Welkom oud-bewoners op Fok!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:28 schreef Sanne het volgende:
Zijn er al topics over de oudbewoners?
Dat zou dan toch al gauw bij binnenkomst van slechts 1 populair iemand zo'n 10quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik meen het wel... vond het bij bb5 wel zo fijn!
Het Streamverslag is toch voor mensen die bij willen lezen etc... en SC is SC klaar!
Maargoed ik lees dat men het 1 week wil testen!.... Naar mijn mening is het verschil tussen SC & COS alleen de...
Jap, ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
COS zou zowel commentaren op de streams als op de streamverslagen moet zijn waarbij het zwaartepunt zou moeten liggen op het gedeelte wat betrekking heeft op de streamverslagen!!
(zie uitleg vorige post)
Wat vorig jaar mis ging is dat er in het geheel niet op gemodereerd werd....ja...pas nadat het een aantal keer door users werd aangekaart die hier wat langer rondhingen en het uiteindelijk een paar keer te heftig botste...dat is wel een wezenlijk verschil!
Het heeft maar gedeeltelijkl zin om het hier in feedback uit te leggen daar juist die mensen die niet snappen wat nu precies het probleem is bijna niet in feedback komen...vandaar ook hun onwetendheid...![]()
....ik denk verder dat het niet zo veel zin heeft om op de allereerste BB avond tot in den treure te gaan modereren op deze problematiek...men is vol van de start en heeft weinig oog voor andere dingen.....morgen overdag of misschien zelfs pas zondag of maandag een paar 1 on 1 gesprekken met de benodigde uitleg ter plaatse lijken mij doeltreffender![]()
Nou jongens, wat gezellig die SC zo!!quote:TheVulture [+] TheVulture - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:13 [Fotoboek] [Profiel] [Quote]
Since 1980
edit: babbelen over de streams mag hier
[ Bericht 92% gewijzigd door teamlead op 19-08-2006 00:23 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Morwen [-] Morwen - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:13 [Profiel] [Quote]
Crazy little thing
[ Bericht 72% gewijzigd door teamlead op 19-08-2006 00:22 ]
Op zondag 13 augustus 2006 19:26 schreef Sight_key het volgende:
Morwen is een waashaas. Totaal geen realiteitsbesef.
Zo'n vrouw die je niet eens wilt leren kennen
Bocaj [+] Bocaj - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:13 [Profiel] [Quote]
[ Bericht 71% gewijzigd door teamlead op 19-08-2006 00:22 ]
PKfotografie [+] PKfotografie - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:14 [Profiel] [Homepage] [Quote]
[ Bericht 84% gewijzigd door teamlead op 19-08-2006 00:22 ]
Jean Loup Sieff : If my work pleases the people that I like, it makes me very happy.
If it dipleases those I don't like, it reassures me.
TheVulture [+] TheVulture - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:15 [Fotoboek] [Profiel] [Quote]
Since 1980
[ Bericht 71% gewijzigd door teamlead op 19-08-2006 00:21 ]
Bocaj [+] Bocaj - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:15 [Profiel] [Quote]
[ Bericht 80% gewijzigd door teamlead op 19-08-2006 00:21 ]
Annelies-G [-] Annelies-G - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:15 [Profiel] [Quote]
[MSN] edit: babbelen over de streams mag hier
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
Morwen [-] Morwen - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:16 [Profiel] [Quote]
Crazy little thing
mazaru [-] mazaru - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:17 [Fotoboek] [Profiel] [Quote]
Stil even, ik maak lawaai.
[ Bericht 60% gewijzigd door teamlead op 19-08-2006 00:21 ]
Wie zijn hele leven blaft en gromt, heeft een leven als een hond.
riri [+] riri - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:17 [Profiel] [Quote]
[ Bericht 81% gewijzigd door teamlead op 19-08-2006 00:20 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
mazaru [-] mazaru - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:17 [Fotoboek] [Profiel] [Quote]
Stil even, ik maak lawaai.
[ Bericht 67% gewijzigd door teamlead op 19-08-2006 00:19 ]
Wie zijn hele leven blaft en gromt, heeft een leven als een hond.
Morwen [-] Morwen - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:18 [Profiel] [Quote]
Crazy little thing
[ Bericht 73% gewijzigd door teamlead op 19-08-2006 00:20 ]
TheVulture [+] TheVulture - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:18 [Fotoboek] [Profiel] [Quote]
Since 1980
[ Bericht 79% gewijzigd door teamlead op 19-08-2006 00:20 ]
Annelies-G [-] Annelies-G - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:18 [Profiel] [Quote]
[MSN] edit: babbelen over de streams mag hier
[ Bericht 76% gewijzigd door teamlead op 19-08-2006 00:19 ]
Annelies van de pies, ik moet al piesen als ik nies
the_fucker [+] the_fucker - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:18 [Profiel] [Quote]
[ Bericht 94% gewijzigd door teamlead op 19-08-2006 00:20 ]
TheVulture [+] TheVulture - zaterdag 19 augustus 2006 @ 00:18 [Fotoboek] [Profiel] [Quote]
Since 1980
[ Bericht 79% gewijzigd door teamlead op 19-08-2006 00:19 ]
Is toch leuk!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zou dan toch al gauw bij binnenkomst van slechts 1 populair iemand zo'n 10BEW en WB
![]()
posts schelen
zeg maar gemiddeld per SC topic zo'n 150 posts dus![]()
Nog niet, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze nog eerder gaat vertrekken dan Scanman....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:36 schreef Bruce117 het volgende:
Is flugeltje al weg als mod?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze nog eerder gaat vertrekken als Scanman....![]()
Kun je aanwijzen wat het punt isquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nou jongens, wat gezellig die SC zo!!
Echt top hoor!.
Ik heb de spelfout al verbeterd hoorquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:38 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze nog eerder gaat vertrekken dan Scanman....![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:39 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb de spelfout al verbeterd hoor
Lekker belangrijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:35 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Nou jongens, wat gezellig die SC zo!!
Echt top hoor!.
Lieve schat, ik vind BB geweldigquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:40 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Waarom?
Kan je het niet meer aan, of vindt je het niet leuk meer ?
swa...je weet toch...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:33 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Jap, ik ben het met je eens
Op alle punten zelfs
Gezellig, ik ook.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:41 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Lieve schat, ik vind BB geweldig
Ik heb in mei al een topic achter de schermen geopend over wanneer het forum weer open zou gaanIk hou van jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
En ja, ik heb drank op nu
quote:
Huhquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
"En dat is wat IK..."
"Ja, IK WIL ook..."
"IK WIL OOK NIET OP STRAAT....."
"JA JA DAT HEB IK OOK. Ik kreeg kippuhvel.. (het is kippenvel).."
"Ja ja, dat gevoel heb /had ik ook... lekker he? Had jij dat ook??..."
(goffer de goffer, ze zei net dat zei het ook had, en die tarutt zei dat ze het ook had... En dan nog vragen of die andere het ook had....
Snappen we dat gesprek nog???
ik heb meer drank nodig geloof ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
"En dat is wat IK..."
"Ja, IK WIL ook..."
(goffer de goffer, ze zei net dat zei het ook had, en die tarutt zei dat ze het ook had... En dan nog vragen of die andere het ook had....
Tanja was vanavond wel bij de Kickoff, maar ik heb eigenlijk meer een Roel quote die ik ergens kwijt wil.quote:
Het is ook commentaar op de streams, niet op de streamverslagenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
Kan die term COS weg, werkt verwarrend.
[COS]Kwijt-COMMENTAREN OP DE STREAMVERSLAGEN
Volgens mij is daar nog geen apart topic over. Maak er anders maar eentje aanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Tanja was vanavond wel bij de Kickoff, maar ik heb eigenlijk meer een Roel quote die ik ergens kwijt wil.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb meer drank nodig geloof ik
Waar HEB je het over??
Dit is nog maar het begin.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:51 schreef D.Rose het volgende:
Het is ook commentaar op de streams, niet op de streamverslagen
waarom mog je het in de sc niet hebben over de streams?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
lees ff bij: [FB] Lekker begonnen, zowel BB6 als kotsen op mods![]()
in de SC kun je het over alles hebben, zolang het maar geen commentaren op de streams zijn....
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel alcoholstop, maar niet om reden vaneen ban.
compleet betrouwbaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
"En dat is wat IK..."
"Ja, IK WIL ook..."
VLBO!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:58 schreef PKfotografie het volgende:
uit de SC:
[..]
waarom mog je het in de sc niet hebben over de streams?
je mag het wel hebben over koken over het weer en allemaal andere dingen die niet iets met BB te maken hebben. maar als je het wil hebben over iets wat net op de stream was.
dan word het geedit omdat het niet in de sc hoort maar in een daarvoor bestemd topic ?
soms he snap ik niet dat bepaalde users blauw mogen zijn. ze hebben geen idee waar ze de knopjes voor hebben gekregen.
ik stem voor een forum cursus en een gebruikers cursus voor ze de knopjes krijgen. dit slaat echt nergends op wat hier gebeurd
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:58 schreef PKfotografie het volgende:
uit de SC:
[..]
je mag het wel hebben over koken over het weer en allemaal andere dingen die niet iets met BB te maken hebben. maar als je het wil hebben over iets wat net op de stream was.
dan word het geedit omdat het niet in de sc hoort maar in een daarvoor bestemd topic ?
quote:soms he snap ik niet dat bepaalde users blauw mogen zijn. ze hebben geen idee waar ze de knopjes voor hebben gekregen.
ik stem voor een forum cursus en een gebruikers cursus voor ze de knopjes krijgen. dit slaat echt nergends op wat hier gebeurd
Ach, wacht een weekje... dan is het weer bij het oude!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:58 schreef PKfotografie het volgende:
uit de SC:
[..]
soms he snap ik niet dat bepaalde users blauw mogen zijn. ze hebben geen idee waar ze de knopjes voor hebben gekregen.
Selectief quoten hè.quote:
Nou, daar heeft ie zich keurig aan gehouden.quote:Maar vanavond trek ik wel een wijntje open trouwens
ik moest stiekum laggen,want je brengt het wel graapig. Maar aan de ewne kant hep je wel gelei.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:58 schreef PKfotografie het volgende:
uit de SC:
[..]
waarom zou ik terug lezen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
lees anders ff een pagina of 4 van deze discussie terug...
Als capmanipulatie is toegestaan is selectief quoten ook toegestaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Selectief quoten hè.
Daarna kwam:
[..]
Nou, daar heeft ie zich keurig aan gehouden.![]()
omdat je dan niet als spuit 11 nu zou komen miepen hieroverquote:
SC is geen speelplaats... ook daar zal editten zo nu en dan nodig zijnquote:het slaat nergends op de een mod iets edit in de SC
das eigenlijk alles.
nope...quote:(editten in de sc doe je pas als er iets staat wat niet met de fok FAQ overeen komt.)
niet als je wil dat die reactie in een ander topic geplaatst word
Je hept heulemoal geleik, het slaat nergends op.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:04 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
waarom zou ik terug lezen?
het slaat nergends op de een mod iets edit in de SC
das eigenlijk alles.
(editten in de sc doe je pas als er iets staat wat niet met de fok FAQ overeen komt.)
niet als je wil dat die reactie in een ander topic geplaatst word
Dat was/is wel de bedoeling, jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
Alweer veel gemist, zie ik.![]()
Maar COS en SC blijven voorlopig dus gescheiden?
Twee slowchattopics.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:36 schreef golfer het volgende:
Alweer veel gemist, zie ik.![]()
Maar COS en SC blijven voorlopig dus gescheiden?
Er wordt dus over nagedacht en het is onderhandelbaar?quote:
Alles wordt per geval bekeken geloof ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Er wordt dus over nagedacht en het is onderhandelbaar?
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:49 schreef Manu82 het volgende:
Alles wordt per geval bekeken geloof ik![]()
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:04 schreef ElizabethR het volgende:
Kan die Annelies effe een veeg uit de pan krijgen van een modje? Ze verziekt de streamverslagen met een hoop offtopic gezever, en ik denk dan telkens dat er een nieuwe update is als ik F5, zit zij weer te neuzelen over niets.
Ik wil gedegen streamverslagen, ik kan zelf niet streamen namelijk
Hier sluit ik me bij aan.quote:
Precies dat moet maar in de SCquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan.
P.S. Er kan nog wel een modje komen vertellen dat het niet de bedoeling is dat je zegt dat je gaat slapen en zo.
Ik vermaak mij daar tot nu toe het meest inderdaad.quote:
Ik ga wel slapen trouwens.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
P.S. Er kan nog wel een modje komen vertellen dat het niet de bedoeling is dat je zegt dat je gaat slapen en zo.
Streamverslagen-topic even schoongeveegd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:05 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wat zij zegt.
Geldt trouwens voor alle geklier in de streamverslagen.
Delete, delete, delete.
De Admins?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:36 schreef versabommie het volgende:
God schiep mensch en dier, maar wie bracht die vage mods toch hier?
We houden het mee in de gaten, maar volgens mij lagen we zelf rond die tijd al op bedquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Bommie!!!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:36 schreef versabommie het volgende:
God schiep mensch en dier, maar wie bracht die vage mods toch hier?
Ik weet het Sanne, wat mij betreft mag het ook bij COS blijven. Maar er was behoefte aan een topic waar men ook offtopic mocht gaan en zwaaien/kussen/kroelen. Hou voor ogen dat het een experiment is. Als de boel teveel op elkaar gaat lijken kunnen we altijd nog mergen.quote:
zou je ze asjeblieft willen weggooien in plaats van editten?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 03:20 schreef Day het volgende:
[..]
Streamverslagen-topic even schoongeveegd.
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:59 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoals ik al zei: botte bijl totdat het bij iedereen duidelijk is, oa. om verwarring bij toevallige bezoekers te voorkomen
Ik heb nog wat zooi verwijderd.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:48 schreef Sanne het volgende:
[..]
zou je ze asjeblieft willen weggooien in plaats van editten?
ze hebben geen enkele toegevoegde waarde die leeggehaalde posts.![]()
thanks darlingquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 11:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb nog wat zooi verwijderd.
Hoi lief dominant modje!quote:
ik las het ook netquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:05 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Weet niet of jullie het al weten, maar er staat nog een foutje op http://bigbrother.fok.nl, bij Sabrina staat er namelijk dat ze de dochter van Monique is, maar het is haar zus.
2 foutjes.....quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik las het ook net
Wilde dus al melden dat mijn vorige post dan waarschijnlijk ook niets uitmaakt, er klopt niets daar
Ik vind dat het best moet kunnen om te melden dat je gaat maffen. Anders word je ineens zo gemist en gaan mensen zich zorgen maken...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 02:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:58 schreef ruby het volgende:
Ik vind dat het best moet kunnen om te melden dat je gaat maffen. Anders word je ineens zo gemist en gaan mensen zich zorgen maken...
Overal waar "SC" staat mag je ook "FB" lezen.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:16 schreef Peter6000 het volgende:
Hoi, ik ben terug van het boodschappen doen![]()
Dat is toch hier he?
Tan was ook ff in de COS vanmiddagquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 17:23 schreef Pinball het volgende:
[..]
Overal waar "SC" staat mag je ook "FB" lezen.
Wat heb je gekocht, en wat staat er dus op het menu vanavond?![]()
Leuk, 12 extra sticky topics bovenaan de pagina.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:30 schreef Zhenar het volgende:
Kunnen de "De Bewoners" topics niet sticky? Maakt het wat makkelijker ze te vinden.
Of anders "centraal", dan staan ze onderaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk, 12 extra sticky topics bovenaan de pagina.![]()
ja dat dus inderdaadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
Leuk, 12 extra sticky topics bovenaan de pagina.![]()
dat kan natuurlijk welquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Of anders "centraal", dan staan ze onderaan![]()
edit: of bestaat dat niet meer?![]()
http://forum.fok.nl/topic/900416/1/50#40928192quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:53 schreef Ireth het volgende:
Of dees mogelijkheid: [FB] Lekker begonnen, zowel BB6 als kotsen op mods
quote:
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:58 schreef PH52 het volgende:
Ga anders ff fijn dood zijn, stomme stoephoer.
He APK, moet je niet posten in de COS topics? We missen je messcherpe analyses enzoquote:
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:07 schreef scanman01 het volgende:
He APK, moet je niet posten in de COS topics? We missen je messcherpe analyses enzo
Ik dacht al even dat je op v-o-l zat te postenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:09 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ik zit een stream van Bolton-Spurs te kijken, geld verdienen gaat voor.![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:15 schreef scanman01 het volgende:
Ik dacht al even dat je op v-o-l zat te posten
Donequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zou een MOD hier [POLL] De winnaar .... [POLL] voor kunnen zetten? Houdt het wel zo overzichtelijk...
Donequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:22 schreef scanman01 het volgende:
Drie mods en niemand die mijn te laat geopende topic even op slot gooit?
Ik moet maar eens solliciteren
Je wilt zeker geen linkjes geven?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 20:54 schreef APK het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Doodsverwensingen zijn weer helemaal dope momenteel en zijn toegestaan?
Die was al wegquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 21:04 schreef Ireth het volgende:
streamverslagen als ik me niet vergis..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |