Daar is niks intrigerends aanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:49 schreef broer het volgende:
Ho, ho. Nog geen conclusies.
Laten we eerst nog even verder zoeken naar intrigerende zaken.
Iets met religie, mystiek, tarot, handlijnen lezen of andere wereldvreemde zaken, misschien?
Neuh, ik weet hoe dat zit.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:56 schreef broer het volgende:
Vind je het niet intrigerend dat je nagels en haren kunt afknippen wat je wilt, en dat ze altijd terugkomen, maar als je hetzelfde doet bij je tanden of bij je been, dat dat niet gebeurt?
Nee, dat kruisverhoor was toch zinloos.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:37 schreef broer het volgende:
Wat leuk dat je interesse toont in je medemens, trouwens. Wilde je soms van het kruisverhoor af?
Er komt morgen vast een teruglezer langs die het antwoord op die vraag weet.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:40 schreef wyccie het volgende:
Wie begon er nou eigenlijk over?
Dat was dan alleen afgelopen zondag. En 2 weken terug.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:42 schreef broer het volgende:
O, en het intrigeert me dat jij tegenwoordig ook in het weekend veel 's nachts hier rondhangt. Maar misschien mag ik het daar niet over hebben en moet ik nu editen.
Misschien moet je er in zo'n geval een Lienekien-quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:53 schreef wyccie het volgende:
Ik zeg het juist op een heel rustige toon, maar dat kun je natuurlijk niet horen.![]()
Zie je wel? Ik ben niet gek.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:54 schreef wyccie het volgende:
Ja, ik bedoel dan wel 2 weken terug 3 weekends lang. Dus het was inderdaad vaker.
Nee, maar ik dacht het zelf.quote:
Niet intrigerend genoeg.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:59 schreef broer het volgende:
Zou dit nog leuk zijn voor onze mede-LPT'ers om morgen na te lezen?
Sorry dat ik het niet interessanter heb weten te maken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:02 schreef wyccie het volgende:
Niet intrigerend genoeg.
Ja, ik ben gewoon een suffe huismus he?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:24 schreef broer het volgende:
Voel je je vaker te oud voor dingen?
We hebben hier geen on topic, hihihi.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:43 schreef BwennieBren het volgende:
Excuus voor t off topic gaan....
Wyc kom ff kijken in AKQ please?
Ik heb niet eens gelezen Wyc, ik wist gewoon dat je de vraag zou weten...quote:
Je moet wel heel overtuigend zijn als je iemand tot zo'n pijnlijke daad kunt brengen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:44 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel eens samen met een ander iemand min of meer gedwongen gaatjes in haar oren te laten schieten.
Joepie!quote:
Aan de haren meetrekken!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:48 schreef broer het volgende:
Je moet wel heel overtuigend zijn als je iemand tot zo'n pijnlijke daad kunt brengen.
Hoe krijg je zo'n invloed op iemand? Misschien kan ik er wat van leren?
2 uur te laat ook goed?quote:
Ja, ik vind het prima.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:52 schreef Isabeau het volgende:
2 uur te laat ook goed?
Wat een ellende.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:07 schreef wyccie het volgende:
En hij is door zijn thee- en melkvoorraad heen.
Ja hoor, wij wel.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:07 schreef Isabeau het volgende:
...maar jullie zijn toch wel lief voor hem geweest? Toch?
Maar wij toch ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:08 schreef broer het volgende:
Ik zag dat A_R online was. Hij is godverdomme écht al wakker op dit tijdstip.
Ja, ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik ben nóg wakker. Niet ál wakker.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:09 schreef wyccie het volgende:
Maar wij toch ook.
Ik heb altijd zo'n medelijden met hem. Het maakt niet meer uit wanneer mijn wekker 's morgens gaat, ik weet dat er iemand is die sowieso nóg eerder op moet staan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:08 schreef broer het volgende:
Ik zag dat A_R online was. Hij is godverdomme écht al wakker op dit tijdstip.
Ach, ik weet waar ik het voor doequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 04:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo'n medelijden met hem. Het maakt niet meer uit wanneer mijn wekker 's morgens gaat, ik weet dat er iemand is die sowieso nóg eerder op moet staan.
Als oplossing. Niet als oorzaak!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
Nee toch? Daar kom ik nooit.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:40 schreef Augustina het volgende:
Is Do ziek?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb gisteren de hele dag, en vrijwel de hele nacht, rondgelopen met helse pijnen.
Zo rond mijn middenrif en maag...De pijn kwam in golven.
Drie keer moeten kotsen. Kots was erg rood, voor kots.
Wat betekent dat?
Dat ligt eraan hoeveel pijn je hebt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik iets te lijden heb waar ik niet helemaal zeker van ben, dan kijk ik het eerst een paar dagen aan (desnoods met wat milde pijnstillers en andere lapmiddelen), en als er geen verbetering in zit dan ga ik een bezoek aan de dokter overwegen.
Dat is inderdaad waar. Ik denk dat ik helse pijn niet een paar dagen volhoud, maar ik ben dan ook nog nooit echt ernstig ziek geweest.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel pijn je hebt.
Ja, als er bloed ergens uit komt waar het normaliter niet echt snel uit hoort te komen, dan lijkt het me vrij verstandig om proffesionele hulptroepen in te schakelen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:47 schreef Augustina het volgende:
Als er bloed met je kots meekomt, moet je gewoon NU naar de dokter, lijkt me. Waarom en waarop zou je wachten?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik voel me nu, na een paar uutjes slaap, prima, overigens.
Je wordt een beetje paranoïde.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:00 schreef broer het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Do2 vooral iets intrigerends wilde posten?
Isa heeft rood haar weet ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:22 schreef Augustina het volgende:
Voor AR:
''Meisjes met rode haren, die kunnen kussen dat is niet mis'', zong Arne Jansen in de jaren 70 in een top 40 hit. En daar kon hij wel degelijk gelijk in hebben, want uit een Duits onderzoek blijkt dat roodharige vrouwen over het algemeen niet vies zijn van een potje vrijen. Roodharige dames hebben vaker seks en zijn vaak echte mannenverslindsters, veel meer dan blondines. Zo zou 15% van de roodharige dames wel eens een slippertje maken tegen 10% van de dames met andere haarkleuren.
Volgens onderzoeker dr. Werner Habermehl uit Hamburg verven veel vrouwen zelfs hun haren rood om aan te geven dat ze 'op zoek zijn'. En dames met een vaste partner die hun haren rood kleuren, doen dat om aan te geven dat er iets mis is met de relatie. Dit verklaart wellicht ook waarom vrouwen met rood haar vaker vreemdgaan dan blondines en brunettes.
Bron
Dat konijnverhaal is nu wel een beetje discutabelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Isa heeft rood haar weet ik
Hij is goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:59 schreef muhammad_ali het volgende:
Hoe is tie lien?
Ja, genoeg. Vorige week 'de rel'...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Nog leuke affaires of intriges hier op fok?
Oh gelukkig, dan hoef ik het niet meer uit te leggen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:29 schreef muhammad_ali het volgende:
dat verhaal waar zoveel mods zijn weggegaan?
Bupa was de 'ringleader' van de revolte!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:48 schreef muhammad_ali het volgende:
bup=weg?
Uit betrouwbare bron vernomen, het betreft geen grap. IP-bans enzo zijn uitgedeeld.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ok. We mogen dus aannemen dat het geen 'grap' betreft.
Ok.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:07 schreef Lienekien het volgende:
'Oh, DO, kom in mijn armen!'
Wie verleidt nou wie? Hè? Hè?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Ja, ik weet niet of hij voor verleidingspogingen met zinnetjes uit de jaren vijftig valt, hoor.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou als dank een leuke pannenlap haken.
O, dus die voor mij kwam uit je hart?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
We dichten niet op commando, broer.
O, je typte je reactie al voor je überhaupt een gedicht had gekregen? Dat had ik niet in de gaten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:12 schreef Lienekien het volgende:
Wie verleidt nou wie? Hè? Hè?
Ja,quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:12 schreef broer het volgende:
[..]
O, dus die voor mij kwam uit je hart?
Nee,quote:Of ging hij stiekem over je eigen broer?
Ik heb allang een gedicht. Al zo lang, dat DO dat waarschijnlijk alweer vergeten is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:14 schreef broer het volgende:
[..]
O, je typte je reactie al voor je überhaupt een gedicht had gekregen? Dat had ik niet in de gaten.
Dan hoop ik maar dat je een leuk gedicht krijgt...
Ik weet wel dat ik je ooit een gedicht geschreven heb.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb allang een gedicht. Al zo lang, dat DO dat waarschijnlijk alweer vergeten is.
En daar reageer je nu pas op?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb allang een gedicht. Al zo lang, dat DO dat waarschijnlijk alweer vergeten is.
We wisten dat jij zou komen, LX.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:17 schreef LXIV het volgende:
Een goedenacht. Wat brengt jullie zo laat nog hier op het inter-net?
Wat een gevis.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
En daar reageer je nu pas op?
Tss... Playing hard to get...
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
We wisten dat jij zou komen, LX.
Nee, dat is al meer dan een maand geleden. Maar nu dan het feestje gehad. Wat overigens -relatief- weinig dramatisch verliep, dus dat viel weer niet tegen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:22 schreef Lienekien het volgende:
Ach, ik zie het al, je was jarig!
Dat wordt veel cadeau gedaan, volgens mij. En terecht. Ik heb er erg van genoten. Ik zou je bijna aanraden om er vannacht nog in te beginnen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:20 schreef LXIV het volgende:
Het boek "Joe Speedboot" gekregen
Lienekien vindt van niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
En het is goed nieuwsgierig te zijn, broer.
Ik krijg i.h.a. uitsluitend boeken cadeau, maar bijna altijd boeken die ik helemaal niet wil hebben. Voor het eerst sinds jaren nu een boek dat ik ook overwoog om zelf aan te schaffen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:23 schreef broer het volgende:
[..]
Dat wordt veel cadeau gedaan, volgens mij. En terecht. Ik heb er erg van genoten. Ik zou je bijna aanraden om er vannacht nog in te beginnen.
Ja, vooral zo houden!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
(...)
En het is goed nieuwsgierig te zijn, broer.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:20 schreef broer het volgende:
Ik heb trouwens vanavond besloten dat ik de Band In A Box-dvd van Zita Swoon ga aanschaffen. Maar bij Bol en Proxis kost dat ding nog 25 euro. Iemand enig idee waar je online het goedkoopst dvd's kunt kopen?
http://www.elcheapo.nl/cgi-bin/s.cgi?cat=cd&theme=elcheapo&artiest=zita+swoon&titel=band+in+a+box&media=cdquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:25 schreef broer het volgende:
Even een crosspost. Misschien weten jullie dit ook wel.
[..]
www.emule.comquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:25 schreef broer het volgende:
Even een crosspost. Misschien weten jullie dit ook wel.
[..]
Ik heb vroeger op een "moderne" school gezeten, waar de meisjes ook moesten leren timmeren, en de jongens handwerkles kregen. Dus het haken, breien en naaien kent geen geheimen meer voor me.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:39 schreef Lienekien het volgende:
Haak je nou een leuke pannenlap voor me?
ElCheapoquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:39 schreef Lienekien het volgende:
Haak je nou een leuke pannenlap voor me?
Neem gerust de honneurs waar, hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:41 schreef LXIV het volgende:
Dus het haken, breien en naaien kent geen geheimen meer voor me.
Ik ga voor patchwork.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bedankt. Wil Lienekien dat ik voor haar haak, brei of naai?
Ah man, en de Amish dan! Die doen dat al zo lang!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:48 schreef LXIV het volgende:
Dát bestond nog niet toen ik op de lagere school zat.
Ok. Het was nog niet bekend in Nederland dan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah man, en de Amish dan! Die doen dat al zo lang!
Punniken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Het was nog niet bekend in Nederland dan.
Het leukste vond ik overigens het maken van zo'n lange, dikke draad. Daartoe kreeg je een soort klos met vier spijkertjes, en op miraculeuze wijze kwam er onder uit die klos een dikke draad. Hoe dat heette weet ik niet meer.
Ik had het gecheckt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:55 schreef broer het volgende:
Ben jij onfeilbaar, dan?
Punnikken of punniken, inderdaad!quote:
Mijn oma van 92 kan dat ook. Maar je moet toch heel wat cijfertjes bijhouden om het ergens op te laten lijken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:57 schreef Lienekien het volgende:
Ach, da's een kwestie van een breipatroon volgen. Nu is dat soms wel een flinke puzzel.
Mijn oma breide sokken met vier pennen, uit haar hoofd. Dat was miraculeus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn oma van 92 kan dat ook. Maar je moet toch heel wat cijfertjes bijhouden om het ergens op te laten lijken.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn oma breide sokken met vier pennen, uit haar hoofd. Dat was miraculeus.
Nee, waarom?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekien maakt een spelfout -denk ik- !!!
Moet het geen breidde zijn??
Ten eerste is het onvoltooid verleden tijd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:04 schreef LXIV het volgende:
Omdat het voltooid verleden tijd is?
Ik verbreedde de weg.
Die heb ik al gemaakt. Bupatih kon me daar fijntjes op wijzen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:07 schreef LXIV het volgende:
Ok. te vroeg gejuicht dus.
Maar ooit komt de dag, Lienekien. Ooit komt de dag.
Dat ook jij een slip of the pen maakt.
Alleen omdat hij vaker online was dan ik. Anders had ik het gedaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:07 schreef Lienekien het volgende:
Bupatih kon me daar fijntjes op wijzen.![]()
Ik weet ze trouwens nog alletwee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
Alleen omdat hij vaker online was dan ik. Anders had ik het gedaan.
Ik heb ze geen van beide gezien. Maar als ik jou op een spelfout zou betrappen, zou ik er zéker iets van zeggen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet ze trouwens nog alletwee.
Ik ben alweer een tijdje nogal verbetermoe, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:14 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb ze geen van beide gezien. Maar als ik jou op een spelfout zou betrappen, zou ik er zéker iets van zeggen.
Slaap lekker, LXIV.
Oh broer, kom in mijn armen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:20 schreef broer het volgende:
Ik verbeter ook vrijwel niemand. Tenzij het echt, écht heel erg is. Maar jou verbeteren zou leuk zijn.
Dat is een beetje alsof je Johan Cruijff betrapt als hij even vergeten is wat buitenspel ook alweer was.
Dat stond tussen aanhalingstekens, hè. Dat was een suggestie voor jou, als reactie op zijn gedicht.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:23 schreef broer het volgende:
Zeg! Daar had je Do2 zonet ook al uitgenodigd.
Goh, ik begrijp je de hele tijd verkeerd vanavond. Ligt dat nu alweer aan mij?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:27 schreef Lienekien het volgende:
Dat stond tussen aanhalingstekens, hè. Dat was een suggestie voor jou, als reactie op zijn gedicht.
Heb je het opgezocht?quote:Ik vond 'oh' wel gepassioneerd, maar dat schijnt volgens Van Dale alleen een uitdrukking van droefenis en spijt te kunnen zijn.![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Goh, ik begrijp je de hele tijd verkeerd vanavond. Ligt dat nu alweer aan mij?
[..]
Heb je het opgezocht?
De nacht doet rare dingen met een mens.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:34 schreef broer het volgende:
Maar je bedoelde het dus gepassioneerd?
Wat nu?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:36 schreef broer het volgende:
Ja, heb er maar spijt van.quote:
Het was een vrije vertaling van een zinnetje uit een liedje van Tom Waits.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:50 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, heb er maar spijt van.
Eerst zeggen dat ik in je armen moet komen en daarna zeggen dat dat iets 'raars' is wat je zegt door het late tijdstip.
Ik ben beledigd.
Nou, als je de tekst zou kennen, zou je gaan blozen...quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 04:01 schreef broer het volgende:
Dat deed ik al lang, Lienekien.
Ik vind ze geweldig! En ze bedenken ook zulke handige dingen! Ik heb er de afgelopen tijd weer veel gezien omdat ik rust moet houden. Het mooiste nieuwe product is zo'n tafeltje dat je over je schoot kunt schuiven als je op de bank zit. Goed verstelbaar, multifunctioneel, ideaal op te bergen, licht doch sterk en helemaal niet zo duur.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind de TelSell-reclames altijd intrigerend.Als ik een product voorbij zie komen dat ik nog niet kende, moet ik altijd even kijken. Hoe ze dit keer weer de ellende uitbeelden waarvoor ze met hun geweldige product een fantastische oplossing hebben gevonden. Met de bedoeling dat je denkt 'hoe heb ik ooit zónder gekund?!'
Die heb ik ook gezien!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig! En ze bedenken ook zulke handige dingen! Ik heb er de afgelopen tijd weer veel gezien omdat ik rust moet houden. Het mooiste nieuwe product is zo'n tafeltje dat je over je schoot kunt schuiven als je op de bank zit. Goed verstelbaar, multifunctioneel, ideaal op te bergen, licht doch sterk en helemaal niet zo duur.
Ik ben alleen te beroerd om ooit iets te bestellen.
Je kunt de tafel in hoogte verstellen en ook het blad schuiner zetten. En het ontwerp is buitengewoon slim. Probeer jij maar eens zo'n tafeltje in de reguliere winkelstraten te vinden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:19 schreef LXIV het volgende:
Die heb ik ook gezien!![]()
En wat een geniaal tafeltje. Je kunt er niet alleen je maaltijd opzetten, maar ook boeken, bloemen, je laptop en nog veel meer! Écht multi-multifunctioneel zelfs! Je kunt er zelfs de krant op leggen!
En dat voor slechts enkele tientallen euro's. Je vraagt je af hoe ze het zo preiswert vervaardigen kunnen!
Dat lukt je niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je kunt de tafel in hoogte verstellen en ook het blad schuiner zetten. En het ontwerp is buitengewoon slim. Probeer jij maar eens zo'n tafeltje in de reguliere winkelstraten te vinden.
Vaak zie je na enige tijd wel varianten op TelSell-producten verschijnen bij zaken als de Blokker.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat lukt je niet.
Enkel op jaarmarkten en braderiën in afgelegen dorpen in Brabant heb je wel eens de kans om een origineel Tell Sell(c) produkt aan te treffen wat je rechtstreeks kopen kunt.
En kwaliteit mevrouwtje, pure kwaliteit. Zo werd het vroeger niet gemaakt.
Maar die missen dan weer de originele Tell Sell(c) Look and Feel. Dat is toch niet helemaal hetzelfde.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vaak zie je na enige tijd wel varianten op TelSell-producten verschijnen bij zaken als de Blokker.
Bij TelSell hadden ze ook zo'n strapless beha met push-up effect. Zou dat nou werken in de praktijk?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:28 schreef LXIV het volgende:
Zo hebben mijn vriendin en ik op de markt in Sint-Willebrord (NB), deze wonder-bustehouder aangeschaft.!![]()
[afbeelding]
Dat is hem!quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bij TelSell hadden ze ook zo'n strapless beha met push-up effect. Zou dat nou werken in de praktijk?
Of is dat het ding dat je bedoelt?
Viel het op?quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:20 schreef LXIV het volgende:
Wat een liefdes-duet trouwens, afgelopen nacht tussen Broer en Lienekien.
Ik denk dat de borsten op de afbeelding niet tot dezelfde vrouw behoren, of tenminste digitaal bewerkt zijn. Het lijkt me sterk dat dit effect enkel en alleen aan de wonderbra te danken is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:49 schreef Claudia_x het volgende:
Werkt het?
Ik las het deze morgen pas. Jammer, live was het veel spannender geweest.quote:
Met een beha met bandjes kun je dat effect wel krijgen. Ik betwijfel of het zonder bandjes kan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:55 schreef LXIV het volgende:
Ik denk dat de borsten op de afbeelding niet tot dezelfde vrouw behoren, of tenminste digitaal bewerkt zijn. Het lijkt me sterk dat dit effect enkel en alleen aan de wonderbra te danken is.
Als ik het zo lees, heeft LXIV dit effect niet bij zijn vriendin opgemerkt. Je hebt dus waarschijnlijk gelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik betwijfel of het zonder bandjes kan.
Ja, dat tafeltje. Dan laten ze zo veel verschillende toepassingen zien, dat je denkt: daar heb ik er minstens vier van nodig! Kunnen we als we mensen te eten hebben, ook gezellig met zijn allen op de bank eten! Het is trouwens wel een heel lelijk tafeltje. En die scène waarin dat andere tafeltje met bord en al omduvelt... Of dat kleine meisje dat zit te kleuren en dan zo vreselijk behendig zelf haar tafeltje in de goede stand zet voor de 'milk en cookies' die mams komt brengen. Je zou haast zelf kinderen willen. En zo'n tafeltje._O-quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig! En ze bedenken ook zulke handige dingen! Ik heb er de afgelopen tijd weer veel gezien omdat ik rust moet houden. Het mooiste nieuwe product is zo'n tafeltje dat je over je schoot kunt schuiven als je op de bank zit. Goed verstelbaar, multifunctioneel, ideaal op te bergen, licht doch sterk en helemaal niet zo duur.
Ik ben alleen te beroerd om ooit iets te bestellen.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Een tafel waar je van alles op kunt zetten...Zozo.
Een kleurtje zou al wat helpen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:05 schreef Lienekien het volgende:
Ja, dat tafeltje. Dan laten ze zo veel verschillende toepassingen zien, dat je denkt: daar heb ik er minstens vier van nodig! Kunnen we als we mensen te eten hebben, ook gezellig met zijn allen op de bank eten! Het is trouwens wel een heel lelijk tafeltje.
Inderdaad ja!quote:En die scène waarin dat andere tafeltje met bord en al omduvelt... Of dat kleine meisje dat zit te kleuren en dan zo vreselijk behendig zelf haar tafeltje in de goede stand zet voor de 'milk en cookies' die mams komt brengen. Je zou haast zelf kinderen willen. En zo'n tafeltje._O-
Ja, nou geloof ik je niet meer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:20 schreef LXIV het volgende:
Ik vind wel dat je er lichtelijk denigrerend over doet, DO2.
Het tafeltje is van onvervalst plastic, en kan zelf over de vloer geschoven worden!
En heb ik al verteld dat je het niet enkel als bijzetter voor je TV-meal kunt gebruiken, maar dat het óók mogelijk is om het langs je bed te zetten om je leesbril op te leggen?
Het is ook eigenlijk niet te geloven. Het klinkt allemaal té mooi om waar te zijn. En toch is het zo.quote:
Alsof je 18 verschillende tafeltjes wil!quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
De Table Mate,.
'Alsof u 18 verschillende tafeltjes heeft...'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |