ja natuurlijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:00 schreef Cyan het volgende:
Even terugkomend op die envelop van Marlies. Ik heb duidelijk gezien dat iemand een envelop weghaalde toen Egbert stond te wachten bij de dagboekkamer. Zou Hummie soms vantevoren uitkiezen wie de envelop wel en wie niet mag vinden?
Ik gebruik zelf jpghosting, maar het viel me op dat tinypic foto's regelmatig niet werken.quote:
Dat was strafrantsoen volgens mij. Dit is normaal rantsoen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:02 schreef Bocaj het volgende:
Rantsoen was vorig jaar: Pdk & uien...
eerste keer ook niet he.. toen lieske haar geldopdracht verneukte, kregen ze ook een mand in de dbkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:02 schreef Bocaj het volgende:
Rantsoen was vorig jaar: Pdk & uien...
Ik acht dat verschrikkelijke wijf nog wel in staat om dat te verneuken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:02 schreef teamlead het volgende:
sjaan is een goede rijstkookster
hoe fucking gecompliceerd denk je dat het is muts?
Yep, alleen hoop ik niet dat het als vorig jaar ging. Bij BB3 was het rijke budget zo rijk dat ze geen rekening met de volgende dag hoefden te houden. Geen flessen wijn tellen zoals vorig jaar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
on the bright side: des te groter de kans dat ze losgaan als er eindelijk wel drank binnenkomt
ach.. dat laat ze een van haar "vriendinnetjes" wel opknappenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:04 schreef DikkeDiarree het volgende:
[..]
Ik acht dat verschrikkelijke wijf nog wel in staat om dat te verneuken.
Een hele ernstige vorm van ADHD.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Die Janine heeft ADHD ofzo. Dat moet wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |