abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40988577
Ik ben TEGEN het afschaffen van de dubbele nationaliteit

NU KOMT EEN NIET-LINKSE WAAROM

Als ze alleen nog maar een Nederlands paspoort hebben kan je de criminelen onder hun nooit meer terugsturen en zit er je voor je hele leven aanvast en zullen ze alleen nog meer slachtoffers maken.

Dus gewoon houden die 2 paspoorten, en de Nederlandse afpakken als ze ernstig de wet overtreden.
pi_40988598
Ik zag eens een programma over hem en ik vindt hem een wonderbaarlijk helder licht toch
goed voor nou oke...10 zetels!
Ik vind dat hij zijn heldere zegje mag doen
zekurssssssssss wel
hij is niet anti hij denkt enorm logisch na!
Net zoals men denkt in die andere landen nml..hij spiegelt!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_40988623
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 19:05 schreef JelleS het volgende:

[..]

Discriminatie. Gelukkig kan dit er dan grondwettechnisch gezien niet doorkomen. Vandaar datl Wilders ook de grondwet wil wijzigen.

Het blijft een enge populist. Neem nu het idee voor een referendum over de euro. Kan er eigenlijk alleen maar heel hard om lachen.
Is goed tegen de overbevolking, maar we willen de komende 10.000 wel naar het Waddinxveen sturen, eerst natuurlijk alle natuur platgooien, beton erover, hoge grijze flats, zal je vast wel goed vinden
pi_40988633
quote:

[..]

Discriminatie. Gelukkig kan dit er dan grondwettechnisch gezien niet doorkomen. Vandaar datl Wilders ook de grondwet wil wijzigen.

Het blijft een enge populist. Neem nu het idee voor een referendum over de euro. Kan er eigenlijk alleen maar heel hard om lachen.
waarom zie jij dit als zijnde discriminatie?
Tis maar een formaliteit hoor.....
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_40988687
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 00:30 schreef maartena het volgende:

[..]

Het CBS hanteerd deze definitie voor niet-westers:

"Tot de categorie ‘niet-westers’ behoren allochtonen uit Turkije, Afrika, Latijns-Amerika en Azië, met uitzondering van Indonesië en Japan."

Indonesische Moslims zijn dus gewoon "westers" en welkom, net als Molukkers en andere eilanders uit Indonesië. Jappaners zullen dus welkom blijven, maar Chinezen (die tegenwoordig erg veel met Philips doen) zijn dan 5 jaar niet meer welkom?

Wilders is het dus overduidelijk om de Marokkanen en Turken te doen natuurlijk....
Wat vind je er dan van dat wij niet welkom zijn in Indionesie ? een niet Indionesier mag geen huis kopen in Indionesie, toch hoor ik links hier niks over zeggen.
pi_40988722
Dit is de eerste keer dat ik het niet eens ben met Wilders dubbel paspoort afchaffen is zo enorm dom, dan zitten we de rest van ons leven aan die criminele buitenlanders vast

Behalve als we alleen de Nederlandse paspoort afpakken, dan vind ik het

[ Bericht 22% gewijzigd door dodegod op 20-08-2006 03:28:35 ]
  zondag 20 augustus 2006 @ 03:59:18 #32
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40989302
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 03:16 schreef dodegod het volgende:
Wat vind je er dan van dat wij niet welkom zijn in Indionesie ? een niet Indionesier mag geen huis kopen in Indionesie, toch hoor ik links hier niks over zeggen.
Dat is toch ook ons probleem helemaal niet?

Waarom zou de Nederlandse politiek zich moeten bemoeien met de wetten van een ander land? We zijn Amerika niet, om maar even een voorbeeld te noemen van een land die graag wil dat andere landen zich aan hen aanpassen.

Een Australier, Fransman, Amerikaan of een Duitser mag ook vast geen huis kopen in Indonesië, het is wellicht wat anders als de Indonesische wet specifiek voor Nederlanders zou gelden, maar dat is niet zo.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 20 augustus 2006 @ 04:06:50 #33
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_40989393
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 03:13 schreef zhe-devilll het volgende:
Yep, we hoeven alleen maar even het gelijkheidsbeginsel uit de grondwet te slopen. Maar zo waren de rassenwetten in het Duitsland van 1935 ook slechts een "formaliteit" natuurlijk.

In principe geldt de wet voor iedereen gelijk, er word bij immigratie alleen wel een verschil gemaakt tussen EU en niet-EU, maar dat komt door EU verdragen. Maar voor een Amerikaan, Canadees, Marokkaan en Turk gelden in principe dezelfde regels als ze naar Nederland willen komen.

Wat Wilders dus wil is een aanpassing in de wet die dus eigenlijk stelt: "Deze personen mogen naar binnen onder die voorwaarden, BEHALVE als je Marokkaan of Turk bent (of niet westers), dan moet je ook nog aan deze en die voorwaarden voldoen.

Overigens immigreren er nauwelijks nieuwe Marokkanen en Turken naar Nederland, hooguit een stuk of 5000 per jaar nog. De nieuwe immigranten komen uit landen als Polen en andere oostblok landen, maar daar heeft Wilders niets tegen.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zondag 20 augustus 2006 @ 05:07:20 #34
156057 the_fucker
Ga maar veilig op pad mensen..
pi_40989716
Ik vind de ideeen van Wilders goed maar de manier waarop hij het aanpakt laat te wensen over.
Recent heeft hij bekend gemaakt dat hij een lijst met volslagen onervaren mensen presenteert voor de komende verkiezingen. Mensen uit het veld. Opzich is daar niks mis mee, mits je dit aanvult met een aantal ervaren politieke denkers en politici.

Aan de andere kant laat Wilders een samenwerking met de ervaren politici Marco Pastors en Joost Eerdmans liggen omdat hij LPF-taferelen wil voorkomen. Hier kan ik hem niet meer volgen: de LPF is juist mislukt doordat men met een lijst vol onervaren mensen aan de slag ging. Door deze misrekening van Wilders is Bart Jan Spruyt van de conservatieve Edmond Burke-stichting afgehaakt en is een prachtig alternatief voor de linkse koers van de VVD om zeep geholpen. Wilders zal een splinter worden met hooguit twee zetels.

Mea Culpa, Mea Culpa, Mea maxima culpa!
  zondag 20 augustus 2006 @ 08:12:55 #35
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_40990428
Dit klinkt mij als muziek in de oren (het 26ste pianoconcert van Mozart, om precies te zijn).
pi_40999466
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 03:09 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik zag eens een programma over hem en ik vindt hem een wonderbaarlijk helder licht toch
goed voor nou oke...10 zetels!
Ik vind dat hij zijn heldere zegje mag doen
zekurssssssssss wel
hij is niet anti hij denkt enorm logisch na!
Net zoals men denkt in die andere landen nml..hij spiegelt!
Hij denkt logisch na?

Kom nou, zeg, ik heb al uitgebreid beschreven hoeverre zijn ideeën of te veel kosten of simpelweg onrealistisch en niet uitvoerbaar zijn.
pi_40999646
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 00:30 schreef maartena het volgende:

[..]

Het CBS hanteerd deze definitie voor niet-westers:

"Tot de categorie ‘niet-westers’ behoren allochtonen uit Turkije, Afrika, Latijns-Amerika en Azië, met uitzondering van Indonesië en Japan."

Indonesische Moslims zijn dus gewoon "westers" en welkom, net als Molukkers en andere eilanders uit Indonesië. Jappaners zullen dus welkom blijven, maar Chinezen (die tegenwoordig erg veel met Philips doen) zijn dan 5 jaar niet meer welkom?

Wilders is het dus overduidelijk om de Marokkanen en Turken te doen natuurlijk....
Ik werk zelf bij Philips en een flink deel van onze nieuwe medewerkers (ook hier) komt uit India en China, plus wat uit Korea. Ik ben bang dat ik met Wilders aan de macht binnen twee jaar op straat sta, dan is Philips dus hier vertrokken. Gelukkig maar dat hij er op 22 november niet aan te pas komt..
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
  zondag 20 augustus 2006 @ 15:36:41 #38
117680 JelleS
film- en muziekreviewer
pi_40999697
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 03:11 schreef dodegod het volgende:

[..]

Is goed tegen de overbevolking, maar we willen de komende 10.000 wel naar het Waddinxveen sturen, eerst natuurlijk alle natuur platgooien, beton erover, hoge grijze flats, zal je vast wel goed vinden
Heb je hem weer. Je bent blijkbaar nooit in Waddinxveen Noord geweest, daar is het namelijk al het geval. En natuur hebben we niet, dus helaas. Laat ze maar komen hoor.
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 03:13 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Dat is toch duidelijk. Hij maakt onderscheid tussen westers en niet westers. Als je rijk bent en uit de goede omgeving komt mag je wel naar binnen, anders niet. Dat is gewoon discriminatie. Apartheid.
  zondag 20 augustus 2006 @ 15:38:41 #39
144963 Meneer_de_Hond
It's extremely furry!
pi_40999741
Het woord discriminatie bestaat voor hem niet.

Wilders .
Just me and the pygmy pony, over by the dental floss bush
pi_40999752
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 03:16 schreef dodegod het volgende:

[..]

Wat vind je er dan van dat wij niet welkom zijn in Indionesie ?
Een Philips-collega van mij is net vorige maand naar Indonesie uitgezonden om daar te gaan werken.
Dus ik begrijp dit niet helemaal.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_41001091
Flink schrappen in subsidies, maar wel de hypotheekrente aftrek behouden, wat een populist .
pi_41001187
Ach Wilders dit is gewoon bijna zielig zo onnozel.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41001819
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 16:18 schreef du_ke het volgende:
Ach Wilders dit is gewoon bijna zielig zo onnozel.
pi_41001849
als hij dit wil doen dan mag hij wel een compleet nieuwe grondwet gaan schrijven en ook een nieuw wetboek erbij. Totaal onredelijk dit we leven in een nieuwe tijd met minder grenzen. Mensen die buiten de grenzen durfen te denken zullen het gaan redden. Mensen zoals Wilders die alles bij het oude willen houden zullen het nooit redden. Nederland doet gelukkig mee met grote ''projecten'' zoals de EU, NAVO, VN en de euro. Nederland heeft zijn bestaansrecht te danken aan het buitenland en is groot geworden door de handel met de rest van Europa. Geert Wilders is gewoon een bang iemand bang zijn voor goede verandering is nooit goed
pi_41001866
Ach, het is wel duidelijk, een soort apartheidsregime: nu weten echte racisten tenminste waar ze terecht kunnen: slegs vir die blanke
  zondag 20 augustus 2006 @ 16:43:30 #46
125878 Gabry
Lento Violento
pi_41002073
Snijden in ontwikkelingshulp en subsidies voor belastingverlaging
Ik hoop dat dat zijn speerpunten worden, want de rest kan me gestolen worden
Dan hoopt gij vurige kolen op zijn hoofd.
pi_41002258
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 16:43 schreef Gabry het volgende:
Snijden in ontwikkelingshulp en subsidies voor belastingverlaging [afbeelding]
Ik hoop dat dat zijn speerpunten worden, want de rest kan me gestolen worden
Vergeet het maar. De mega-subsudie voor de hypoteken wil meneer weer handhaven. De rest van de subsidies is peanuts vergeleken daarmee, dus dat schiet weinig op.
pi_41003233
quote:

[..]

Discriminatie.
Dus? Heel het concept van Natie-staten is op discriminatie gebaseerd.
quote:
Gelukkig kan dit er dan grondwettechnisch gezien niet doorkomen. Vandaar datl Wilders ook de grondwet wil wijzigen.
Oh nee? Op welke basis zou dit grondwettelijk niet mogen dan? Er mag niet eens aan de grondwet getoetst worden trouwens dus wat dat betreft...
pi_41003344
Raymond geloof je daadwerkelijk dat Wilders in staat is om iets te berijken bereiken?

[ Bericht 9% gewijzigd door Lord_Vetinari op 20-08-2006 17:32:29 ]
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_41003696
quote:
Op zondag 20 augustus 2006 04:06 schreef maartena voor de 1.000e keer z'n zelfde zeikjankriedeltje:

rassenwetten in het
Duitsland van
1935
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')