Hier nog geen wolkbreuk. Maar wel extreem zwart.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:12 schreef MissHobje het volgende:
Die rare lucht had ik ook.. en nu een vette wolkbreuk..
Alles staat dus blank hier...(buiten dan wel he, nog net niet binnen)
En het zuid-westen?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Er lijkt wat voor het noorden aan te komen
Mogelijk, maar ik denk dat die niet veel meer opleveren.quote:
Wat heb ik nou aan je?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mogelijk, maar ik denk dat die niet veel meer opleveren.
Kans is klein dat jij nog een bui krijgt, en al zou de bestaan, reken maar niet op onweer.quote:
Boehoooequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Kans is klein dat jij nog een bui krijgt, en al zou de bestaan, reken maar niet op onweer.
Hier in Apeldoorn hangen hele wolken van die rotzooi, en soms valt er een vloeibare substantie uitquote:
Gloeit die substantie ook?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:19 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Hier in Apeldoorn hangen hele wolken van die rotzooi, en soms valt er een vloeibare substantie uit![]()
Okequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:51 schreef i2Them2 het volgende:
Leuk idee speed. Heb niet echt een voorkeur trouwens. Maar het moet wel overzichtelijk zijn.
'Chemtrails’ worden overal in de wereld "waargenomen". Chemtrails zijn de witte vliegtuigsporen die lang in de lucht blijven hangen, en waarvan verondersteld wordt dat het onschuldige verbrandingsdampen zijn. Een groeiende groep mensen meent deze vliegtuigsporen echter niet als Contrails te zien(gewoon sporen van een vliegtuig,) maar als Chemtrails. Overheden of semi overheden zouden door middel van vliegtuigen doelbewust chemisch sproeien, en over de redenen hiervan wordt druk gespeculeerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:43 schreef X-fi het volgende:
Chemtrails?
Als hier maar het zonnetje blijft schijnenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:51 schreef Saekerhett het volgende:
Staat nu op TT 705 bij Eelde gewoon een wolkbreuk
Nog nooit gezien dat het daar stond. Wat kan daar allemaal staan eigenlijk?
Onbewolkt
Licht bewolkt
Half bewolkt
Zwaar bewolkt
Geheel bewolkt
Motregen
Lichte regen
Regen
Regenbui
Zware regen
Lichte sneeuw
Sneeuw
Sneeuwbui
Motsneeuw
IJzel
Mist
Dit zijn de meest voorkomende wel dacht ik. Verder heb ik ook wel eens poolsneeuw gezien, en nu dus wolkbreuk ook nog.
* Vult het lijstje aan:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:51 schreef Saekerhett het volgende:
Staat nu op TT 705 bij Eelde gewoon een wolkbreuk
Nog nooit gezien dat het daar stond. Wat kan daar allemaal staan eigenlijk?
Onbewolkt
Licht bewolkt
Half bewolkt
Zwaar bewolkt
Geheel bewolkt
Motregen
Lichte regen
Regen
Regenbui
Zware regen
Lichte sneeuw
Sneeuw
Sneeuwbui
Motsneeuw
IJzel
Mist
Dit zijn de meest voorkomende wel dacht ik. Verder heb ik ook wel eens poolsneeuw gezien, en nu dus wolkbreuk ook nog.
Klopt. Maar er is eens zo'n discussie geweest over die chemtails. Is een beetje een insiders-joke gewordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:25 schreef X-fi het volgende:
Ik dacht dat het altijd vliegtuigsporen waren
Dus het ZIJN vliegtuigsporen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Klopt. Maar er is eens zo'n discussie geweest over die chemtails. Is een beetje een insiders-joke geworden![]()
Als iemand alleen chemtails ziet is het dus blauw, met vliegtuigsporen
Ga je nou zeuren?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef DemonRage het volgende:
Ik vraag me iets af voor de komende herfst... als het zeewater een stuk warmer is dan normaal en er komen stormdepressies (evt. restanten van tropische stormen) deze kant op, dan zullen die minder snel kracht verliezen dan normaal. Als dat zo is dan staat ons dit najaar nog heftig weer te wachten.
Zachte, natte, winderige winter met een 'groene' kerst. (zoiets wil je niet in je broek hebbenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:56 schreef X-fi het volgende:
[..]
Ga je nou zeuren?
Ik heb best wel eens zin in een strenge winter(-15 )
Sneeuwquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:59 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Zachte, natte, winderige winter met een 'groene' kerst. (zoiets wil je niet in je broek hebben)
Als er echt koude lucht vanuit het NW ons land weet te bereiken dan kan het wel eens een flinke berg sneeuw (en overlast) opleveren.
* DemonRage wil er niet aan denken... kutsneeuw, natte drap en pekel op de weg![]()
Juist! Zoals vorig jaarquote:
Hoe het gaat worden? Afwachten. Geen idee. Onderstaande voegt in feite niets toe aan wat bekend is.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:21 schreef Swetsenegger het volgende:
Keromane, zijn er al verwachtingen voor dit seizoen?
Vooral omdat die 25 jaar golfbeweging in het verleden ook wel eens op 24 of 26 jaar lag
[..]
poolsneeuwquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:06 schreef DemonRage het volgende:
[..]
* Vult het lijstje aan:
onbewolkt
licht bewolkt
half bewolkt
zwaar bewolkt
geheel bewolkt
droog na regen
neerslag op afstand
motregen
lichte regen
regen
regenbui
zware regen
wolkbreuk
onweer
zwaar onweer
onweer op afstand
weerlicht
hagel
korrelhagel
motsneeuw
lichte sneeuw
sneeuw
sneeuwbui
sneeuwjacht
ijsregen
ijzel
mist
Ja.quote:
Nee, dat was vorig jaar. Ik weet het nog goed, want ik moest met twee klasgenoten naar Joure (vanaf zuid-hollandquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Juist! Zoals vorig jaarOf was het alweer twee jaar geleden toen mensen 20 uur ingensneeuwd zaten op de snelweg? En ik lekker met m'n MTB door de bossen, hei en weilanden glibberen.
Die goeie ouwe tijd![]()
Pietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:39 schreef Evil-Cherry het volgende:
Piet heeft toch ookal een witte kerst voorspelt, of niet ?
Tijd geleden dat we een flinke storm hebben gehad inderdaad.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:13 schreef -skippybal- het volgende:
Zo'n jaren 80 herfst lijkt me ook wel weer eens wat. Lekkere stormen![]()
Als je nou even paar posten terug had gelezen dan was het wel duidelijk geweest lijkt mijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 04:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Aah, we gaan weer een poging doen de website van Speedy op te lappen? Gebruik toch gewoon Fok!Wiki of iets in die richting. Daar blijft de informatie tenminste op staan.
Hier is het ruim 30 graden trouwens, om ontopic te blijven.
't Is ook alweer een tijdje droogquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:13 schreef aloa het volgende:
Er komt weer een flink neerslag gebied vanaf de noordzee de kant van Nederland op![]()
Dus noodweer?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:18 schreef Coelho het volgende:
De atmosfeer in midden/zuid frankrijk ontploft binnen een uur. Zo regent het nergens en een uur later is heel Frankrijk beneden Dyon zo'n beetje bedekt (Meteox.com)
lijkt mij sterk als ik het zo zie. Hoewel in de Languedoc na het erg droge jaar tot nu toe elke regenbui als 'extreem' gezien kan worden.quote:
Waar vind ik de radar beelden van Europa (live als het kan)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij sterk als ik het zo zie. Hoewel in de Languedoc na het erg droge jaar tot nu toe elke regenbui als 'extreem' gezien kan worden.
Hier: http://www.meteox.com/h.aspx?r=holiday&jaar=-3&soort=loop1uurquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:47 schreef X-fi het volgende:
[..]
Waar vind ik de radar beelden van Europa (live als het kan)
Dankje welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier: http://www.meteox.com/h.aspx?r=holiday&jaar=-3&soort=loop1uur
Nou, het regent hier in Maastricht anders nu behoorlijk door. Erg donkere lucht kwam aanzetten (goed te zien vanaf de vijfde verdiepingquote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:07 schreef kree het volgende:
Het lijkt erop dat de voorspelde (hevige) neerslag in het westen een vroegtijdige dood sterft boven de noordzee?
Ja, Gerrit beloofde gisteren heel wat. Maar er komt maar weinig van terecht.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 01:07 schreef kree het volgende:
Het lijkt erop dat de voorspelde (hevige) neerslag in het westen een vroegtijdige dood sterft boven de noordzee?
Kan ik hier uit opmaken dat we tegen de avond veel regen krijgen in het zuiden van het land? (Limburg bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 23:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Hier: http://www.meteox.com/h.aspx?r=holiday&jaar=-3&soort=loop1uur
Het hele land krijgt vanavond en vanacht flink wat regen, ook morgen zullen er opnieuw zware buien gaan vallen met mogelijk weer heel veel neerslag aangezien de buien enorm langzaam weg trekken.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:11 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Kan ik hier uit opmaken dat we tegen de avond veel regen krijgen in het zuiden van het land? (Limburg bijvoorbeeld)
en ik kom net van het terras af, lekkere tegenstellingenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:02 schreef Omaha het volgende:
Op veel plekken in het Noorden wateroverlast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |