Ik ga voor patchwork.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bedankt. Wil Lienekien dat ik voor haar haak, brei of naai?
Ah man, en de Amish dan! Die doen dat al zo lang!quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:48 schreef LXIV het volgende:
Dát bestond nog niet toen ik op de lagere school zat.
Ok. Het was nog niet bekend in Nederland dan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ah man, en de Amish dan! Die doen dat al zo lang!
Punniken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Het was nog niet bekend in Nederland dan.
Het leukste vond ik overigens het maken van zo'n lange, dikke draad. Daartoe kreeg je een soort klos met vier spijkertjes, en op miraculeuze wijze kwam er onder uit die klos een dikke draad. Hoe dat heette weet ik niet meer.
Ik had het gecheckt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:55 schreef broer het volgende:
Ben jij onfeilbaar, dan?
Punnikken of punniken, inderdaad!quote:
Mijn oma van 92 kan dat ook. Maar je moet toch heel wat cijfertjes bijhouden om het ergens op te laten lijken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:57 schreef Lienekien het volgende:
Ach, da's een kwestie van een breipatroon volgen. Nu is dat soms wel een flinke puzzel.
Mijn oma breide sokken met vier pennen, uit haar hoofd. Dat was miraculeus.quote:Op zondag 20 augustus 2006 02:59 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mijn oma van 92 kan dat ook. Maar je moet toch heel wat cijfertjes bijhouden om het ergens op te laten lijken.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn oma breide sokken met vier pennen, uit haar hoofd. Dat was miraculeus.
Nee, waarom?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Lienekien maakt een spelfout -denk ik- !!!
Moet het geen breidde zijn??
Ten eerste is het onvoltooid verleden tijd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:04 schreef LXIV het volgende:
Omdat het voltooid verleden tijd is?
Ik verbreedde de weg.
Die heb ik al gemaakt. Bupatih kon me daar fijntjes op wijzen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:07 schreef LXIV het volgende:
Ok. te vroeg gejuicht dus.
Maar ooit komt de dag, Lienekien. Ooit komt de dag.
Dat ook jij een slip of the pen maakt.
Alleen omdat hij vaker online was dan ik. Anders had ik het gedaan.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:07 schreef Lienekien het volgende:
Bupatih kon me daar fijntjes op wijzen.![]()
Ik weet ze trouwens nog alletwee.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:12 schreef broer het volgende:
[..]
Alleen omdat hij vaker online was dan ik. Anders had ik het gedaan.
Ik heb ze geen van beide gezien. Maar als ik jou op een spelfout zou betrappen, zou ik er zéker iets van zeggen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik weet ze trouwens nog alletwee.
Ik ben alweer een tijdje nogal verbetermoe, eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:14 schreef broer het volgende:
[..]
Ik heb ze geen van beide gezien. Maar als ik jou op een spelfout zou betrappen, zou ik er zéker iets van zeggen.
Slaap lekker, LXIV.
Oh broer, kom in mijn armen!quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:20 schreef broer het volgende:
Ik verbeter ook vrijwel niemand. Tenzij het echt, écht heel erg is. Maar jou verbeteren zou leuk zijn.
Dat is een beetje alsof je Johan Cruijff betrapt als hij even vergeten is wat buitenspel ook alweer was.
Dat stond tussen aanhalingstekens, hè. Dat was een suggestie voor jou, als reactie op zijn gedicht.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:23 schreef broer het volgende:
Zeg! Daar had je Do2 zonet ook al uitgenodigd.
Goh, ik begrijp je de hele tijd verkeerd vanavond. Ligt dat nu alweer aan mij?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:27 schreef Lienekien het volgende:
Dat stond tussen aanhalingstekens, hè. Dat was een suggestie voor jou, als reactie op zijn gedicht.
Heb je het opgezocht?quote:Ik vond 'oh' wel gepassioneerd, maar dat schijnt volgens Van Dale alleen een uitdrukking van droefenis en spijt te kunnen zijn.![]()
Uiteraard.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:28 schreef broer het volgende:
[..]
Goh, ik begrijp je de hele tijd verkeerd vanavond. Ligt dat nu alweer aan mij?
[..]
Heb je het opgezocht?
De nacht doet rare dingen met een mens.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:34 schreef broer het volgende:
Maar je bedoelde het dus gepassioneerd?
Wat nu?quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:36 schreef broer het volgende:
Ja, heb er maar spijt van.quote:
Het was een vrije vertaling van een zinnetje uit een liedje van Tom Waits.quote:Op zondag 20 augustus 2006 03:50 schreef broer het volgende:
[..]
Ja, heb er maar spijt van.
Eerst zeggen dat ik in je armen moet komen en daarna zeggen dat dat iets 'raars' is wat je zegt door het late tijdstip.
Ik ben beledigd.
Nou, als je de tekst zou kennen, zou je gaan blozen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |