Mededeling voor de VASTE mensen van dit topic.Momenteel ben ik bezig om een fotogalerij website te maken voor dit topic, het doel is om de mooiste foto's op 1 website te plaatsen. Natuurlijk wil ik jullie meningen weten: Zou het een mooie bijdrage kunnen zijn voor dit topic?
JoeKurr heeft in de vroegere tijden als eens een fotoalbum gemaakt, echter zal deze denk ik nauwdelijks of niet meer worden gebruikt, mits die nog bestaat.
Anyway, mocht het volgens jullie een mooie bijdrage zijn hoe zouden jullie dit het liefst willen hebben?
1:
*Home
Galerij
* Dag
*Week
*Maand
*Jaar
*Week
*Maand
*Jaar
*Maand
*Jaar
ik ga nu naar bed, morgen moet ik werken, in de avond zal ik het resultaat bekijken. Mocht het door gaan dan ga ik voor de aankomende 5 maanden een test draaien, kijken of alles lukt, of ik het zelf niet te druk krijg etc, mogelijkheid tot zelf foto's uploaden is er niet, misschien dat dit later komt maar ben bang dat ik het overzicht kwijt raak. Voor de rest wil ik alleen goeie en mooie WEER foto's erin plaatsen.
Voorbeeld: Wolkensoorten / Storm / Sneeuw / Regen.
Iig dus echt iets wat met het weer te maken heeft, gewone zonsondergang met niks zal er niet bij worden gezet, maar een foto van een bui tijdens zons ondergang kan wel worden geplaast. Ook gewone landschapfoto's wil ik liever beperkt houden, alleen als er hagel/regen/onweersbui op te zien valt kan die worden geplaast.
Kortom: Gewoon een jaaroverzicht van alle noodweer enzo
Anyway ik lees het morgen wel wat jullie reactie's zijn. Ik zal zo even een screen maken hoe het er ongeveer uit komt te zien