quote:
Huhquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
"En dat is wat IK..."
"Ja, IK WIL ook..."
"IK WIL OOK NIET OP STRAAT....."
"JA JA DAT HEB IK OOK. Ik kreeg kippuhvel.. (het is kippenvel).."
"Ja ja, dat gevoel heb /had ik ook... lekker he? Had jij dat ook??..."
(goffer de goffer, ze zei net dat zei het ook had, en die tarutt zei dat ze het ook had... En dan nog vragen of die andere het ook had....
Snappen we dat gesprek nog???
ik heb meer drank nodig geloof ikquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
"En dat is wat IK..."
"Ja, IK WIL ook..."
(goffer de goffer, ze zei net dat zei het ook had, en die tarutt zei dat ze het ook had... En dan nog vragen of die andere het ook had....
Tanja was vanavond wel bij de Kickoff, maar ik heb eigenlijk meer een Roel quote die ik ergens kwijt wil.quote:
Het is ook commentaar op de streams, niet op de streamverslagenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:16 schreef Peter6000 het volgende:
Kan die term COS weg, werkt verwarrend.
[COS]Kwijt-COMMENTAREN OP DE STREAMVERSLAGEN
Volgens mij is daar nog geen apart topic over. Maak er anders maar eentje aanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:49 schreef Sanne het volgende:
[..]
Tanja was vanavond wel bij de Kickoff, maar ik heb eigenlijk meer een Roel quote die ik ergens kwijt wil.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik heb meer drank nodig geloof ik
Waar HEB je het over??
Dit is nog maar het begin.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:51 schreef D.Rose het volgende:
Het is ook commentaar op de streams, niet op de streamverslagen
waarom mog je het in de sc niet hebben over de streams?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef teamlead het volgende:
[..]
lees ff bij: [FB] Lekker begonnen, zowel BB6 als kotsen op mods![]()
in de SC kun je het over alles hebben, zolang het maar geen commentaren op de streams zijn....
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Wel alcoholstop, maar niet om reden vaneen ban.
compleet betrouwbaarquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
"En dat is wat IK..."
"Ja, IK WIL ook..."
VLBO!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:58 schreef PKfotografie het volgende:
uit de SC:
[..]
waarom mog je het in de sc niet hebben over de streams?
je mag het wel hebben over koken over het weer en allemaal andere dingen die niet iets met BB te maken hebben. maar als je het wil hebben over iets wat net op de stream was.
dan word het geedit omdat het niet in de sc hoort maar in een daarvoor bestemd topic ?
soms he snap ik niet dat bepaalde users blauw mogen zijn. ze hebben geen idee waar ze de knopjes voor hebben gekregen.
ik stem voor een forum cursus en een gebruikers cursus voor ze de knopjes krijgen. dit slaat echt nergends op wat hier gebeurd
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:58 schreef PKfotografie het volgende:
uit de SC:
[..]
je mag het wel hebben over koken over het weer en allemaal andere dingen die niet iets met BB te maken hebben. maar als je het wil hebben over iets wat net op de stream was.
dan word het geedit omdat het niet in de sc hoort maar in een daarvoor bestemd topic ?
quote:soms he snap ik niet dat bepaalde users blauw mogen zijn. ze hebben geen idee waar ze de knopjes voor hebben gekregen.
ik stem voor een forum cursus en een gebruikers cursus voor ze de knopjes krijgen. dit slaat echt nergends op wat hier gebeurd
Ach, wacht een weekje... dan is het weer bij het oude!quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:58 schreef PKfotografie het volgende:
uit de SC:
[..]
soms he snap ik niet dat bepaalde users blauw mogen zijn. ze hebben geen idee waar ze de knopjes voor hebben gekregen.
Selectief quoten hè.quote:
Nou, daar heeft ie zich keurig aan gehouden.quote:Maar vanavond trek ik wel een wijntje open trouwens
ik moest stiekum laggen,want je brengt het wel graapig. Maar aan de ewne kant hep je wel gelei.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:58 schreef PKfotografie het volgende:
uit de SC:
[..]
waarom zou ik terug lezen?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
lees anders ff een pagina of 4 van deze discussie terug...
Als capmanipulatie is toegestaan is selectief quoten ook toegestaanquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Selectief quoten hè.
Daarna kwam:
[..]
Nou, daar heeft ie zich keurig aan gehouden.![]()
omdat je dan niet als spuit 11 nu zou komen miepen hieroverquote:
SC is geen speelplaats... ook daar zal editten zo nu en dan nodig zijnquote:het slaat nergends op de een mod iets edit in de SC
das eigenlijk alles.
nope...quote:(editten in de sc doe je pas als er iets staat wat niet met de fok FAQ overeen komt.)
niet als je wil dat die reactie in een ander topic geplaatst word
Je hept heulemoal geleik, het slaat nergends op.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 01:04 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
waarom zou ik terug lezen?
het slaat nergends op de een mod iets edit in de SC
das eigenlijk alles.
(editten in de sc doe je pas als er iets staat wat niet met de fok FAQ overeen komt.)
niet als je wil dat die reactie in een ander topic geplaatst word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |