Huh, die met dat haar is toch Rik?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:51 schreef robster16 het volgende:
hilde en valentijn kennen elkaar?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:51 schreef ruby het volgende:
[..]
Haha, "haat" nog wel... Gaat snel.
Me too... ze is niet op haar mondje gevallen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:49 schreef avonne het volgende:
I think I love mamma..
Geeft niet hoor, dat doet BB nou eenmaal met je.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]Ik strooi vrij gemakkelijk met woorden als "haten", "kotsen" en "eeuwige trouw"
![]()
Leuk dat mams er is!quote:
Mark my words, zij wordt de rivale van Janine.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Me too... ze is niet op haar mondje gevallen.
Meteen een opmerking over vriendschappen![]()
Vervelingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:41 schreef avonne het volgende:
Jemig is poetsen een voorwaarde bij de screening geweest? Iedereen is zo poetserig!
Er is nog niet eens gekookt, en Egbert is al het fornuis aan het afnemen
ja, beetje cynische reactiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik ben er zelf niet zo blij mee. Milica gaat zichzelf vast meer inhouden met Mams in de buurt.quote:
Misschien is het voor een hele weekquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:54 schreef Kinga het volgende:
Hmm, noemen ze dat het noodrantsoen? Big Brother, ga je schamen...
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:53 schreef bunnyma het volgende:
[..]
'met dit rantsoen dienen jullie het uit te houden tot donderdag, verdeel het met beleid'quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:56 schreef Kinga het volgende:
Wat staat er op de TV, kan het net niet lezen!
met dit rantsoen dienen jullie het vol te houden tot donderdag, verdeel het met beleidquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:56 schreef Kinga het volgende:
Wat staat er op de TV, kan het net niet lezen!
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:57 schreef ruby het volgende:
Moeder Hilde lijkt op Viola Holt....duidelijk.
Dat hoop ik oprecht.... ik steun mamsje.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Mark my words, zij wordt de rivale van Janine.
Geen drankquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
met dit rantsoen dienen jullie het vol te houden tot donderdag, verdeel het met beleid
Oude mensen hebben daar ook last vanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:58 schreef Sassefras het volgende:
jeetje, wat ene drukte zeg! ik kan helemaal neit volgen wie nou wat zegt..
ze praten allemaal door elkaar heen!
on the bright side: des te groter de kans dat ze losgaan als er eindelijk wel drank binnenkomtquote:
http://xs.to doet het bestequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:58 schreef scanman01 het volgende:
Die tinypic site is vaak down ofzo. Dan doen de foto's het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |