Ja...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Is het niet handiger om ook van de stelletjes een apart topic per persoon te maken?
Juist lekker lui. Maar je geeft geen antwoord op de vraag.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:54 schreef Frappelsien het volgende:
Lelijke foto..
Ik vind haar voor zover ik zie maar een ontevreden kop hebben...quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:10 schreef Rudibu het volgende:
[..]
Juist lekker lui. Maar je geeft geen antwoord op de vraag.
En ook nog eens een hele lekkere meid. Niet zo'n standaard blond mokkel, maar wel een mooi koppiequote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:12 schreef Zhenar het volgende:
Vooralsnog mijn favorieten. Zo op het eerste gezicht zijn dit de intelligentsten van het hele stel![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ook nog eens een hele lekkere meid. Niet zo'n standaard blond mokkel, maar wel een mooi koppie
Smaken verschillen. Vind haar wel één van de mooieren in het huis.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:42 schreef GeKa het volgende:
Ik vind hem ook de knapste van de groep!
Maar eh...van wat voor tepel/tietcombi kun jij dan wel eh........zeg maar..... opgewonden van raken ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:30 schreef fashionably_late het volgende:
mooie tieten??
Ja gróte tieten... en ze hangen niet das ook een voordeel.
Maar ik hou persoonlijk niet van die roze vlezige tepelloze tepelhoven![]()
gewoon... mooie ronde pronte tietuh met prominente neigend naar bruine tepelhofjes met van die gezellige tonnetjes van tepels(y)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:57 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar eh...van wat voor tepel/tietcombi kun jij dan wel eh........zeg maar..... opgewonden van raken ?
INDERDAAD!!! Van mij mag ze echt haar mond houden met dat irritante hoge zeurstemmetje!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:36 schreef Tinkepink het volgende:
Micheline heeft een rotstem.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
gewoon... mooie ronde pronte tietuh met prominente neigend naar bruine tepelhofjes met van die gezellige tonnetjes van tepels(y)
En jij?
Maar.. qua tepels?:)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Klinkt goed.....al blijf ik zelf natuurlijk meer een billenman.
![]()
![]()
![]()
Als ze hard worden, wordt dat vanzelf kleinerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:30 schreef fashionably_late het volgende:
mooie tieten??
Ja gróte tieten... en ze hangen niet das ook een voordeel.
Maar ik hou persoonlijk niet van die roze vlezige tepelloze tepelhoven![]()
gele kikkerquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
Duurde ff......was ff afgeleid...sorry![]()
Deze tepels met bijkomend aanhangsel lijken mij niet geheel en al onaardig...![]()
![]()
Dat geloof ik graag... maar daar ga ik niet op zitten wachten... NEXT!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze hard worden, wordt dat vanzelf kleiner![]()
Hmmm....mijn eigen ftpserver is tijdelijk down...dan maar ff via een linkje -----> *nipplegate*quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:45 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
(trouwens Jappie, bij jou post zien we alleen de kikker van imageshack)
gele spleetoog ook!quote:
Hij staat er nu...niet mutsen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:29 schreef fashionably_late het volgende:
[..]
gele spleetoog ook!
Jappie! Get your nipples together man!!!
oja.. ik zie ze... helemaal mee eensquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij staat er nu...niet mutsen......*zeeuws meisje afscheid* ...maar nu moet ik gaan hoor...
Bruin? Mannentepels. Vrouwentepels moeten gewoon lekker zacht en roze zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef fashionably_late het volgende:
gewoon... mooie ronde pronte tietuh met prominente neigend naar bruine tepelhofjes met van die gezellige tonnetjes van tepels(y)
En jij?
ANTMquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:52 schreef speknek het volgende:
Vind 'r trouwens wel wat weghebben van Kim uit ANTM, beetje tomboy uitstraling.
Smaken verschillen.....ze heeft juist het mooiste stel van het huisquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:08 schreef SlimShady het volgende:
jammer van haar borsten. voor de rest een mooie meid![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:48 schreef Stiffmaster het volgende:
Smaken verschillen.....ze heeft juist het mooiste stel van het huis![]()
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 18:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ook nog eens een hele lekkere meid. Niet zo'n standaard blond mokkel, maar wel een mooi koppie
die borsten zijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:17 schreef 16meter het volgende:
Jammer van haar borsten? Ik vind het anders een best stel uiers.
doet het nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:49 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie shotquote:Op woensdag 23 augustus 2006 20:21 schreef scanman01 het volgende:
Speechless ...
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB2308122.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
Ik heb inmiddels al heel wat caps gemaakt, maar vind dat de mooistequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |