Uit betrouwbare bron vernomen, het betreft geen grap. IP-bans enzo zijn uitgedeeld.quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:07 schreef De-oneven-2 het volgende:
Oh, ok. We mogen dus aannemen dat het geen 'grap' betreft.
Ok.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:07 schreef Lienekien het volgende:
'Oh, DO, kom in mijn armen!'
Wie verleidt nou wie? Hè? Hè?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:11 schreef broer het volgende:
Ja, ik weet niet of hij voor verleidingspogingen met zinnetjes uit de jaren vijftig valt, hoor.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:11 schreef Lienekien het volgende:
Ik zou als dank een leuke pannenlap haken.
O, dus die voor mij kwam uit je hart?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:10 schreef De-oneven-2 het volgende:
We dichten niet op commando, broer.
O, je typte je reactie al voor je überhaupt een gedicht had gekregen? Dat had ik niet in de gaten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:12 schreef Lienekien het volgende:
Wie verleidt nou wie? Hè? Hè?
Ja,quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:12 schreef broer het volgende:
[..]
O, dus die voor mij kwam uit je hart?
Nee,quote:Of ging hij stiekem over je eigen broer?
Ik heb allang een gedicht. Al zo lang, dat DO dat waarschijnlijk alweer vergeten is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:14 schreef broer het volgende:
[..]
O, je typte je reactie al voor je überhaupt een gedicht had gekregen? Dat had ik niet in de gaten.
Dan hoop ik maar dat je een leuk gedicht krijgt...
Ik weet wel dat ik je ooit een gedicht geschreven heb.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb allang een gedicht. Al zo lang, dat DO dat waarschijnlijk alweer vergeten is.
En daar reageer je nu pas op?quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb allang een gedicht. Al zo lang, dat DO dat waarschijnlijk alweer vergeten is.
We wisten dat jij zou komen, LX.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:17 schreef LXIV het volgende:
Een goedenacht. Wat brengt jullie zo laat nog hier op het inter-net?
Wat een gevis.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:18 schreef broer het volgende:
[..]
En daar reageer je nu pas op?
Tss... Playing hard to get...
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
We wisten dat jij zou komen, LX.
Nee, dat is al meer dan een maand geleden. Maar nu dan het feestje gehad. Wat overigens -relatief- weinig dramatisch verliep, dus dat viel weer niet tegen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:22 schreef Lienekien het volgende:
Ach, ik zie het al, je was jarig!
Dat wordt veel cadeau gedaan, volgens mij. En terecht. Ik heb er erg van genoten. Ik zou je bijna aanraden om er vannacht nog in te beginnen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:20 schreef LXIV het volgende:
Het boek "Joe Speedboot" gekregen
Lienekien vindt van niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
En het is goed nieuwsgierig te zijn, broer.
Ik krijg i.h.a. uitsluitend boeken cadeau, maar bijna altijd boeken die ik helemaal niet wil hebben. Voor het eerst sinds jaren nu een boek dat ik ook overwoog om zelf aan te schaffen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:23 schreef broer het volgende:
[..]
Dat wordt veel cadeau gedaan, volgens mij. En terecht. Ik heb er erg van genoten. Ik zou je bijna aanraden om er vannacht nog in te beginnen.
Ja, vooral zo houden!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:24 schreef De-oneven-2 het volgende:
(...)
En het is goed nieuwsgierig te zijn, broer.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:20 schreef broer het volgende:
Ik heb trouwens vanavond besloten dat ik de Band In A Box-dvd van Zita Swoon ga aanschaffen. Maar bij Bol en Proxis kost dat ding nog 25 euro. Iemand enig idee waar je online het goedkoopst dvd's kunt kopen?
http://www.elcheapo.nl/cgi-bin/s.cgi?cat=cd&theme=elcheapo&artiest=zita+swoon&titel=band+in+a+box&media=cdquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:25 schreef broer het volgende:
Even een crosspost. Misschien weten jullie dit ook wel.
[..]
www.emule.comquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:25 schreef broer het volgende:
Even een crosspost. Misschien weten jullie dit ook wel.
[..]
Ik heb vroeger op een "moderne" school gezeten, waar de meisjes ook moesten leren timmeren, en de jongens handwerkles kregen. Dus het haken, breien en naaien kent geen geheimen meer voor me.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:39 schreef Lienekien het volgende:
Haak je nou een leuke pannenlap voor me?
ElCheapoquote:Op zondag 20 augustus 2006 02:39 schreef Lienekien het volgende:
Haak je nou een leuke pannenlap voor me?
Neem gerust de honneurs waar, hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:41 schreef LXIV het volgende:
Dus het haken, breien en naaien kent geen geheimen meer voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |