2??Nog niet eens ééntjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:25 schreef arneaux het volgende:
"Je bent nog steeds me meissieeeeee."
Je kent elkaar net 2 dagen. Jezus.
Mooi! Ik hoop dat het een hele manse tante is die Naomi op haar plek zet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
wel hoor
[..]
Mams mag dus wel nog gewoon meedoen
Er is geen tuin.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:29 schreef ruby het volgende:
Mooi! Ik hoop dat het een hele manse tante is die Naomi op haar plek zet.
quote:
Van mijn part bindt ze haar vast aan de wasmachine.quote:
sjaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:31 schreef ruby het volgende:
Godverdomme Sjaan, hou je irritante grafbek.
Sjaan(ine).quote:
En die dan "per ongeluk" in het zwembad laten vallen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:31 schreef ruby het volgende:
Van mijn part bindt ze haar vast aan de wasmachine.![]()
Of erinquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:31 schreef ruby het volgende:
[..]
Van mijn part bindt ze haar vast aan de wasmachine.![]()
Zo wordt Janine genoemd door intimi.... Helaas maar waar.quote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:32 schreef ruby het volgende:
[..]
Zo wordt Janine genoemd door intimi.... Helaas maar waar.![]()
Logisch, ze is bloedirritant en dat is wat de kijkers willen, althans ik wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:32 schreef scanman01 het volgende:
Die Janine herhaalt zichzelf ook erg graag. Ongelooflijk dat ze zo hoog in de poll staat
wat is een bitchboy?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:30 schreef robster16 het volgende:
Die etienne is volgens mij ook een bitchboy in disguise!
Janine waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:34 schreef KlootMajoor het volgende:
FAN TAS TISCH!!!
Welke heks zegt dit de hele tijd?
Ik ook, heerlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:32 schreef teamlead het volgende:
ik hoop dat janine nog lang in het huis blijft![]()
Ze rooktquote:
Zij is deels Aziatisch, hm?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:35 schreef scanman01 het volgende:
Voor de liefhebbers:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zou jij er een zinnig woord tussen krijgen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:35 schreef ruby het volgende:
Zegt Semih wel eens wat?
quote:
Waarom niet? Waar een wil is, is een weg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Zou jij er een zinnig woord tussen krijgen?
die in het roze toch he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:37 schreef GeKa het volgende:
Die Monique.... wat een doos!!!
Okay...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarom niet? Waar een wil is, is een weg.
Ja, ik ben gek op uitdagingen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Okay...
Zou je er een woord tussen WILLEN krijgen, met het risico dat je A) iets zegt dat te moeilijk is voor Duo Smetvrees, of B) je nog 10 minuten antwoord terug krijgt ook nog?
Semih denk in mijn ogen na over wat hij zegt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:38 schreef ruby het volgende:
Ah, ik hoor Semih praten... Het komt goed dus.
vooral optie B zou mij afschrikken denk ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Okay...
Zou je er een woord tussen WILLEN krijgen, met het risico dat je A) iets zegt dat te moeilijk is voor Duo Smetvrees, of B) je nog 10 minuten antwoord terug krijgt ook nog?
Verveling waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:41 schreef avonne het volgende:
Jemig is poetsen een voorwaarde bij de screening geweest? Iedereen is zo poetserig!
Er is nog niet eens gekookt, en Egbert is al het fornuis aan het afnemen
Volgens mij doen ze dat nu nog allemaal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Semih denk in mijn ogen na over wat hij zegt.
Ze hebben volgens mij heel erg te horen hekregen van BB dat alles goed schoon moet blijven. Vanmiddag kwam er ook al een melding daarover op dat tv schermpje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:41 schreef avonne het volgende:
Jemig is poetsen een voorwaarde bij de screening geweest? Iedereen is zo poetserig!
Er is nog niet eens gekookt, en Egbert is al het fornuis aan het afnemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |