lucht had ik ook.. en nu een vette wolkbreuk..
Alles staat dus blank hier...(buiten dan wel he, nog net niet binnen)
En het zuid-westen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er lijkt wat voor het noorden aan te komen
Mogelijk, maar ik denk dat die niet veel meer opleveren.quote:
Wat heb ik nou aan je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mogelijk, maar ik denk dat die niet veel meer opleveren.
Kans is klein dat jij nog een bui krijgt, en al zou de bestaan, reken maar niet op onweer.quote:
Boehoooequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kans is klein dat jij nog een bui krijgt, en al zou de bestaan, reken maar niet op onweer.
Hier in Apeldoorn hangen hele wolken van die rotzooi, en soms valt er een vloeibare substantie uitquote:
Gloeit die substantie ook?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:19 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Hier in Apeldoorn hangen hele wolken van die rotzooi, en soms valt er een vloeibare substantie uit![]()
Okequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:51 schreef i2Them2 het volgende:
Leuk idee speed. Heb niet echt een voorkeur trouwens. Maar het moet wel overzichtelijk zijn.
'Chemtrails’ worden overal in de wereld "waargenomen". Chemtrails zijn de witte vliegtuigsporen die lang in de lucht blijven hangen, en waarvan verondersteld wordt dat het onschuldige verbrandingsdampen zijn. Een groeiende groep mensen meent deze vliegtuigsporen echter niet als Contrails te zien(gewoon sporen van een vliegtuig,) maar als Chemtrails. Overheden of semi overheden zouden door middel van vliegtuigen doelbewust chemisch sproeien, en over de redenen hiervan wordt druk gespeculeerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:43 schreef X-fi het volgende:
Chemtrails?
Als hier maar het zonnetje blijft schijnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:51 schreef Saekerhett het volgende:
Staat nu op TT 705 bij Eelde gewoon een wolkbreuk
Nog nooit gezien dat het daar stond. Wat kan daar allemaal staan eigenlijk?
Onbewolkt
Licht bewolkt
Half bewolkt
Zwaar bewolkt
Geheel bewolkt
Motregen
Lichte regen
Regen
Regenbui
Zware regen
Lichte sneeuw
Sneeuw
Sneeuwbui
Motsneeuw
IJzel
Mist
Dit zijn de meest voorkomende wel dacht ik. Verder heb ik ook wel eens poolsneeuw gezien, en nu dus wolkbreuk ook nog.
* Vult het lijstje aan:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:51 schreef Saekerhett het volgende:
Staat nu op TT 705 bij Eelde gewoon een wolkbreuk
Nog nooit gezien dat het daar stond. Wat kan daar allemaal staan eigenlijk?
Onbewolkt
Licht bewolkt
Half bewolkt
Zwaar bewolkt
Geheel bewolkt
Motregen
Lichte regen
Regen
Regenbui
Zware regen
Lichte sneeuw
Sneeuw
Sneeuwbui
Motsneeuw
IJzel
Mist
Dit zijn de meest voorkomende wel dacht ik. Verder heb ik ook wel eens poolsneeuw gezien, en nu dus wolkbreuk ook nog.
Klopt. Maar er is eens zo'n discussie geweest over die chemtails. Is een beetje een insiders-joke gewordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:25 schreef X-fi het volgende:
Ik dacht dat het altijd vliegtuigsporen waren
Dus het ZIJN vliegtuigsporen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is eens zo'n discussie geweest over die chemtails. Is een beetje een insiders-joke geworden![]()
Als iemand alleen chemtails ziet is het dus blauw, met vliegtuigsporen
Ga je nou zeuren?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef DemonRage het volgende:
Ik vraag me iets af voor de komende herfst... als het zeewater een stuk warmer is dan normaal en er komen stormdepressies (evt. restanten van tropische stormen) deze kant op, dan zullen die minder snel kracht verliezen dan normaal. Als dat zo is dan staat ons dit najaar nog heftig weer te wachten.
Zachte, natte, winderige winter met een 'groene' kerst. (zoiets wil je niet in je broek hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:56 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ga je nou zeuren?
Ik heb best wel eens zin in een strenge winter(-15 )
Sneeuwquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zachte, natte, winderige winter met een 'groene' kerst. (zoiets wil je niet in je broek hebben)
Als er echt koude lucht vanuit het NW ons land weet te bereiken dan kan het wel eens een flinke berg sneeuw (en overlast) opleveren.
* DemonRage wil er niet aan denken... kutsneeuw, natte drap en pekel op de weg![]()
Juist! Zoals vorig jaarquote:
Hoe het gaat worden? Afwachten. Geen idee. Onderstaande voegt in feite niets toe aan wat bekend is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Keromane, zijn er al verwachtingen voor dit seizoen?
Vooral omdat die 25 jaar golfbeweging in het verleden ook wel eens op 24 of 26 jaar lag
[..]
poolsneeuwquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
* Vult het lijstje aan:
onbewolkt
licht bewolkt
half bewolkt
zwaar bewolkt
geheel bewolkt
droog na regen
neerslag op afstand
motregen
lichte regen
regen
regenbui
zware regen
wolkbreuk
onweer
zwaar onweer
onweer op afstand
weerlicht
hagel
korrelhagel
motsneeuw
lichte sneeuw
sneeuw
sneeuwbui
sneeuwjacht
ijsregen
ijzel
mist
Ja.quote:
Nee, dat was vorig jaar. Ik weet het nog goed, want ik moest met twee klasgenoten naar Joure (vanaf zuid-hollandquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Juist! Zoals vorig jaarOf was het alweer twee jaar geleden toen mensen 20 uur ingensneeuwd zaten op de snelweg? En ik lekker met m'n MTB door de bossen, hei en weilanden glibberen.
Die goeie ouwe tijd![]()
Pietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
Piet heeft toch ookal een witte kerst voorspelt, of niet ?
Tijd geleden dat we een flinke storm hebben gehad inderdaad.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:13 schreef -skippybal- het volgende:
Zo'n jaren 80 herfst lijkt me ook wel weer eens wat. Lekkere stormen![]()
Als je nou even paar posten terug had gelezen dan was het wel duidelijk geweest lijkt mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 04:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, we gaan weer een poging doen de website van Speedy op te lappen? Gebruik toch gewoon Fok!Wiki of iets in die richting. Daar blijft de informatie tenminste op staan.
Hier is het ruim 30 graden trouwens, om ontopic te blijven.
't Is ook alweer een tijdje droogquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:13 schreef aloa het volgende:
Er komt weer een flink neerslag gebied vanaf de noordzee de kant van Nederland op![]()
Dus noodweer?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef Coelho het volgende:
De atmosfeer in midden/zuid frankrijk ontploft binnen een uur. Zo regent het nergens en een uur later is heel Frankrijk beneden Dyon zo'n beetje bedekt (Meteox.com)
lijkt mij sterk als ik het zo zie. Hoewel in de Languedoc na het erg droge jaar tot nu toe elke regenbui als 'extreem' gezien kan worden.quote:
Waar vind ik de radar beelden van Europa (live als het kan)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij sterk als ik het zo zie. Hoewel in de Languedoc na het erg droge jaar tot nu toe elke regenbui als 'extreem' gezien kan worden.
Hier: http://www.meteox.com/h.aspx?r=holiday&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:47 schreef X-fi het volgende:
[..]
Waar vind ik de radar beelden van Europa (live als het kan)
Dankje welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier: http://www.meteox.com/h.aspx?r=holiday&jaar=-3&soort=loop1uur
Nou, het regent hier in Maastricht anders nu behoorlijk door. Erg donkere lucht kwam aanzetten (goed te zien vanaf de vijfde verdiepingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:07 schreef kree het volgende:
Het lijkt erop dat de voorspelde (hevige) neerslag in het westen een vroegtijdige dood sterft boven de noordzee?
Ja, Gerrit beloofde gisteren heel wat. Maar er komt maar weinig van terecht.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:07 schreef kree het volgende:
Het lijkt erop dat de voorspelde (hevige) neerslag in het westen een vroegtijdige dood sterft boven de noordzee?
Kan ik hier uit opmaken dat we tegen de avond veel regen krijgen in het zuiden van het land? (Limburg bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier: http://www.meteox.com/h.aspx?r=holiday&jaar=-3&soort=loop1uur
Het hele land krijgt vanavond en vanacht flink wat regen, ook morgen zullen er opnieuw zware buien gaan vallen met mogelijk weer heel veel neerslag aangezien de buien enorm langzaam weg trekken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:11 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Kan ik hier uit opmaken dat we tegen de avond veel regen krijgen in het zuiden van het land? (Limburg bijvoorbeeld)
en ik kom net van het terras af, lekkere tegenstellingenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:02 schreef Omaha het volgende:
Op veel plekken in het Noorden wateroverlast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |