?? Waar haal je dat vandaan?quote:...dat de huidige coalitie niets heeft verbeterd aan de leefomstandigheden van de achterstandsgroepen. Ook is de veiligheid maar slecht verbeterd. De VVD zit vlg. mij onafgebroken in de regering sinds begin jaren 90.
Het is je RECHT en PLICHT als goed Nederlander om te zeuren. Ik bedoel...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Welke puinhopen? Al onze luxe hebben we aan de VVD te danken kun je beter zeggen![]()
Die paar luxe problemen die we hier hebben, hou eens op te zeuren man![]()
PvdA wil je zeker wel bashenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Welke puinhopen? Al onze luxe hebben we aan de VVD te danken kun je beter zeggen![]()
Die paar luxe problemen die we hier hebben, hou eens op te zeuren man![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef MrBadGuy het volgende:
'Tuurlijk, waar maken we ons druk over? Met de VVD aan het roer is Nederland het paradijs op Aarde. In Nederland is niets mis, iedereen heeft het geweldig hier. Onder de VVD geniet iedereen van enorme welvaartquote:Die paar luxe problemen die we hier hebben, hou eens op te zeuren man![]()
Ow, alles wat goed is licht niet aan de VVD, maar alles wat slecht is wel, omdat de VVD het langst regeerd? De logica ontgaat me. Of het goede en het slechte is (mede)dankzij de VVD of niet, niet het een wel en het ander wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:49 schreef Vhiper het volgende:
[..]
![]()
Ja joh, zonder de VVD was Nederland de bananenrepubliek van Europa![]()
Hoezo blind?![]()
Het is wat overdreven misschien, maar er is weinig mis met Nederland als je het mij vraagt en iedereen kan het hier goed hebben.quote:[..]
'Tuurlijk, waar maken we ons druk over? Met de VVD aan het roer is Nederland het paradijs op Aarde. In Nederland is niets mis, iedereen heeft het geweldig hier. Onder de VVD geniet iedereen van enorme welvaart![]()
Maar om te zeuren heb ik de PvdAquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:49 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Het is je RECHT en PLICHT als goed Nederlander om te zeuren. Ik bedoel...
...cultuur man
Alles wat momenteel goed is en alles wat momenteel slecht is, is wat mij betreft in grote lijnen te danken aan de VVD. Zij zitten immers al de laatste decennia voortdurend in de regering (D66 ook, maar dat neem ik niet serieus)quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ow, alles wat goed is licht niet aan de VVD, maar alles wat slecht is wel, omdat de VVD het langst regeerd? De logica ontgaat me. Of het goede en het slechte is (mede)dankzij de VVD of niet, niet het een wel en het ander wel.
Iedereen kan het ook goed hebben in Noord Korea, maar dat is niet de realiteit, net zoals het niet de realiteit is dat in Nederland iedereen het goed heeft. Er zijn altijd mensen die buiten de boot vallen of dreigen te vallen en eerlijk gezegd zie ik de VVD eerder de boot vaart doen toenemen, dan het stuur omgooien en reddingsboeien uitgooien.quote:Het is wat overdreven misschien, maar er is weinig mis met Nederland als je het mij vraagt en iedereen kan het hier goed hebben.
quote:VVD![]()
Als het aan de VVD ligt, verandert dat dus. Dan mag je als he gewoon netjes je werk doet, meer gaan werken voor dezelfde beloning, loonsverhoging vergeten en als je niet kunt werken, verrotten.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:54 schreef ivosnivo het volgende:
Idd, zolang je gewoon netjes je werk doet heb je helemaal niets te klagen in dit landje. En als je je werk niet doet mag je ook niet klagen want dat krijg je nog geld.
Uiteraardquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:11 schreef nonzz het volgende:
De puinhopen van de VVD zijn iig de schuld van links!
Ben ik het totaal niet mee eens. Ik zie veel meer goede dan slechte dingen in Nederland. Pesimistische mensenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:09 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Alles wat momenteel goed is en alles wat momenteel slecht is, is wat mij betreft in grote lijnen te danken aan de VVD. Zij zitten immers al de laatste decennia voortdurend in de regering (D66 ook, maar dat neem ik niet serieus)
Momenteel zie ik echter meer zaken in Nederland slecht gaan dan goed gaan.
Mensen die het slecht hebben, hebben het vaak aan zichzelf te danken. Tuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar in verhouding met het buitenland gaat het in Nederland en met haar burgers erg goed.quote:[..]
Iedereen kan het ook goed hebben in Noord Korea, maar dat is niet de realiteit, net zoals het niet de realiteit is dat in Nederland iedereen het goed heeft. Er zijn altijd mensen die buiten de boot vallen of dreigen te vallen en eerlijk gezegd zie ik de VVD eerder de boot vaart doen toenemen, dan het stuur omgooien en reddingsboeien uitgooien.
Kort gezegd: De VVD denkt aan de mensen die het al goed hebben, de rest kan wat hen betreft stikken.
Dat laatste is dan wel zeer positief. Beetje werken voor mensen die het zelf niet willenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:10 schreef Vhiper het volgende:
[..]
Als het aan de VVD ligt, verandert dat dus. Dan mag je als he gewoon netjes je werk doet, meer gaan werken voor dezelfde beloning, loonsverhoging vergeten en als je niet kunt werken, verrotten.
Sorry, maar financien is al sinds jaar en dag onder beheer van de VVD.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:42 schreef Demius het volgende:
pvda, partij van de allochtonen![]()
VVDTenminste mensen met een strak beleid die ook zorgen dat de staatschuld wordt afgelost...
Door wie kwam die staatsschuld hier ook al weer? PVDA e.d.![]()
Hej, niet van dat linkse gelul aubquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:49 schreef FeestNummer het volgende:
[..]
Wel realistisch blijven s.v.p.
Idd en er staan er nog veel meer op stappel kijk maar eens in:quote:Op zondag 20 augustus 2006 09:24 schreef the_fucker het volgende:
De grootste puinhopen in dit land hebben we te danken aan de PvdA.
Tussen 1977 en 1981 bijvoorbeeld? Toen het Begrotingsoverschot van het Kabinet Den Uyl veranderde in een Begrotingstekort?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:16 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd en er staan er nog veel meer op stappel kijk maar eens in:
Is dit het zweedse model?
Wouter Bos en zijn belachelijke ideeen
Zweden, het beloofde land van Wouter Bos
Nee, dan mogen we de VVD dankbaar zijn voor de dingen die zie in 4 jaar samen met het CDA bereikt hebben![]()
Heb je het over hetzelfde kabinet Den Uyl als in dit topic De puinhopen van Den Uyl (1973-1977)quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:18 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Tussen 1977 en 1981 bijvoorbeeld? Toen het Begrotingsoverschot van het Kabinet Den Uyl veranderde in een Begrotingstekort?
Meer hebben we er niet gehad. En dat geeft meteen aan wat een kolder topic dat is, he?quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:22 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb je het over hetzelfde kabinet Den Uyl als in dit topic De puinhopen van Den Uyl (1973-1977)![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |