Ja...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Is het niet handiger om ook van de stelletjes een apart topic per persoon te maken?
Juist lekker lui. Maar je geeft geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:54 schreef Frappelsien het volgende:
Lelijke foto..
Ik vind haar voor zover ik zie maar een ontevreden kop hebben...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:10 schreef Rudibu het volgende:
[..]
Juist lekker lui. Maar je geeft geen antwoord op de vraag.
En ook nog eens een hele lekkere meid. Niet zo'n standaard blond mokkel, maar wel een mooi koppiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:12 schreef Zhenar het volgende:
Vooralsnog mijn favorieten. Zo op het eerste gezicht zijn dit de intelligentsten van het hele stel![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ook nog eens een hele lekkere meid. Niet zo'n standaard blond mokkel, maar wel een mooi koppie
Smaken verschillen. Vind haar wel één van de mooieren in het huis.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:42 schreef GeKa het volgende:
Ik vind hem ook de knapste van de groep!
Maar eh...van wat voor tepel/tietcombi kun jij dan wel eh........zeg maar..... opgewonden van raken ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:30 schreef fashionably_late het volgende:
mooie tieten??
Ja gróte tieten... en ze hangen niet das ook een voordeel.
Maar ik hou persoonlijk niet van die roze vlezige tepelloze tepelhoven![]()
gewoon... mooie ronde pronte tietuh met prominente neigend naar bruine tepelhofjes met van die gezellige tonnetjes van tepels(y)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar eh...van wat voor tepel/tietcombi kun jij dan wel eh........zeg maar..... opgewonden van raken ?
INDERDAAD!!! Van mij mag ze echt haar mond houden met dat irritante hoge zeurstemmetje!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
Micheline heeft een rotstem.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
gewoon... mooie ronde pronte tietuh met prominente neigend naar bruine tepelhofjes met van die gezellige tonnetjes van tepels(y)
En jij?
Maar.. qua tepels?:)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klinkt goed.....al blijf ik zelf natuurlijk meer een billenman.
![]()
![]()
![]()
Als ze hard worden, wordt dat vanzelf kleinerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:30 schreef fashionably_late het volgende:
mooie tieten??
Ja gróte tieten... en ze hangen niet das ook een voordeel.
Maar ik hou persoonlijk niet van die roze vlezige tepelloze tepelhoven![]()
gele kikkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duurde ff......was ff afgeleid...sorry![]()
Deze tepels met bijkomend aanhangsel lijken mij niet geheel en al onaardig...![]()
![]()
Dat geloof ik graag... maar daar ga ik niet op zitten wachten... NEXT!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze hard worden, wordt dat vanzelf kleiner![]()
Hmmm....mijn eigen ftpserver is tijdelijk down...dan maar ff via een linkje -----> *nipplegate*quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
(trouwens Jappie, bij jou post zien we alleen de kikker van imageshack)
gele spleetoog ook!quote:
Hij staat er nu...niet mutsen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:29 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
gele spleetoog ook!
Jappie! Get your nipples together man!!!
oja.. ik zie ze... helemaal mee eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij staat er nu...niet mutsen......*zeeuws meisje afscheid* ...maar nu moet ik gaan hoor...
Bruin? Mannentepels. Vrouwentepels moeten gewoon lekker zacht en roze zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef fashionably_late het volgende:
gewoon... mooie ronde pronte tietuh met prominente neigend naar bruine tepelhofjes met van die gezellige tonnetjes van tepels(y)
En jij?
ANTMquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:52 schreef speknek het volgende:
Vind 'r trouwens wel wat weghebben van Kim uit ANTM, beetje tomboy uitstraling.
Smaken verschillen.....ze heeft juist het mooiste stel van het huisquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:08 schreef SlimShady het volgende:
jammer van haar borsten. voor de rest een mooie meid![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:48 schreef Stiffmaster het volgende:
Smaken verschillen.....ze heeft juist het mooiste stel van het huis![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ook nog eens een hele lekkere meid. Niet zo'n standaard blond mokkel, maar wel een mooi koppie
die borsten zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:17 schreef 16meter het volgende:
Jammer van haar borsten? Ik vind het anders een best stel uiers.
doet het nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie shotquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Speechless ...
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308122.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Ik heb inmiddels al heel wat caps gemaakt, maar vind dat de mooistequote:
Misschien komt ze pas los zonder Semih.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:08 schreef Vinnievw het volgende:
Ik heb bij Micheline in de klas gezeten op de middelbare school. Best een aardige meid, maar in Big Brother is ze maar een beetje timide. Op school was ze altijd een redelijke flapuit, maar in het Big Brother huis vind ik dat vooralsnog wel meevallen. (ik zal eens kijken of ik een klassenfoto kan vinden trouwens.)
Want?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 03:15 schreef paultjuhhh het volgende:
ik las dat ze weer vrijgezel wordt
Paultjuuuuh gaat zijn slag slaan zodra ze uit het huis is las ikquote:
Die dude die las dat MIcheline vrijgezel wordtquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:27 schreef Gia het volgende:
Wie's Paultje?
Oh, oeps.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:30 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Die dude die las dat MIcheline vrijgezel wordt
zie enkele reactie's terug
Don't botherquote:
Zonder Semih, maar met Tijn??? Die knul lijkt me véél ergerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:27 schreef Gia het volgende:
Wie's Paultje?
Liefst zo gauw mogelijk Semih eruit, dan kan Tijn zijn slag slaan. Zo leuk hoe hij opfleurt als hij Micheline ziet.
Leuke meid, maar wel zonder Semih
Misschien is ze gewoon veranderd.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 15:08 schreef Vinnievw het volgende:
Ik heb bij Micheline in de klas gezeten op de middelbare school. Best een aardige meid, maar in Big Brother is ze maar een beetje timide. Op school was ze altijd een redelijke flapuit, maar in het Big Brother huis vind ik dat vooralsnog wel meevallen. (ik zal eens kijken of ik een klassenfoto kan vinden trouwens.)
Ze gaat verdomd veel op Lieske lijken(was ook mijn favoriet verlede jaar!)quote:Op maandag 28 augustus 2006 00:55 schreef scanman01 het volgende:
Micheline is lieffff. Ze gaat irritant zeurderig praten, vooral als ze moe is, maar ze is wel lief
Cool.quote:
IK heb idd al een aantal mensen gehoord die eraan denken haar te nomineren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 23:25 schreef Wheely33 het volgende:
[..]
Ze gaat verdomd veel op Lieske lijken(was ook mijn favoriet verlede jaar!)ze zal ook veel nominatie's krijgen van die roddel figuren
en hoopelijk niet door de bellers.
(ik bedoel de bellers moeten haar steunen!)
Aaahh...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:07 schreef Hertenkamp het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 20:29 schreef Jappie het volgende:
Ze heeft wel een beetje een lompe uitstraling he ?
Is er wel een vrouw in het huis die je wél leuk vindt eigenlijkquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:35 schreef Hertenkamp het volgende:
Ik vind het gewoon een kerel met borsten en een zeurknobbel.
Verschil in smaak zullen we dan maar zeggenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:44 schreef Hertenkamp het volgende:
Marlies vind ik prachtig
Als je wat vaker kijkt, zul je net als de meesten hier tot de conclusie komen dat dat allemaal gein is. Zo doen ze de hele dag met elkaar, andersom net zo.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:50 schreef patrick37 het volgende:
het is best een leuke meid om te zien,maar door haar keuze voor semmy(of whatever) vind ik haar helemaal niets.Dat zij alles accepteert van die sukkel is onbegrijpelijk,hij probeert haar zelfvertrouwen compleet te vernietigen.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:12 schreef Snoet123 het volgende:
Micheline : Ik mis de turkse worst die is zoooooooo lekker ( gelijk daarachteraan tegen Semih : Niet jouw turkse worstJUH hoor!!!![]()
![]()
Ik las daar dat ze van de zomer ook bij lingo te zien is geweestquote:
Dan zou niemand me meer herkennenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wanneer ga je die lap van jou eens van wat ijzerwaar laten voorzien?![]()
Gesuggereerd door wie? De tv uitzendingen? Er zijn idd op het forum ook mensen die dat denken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef Grobbenkuiken het volgende:
Bij de kluisopdracht was Micheline duidelijk 'in-control' en Semih volgend. Micheline en Semih staan wat gelijkwaardiger in hun relatie als tot nu toe werd gesuggereerd.
Ik vind het een leuk stel en Micheline laat zich de kaas niet van het brood eten.
Nopequote:Op vrijdag 15 september 2006 00:27 schreef pietjepukel het volgende:
Zw0rld
heb jij het hele filmpie??
Te stevig.quote:Op zondag 10 september 2006 15:15 schreef mickeyD het volgende:
raar dat ze geen model is eigenlijk...
Haha, nou.. zal ze leuk vinden. Ze lijkt meer op Inge Schrama uit Gtst, vind ik persoonlijk.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:51 schreef Tissik het volgende:
Ik vind Micheline veruit de leukste van de vrouwen in het huis. Ze doet me een beetje denken aan Lotte (van de serie).
Leuke fotoquote:
Haha, Sharon en Micheline.quote:
Meisjes poepen nietquote:Op dinsdag 26 september 2006 15:45 schreef goofychicken het volgende:
een scheet? ohhhhh dat doet toch nooit iemand :s
Gaat alleen naakt in bad met Semih hoor. Niet als er ook anderen in bad gaan.quote:Op dinsdag 26 september 2006 12:20 schreef ZmokE het volgende:
Tis gewoon een fijne meid die lekker haarzelf is.
Is tenminste niet zo truttig als anderen om met bikini in bad te gaan enzo.
Doet gewoon zoals ze in het dagelijks leven ook doet.
Top wijf!
Schiet lekker op met die foto's van jou. Of ligt het aan mij dat ik alleen maar kruisjes zie?quote:
Heb ik hem een week geleden ofzo ook al gezegd. jpghosting schijnt het niet meer te doen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Schiet lekker op met die foto's van jou. Of ligt het aan mij dat ik alleen maar kruisjes zie?
Schurftcheck, haha. Mooie foto's wel.quote:Op donderdag 28 september 2006 15:48 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vreemd, jpghosting doet het hier wel!quote:Op dinsdag 26 september 2006 20:58 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Schiet lekker op met die foto's van jou. Of ligt het aan mij dat ik alleen maar kruisjes zie?
quote:Op zaterdag 30 september 2006 23:51 schreef natronic het volgende:
Gewoon een dooie doos met een irritante stem
Nee, maar wel steeds naar die tietjes komen gluren.quote:Op zondag 1 oktober 2006 08:59 schreef Nostalgist het volgende:
Ik kan haar niet meer horen. Ze klinkt als een verongelijkt kind van 7....
behaarde kutjesquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:49 schreef _RaZoRBlaDe_ het volgende:
Best een leuke meid, met dikke tieten. Alleen jammer van dat korte haar.
De tieten zijn oké. Maar hoe langer het duurt, hoe meer het gaat irriteren. Wat? Die stem natuurlijkquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:54 schreef scanman01 het volgende:
Voor de mensen die nooit in het tietuh topic kijken, ook de serie maar even hier geplaatst:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
inderdaad,ze heeft mooie tieten,maar die heeft iedereen nu al tig keer gezien!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:41 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
De tieten zijn oké. Maar hoe langer het duurt, hoe meer het gaat irriteren. Wat? Die stem natuurlijk![]()
![]()
![]()
Waarschijnlijk ben jegewoon te dom om die humor te snappen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:45 schreef patrick37 het volgende:
[..]
inderdaad,ze heeft mooie tieten,maar die heeft iedereen nu al tig keer gezien!
Wat is er nog meer leuks aan haar?Niets!
Laat zij en haar semmy maar snel wegwezen,ik vind die twee zulke griezels,brrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nooit grappig of leuk,altijd zijn die twee negatief,terug naar Rotterdam
Of ben jij net zo dom als zij is!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:50 schreef Killersnif het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben jegewoon te dom om die humor te snappen...
Ben ook geen micheline fan, maar volgens mij zijn alle bewoners die nu in het huis zitten hetzelfde als haar. iedereen roddelt over iedereen. Dus zij is geen uitzondering, er zitten alleen nog maar achterbakse roddeltantes in het huis.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:18 schreef Woepsje het volgende:
Die stomme Micheline denkt dat Tijn niet populair is bij het nederlandse publiek omdat iedereen wel ziet hoe sneaky dat hij is. Zal heel Nederland ook niet zien wat een achterbakse roddeltante zijzelf is?
Iedereen zegt inderdaad wel iets over een ander ja, maar zo erg als M3(mariels,micheline,marcia) en Semih heb ik iig de zusjes en Jeroen nog niet horen roddelenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Ben ook geen micheline fan, maar volgens mij zijn alle bewoners die nu in het huis zitten hetzelfde als haar. iedereen roddelt over iedereen. Dus zij is geen uitzondering, er zitten alleen nog maar achterbakse roddeltantes in het huis.
Nee nu noem je er ook 3 op die heb ik ook nog niet echt kunnen betrappen maar vergeet Tijn en Rik niet die lullen ook flink en dan vooral Tijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:23 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Iedereen zegt inderdaad wel iets over een ander ja, maar zo erg als M3(mariels,micheline,marcia) en Semih heb ik iig de zusjes en Jeroen nog niet horen roddelen![]()
O, waar kan ik die grappigheidspolls vinden?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:50 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Of ben jij net zo dom als zij is!
Kijk eens naar alle polls,als zij zo grappig is waarom staat zij dan zo laag?
oh,ik weet het al,alleen jij bent net zo intelligent,vandaar dat zij ijsjes verkoopt in een ijssalon,wij begrijpen allemaal niet hoe intelligent je daar voor moet zijn
Micheline heeft VWO gedaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:50 schreef patrick37 het volgende:
oh,ik weet het al,alleen jij bent net zo intelligent,vandaar dat zij ijsjes verkoopt in een ijssalon,wij begrijpen allemaal niet hoe intelligent je daar voor moet zijn
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:49 schreef BB6kijker het volgende:
Als Semih en Micheline uit het huis zijn, gaat Semih Mischeline denk ik wel een keer in elkaar rossen of in ieder geval op zijn minst verder psychisch kapot maken. Waarom? Vanwege deze foto's op internet natuurlijk. Hij zal het wel zo weten te vertellen, dat ze zich expres naar de camera heeft gedraaid ofzo.
Heb je kortsluiting daarboven? Familie van Marlies toevallig.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:49 schreef BB6kijker het volgende:
Als Semih en Micheline uit het huis zijn, gaat Semih Mischeline denk ik wel een keer in elkaar rossen of in ieder geval op zijn minst verder psychisch kapot maken. Waarom? Vanwege deze foto's op internet natuurlijk. Hij zal het wel zo weten te vertellen, dat ze zich expres naar de camera heeft gedraaid ofzo.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:49 schreef BB6kijker het volgende:
Wat moet je dan? Elke keer als je uit de douche komt alles koste wat het kost proberen te verbergen? Dat houdt niemend 2 maanden vol. Daarbij maakt het in mijn ogen niet veel meer uit als je 1x een nipslip hebt gehad. Ze schaamt zich iig niet voor dr meloenenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is toch ook gewoon een slet als je je zo laat zien aan heel Nederland
Trieste post hoor...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:49 schreef BB6kijker het volgende:
K Heb medelijden met je!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:49 schreef BB6kijker het volgende:
Graag gedaan. Kostte wel wat uurtjes werk, maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:17 schreef TJDoornbos het volgende:
thnx scanman!
Ja,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:56 schreef scanman01 het volgende:
Nog 2 dagen Micheline....
[afbeelding]
Nou, de poll klopt toch regelmatig wel aardig.... en Micheline krijgt nauwelijks stemmen om te blijven. Dusquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:25 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ja,
en dan is haar autoritaire vriendje eruit.
Want ik kan me niet voorstellen dat zij er maandag uitgestemd gaat worden...
Denk toch echt dat er minder mensen of Semih stemmen en méér mensen op haar (tieten). Maar we zullen zien maandag...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, de poll klopt toch regelmatig wel aardig.... en Micheline krijgt nauwelijks stemmen om te blijven. DusMicheline.
Volgens mij hebben de polls het nog nooit goed voorspeld. Semih stond de afgelopen weken als favoriet om te vertrekken en volgens mij zit ie er nog steeds in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, de poll klopt toch regelmatig wel aardig.... en Micheline krijgt nauwelijks stemmen om te blijven. DusMicheline.
En waarom de mensen op dit forum dan niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Denk toch echt dat er minder mensen of Semih stemmen en méér mensen op haar (tieten).
Bij BB5 had het forum het dacht ik nooit goed. Verder denk ik dat er weinig stemmers hier zitten, maar ik kan het mis hebben, maandag het antwoord.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom de mensen op dit forum dan niet?
Eenschquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:41 schreef Zw0rld het volgende:
Dank je wel Scanman voor de moeite die je steekt in de mooie compelatie filmpjes.![]()
![]()
Tering! Goed bezig, scan!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:16 schreef scanman01 het volgende:
Clip van Micheline
http://rapidshare.com/fil(...)line_BB2006.avi.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |