quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:40 schreef Augustina het volgende:
Is Do ziek?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik heb gisteren de hele dag, en vrijwel de hele nacht, rondgelopen met helse pijnen.
Zo rond mijn middenrif en maag...De pijn kwam in golven.
Drie keer moeten kotsen. Kots was erg rood, voor kots.
Wat betekent dat?
Dat ligt eraan hoeveel pijn je hebt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik iets te lijden heb waar ik niet helemaal zeker van ben, dan kijk ik het eerst een paar dagen aan (desnoods met wat milde pijnstillers en andere lapmiddelen), en als er geen verbetering in zit dan ga ik een bezoek aan de dokter overwegen.
Dat is inderdaad waar. Ik denk dat ik helse pijn niet een paar dagen volhoud, maar ik ben dan ook nog nooit echt ernstig ziek geweest.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel pijn je hebt.
Ja, als er bloed ergens uit komt waar het normaliter niet echt snel uit hoort te komen, dan lijkt het me vrij verstandig om proffesionele hulptroepen in te schakelen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:47 schreef Augustina het volgende:
Als er bloed met je kots meekomt, moet je gewoon NU naar de dokter, lijkt me. Waarom en waarop zou je wachten?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 13:06 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik voel me nu, na een paar uutjes slaap, prima, overigens.
Je wordt een beetje paranoïde.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:00 schreef broer het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Do2 vooral iets intrigerends wilde posten?
Isa heeft rood haar weet ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:22 schreef Augustina het volgende:
Voor AR:
''Meisjes met rode haren, die kunnen kussen dat is niet mis'', zong Arne Jansen in de jaren 70 in een top 40 hit. En daar kon hij wel degelijk gelijk in hebben, want uit een Duits onderzoek blijkt dat roodharige vrouwen over het algemeen niet vies zijn van een potje vrijen. Roodharige dames hebben vaker seks en zijn vaak echte mannenverslindsters, veel meer dan blondines. Zo zou 15% van de roodharige dames wel eens een slippertje maken tegen 10% van de dames met andere haarkleuren.
Volgens onderzoeker dr. Werner Habermehl uit Hamburg verven veel vrouwen zelfs hun haren rood om aan te geven dat ze 'op zoek zijn'. En dames met een vaste partner die hun haren rood kleuren, doen dat om aan te geven dat er iets mis is met de relatie. Dit verklaart wellicht ook waarom vrouwen met rood haar vaker vreemdgaan dan blondines en brunettes.
Bron
Dat konijnverhaal is nu wel een beetje discutabelquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:00 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Isa heeft rood haar weet ik
Hij is goed.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:59 schreef muhammad_ali het volgende:
Hoe is tie lien?
Ja, genoeg. Vorige week 'de rel'...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:23 schreef muhammad_ali het volgende:
Nog leuke affaires of intriges hier op fok?
Oh gelukkig, dan hoef ik het niet meer uit te leggen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:29 schreef muhammad_ali het volgende:
dat verhaal waar zoveel mods zijn weggegaan?
Bupa was de 'ringleader' van de revolte!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 22:48 schreef muhammad_ali het volgende:
bup=weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |