'jump the shark': dat is een engelse term die aangeeft dat een serie over z'n toppunt heen is. Het originele concept is enorm aangepast, de karakters zijn vervangen en er zijn al zoveel afleveringen geweest dat er alleen nog maar doldwaze vergezochte verhaallijnen zijnquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:45 schreef sleepflower het volgende:
Wat was dat met die haai eigenlijk? Die snapte ik niet.
Dit was echt de leukstequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:37 schreef __Saviour__ het volgende:
bring in a character to replace him
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:49 schreef __Saviour__ het volgende:
maar toch vond ik het op het interieur van een hive lijken
en zo slecht blijkt mijn furling voorspelling niet te zijn he
in het vorige topic postte ik dit
[afbeelding]
Ook mooi dat juist Vala dat stukje gaf.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:45 schreef Crazykill het volgende:
Toen Vala een nieuw idee moest geven aan die gozer voor die film. Tealc had een grote baard, Mitchell had een ijzeren plaat op zn hoofd, en je zag ook een Asgard met een grijze snor en baard(21:55 min)
"Okay you've got me, I've no idea what that is"quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
ah, ok
Maar dat schip moest toch een hiveship voorstellen of dat was ook farscape?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:25 schreef __Saviour__ het volgende:
Nope, 9 is ook al uit in de grijze box uitvoering! (heb hem hier liggen!)
die heeft wat vertraging opgelopen ivm wat rechtenproblemen tussen sony en fox.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:36 schreef sleepflower het volgende:
Weet je of Atlantis seizoen 2 ook al uit is?
Okay, bedankt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
die heeft wat vertraging opgelopen ivm wat rechtenproblemen tussen sony en fox.
sommige webshops houden 07/09/2006 aan als datum, maar dat is niet echt bevestigd en het kan eventueel veel later worden.
Dikke wenkbrauwen en een snor, ik kwam niet meer bij.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:45 schreef Crazykill het volgende:
Toen Vala een nieuw idee moest geven aan die gozer voor die film. Tealc had een grote baard, Mitchell had een ijzeren plaat op zn hoofd, en je zag ook een Asgard met een grijze snor en baard(21:55 min)
Dat was serieus een vette bak, dat wil ik ook wel weten!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:16 schreef staalltje het volgende:
Even nog een vraagje over 10.05, weet iemand wat voor auto Mitchell rijdt als hij naar de berghut van O'neill komt?
Indeedquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:54 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik had s9 ook lang gezien, maar heb ook de DVD. Stargate is dat meer dan waard.
Ik wou dit net gaan posten om voor __Saviour__ duidelijk te maken waarom dat stukje juist zo geniaal wasquote:Op zondag 20 augustus 2006 14:32 schreef JK het volgende:
[..]
Dikke wenkbrauwen en een snor, ik kwam niet meer bij.
Overigen zijn Claudia Black en Ben Browder hoofdpersonen in Farscape, nu acteren ze dus samen in SG-1. Dus wat betreft is dat ook een grappige referentie, naar hun eigen serie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |