Helemaal goed! Stuur maar op naar Hummie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:52 schreef BONG4002 het volgende:
Wat ook leuk zou zijn (wat ik gisteren al bedacht) is een videogame opdracht, we nemen bijv. een spel als Super Mario en je moet het hele spel uitspelen (zonder warps) en zonder dood te gaan, als je dood bent mag de volgende bewoner verderspelen, etc. tot iedereen geweest is, hebben ze het spel niet gehaald is het GAME OVER
Blijkbaar ja.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:58 schreef Spablauw het volgende:
Ik zag Tijn toch net ff de nek van Monique kriebelen! Is dat besmettelijk??
Doe maar 'Doom' op de 'Hurt em bad' stand ofzoquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:59 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Helemaal goed! Stuur maar op naar Hummie.
Dan laten we onze player het spelletje "Larry" spelen, moet voor hem toch niet zo moeilijk zijn?
Jeroen zat vanochtend te zeuren dat Rik nooit opruimde. Daarom zei ik datquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:00 schreef Spablauw het volgende:
Rik heeft daar toch geen tijd voor, die moet al die meiden doen!
Dan gaat ie om zijn mama roepen...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Doe maar 'Doom' op de 'Hurt em bad' stand ofzo
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:03 schreef Spablauw het volgende:
Micheline zit trouwens wel erg gezellig tegen Tijn aan!
Als dat zo is vind ik het erg kut zeg....quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Als er straks ook genomineerd moet worden, komt er natuurlijk ook een droge opmerking op het scherm over wie er genomineerd is. Geen Bridget die de bewoners extra zenuwachtig maakt of wat dan ook. Dikke pret gaat dat worden
Ze hebben geen contact met de BUITENwereld.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:03 schreef scanman01 het volgende:
Als er straks ook genomineerd moet worden, komt er natuurlijk ook een droge opmerking op het scherm over wie er genomineerd is. Geen Bridget die de bewoners extra zenuwachtig maakt of wat dan ook. Dikke pret gaat dat worden
me2notquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef scanman01 het volgende:
Micheline ligt lekker tegen Tijn aan terwijl Semih ernaast zit. Daar zou ik het dan wél weer niet blij mee zijn eigenlijk, als ik Semih was.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB300811.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:12 schreef Snoet123 het volgende:
Micheline : Ik mis de turkse worst die is zoooooooo lekker ( gelijk daarachteraan tegen Semih : Niet jouw turkse worstJUH hoor!!!![]()
![]()
Ik heb ook mijn twijfels of ze een opdracht krijgen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef natronic het volgende:
wie zegt dat ze een opdracht krijgen?
Hoegaan ze het dan doen met eten? Ze gewoon weer een week alles geven zonder opdracht?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:11 schreef natronic het volgende:
wie zegt dat ze een opdracht krijgen?
Dat lijkt me ook sterk, zal eerst wel een (duffe) opdracht komenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoegaan ze het dan doen met eten? Ze gewoon weer een week alles geven zonder opdracht?
Ik kan zijn humor ook wel waarderenquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:15 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
Scherpe opmerking van hem, ga zn humor steeds leuker vinden![]()
Joh, dat is gewoon de weekopdracht.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:07 schreef scanman01 het volgende:
Micheline ligt lekker tegen Tijn aan terwijl Semih ernaast zit. Daar zou ik dan wél niet echt blij mee zijn eigenlijk, als ik Semih was.
[[url=http://www.geekimages.com/pics/20060805/BB300811.jpg]afbeelding][/URL]
Daarom wacht ik ook op een confrontatie met die plofkop. Een turk die hem in zijn geliefde nederlands wegzetquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:16 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik kan zijn humor ook wel waarderen
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:19 schreef natronic het volgende:
[..]
Daarom wacht ik ook op een confrontatie met die plofkop. Een turk die hem in zijn geliefde nederlands wegzet
http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:20 schreef Bommel12 het volgende:
hier doen alleen stream 1 en 3 het.....? is dat bij iedereen zo ??
Use http://www.hanff.nl/bbstreams.phpquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:20 schreef Bommel12 het volgende:
hier doen alleen stream 1 en 3 het.....? is dat bij iedereen zo ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |