quote:
Waarom niet? Waar een wil is, is een weg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:36 schreef avonne het volgende:
[..]
Zou jij er een zinnig woord tussen krijgen?
die in het roze toch he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:37 schreef GeKa het volgende:
Die Monique.... wat een doos!!!
Okay...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Waarom niet? Waar een wil is, is een weg.
Ja, ik ben gek op uitdagingen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Okay...
Zou je er een woord tussen WILLEN krijgen, met het risico dat je A) iets zegt dat te moeilijk is voor Duo Smetvrees, of B) je nog 10 minuten antwoord terug krijgt ook nog?
Semih denk in mijn ogen na over wat hij zegt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:38 schreef ruby het volgende:
Ah, ik hoor Semih praten... Het komt goed dus.
vooral optie B zou mij afschrikken denk ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:39 schreef avonne het volgende:
[..]
Okay...
Zou je er een woord tussen WILLEN krijgen, met het risico dat je A) iets zegt dat te moeilijk is voor Duo Smetvrees, of B) je nog 10 minuten antwoord terug krijgt ook nog?
Verveling waarschijnlijk...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:41 schreef avonne het volgende:
Jemig is poetsen een voorwaarde bij de screening geweest? Iedereen is zo poetserig!
Er is nog niet eens gekookt, en Egbert is al het fornuis aan het afnemen
Volgens mij doen ze dat nu nog allemaal.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:40 schreef arneaux het volgende:
[..]
Semih denk in mijn ogen na over wat hij zegt.
Ze hebben volgens mij heel erg te horen hekregen van BB dat alles goed schoon moet blijven. Vanmiddag kwam er ook al een melding daarover op dat tv schermpje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:41 schreef avonne het volgende:
Jemig is poetsen een voorwaarde bij de screening geweest? Iedereen is zo poetserig!
Er is nog niet eens gekookt, en Egbert is al het fornuis aan het afnemen
das behoorlijk dom dan ,want met een stel dat ....opmerking kan je jezelf nog wel uitlullenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:21 schreef robster16 het volgende:
[..]
ze zei: "stel dat ik n vriendje thuis heb zitten". Schrok van wat ze zei en gooide haar handen voor haar mond, waardoor de hele groep opsprong en het door had... bombed!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:47 schreef Kinga het volgende:
Ze heeft de uien al in haar handen! Muhahaha
ik ga me echt zooo doodlachen om die Janine! LOLquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:47 schreef Blue Thunder het volgende:
godver, zit die negerin weer de hele tijd
ooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh je mmaaaaaaaammmmmmmmmiiiiiiiiieeeeeeeeeee ooooooooooooh wwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaatttttttttt llllllleeeeeeeeeeuuuuuuuuukkkkkkkkkk ooooooooooooh gggggggoooooooooooodddddddddddddd
ARGH! RRRRRRRROOOOOOOOOOOTTTTTTTTTTTT OOOOOOOOOOOOPPPPPPPPPPPPPPP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |