Ja.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:04 schreef PKfotografie het volgende:
kijken er echt nog mensen hier naar?
is dit de pocket rocket slowchat?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:03 schreef pussydeluxe het volgende:
Hoi allen.
Dit is weer genieten.![]()
Ja. De batterijen zijn op, dus ik heb niks te doenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
is dit de pocket rocket slowchat?
nee hoor.. we doen ook maar alsofquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:04 schreef PKfotografie het volgende:
kijken er echt nog mensen hier naar?
Idd, ik doe alsof ik kijkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:05 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoor.. we doen ook maar alsof![]()
Ik gok dat dat gaat veranderen naar Marciaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:10 schreef Annelies-G het volgende:
[afbeelding]
Was dit niet Scanman zijn favootje op dit moment ?
sorry verkeerde topicquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:18 schreef TheVulture het volgende:
edit: babbelen over de streams mag hier
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:18 schreef TheVulture het volgende:
edit: babbelen over de streams mag hier
Die discussie loopt hier: [FB] Lekker begonnen, zowel BB6 als kotsen op modsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:21 schreef PKfotografie het volgende:
pffff teamlead
het is een SC wees blij dat het ontopic is in plaats van alles te editten
zalm in roomsausquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:27 schreef Manu82 het volgende:
Heeft er iemand nog kooktips?
dus?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:24 schreef teamlead het volgende:
[..]
Die discussie loopt hier: [FB] Lekker begonnen, zowel BB6 als kotsen op mods
discussies over moderaties kunnen in het FB-topicquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:28 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
dus?
dan hoef je toch niet te editten?
gooi een linkje waar je het hebben wil maar doe niet zo blij met je edit knopje
Een Sabrinakoteletje met een lekker Marciasausjequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:27 schreef Manu82 het volgende:
Heeft er iemand nog kooktips?
Een SC can toch niet offtopic gaan ?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:21 schreef PKfotografie het volgende:
pffff teamlead
het is een SC wees blij dat het ontopic is in plaats van alles te editten
volgens mij is het probleem dat we ontopic gaan, maar dat mag over een week weer wat meerquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:34 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Een SC can toch niet offtopic gaan ?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
volgens mij is het probleem dat we ontopic gaan, maar dat mag over een week weer wat meer
voor de rest is het nu even een dagje/nachtje wastips/kooktips en andere aanverwante zaken uitwisselen
ohja en natuurlijk
hoe weet jij dat ie aan staat ??quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]heb je frituur al aan, kom ik wel wat bij jou halen
Als ik een beetje doorfiets morgenvroegquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:40 schreef Gladys het volgende:
[..]
hoe weet jij dat ie aan staat ??Maar is goed hoor,hoe laat ben je hier
je zit toch niet door die webcam hier naar binnen te loeren hequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Als ik een beetje doorfiets morgenvroeg
en ik weet alles
neeeeeheeeeeeeeee... niet alles......quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:42 schreef Bocaj het volgende:
Waar zijn mijn berichten????![]()
![]()
Dit is toch SC??? Daar mog toch alles???
heej TLquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
neeeeeheeeeeeeeee... niet alles......![]()
![]()
Dus in SC magquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
lees ff bij: [FB] Lekker begonnen, zowel BB6 als kotsen op modsquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus in SC mag![]()
![]()
maar je mag nicht chatten over de streams???
![]()
Ik moet zeggen, ik benijd de mods alweer niet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
quote:
Let nou eens opquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dus in SC mag![]()
![]()
maar je mag nicht chatten over de streams???
![]()
ach.. het voelt op de een of andere manier ook wel vertrouwdquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:46 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, ik benijd de mods alweer niet.
De een vind dit, de ander vind precies het tegenovergestelde, vind daar maar eens een gulden middenweg in.
Ik ben blij dat ik hier rustig mijn ding kan doen, en als ik het er niet mee eens ben, kan ik, net zoals vele anderen, me beklagen bij de modjes![]()
Nu moet ik eerst nog gaan klagen, maar ik zal mijn best doen![]()
Tja, ik vind het bullshit... zal er verder niet op in gaan...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
lees ff bij: [FB] Lekker begonnen, zowel BB6 als kotsen op mods![]()
in de SC kun je het over alles hebben, zolang het maar geen commentaren op de streams zijn....
Die hoort in COS LSquote:
niet hier dus..... COSquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik plaats ook maar her en der de CAPS, want enige duidelijkheid waar ze horen wordt niet gegeven door FL, TL en Day
misschien erger ik me er ook wel dood aan, maar ik heb nog geen enkel idee wie wie is.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:59 schreef Wishjuh het volgende:
pffff ben ik de enige die zich dood ergert aan die Ettiene? Wat een praatjes zeg pfff.. je merkt ook dat de mede bewoners er ook wat meer moeite mee hebben...
Dit hoort ook in COS...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:59 schreef Wishjuh het volgende:
pffff ben ik de enige die zich dood ergert aan die Ettiene? Wat een praatjes zeg pfff.. je merkt ook dat de mede bewoners er ook wat meer moeite mee hebben...
Daar heb ik hier nog geen mening overquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:59 schreef Wishjuh het volgende:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar heb ik hier nog geen mening over.
Kan ze koken?
ze is een hij hoorquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:01 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daar heb ik hier nog geen mening over.
Kan ze koken?
Is dat al bewezen?quote:
iemand laatst nog in de speeltuin geweestquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:06 schreef teamlead het volgende:
SC is geen speelplaats... ook daar zal editten zo nu en dan nodig zijn
[..]
OOOOPS, Manu zat er wéér eens naast, en probeert het goed te praten.....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dat al bewezen?
Maar herstel dus. Doet hij de was zelf net als ik?
ik heb net ook al gezegd dat je de tyfus kon krijgen dan wel kunt oprotten naar Antartica ofzoquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
OOOOPS, Manu zat er wéér eens naast, en probeert het goed te praten.....
Slijm slijm... Manu on tha rolllllll
Er zijn 15 mensen....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:10 schreef Greetings het volgende:
Die Hilde en Milica zijn er nog niet in? En waarom niet?
vraag het hem zelfquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is dat al bewezen?
Maar herstel dus. Doet hij de was zelf net als ik?
wel nog recent gewipt.. telt dat ook?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
iemand laatst nog in de speeltuin geweest
ja ben laatst nog wezen wippen daarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:09 schreef Manu82 het volgende:
[..]
iemand laatst nog in de speeltuin geweest
Op het gevaar dat ik 'ge-edit' wordt... het heeft te maken met een opdracht...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:10 schreef Greetings het volgende:
Die Hilde en Milica zijn er nog niet in? En waarom niet?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
wel nog recent gewipt.. telt dat ook?
Samenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ben laatst nog wezen wippen daar![]()
Dat komt door het rokenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:05 schreef arneaux het volgende:
Als ik al die 4 de streams tegelijk kijk gaan de kleuren vertekenen. Weet iemand hoe ik dat kan verhelpen?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:13 schreef teamlead het volgende:
[..]
wel nog recent gewipt.. telt dat ook?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja ben laatst nog wezen wippen daar![]()
ja in die ene speeltuin in limburg tochquote:
nee alleen nou goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Samen
vond persoonlijk de schommels een groter succes![]()
was it as good for you as it was for me?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:16 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja in die ene speeltuin in limburg toch![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
was it as good for you as it was for me?![]()
![]()
Roermond he?quote:
Oh ze zijn er dus wel al? Ik heb ze nog niet gezien iig.....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Er zijn 15 mensen....
Denk dat dat binnen 3-4 dagen tot 12 is gereduceerd.
is goedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
Roermond he?
ehm..... over een uurtje? :![]()
ik zit er niet echt op te wachten eerlijk gezegd....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:21 schreef melke het volgende:
En? Wat vinden jullie ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |