ziet er pittig uit iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Zuid Nederland krijgt de volle laag zo te zien
volgens mij inslag in Schenkelquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:13 schreef Barbaaf het volgende:
Volop onweer in Capelle a/d IJssel nu![]()
Haha, het Westland zit aan Den Haag vast manquote:Op maandag 21 augustus 2006 17:28 schreef Gebleekte het volgende:
Kei en keiharde onweer hier in het Westland ( 10 km onder Den Haag )
Mama dacht dat er een vrachtwagen tegen het huis aangereden is, of praat je d'r dan een vrachtwagen-angst aan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:30 schreef E.T. het volgende:
[..]
volgens mij inslag in Schenkel![]()
Zat net m'n 9bange) dochter van 2 te vertellen dat 't niet eng is, en dat het alleen maar herrie is.. Ondertussen knijpt ze m'n nek zo ongeveer fijn.. En vervolgens schrik ik me 't apezuur door een vreselijke knal hier in de buurt.. hij echo'de helemaal na tussen de huizen..
Probeer dan je dochter nog maar eens te overtuigen dat 't echt niet eng is, als zelfs mama schrikt
onweer, kinderen en huisdieren hebben 1 ding gemeen, als je ze gaat troosten als het onweert bevestig je de angst en beloont daarmee gedrag wat eigenlijk niet gewenst is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:59 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Mama dacht dat er een vrachtwagen tegen het huis aangereden is, of praat je d'r dan een vrachtwagen-angst aan?![]()
Ondetussen ben ik erachter dat het iets genuanceerder ligt.. Je laat een kind van 2 niet helemaal in paniek raken tenslotte.quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
onweer, kinderen en huisdieren hebben 1 ding gemeen, als je ze gaat troosten als het onweert bevestig je de angst en beloont daarmee gedrag wat eigenlijk niet gewenst is.
conclusie: ze gewoon negeren![]()
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:33 schreef Gebleekte het volgende:
Hahaha onze hele poort staat vol met water, zie ik ineens m'n buurjongetje met een roeiboot door de poort heen varen![]()
Het is echt niet mild nu hier bij maastricht he?quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens mij klopt de buienradar even niet helemaal. Ineens verspringt het beeld rond 18.45 en hangt er heel veel neerslag.
Ik zag het ook!! Vette fotoquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Het regent Whales Mouth wolken op WeerWoord
Heheh. neequote:Op maandag 21 augustus 2006 19:11 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Het is echt niet mild nu hier bij maastricht he?
Heeft ESTOFEX het toch niet al te slecht voorspeldquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
ma 21/08/06 - Een wolkbreuk heeft vanmiddag het centrum van Halle blank gezet. Op sommige plaatsen stond het water een halve meter hoog. Volgens de brandweer is dat nog nooit gebeurd.
"De grootste wateroverlast situeert zich in het centrum van Halle. Het gaat vooral om ondergelopen straten, kelders en woonkamers", zegt Elmar Degeyter van de brandweer.
"Ik heb hier melding gekregen dat er ter hoogte van het kruispunt van de Bergensesteenweg met de Basiliekstraat in het centrum van Halle tot één meter water staat", zegt hij.
De brandweer kreeg ongeveer zestig oproepen. De bewoners van het centrum spreken van de zwaarste overstroming ooit.
Bron:vrtnieuws.net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |