ja natuurlijk heeft ze een achterstand, maar de achterstand van Ralph vorig jaar was groter. Hij was er immers voor verantwoordelijk dat de populaire Rob exit moest (dacht men) en bovendien de ex van Naat. De groep ging toen vooral Naat beschermen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wel dat Hilde idd een flinke achterstand heeft neem ik aan.
Beetje hetzelfde als Ralph vorig jaar.
Ja want fietsen is altijd geweldig.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waar blijft de fiets? Het is nu retesaai.
Nog niets nee, tot dat ze de lakens gaat uitdelen..quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:10 schreef teamlead het volgende:
Nu komt ze gewoon een dag later binnen, maar ze verwijten haar niets
Hoe weten ze dat dan?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:12 schreef KlootMajoor het volgende:
Gaat Ma Flodder nog de tijd doorvertellen dat het PAS 6 uur is?
Ik begrijp dat het met Ralph anders was, maar ik bedoel dat het zeer lastig is om je in een groep te werken die al 24 uur close met elkaar omgaat enzo. Dan ben je echt een soort buitenstaander.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja natuurlijk heeft ze een achterstand, maar de achterstand van Ralph vorig jaar was groter. Hij was er immers voor verantwoordelijk dat de populaire Rob exit moest (dacht men) en bovendien de ex van Naat. De groep ging toen vooral Naat beschermen.
Nu komt ze gewoon een dag later binnen, maar ze verwijten haar niets
Neen!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:13 schreef BONG4002 het volgende:
Hebben ze niet zoals vorig jaar ook ergens een klokje (bij het zwembad bijv?)
Dat kunnen ze nu dan alsnog doen, als die moeder vertelt hoe laat het is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Neen!
Ze hadden bij binnenkomst de klok van de oven moeten gebruiken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |