Idd, ook al een aantal spelletjes voorbij gehad die uiteindelijk verveelden.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:07 schreef riri het volgende:
ze zitten er nog niet eens één dag in en vervelen zich nu al rot
Ik vind die Marlies ook erg mannelijk hoor.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:13 schreef arneaux het volgende:
Model van beroep, maar is het een Kelly...
Over Janine op de BB Fok Blog. Is dit ook écht zo?
Waarom zou je dan de was op de plee gaan drogen? Of dit een soort grootmoederstruucje waar ik als student niets van weet?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:13 schreef avonne het volgende:
Wat? Hangt er was te drogen in de WC?
Want helft Duo kan niet plassen?
Door de warme gassen droogt de was snellerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waarom zou je dan de was op de plee gaan drogen? Of dit een soort grootmoederstruucje waar ik als student niets van weet?
Dus niet ze durft niet door te drukkenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:15 schreef Dr_Greene het volgende:
Die blonde paarse is weer terug, die heeft snel gepoept!!!
Mensen die verandert met een d schrijven.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:06 schreef D.Rose het volgende:
da's altijd in het begin, dat veranderd nog wel
Ze versprak zich over een vriendje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:18 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat gebeurde er?
ze zei: "stel dat ik n vriendje thuis heb zitten". Schrok van wat ze zei en gooide haar handen voor haar mond, waardoor de hele groep opsprong en het door had... bombed!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:20 schreef Remzz het volgende:
Wat heeft ze precies gezegt?
volgens mij staat de komst van moeders daar los van hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:21 schreef Napster het volgende:
Haha, die baalt, op rantsoen en geen moeder en genomineerd
Ow, dus we gaan geen kennis maken met Hilde?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:21 schreef Napster het volgende:
Haha, die baalt, op rantsoen en geen moeder en genomineerd
wel hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:22 schreef ruby het volgende:
[..]
Ow, dus we gaan geen kennis maken met Hilde?
Mams mag dus wel nog gewoon meedoenquote:Dit staat er op het spel: wanneer jullie slagen in jullie geheime opdracht hebben jullie daarmee voor julliezelf en alle Medebewoners voor de hele week riant eten en drinken verdiend.
Maar wanneer jullie niet worden geloofd door jullie Medebewoners staan alle Bewoners op een uiterst karig noodrantsoen. En dat willen jullie natuurlijk niet op jullie geweten hebben.
Heel triest ja. Ik zou echt spontaan uitslag krijgen van dat soort instant-vriendschap.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:25 schreef arneaux het volgende:
"Je bent nog steeds me meissieeeeee."
Je kent elkaar net 2 dagen. Jezus.
Ik vind 'r wel wat weg hebben van Plien, van "Plien en Bianca".quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:23 schreef Bocaj het volgende:
Nu weet ik het: Marlies is een kruising tussen Uma Thurman en Carry tefsen
2??Nog niet eens ééntjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:25 schreef arneaux het volgende:
"Je bent nog steeds me meissieeeeee."
Je kent elkaar net 2 dagen. Jezus.
Mooi! Ik hoop dat het een hele manse tante is die Naomi op haar plek zet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
wel hoor
[..]
Mams mag dus wel nog gewoon meedoen
Er is geen tuin.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:29 schreef ruby het volgende:
Mooi! Ik hoop dat het een hele manse tante is die Naomi op haar plek zet.
quote:
Van mijn part bindt ze haar vast aan de wasmachine.quote:
sjaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:31 schreef ruby het volgende:
Godverdomme Sjaan, hou je irritante grafbek.
Sjaan(ine).quote:
En die dan "per ongeluk" in het zwembad laten vallen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:31 schreef ruby het volgende:
Van mijn part bindt ze haar vast aan de wasmachine.![]()
Of erinquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Van mijn part bindt ze haar vast aan de wasmachine.![]()
Zo wordt Janine genoemd door intimi.... Helaas maar waar.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Zo wordt Janine genoemd door intimi.... Helaas maar waar.![]()
Logisch, ze is bloedirritant en dat is wat de kijkers willen, althans ik wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:32 schreef scanman01 het volgende:
Die Janine herhaalt zichzelf ook erg graag. Ongelooflijk dat ze zo hoog in de poll staat
wat is een bitchboy?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:30 schreef robster16 het volgende:
Die etienne is volgens mij ook een bitchboy in disguise!
Janine waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:34 schreef KlootMajoor het volgende:
FAN TAS TISCH!!!
Welke heks zegt dit de hele tijd?
Ik ook, heerlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:32 schreef teamlead het volgende:
ik hoop dat janine nog lang in het huis blijft![]()
Ze rooktquote:
Zij is deels Aziatisch, hm?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebbers:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou jij er een zinnig woord tussen krijgen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:35 schreef ruby het volgende:
Zegt Semih wel eens wat?
quote:
Waarom niet? Waar een wil is, is een weg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Zou jij er een zinnig woord tussen krijgen?
die in het roze toch he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:37 schreef GeKa het volgende:
Die Monique.... wat een doos!!!
Okay...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarom niet? Waar een wil is, is een weg.
Ja, ik ben gek op uitdagingen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Okay...
Zou je er een woord tussen WILLEN krijgen, met het risico dat je A) iets zegt dat te moeilijk is voor Duo Smetvrees, of B) je nog 10 minuten antwoord terug krijgt ook nog?
Semih denk in mijn ogen na over wat hij zegt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:38 schreef ruby het volgende:
Ah, ik hoor Semih praten... Het komt goed dus.
vooral optie B zou mij afschrikken denk ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Okay...
Zou je er een woord tussen WILLEN krijgen, met het risico dat je A) iets zegt dat te moeilijk is voor Duo Smetvrees, of B) je nog 10 minuten antwoord terug krijgt ook nog?
Verveling waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:41 schreef avonne het volgende:
Jemig is poetsen een voorwaarde bij de screening geweest? Iedereen is zo poetserig!
Er is nog niet eens gekookt, en Egbert is al het fornuis aan het afnemen
Volgens mij doen ze dat nu nog allemaal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Semih denk in mijn ogen na over wat hij zegt.
Ze hebben volgens mij heel erg te horen hekregen van BB dat alles goed schoon moet blijven. Vanmiddag kwam er ook al een melding daarover op dat tv schermpje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:41 schreef avonne het volgende:
Jemig is poetsen een voorwaarde bij de screening geweest? Iedereen is zo poetserig!
das behoorlijk dom dan ,want met een stel dat ....opmerking kan je jezelf nog wel uitlullenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:21 schreef robster16 het volgende:
[..]
ze zei: "stel dat ik n vriendje thuis heb zitten". Schrok van wat ze zei en gooide haar handen voor haar mond, waardoor de hele groep opsprong en het door had... bombed!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:47 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft de uien al in haar handen! Muhahaha
ik ga me echt zooo doodlachen om die Janine! LOLquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:47 schreef Blue Thunder het volgende:
godver, zit die negerin weer de hele tijd
ooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh je mmaaaaaaaammmmmmmmmiiiiiiiiieeeeeeeeeee ooooooooooooh wwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaatttttttttt llllllleeeeeeeeeeuuuuuuuuukkkkkkkkkk ooooooooooooh gggggggoooooooooooodddddddddddddd
ARGH! RRRRRRRROOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTT OOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPPPPP
Huh, die met dat haar is toch Rik?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:51 schreef robster16 het volgende:
hilde en valentijn kennen elkaar?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Haha, "haat" nog wel... Gaat snel.
Me too... ze is niet op haar mondje gevallen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:49 schreef avonne het volgende:
I think I love mamma..
Geeft niet hoor, dat doet BB nou eenmaal met je.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik strooi vrij gemakkelijk met woorden als "haten", "kotsen" en "eeuwige trouw"
![]()
Leuk dat mams er is!quote:
Mark my words, zij wordt de rivale van Janine.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Me too... ze is niet op haar mondje gevallen.
Meteen een opmerking over vriendschappen![]()
Vervelingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:41 schreef avonne het volgende:
ja, beetje cynische reactiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben er zelf niet zo blij mee. Milica gaat zichzelf vast meer inhouden met Mams in de buurt.quote:
Misschien is het voor een hele weekquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:54 schreef Kinga het volgende:
Hmm, noemen ze dat het noodrantsoen? Big Brother, ga je schamen...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
'met dit rantsoen dienen jullie het uit te houden tot donderdag, verdeel het met beleid'quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:56 schreef Kinga het volgende:
Wat staat er op de TV, kan het net niet lezen!
met dit rantsoen dienen jullie het vol te houden tot donderdag, verdeel het met beleidquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:56 schreef Kinga het volgende:
Wat staat er op de TV, kan het net niet lezen!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:57 schreef ruby het volgende:
Moeder Hilde lijkt op Viola Holt....duidelijk.
Dat hoop ik oprecht.... ik steun mamsje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Mark my words, zij wordt de rivale van Janine.
Geen drankquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
met dit rantsoen dienen jullie het vol te houden tot donderdag, verdeel het met beleid
Oude mensen hebben daar ook last vanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:58 schreef Sassefras het volgende:
jeetje, wat ene drukte zeg! ik kan helemaal neit volgen wie nou wat zegt..
ze praten allemaal door elkaar heen!
on the bright side: des te groter de kans dat ze losgaan als er eindelijk wel drank binnenkomtquote:
http://xs.to doet het bestequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:58 schreef scanman01 het volgende:
Die tinypic site is vaak down ofzo. Dan doen de foto's het niet.
ja natuurlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:00 schreef Cyan het volgende:
Even terugkomend op die envelop van Marlies. Ik heb duidelijk gezien dat iemand een envelop weghaalde toen Egbert stond te wachten bij de dagboekkamer. Zou Hummie soms vantevoren uitkiezen wie de envelop wel en wie niet mag vinden?
Ik gebruik zelf jpghosting, maar het viel me op dat tinypic foto's regelmatig niet werken.quote:
Dat was strafrantsoen volgens mij. Dit is normaal rantsoen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:02 schreef Bocaj het volgende:
Rantsoen was vorig jaar: Pdk & uien...
eerste keer ook niet he.. toen lieske haar geldopdracht verneukte, kregen ze ook een mand in de dbkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:02 schreef Bocaj het volgende:
Rantsoen was vorig jaar: Pdk & uien...
Ik acht dat verschrikkelijke wijf nog wel in staat om dat te verneuken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:02 schreef teamlead het volgende:
sjaan is een goede rijstkookster
hoe fucking gecompliceerd denk je dat het is muts?
Yep, alleen hoop ik niet dat het als vorig jaar ging. Bij BB3 was het rijke budget zo rijk dat ze geen rekening met de volgende dag hoefden te houden. Geen flessen wijn tellen zoals vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
on the bright side: des te groter de kans dat ze losgaan als er eindelijk wel drank binnenkomt
ach.. dat laat ze een van haar "vriendinnetjes" wel opknappenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:04 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Ik acht dat verschrikkelijke wijf nog wel in staat om dat te verneuken.
Een hele ernstige vorm van ADHD.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Die Janine heeft ADHD ofzo. Dat moet wel
Ze probeert gelijk populair te doen met haar zwaar Amsterdamse accent.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:06 schreef scanman01 het volgende:
Hilde komt nog niet heel leuk over, maar ze is de moeder van Milica. Ze krijgt dus het voordeel van de twijfel
En dat o-v-e-r-d-r-e-v-e-n gepraat van haar. Ze benadrukt heel veel woorden. Zeer vermoeiend.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:06 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Een hele ernstige vorm van ADHD.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:06 schreef scanman01 het volgende:
Hilde komt nog niet heel leuk over, maar ze is de moeder van Milica. Ze krijgt dus het voordeel van de twijfel
Nou, al die verhalen aanhoren van Janine is niet niks hoor. Dat is al een belevenis op zich.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:06 schreef teamlead het volgende:
"jullie hebben al heel wat meegemaakt"wat dan precies mammie?? ze hebben geslapen.. that's it
Je begrijpt toch wel dat Hilde idd een flinke achterstand heeft neem ik aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:06 schreef teamlead het volgende:
"jullie hebben al heel wat meegemaakt"wat dan precies mammie?? ze hebben geslapen.. that's it
Een energiezuigende parasiet is het.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat o-v-e-r-d-r-e-v-e-n gepraat van haar. Ze benadrukt heel veel woorden. Zeer vermoeiend.
Bedankt, nou heb ik er weer wat uploadlinkjes bijquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:06 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
http://www.geekimages.com/is ook een goede.
Eerder vandaag was het nog FAAAN-TAAAS-TIIISCHquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:08 schreef DikkeDiarree het volgende:
Kunnen ze die bek niet aftapen van die diklip.
Ik word gek van dat: GE-WEEEEL-DIG..
ja maar van ralph was het gelijk iemands ex.. wat toch meer een negatieve lading heeft.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat Hilde idd een flinke achterstand heeft neem ik aan.
Beetje hetzelfde als Ralph vorig jaar.
ja natuurlijk heeft ze een achterstand, maar de achterstand van Ralph vorig jaar was groter. Hij was er immers voor verantwoordelijk dat de populaire Rob exit moest (dacht men) en bovendien de ex van Naat. De groep ging toen vooral Naat beschermen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat Hilde idd een flinke achterstand heeft neem ik aan.
Beetje hetzelfde als Ralph vorig jaar.
Ja want fietsen is altijd geweldig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar blijft de fiets? Het is nu retesaai.
Nog niets nee, tot dat ze de lakens gaat uitdelen..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:10 schreef teamlead het volgende:
Nu komt ze gewoon een dag later binnen, maar ze verwijten haar niets
Hoe weten ze dat dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:12 schreef KlootMajoor het volgende:
Gaat Ma Flodder nog de tijd doorvertellen dat het PAS 6 uur is?
Ik begrijp dat het met Ralph anders was, maar ik bedoel dat het zeer lastig is om je in een groep te werken die al 24 uur close met elkaar omgaat enzo. Dan ben je echt een soort buitenstaander.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja natuurlijk heeft ze een achterstand, maar de achterstand van Ralph vorig jaar was groter. Hij was er immers voor verantwoordelijk dat de populaire Rob exit moest (dacht men) en bovendien de ex van Naat. De groep ging toen vooral Naat beschermen.
Nu komt ze gewoon een dag later binnen, maar ze verwijten haar niets
Neen!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:13 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben ze niet zoals vorig jaar ook ergens een klokje (bij het zwembad bijv?)
Dat kunnen ze nu dan alsnog doen, als die moeder vertelt hoe laat het is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Neen!
Ze hadden bij binnenkomst de klok van de oven moeten gebruiken![]()
Die van die paarse ook...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:13 schreef Remzz het volgende:
Die broek van die roze zus zit wel erg laag
Zou ik haast meteen vragen, maar de rest in dat huis is duidelijk niet zo slim.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:13 schreef Bommel12 het volgende:
ma flodder komt net binnen, die zal tog wel ongeveer weten hoelaat het is??
Ze was meteen al vergeten wat ze ging doen, toen na veel nadenken herinnerde ze zich dat ze iets ging zoeken. Toen moest ze nog bedenken wat dat ook alweer was.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:15 schreef Debbus het volgende:
Ik weet niet precies waarover het ging, maar:
Janine: het staat hier op papier, dus het moet ergens in de keuken liggen... dus dan ga ik even zoeken!
Janine blijft staan.
Gaat minuut voorbij.
Gaat nog een minuut voorbij.
Leunt even tegen de muur.
Janine: dan ga ik nu zoeken.
Gaat nog een minuut voorbij.
Leunt weer tegen de muur.
???
Ja... oude lipquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:15 schreef ruby het volgende:
Gadver, Hilde gaat meteen op de vunzige tour...
Ze gedraagt zich als een Nubian princess...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:15 schreef Zhenar het volgende:
"Ik kan toch niet koken! Ik blijf daar weg hoor!" Sjaanien is nu hard bezig ervoor te zorgen dat ze niets hoeft te doen.![]()
Ze zat toch in een hotel?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:17 schreef Debbus het volgende:
Moeder Hilde kan (net zoals vorig jaar met Rob) in een afgesloten ruimte naast het huis hebben gezeten en ook geen benul hebben van tijd.
Ja anders dachten ze dat het al 12 uur was en lagen ze over een uurtje in bed, zou ook niets aan zijn geweest.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:16 schreef KlootMajoor het volgende:
Ze hebben dat eten veeeeeel te vroeg gegeven
Precies rond etenstijd kwam BB aan met dat voer, wat de mensen op schema brengt
niet eerlijk
allemaal hulpmiddeltjes die ze krijgen!
Ze zaten allemaal in een hotel voordat ze vrijdag-avond het huis in gingen. Maar wat er toen met moeder Hilde is gebeurd zullen we denk ik zondag/maandag wel op tv zien.quote:
Dus ze hebben dus een soort van klok, een aanduiding hoe laat het ongeveer isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:18 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja anders dachten ze dat het al 12 uur was en lagen ze over een uurtje in bed, zou ook niets aan zijn geweest.
Dit gaat heus niet lang duren....mark my words.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:18 schreef Morwen het volgende:
Ze hebben het zo leuk met elkaarDat moeten we heul niet hebben natuurlijk
![]()
Ja, samen met toyboy Etienne.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:20 schreef Dr_Greene het volgende:
Zou tante Hilde ook bloot douchen??
Tja dat was ik even vergeten. maar ik dacht ook iets te hebben gehoord over een kleinkind en dat ze daarom later het huis in kwam? We zullen zien.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:20 schreef Debbus het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal in een hotel voordat ze vrijdag-avond het huis in gingen. Maar wat er toen met moeder Hilde is gebeurd zullen we denk ik zondag/maandag wel op tv zien.
Zeg niet van die nare dingen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:20 schreef Dr_Greene het volgende:
Zou tante Hilde ook bloot douchen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |