O, waar kan ik die grappigheidspolls vinden?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:50 schreef patrick37 het volgende:
[..]
Of ben jij net zo dom als zij is!
Kijk eens naar alle polls,als zij zo grappig is waarom staat zij dan zo laag?
oh,ik weet het al,alleen jij bent net zo intelligent,vandaar dat zij ijsjes verkoopt in een ijssalon,wij begrijpen allemaal niet hoe intelligent je daar voor moet zijn
Micheline heeft VWO gedaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:50 schreef patrick37 het volgende:
oh,ik weet het al,alleen jij bent net zo intelligent,vandaar dat zij ijsjes verkoopt in een ijssalon,wij begrijpen allemaal niet hoe intelligent je daar voor moet zijn
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:49 schreef BB6kijker het volgende:
Als Semih en Micheline uit het huis zijn, gaat Semih Mischeline denk ik wel een keer in elkaar rossen of in ieder geval op zijn minst verder psychisch kapot maken. Waarom? Vanwege deze foto's op internet natuurlijk. Hij zal het wel zo weten te vertellen, dat ze zich expres naar de camera heeft gedraaid ofzo.
Heb je kortsluiting daarboven? Familie van Marlies toevallig.....quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:49 schreef BB6kijker het volgende:
Als Semih en Micheline uit het huis zijn, gaat Semih Mischeline denk ik wel een keer in elkaar rossen of in ieder geval op zijn minst verder psychisch kapot maken. Waarom? Vanwege deze foto's op internet natuurlijk. Hij zal het wel zo weten te vertellen, dat ze zich expres naar de camera heeft gedraaid ofzo.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:49 schreef BB6kijker het volgende:
Wat moet je dan? Elke keer als je uit de douche komt alles koste wat het kost proberen te verbergen? Dat houdt niemend 2 maanden vol. Daarbij maakt het in mijn ogen niet veel meer uit als je 1x een nipslip hebt gehad. Ze schaamt zich iig niet voor dr meloenenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Het is toch ook gewoon een slet als je je zo laat zien aan heel Nederland
Trieste post hoor...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:49 schreef BB6kijker het volgende:
K Heb medelijden met je!!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:49 schreef BB6kijker het volgende:
Graag gedaan. Kostte wel wat uurtjes werk, maar dan heb je ook wat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:17 schreef TJDoornbos het volgende:
thnx scanman!
Ja,quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:56 schreef scanman01 het volgende:
Nog 2 dagen Micheline....
[afbeelding]
Nou, de poll klopt toch regelmatig wel aardig.... en Micheline krijgt nauwelijks stemmen om te blijven. Dusquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:25 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ja,
en dan is haar autoritaire vriendje eruit.
Want ik kan me niet voorstellen dat zij er maandag uitgestemd gaat worden...
Denk toch echt dat er minder mensen of Semih stemmen en méér mensen op haar (tieten). Maar we zullen zien maandag...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, de poll klopt toch regelmatig wel aardig.... en Micheline krijgt nauwelijks stemmen om te blijven. DusMicheline.
Volgens mij hebben de polls het nog nooit goed voorspeld. Semih stond de afgelopen weken als favoriet om te vertrekken en volgens mij zit ie er nog steeds in.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, de poll klopt toch regelmatig wel aardig.... en Micheline krijgt nauwelijks stemmen om te blijven. DusMicheline.
En waarom de mensen op dit forum dan niet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Denk toch echt dat er minder mensen of Semih stemmen en méér mensen op haar (tieten).
Bij BB5 had het forum het dacht ik nooit goed. Verder denk ik dat er weinig stemmers hier zitten, maar ik kan het mis hebben, maandag het antwoord.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom de mensen op dit forum dan niet?
Eenschquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:41 schreef Zw0rld het volgende:
Dank je wel Scanman voor de moeite die je steekt in de mooie compelatie filmpjes.![]()
![]()
Tering! Goed bezig, scan!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:16 schreef scanman01 het volgende:
Clip van Micheline
http://rapidshare.com/fil(...)line_BB2006.avi.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |