Is goed tegen de overbevolking, maar we willen de komende 10.000 wel naar het Waddinxveen sturen, eerst natuurlijk alle natuur platgooien, beton erover, hoge grijze flats, zal je vast wel goed vindenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:05 schreef JelleS het volgende:
[..]
Discriminatie. Gelukkig kan dit er dan grondwettechnisch gezien niet doorkomen. Vandaar datl Wilders ook de grondwet wil wijzigen.
Het blijft een enge populist. Neem nu het idee voor een referendum over de euro. Kan er eigenlijk alleen maar heel hard om lachen.
waarom zie jij dit als zijnde discriminatie?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 19:05 schreef JelleS het volgende:
[..]
Discriminatie. Gelukkig kan dit er dan grondwettechnisch gezien niet doorkomen. Vandaar datl Wilders ook de grondwet wil wijzigen.
Het blijft een enge populist. Neem nu het idee voor een referendum over de euro. Kan er eigenlijk alleen maar heel hard om lachen.
Wat vind je er dan van dat wij niet welkom zijn in Indionesie ? een niet Indionesier mag geen huis kopen in Indionesie, toch hoor ik links hier niks over zeggen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Het CBS hanteerd deze definitie voor niet-westers:
"Tot de categorie ‘niet-westers’ behoren allochtonen uit Turkije, Afrika, Latijns-Amerika en Azië, met uitzondering van Indonesië en Japan."
Indonesische Moslims zijn dus gewoon "westers" en welkom, net als Molukkers en andere eilanders uit Indonesië. Jappaners zullen dus welkom blijven, maar Chinezen (die tegenwoordig erg veel met Philips doen) zijn dan 5 jaar niet meer welkom?
Wilders is het dus overduidelijk om de Marokkanen en Turken te doen natuurlijk....
Dat is toch ook ons probleem helemaal niet?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:16 schreef dodegod het volgende:
Wat vind je er dan van dat wij niet welkom zijn in Indionesie ? een niet Indionesier mag geen huis kopen in Indionesie, toch hoor ik links hier niks over zeggen.
Yep, we hoeven alleen maar even het gelijkheidsbeginsel uit de grondwet te slopen. Maar zo waren de rassenwetten in het Duitsland van 1935 ook slechts een "formaliteit" natuurlijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:13 schreef zhe-devilll het volgende:
waarom zie jij dit als zijnde discriminatie?
Tis maar een formaliteit hoor.....
Hij denkt logisch na?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik zag eens een programma over hem en ik vindt hem een wonderbaarlijk helder licht toch
goed voor nou oke...10 zetels!
Ik vind dat hij zijn heldere zegje mag doen
zekurssssssssss wel
hij is niet anti hij denkt enorm logisch na!
Net zoals men denkt in die andere landen nml..hij spiegelt!
Ik werk zelf bij Philips en een flink deel van onze nieuwe medewerkers (ook hier) komt uit India en China, plus wat uit Korea. Ik ben bang dat ik met Wilders aan de macht binnen twee jaar op straat sta, dan is Philips dus hier vertrokken. Gelukkig maar dat hij er op 22 november niet aan te pas komt..quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Het CBS hanteerd deze definitie voor niet-westers:
"Tot de categorie ‘niet-westers’ behoren allochtonen uit Turkije, Afrika, Latijns-Amerika en Azië, met uitzondering van Indonesië en Japan."
Indonesische Moslims zijn dus gewoon "westers" en welkom, net als Molukkers en andere eilanders uit Indonesië. Jappaners zullen dus welkom blijven, maar Chinezen (die tegenwoordig erg veel met Philips doen) zijn dan 5 jaar niet meer welkom?
Wilders is het dus overduidelijk om de Marokkanen en Turken te doen natuurlijk....
Heb je hem weer. Je bent blijkbaar nooit in Waddinxveen Noord geweest, daar is het namelijk al het geval. En natuur hebben we niet, dus helaas. Laat ze maar komen hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:11 schreef dodegod het volgende:
[..]
Is goed tegen de overbevolking, maar we willen de komende 10.000 wel naar het Waddinxveen sturen, eerst natuurlijk alle natuur platgooien, beton erover, hoge grijze flats, zal je vast wel goed vinden![]()
Dat is toch duidelijk. Hij maakt onderscheid tussen westers en niet westers. Als je rijk bent en uit de goede omgeving komt mag je wel naar binnen, anders niet. Dat is gewoon discriminatie. Apartheid.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:13 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
waarom zie jij dit als zijnde discriminatie?
Tis maar een formaliteit hoor.....
Een Philips-collega van mij is net vorige maand naar Indonesie uitgezonden om daar te gaan werken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:16 schreef dodegod het volgende:
[..]
Wat vind je er dan van dat wij niet welkom zijn in Indionesie ?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:18 schreef du_ke het volgende:
Ach Wildersdit is gewoon bijna zielig zo onnozel.

Vergeet het maar. De mega-subsudie voor de hypoteken wil meneer weer handhaven. De rest van de subsidies is peanuts vergeleken daarmee, dus dat schiet weinig op.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:43 schreef Gabry het volgende:
Snijden in ontwikkelingshulp en subsidies voor belastingverlaging [afbeelding]
Ik hoop dat dat zijn speerpunten worden, want de rest kan me gestolen worden
Dus? Heel het concept van Natie-staten is op discriminatie gebaseerd.quote:
Oh nee? Op welke basis zou dit grondwettelijk niet mogen dan? Er mag niet eens aan de grondwet getoetst worden trouwens dus wat dat betreft...quote:Gelukkig kan dit er dan grondwettechnisch gezien niet doorkomen. Vandaar datl Wilders ook de grondwet wil wijzigen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:06 schreef maartena voor de 1.000e keer z'n zelfde zeikjankriedeltje:
rassenwetten in het
Duitsland van
1935
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |