sure ? ..nu goed als jullie het zeggen zal ik het maar geloven.... alleen kwa bewegingen en manier van praten zou het mij niet verbazen als Tijn vandaag of morgen ook nog ff uit de kast komt zeg maar...quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:46 schreef Napster het volgende:
Nee, de homo is Rik, gast met langer haar
Hey hallo, hier nog een Rooisequote:Op zondag 20 augustus 2006 17:30 schreef Jeltje het volgende:
Grappig detail: Tijn en Rik komen uit hetzelfde dorpje als waar ik geboren ben.
Hey, de wereld is klein, zo zie je maar!quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:27 schreef SpaceAce het volgende:
[..]
Hey hallo, hier nog een Rooise![]()
Ook een grappig detail van mij: Tijn is een jeugdliefde van me! Ik was 13 en hij was 11 jaartjes jong![]()
![]()
En hij werkt in mijn dorpjequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:20 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Hey, de wereld is klein, zo zie je maar!
Ik heb je wel eens in rooi zien lopen ja.
Ahh, Sint Oedenrode dus!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:20 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Hey, de wereld is klein, zo zie je maar!
Ik heb je wel eens in rooi zien lopen ja.
Ik heb moeten lachen toen die zei tegen Janine: je bent ook een echte vrouw, janken en afwassen tegelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:42 schreef fashionably_late het volgende:
met het risico dat het een niet te pruimen watje blijkt, gun ik hem tot nu toe het voordeel van de twijfel. Moest al zeker twee keer om hem lachen![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
sure ? ..nu goed als jullie het zeggen zal ik het maar geloven.... alleen kwa bewegingen en manier van praten zou het mij niet verbazen als Tijn vandaag of morgen ook nog ff uit de kast komt zeg maar...![]()
Is dat gebruikelijk in Twente?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb me al afgevraagd of Tijn en Rik geen stelletje zijn
Ik vind dat schattigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:19 schreef annekeanneloortje het volgende:
Hij is het kind in zichzelf in iedergeval nog niet verloren! Met al zijn stoere verhalen over the lion king en meer van dat nivo!
I know, maar er was toch eerst sprake van een of ander familiegeheim? Toen kwam die gedachte bij me op... Maar ze lijken toch wel veel op elkaar (ik dacht dat het geheim was dat ze geen broers waren maar lovers) dus heb ik die optie snel weggestreept...quote:
Gelukkig maar, want het zijn toch echt broers...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:07 schreef twentemeisje het volgende:
Maar ze lijken toch wel veel op elkaar (ik dacht dat het geheim was dat ze geen broers waren maar lovers) dus heb ik die optie snel weggestreept...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:35 schreef Kinga het volgende:
Gisternacht vertelde hij dat hij een piercing had in zijn piemel, of ja, eronder zo...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:29 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Anal T-shirts...
nou nou boefje dat je er bent...
[afbeelding]
Zijn daar al caps van?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:35 schreef Kinga het volgende:
Gisternacht vertelde hij dat hij een piercing had in zijn piemel, of ja, eronder zo...
Ik begin hem een steeds mooier mens te vindenquote:Tijn:Bij ons staat eerlijkheid heel hoog in het vaandel maar bij de Noord-Afrikaanse mensen staan trots en familie dan weer heel hoog, is toch logisch dat dat wel eens escaleert. E10: ik ben geen rascist ofzo, maar heb er wel moeite mee. Tijn: ik voel me ook niet perse echt Nederlander E10: owh ik wel, ik voel me echt Nederlander. Tijn: weet je wanneer ik me echt Nederlander voel? Als mijn broertje gewoon in de jurk kan staan dansen op een boot, dat zoiets mogelijk is.
I second that.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:16 schreef the_hunter het volgende:
Ik ben blij dat Tijn gisteren het springtouwen won. Ik gunde Sjaan die 50 euro absoluut niet!
aardige gozer hoor.. maar ajb niet de winnaar zegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:29 schreef CartWOman het volgende:
Winnaar. Durf ik al wel te zeggen.
Wat een leuke gozer... en die grijns van 'm.![]()
Totdat hij weer eens uit z'n rol schiet en iemand een vieze kuthoer noemtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:29 schreef CartWOman het volgende:
Winnaar. Durf ik al wel te zeggen.
Wat een leuke gozer... en die grijns van 'm.![]()
Ik geloof niets van een rol, gewoon iemand met een grote bek en een heel klein hartje. Ik mag hem wel. Ook al zou het waar zijn wat jij beweert: hij is en blijft de gangmaker. En die moeten lang blijven, wat mij betreft tot het allerlaatst. Op dit moment zou hij ook van mij mogen winnen, ik zou niet weten wie anders. Maar we hebben nog een hele tijd te gaan, het kan allemaal veranderen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totdat hij weer eens uit z'n rol schiet en iemand een vieze kuthoer noemt
Naar mannetje, maar iedereen trapt in zijn rol.
Zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik geloof niets van een rol, gewoon iemand met een grote bek en een heel klein hartje. Ik mag hem wel. Ook al zou het waar zijn wat jij beweert: hij is en blijft de gangmaker. En die moeten lang blijven, wat mij betreft tot het allerlaatst. Op dit moment zou hij ook van mij mogen winnen, ik zou niet weten wie anders. Maar we hebben nog een hele tijd te gaan, het kan allemaal veranderen...
O wat trapt iedereen toch in die ruwe bolster blanke pit-pose van 'm. AaaargH!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik geloof niets van een rol, gewoon iemand met een grote bek en een heel klein hartje. Ik mag hem wel. Ook al zou het waar zijn wat jij beweert: hij is en blijft de gangmaker.
Zo werkt het niet. Er zijn ook mensen die iedere keer weer hakken op bewoners die ik wél leuk vind. Zo gaat datquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef Suikeroom het volgende:
scanman01 waarom blijf je haten op Tijn? nu weten we het wel![]()
Zeker naar mannetje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Naar mannetje, maar iedereen trapt in zijn rol.
Dat is een erg goed voorbeeld ja. Wat ging die plofkop af zeg. Mogelijk hadden zelfs de leeghoofdzusjes dat door.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef Suikeroom het volgende:
Ook hoe ie gister e10 de waarheid vertelde.. e10 zei eerst nog tegen de zusjes dat Tijn een stoker was.. kwam Tijn erbij en toen zei e10 alleen nog maar ja daar heb je gelijk in![]()
Deze gast is sympathiek maar wringt zich niet in bochten om iedereen tevreden te houden..![]()
En is hij bi????quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:34 schreef EmmYKuHh het volgende:
Ik ken Tijn persoonlijk.. hij is echt een leuke jongen!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:24 schreef Tamaartje het volgende:
Wat was Tijn super lief tegen Micheline zeg toen ze zo aan het huilen was
Al die dingen die hij zegt tegen haar enzo..
Op het einde nog dat ze zo bijzonder en speciaal is
Lief!
en ik die anderequote:
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:31 schreef jesa het volgende:
wat een zeikerd is die gozer zeg hij verpest heel de sfeer daar hij heeft al tien keer gezegd milicia vroeg waarom kaneelthee maak je niet zo druk man hij begint me met de dag meer tegen te vallen
dat is de sleur van het huis.. zijn opmerking over Jeroen was echt geniaal.. hoogtepunt tot nu toequote:Op donderdag 7 september 2006 23:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
In het begin was hij grappig. Dat is hij de laatste tijd helemaal niet meer geweest. Hij is veel te druk bezig met zich nergens druk over maken.![]()
Vond ik al op dag 1... en nu inderdaad nog steeds. Tijn mag er van mijn morgen al uit. Klein dictatortje is hetquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Vind het een kneus. Zo'n zeikerd, druktemaker, zijn manier van denken is DE manier, vind hem echt de meest irritante bewoner, ook die zeikstem van hem..kots
Hij geeft tenminste argumenten en over smaak valt niet te twisten.quote:Op maandag 11 september 2006 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
jij bent echt een kansloze hater
Scanman motiveert zijn antwoord tenminste. Jouw hersenloze Scanman gebash hebben we ook allang gehad, verzin eens iets nieuwsquote:Op maandag 11 september 2006 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
jij bent echt een kansloze hater
wat een goede motivatie. .hij is een dictator en ik kots op hem.. zo wat een onderbouwing zeg.. ik vind dat gewoon ongenuanceerd bitchen.. ik vind het niet erg hoor dat iedereen zo zn eigen voorkeur heeft maar een beetje minder negatief mag ook wel.. zo serieus moet je het niet nemenquote:Op maandag 11 september 2006 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Scanman motiveert zijn antwoord tenminste. Jouw hersenloze Scanman gebash hebben we ook allang gehad, verzin eens iets nieuws
Het is gewoon helemaal kul die joker....WAT heeft zo'n joker nou eigenlijk voor nut???quote:Op zondag 24 september 2006 20:01 schreef BB6kijker het volgende:
Ik ben om qua Tijn. Wat een achterbaks, hypocriet mannetje is het toch. Hij vindt Marlies gevaarlijk vanwege haar joker.
Dat zeg ik dus.....uitstel van executie !!!!!quote:Op zondag 24 september 2006 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
Niet helemaal waar, wel grotendeels.
Wie weet hoe ver hij het dan geschopt zou hebben. Misschien niet de finale
Uitstel is prima. Stel dat Ralph erin was gebleven en nog wat plantjes onder de douche had gezet en nog populairder was geworden, dan had het een hele tijd kunnen duren voordat hij eruit zou gaan. En daar gaat het toch om? Anders had Hilde ook meteen kunnen inpakken in de eerste minuut dat ze het huis in ging, die zou nooit van je lang zal ze leven (mwahquote:Op maandag 25 september 2006 00:04 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus.....uitstel van executie !!!!!
De populaire bewoners staan al grotendeels vast onder de kijkers.
In het geval van Rallf zou hij misschien 2 weekjes langer hebben kunnen blijven, maar ook hij zou uiteindelijk sneuvelen want zoals later bleek zou Joost winnen ( ook al had hij bij op de bank gezeten in de finale)
Laat ik het anders zeggen.....BB6 winnen doe je NIET met een joker, maar met de goodwill van de kijkers![]()
Dat had ze ook veel beter kunnen doenquote:Op maandag 25 september 2006 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anders had Hilde ook meteen kunnen inpakken in de eerste minuut dat ze het huis in ging, die zou nooit van je lang zal ze leven (mwah) winnen.
Nee, want hij is helemaal geen politieagent meer. Hij werkt in een kampeerwinkel in Schijndel. Met de rest van je betoog ben ik het helemaal eens.quote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het een achterbakse eikel. Politieagentje spelen doe je maar op je werk..maar is hij daar ook zo corrupt?
Klopt. Ik had eigenlijk wel verwacht dat er vannacht een heftige confrontatie tussen Tijn en E10 zou plaatsvinden.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:22 schreef marky het volgende:
Tijn is eigenlijk helemaal niet zo'n aardige jongen. Enige achterbaksheid is hem niet vreemd. Hij is regelmatig een oorzaak van een probleem. Hij kan het volgens mij ook niet goed hebben als hij niet de controle over de groep heeft.
Tsja, dat vond ik ook nogal een debiele opmerking van 'm. Jammer dat Sabrina er nog van onder de indruk was ook.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Zijn verdwaalde hand bij Sabrina op die bank en later die opmerking tegen Sa over die ketting (als je die aanneemt ben je een hoer).
Volgens mij komt dat omdat hij merkte dat hij goed lag in de hele groep dat hij onaantastbaar wordt. Hij moet gemerkt hebben dat hij iedereen of althans een zo grote groep zo kan beinvloeden dat hij dat ook regelmatig gebruikt bij het uitvechten van zijn ruzies. Wat ook wel prettig is is dat zijn broer een redelijk naieve indruk op iedereen maakt zodat hij die ook kan inzetten voor wat zalvende praat ten gunste van hem.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 17:03 schreef kavu het volgende:
Tijn was mijn favoriet maar hij valt mij steeds meer tegen .. hij komt de laatste tijd achterbaks en agressief over .. hij heeft voor mij afgedaan! Ik ga nu maar voor de "anti-held" Jeroen .. mischien een beetje saai maar wel oprecht!
Hier nog eentje...quote:Op zondag 8 oktober 2006 10:57 schreef Capaja het volgende:
en toch als ik de beelden allemaal zie van de 1001 nacht dan heb ik toch best bewondering voor tijn
hij heeft toch erg veel ruzies, of ruzies in de kiem, kunnen smoren, al dan niet met behulp van Mo
Kijk dit bedoel ikquote:Op maandag 9 oktober 2006 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
Het lijkt erop alsof deze groep E10 wel begrijpt, met name Tijn. Tijn komt nu met zijn eigen hetze tegen Semih.
In BB twee hadden we Ferdi die verliefd werd op Hieke maar dat was nog leuk om naar te kijken omdat Ferdi helemaal door het lint ging. Tijn blijft maar hangen aan Mo en lebbert haar af, het kweil loopt nog net niet uit de mond. Tijn is niet echt spectaculair maar vooral erg klef verliefd.quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 23:37 schreef WSA het volgende:
Ach op alle bewoners is wel wat aan te merken,
ik geloof wel dat Tijn eerlijk is, alleen dat gehang aan Monique is een beetje jammer.
Denk ook dat Tijn de meeste stemmen krijgt van de jongere groep,welke ook het meeste bellen met dergelijke bel actie's.
Zelf zal ik er geen belletje meer aan wagen na de manipulatie van BB vorig jaar.
Een beetje geil tegen Mo aankronkelen.... tja dat wil hij wel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:50 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn doet het wel goed bij de dansopdracht![]()
het zit je wel hoog hehquote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:53 schreef LudoSanders het volgende:
Alles romantiseren wat die Tijn doet.
Mee eens, maar we hebben nu ook Roel in het kwadraat he, E10 is ook tamelijk irri vind ikquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:26 schreef LuQas het volgende:
Ik vind dat gegeil en gekwijl van Tijn nog irritanter dan dat van Roel vorig jaar.
Het formaat klopt niet, moet 800 bij 600 zijn, toch?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 05:36 schreef Stereotomy het volgende:
Voor eenieder die op Tijn geilt hier een wallpaper:
[afbeelding]
(klikbaar)
Hebben wij hier naar andere beelden zitten kijken?quote:Op maandag 9 oktober 2006 10:41 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hier nog eentje...
Y
Het moment dat E10 bij Semih zat te zeiken op het bed was gewoon grappig. Iedereen staat te schreeuwen en niemand doet wat. Dan moet Tijn bij Egbert vandaan komen om die E10 de kamer uit te flikkeren.
(uiteindelijk nam Jeroen, E10 mee en ging Tijn weer naar binnen...)
de enige die niet met het nomineren bezig zijn zijn de zusjes..speculeren doen ze verder allemaal..en Jeroen staat nu ook meer open voor Tijn.. vrij logisch ook nu de groep kleiner wordt..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:52 schreef BB6kijker het volgende:
Hij was weer goed bezig vannacht, de 'ik-ben-niet-met-het-spel-bezig-bewoner'. Vannacht heeft Tijn 'ik-zit-hier-voor-mijn-broer' het een hele lange tijd gehad over alle mogelijke combi's met de stemmingen. Want meneer wil niet op de bank zitten. Hoe langer dit allemaal duurt, hoe meer meneer zichzelf gaat tegenspreken.
Ook walgelijk: opeens dikke maatjes met Jeroen! Over hypocriet gesproken.... Jeroen is niets veranderd hoor!
Wen er maar aan, hij gaat BB winnen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:53 schreef LudoSanders het volgende:
Alles romantiseren wat die Tijn doet.
Dan heb je vannacht de streams niet gekeken. Vier bewoners (3M en Semih) hebben hem door. Hoewel dat voor de einduitslag weinig zal uitmaken, want bij 3M en Semih zit geen winnaar of finalist.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 14:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wen er maar aan, hij gaat BB winnen.
En hij speelt het spel dus goed. Want al die dames en een paar homo's stinken er in, denken dat Tijn zo open en eerlijk en recht door zee is, terwijl hij de sluwste van het hele stel is!
Dit is eigenlijk wat ik ook denk...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 15:09 schreef Suikeroom het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat Tijn bewust ergens mee bezig is en dat ie vrij impulsief handelt.. jullie verbinden conclusies aan uitspraken van Semih en Micheline die nogal bezig zijn met een anti-Tijn campagne![]()
Ophemelen heet dit. En dan ook nog met een bord voor je kop.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:13 schreef riri het volgende:
Van de site van rik en tijn
van heleen
Wat zijn het toch mooie mensen, wil Tijn ruilen met Rik, lijkt mij echte broederliefde. Hij hoeft zich echt niet schuldig voelen want er waren meerdere criteria waar naar gekeken en ik heb het hele lijm gebeuren gevolgd en zij hebben het als team het beste gedaan. Super die verkleedpartijen van Rik!!
Gisteren hoorde ik dat Tijn bij een bod van 50.000 zijn koffers pakt. Konden we maar ff berichten dat als hij dit niet doet de beloning vele malen groter wordt.
Hoezo Semih: Ik gun Rik de overwinning niet, want dan gaat de helft naar Tijn...in welke categorie plaatsen we dit karakter??
Tijn wil van zijn geld een badkamer kopen voor paps en mams en voetbalschoenen voor de kindjes van Cambodja! Dit vind ik getuigennissen van een karakter met een gouden randje.
Graag zou ik een soort van Valen"Tijn"s fonds oprichten zodat hij in februari zijn voetbalschoenen naar Cambodja kan brengen! Mensen die zo'n fantastische site kunnen maken weten ook vast wel hoe dit moet.
Geef het rekeningnummer maar door.
Ik voel geen behoefte om de badkamer te sponsoren, maar voor de voetbalschoenen lever ik graag mijn bijdrage.
Lieve groeten uit Drenthe.
Gestuurd op : 2006-10-20 10:29:45
voor die voetbalschoenen wil ik ook wel sponsoren
En iedereen trapt erin.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:01 schreef Killersnif het volgende:
Wat een irritante gozer die Tijn, ongelooflijk gewoon. Moet wel zeggen dat ie het spelletje goed speelt... de rat...
Tja, wie kan het hier niet mee eens zijn? Niemand met een gezond verstand in ieder geval...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:29 schreef itsme het volgende:
In het begin vond ik Tijn wel symphatiek, en dat zal hij ook keus wel zijn maar ik zie wels teeds meer vervelende trekjes.
Hoe hij niets los kan laten.
Hij wil duidelijk de leider zijn in de groep en daarom heeft hij ook zo een hekel aan Semih. 2 haantjes.
Hoe hij continu zat te stoken samen met Egbert om Marlies te nomineren omdat zij de joker had en zij hem zou gebruiken en de joker door haar te nomineren uit het spel zou zijn. Hij had ook een joker maar NEE! Tijn zou hem niet gebruiken. heeft hij de hele tijd lopen roepen.
Daarna gebruikt hij de smoes dat Rik hem niet wilde hebben, wat niet helemaal de waarheid was. Vond hem ook een beetje toneel spelen in de dagboek kamer en als allerlaatste, hoe hij soms tegen mensen doet, hij is enorm met het spel bezig
Overal wordt de groep van Semih beschuldigt dat ze roddelen maar ik vind dat ze gelijk hebben.
En die vriendschap van Tijn met jeroen vind ik ook vaag. Jeroen nomineerde Tijn altijd, zeker een reden voor. Tijn heeft nu jereon voor zijn karretje gespannen en heel slim, wordt niet door jeroen genomineerd.
je bedoelt op het podium.. toen lag ie te slapenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En iedereen trapt erin.
Dat gehang om Monique is bij het walgelijke af. Gelukkig hield Monique hem laatst tegen toen hij in haar broek wilde met zijn hand. Ze kan dus nog wel nadenken.
Uit dit betoog blijkt anders óók hoe berekenend hij bezig is. Sabrina zou zoiets nooit kunnen beredeneren hoor. Inderdaad, zij is hel dom, maar daarom ook erg eerlijk. Tijn heeft wél heresenen en zou dus beter moeten weten. Broer Rik is ook berekenend, maar vooral in zijn eigen hoofd. Tijn doet niets anders dan er met iedereen over zeiken, iedereen aftasten. Berekenend? Inderdaad, nogal.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef Suikeroom het volgende:
hij handelt gewoon naar eer en geweten.. ik denk niet dat ie zo bewust met het spel bezig als beweert wordt.. ik vind het overigens vrij logisch dat ie Rik niet met een probleem wilt opzadelen.. die ligt heel goed in de groep en met een joker zou ie een gevaar voor andere worden en zou ie zichzelf alleen maar in de vingers snijden.. Tijn is gewoon ergens op terugkomen waar ie vooraf te licht over dacht.. spreek je jezelf tegen dan heet dat verandering
Ik vond dat heel opvallend. Hij deed het zo vanzelf sprekend. Ik dacht toen ook zo van ,misschien mocht hij dat wel onder de dekens?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En iedereen trapt erin.
Dat gehang om Monique is bij het walgelijke af. Gelukkig hield Monique hem laatst tegen toen hij in haar broek wilde met zijn hand. Ze kan dus nog wel nadenken.
dank jequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:35 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Tja, wie kan het hier niet mee eens zijn? Niemand met een gezond verstand in ieder geval...
Gelukkig is het wel heel geloofwaardig dat Tijn en Jeroen opeens zo dik zijn met elkaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:13 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn en Jeroen over Marlies
Na het vragenvuur van de leugendetector hebben Jeroen en Tijn later op de avond nog een gesprek.
Er zijn twee punten van aandacht. Het eerste is hoe ze zullen reageren op commentaar van kijkers na het verlaten van het Huis. Tijn heeft hier het volgende over te vertellen: "Niemand die mij nog iets kan maken...Ik weet echt wel wie ik ben. Dat dacht ik toen ik vier en een halve maand op reis was geweest. Maar als je alles over geeft aan iemand anders, heb je niks meer te zeggen. Basisprincipes als machteloosheid komen naar boven." Jeroen herkent dit en heeft hier ook nog wel wat over te zeggen. Eigenlijk hetzelfde als Tijn net al zei.
Dan krijgt het gesprek een verrassende wending, als je bedenkt dat Tijn eerder nog tegen Marlies zei dat hij het heel erg zou vinden als zij hem zou nomineren... "Hoe zenuwachtig ik was toen ik er in stapte, ik zal nooit vergeten...Marlies kwam naar me toe, en zei: 'Ben je een beetje zenuwachtig schat?'"
Punt twee van het gesprek: als Marlies wordt genoemd in Tijns verhaal wordt het opeens interessant.
Tijn vertelt aan Jeroen dat hij in het begin veel met haar had. Hij geeft daarmee te kennen dat dit nu enigzins veranderd is. Want meteen daarop volgend geeft hij zijn mening dat hij het moeilijk vindt te geloven dat Marlies steeds zo begripvol en aanmoedigend is naar iedereen en dat dit oprecht is. Jeroen zegt meteen dat hij dat gevoel ook heeft. Hij heeft dit immers als kritiek gegeven toen hij haar nomineerde.
Niet geloofwaardig
Hij vervolgt: "Dat je alles geweldig en prachtig vindt voor een heleboel mensen...dan denk ik; 'wat vind je zelf?'. Zij doet zo lief tegen mij, dat ik niet weet wat ik daarmee moet, wat daar van waar is." Tijn vertelt Jeroen dat hij haar daar over heeft aangesproken. Marlies heeft hem toen verzekerd dat hij haar geloven moest. Jeroen is echter niet zo makkelijk: "Ja, dan denk ik: 'dat kan iemand wel zeggen maar als het dan bij mij niet geloofwaardig overkomt...'". Tijn: "Mijn broertje gelooft daar in vanaf dag één. Ik heb veel conflicten gehad met haar, bijvoorbeeld met die garnalen. Zij is zo vredelievend, zo...ik heb daar geen woorden voor." Jeroen weet ook niet of hij dat wel moet geloven. "Ik ga liever gigantisch op mijn bek door haar dan dat ik nog drie minuten moet wantrouwen.", sluit Tijn af.
Bron
maandagavond waren de nominaties aan de gang in de dagboekkamer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:29 schreef itsme het volgende:
-knip-
En die vriendschap van Tijn met jeroen vind ik ook vaag. Jeroen nomineerde Tijn altijd, zeker een reden voor. Tijn heeft nu jereon voor zijn karretje gespannen en heel slim, wordt niet door jeroen genomineerd.
Goed geconstateerd, maar niet merkwaardig. Het is juist weer een uitstekend voorbeeld over hoe berekenend hij bezig is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef avonne het volgende:
[..]
maandagavond waren de nominaties aan de gang in de dagboekkamer.
Jeroen was nog niet wezen nomineren.
Tijn ging naar Jeroen toe en begint meteen te praten dat hij de joker niet gaat gebruiken als hij op de bank komt, dat die voor Rik is, blablabla.
Met andere woorden: je hoeft niet op mij te stemmen want die joker blijft toch hangen tot volgende week en dan kun jij de lul zijn.
Volgens mij was dat zo'n beetje de eerste keer dat Tijn hem opzocht.
Merkwaardig dat er TIJDENS het nomineren over nomineren gesproken mag worden.
Prachtig toch, dat pas na een paar maanden blijkt dat het in wezen soulmates zijn?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:26 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel heel geloofwaardig dat Tijn en Jeroen opeens zo dik zijn met elkaar.
Dat is niet zo vreemd. Jeroen is zijn clubje kwijt en de zusjes is het geen wat Jeroen en Tijn tot elkaar brengt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:26 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel heel geloofwaardig dat Tijn en Jeroen opeens zo dik zijn met elkaar.
Dat snapt iedereen ook wel, maar dat ze zó amicaal lopen te doen komt gewoon niet zo oprecht over.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:57 schreef marky het volgende:
[..]
Dat is niet zo vreemd. Jeroen is zijn clubje kwijt en de zusjes is het geen wat Jeroen en Tijn tot elkaar brengt.
Misschien haast tot elkaar veroordeeld?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat snapt iedereen ook wel, maar dat ze zó amicaal lopen te doen komt gewoon niet zo oprecht over.
Typisch Tijn weer. Ongelijk hebben en dan door middel van kwaad worden proberen toch gelijk te krijgen. Bah, wat een lul is het toch ook.quote:"Een eindeloze discussie"
Het kon niet uitblijven. De nieuwe ruzie gaat over slapen. Marlies spreekt Tijn aan op het gegeven dat hij pratend de Slaapkamer binnenkomt. En dan begint een discussie die maar blijft duren.
De ruzie begint met Rik die niet te spreken is over Marlies. Ze was vannacht uit haar bed gegaan, maar heeft toen het licht aangelaten. Rik spreekt daar 's middags Marlies op aan. Ze biedt haar excuses aan en ze zegt dat ze het niet meer zal doen. Als Marcia aan Marlies vraagt of ze lekker heeft geslapen antwoordt ze: "Ja hoor! Ik werd alleen midden in de nacht wakker door gepraat in de Slaapkamer." Hierna kon ze twee uur lang niet in slaap komen.
Gemauw
Marlies besluit Tijn daarop aan te spreken. Hij was immers degene die pratend de Slaapkamer binnenkwam. Tijn reageert: "Begint dat gemauw weer." Hij verdedigt zich door te stellen dat ze dan maar niet vroeg naar bed moeten gaan. "Ik vind het de grootste onzin dat wanneer ik op mijn Slaapkamer kom, dat ik dan niets meer kan zeggen." Marlies vindt dat je dan maar op een fluistertoon moet praten. Tijn wordt boos en loopt rood aan. Hij zegt dat fluisteren niet mag van Big Brother. Ook houdt hij niet van regels. "Bij mij schiet dat verkeerd, dat jij met regels wil komen." Maar het was niet Marlies, maar Marcia die voorstelde om een regel te maken.
Eindeloos
Marlies ziet de bui al hangen. "Maar laat maar, dit is een eindeloze discussie." En daar heeft ze gelijk in. De argumenten worden eindeloos uitgewisseld.
Zelfs Rik gaat tegen zijn broer in
Rik, Marcia en Micheline nemen het op voor Marlies. Rik wordt zelfs boos. Tijn heeft liever niet dat hij zich er mee bemoeit. Rik is boos, want hij mag geen woord van Tijn zeggen. Tijn wil elke keer uitspreken. "Als jij je mond houd kan ik een gesprek voeren met mensen die wel luisteren."
De broer van Tijn heeft het gehad. "Jij moet weer je zin doordrijven. En je moet zelf je bek houden." Semih gaat zich er ook mee bemoeien. Hij vindt het asociaal wanneer je geen rekening met elkaar houdt. Marlies wordt er redelijk moe van. "Als ik dit had geweten, dan was ik er niet over begonnen. Dan blijf ik liever een paar uur wakker dan deze discussie te voeren." (talpa.tv)
Wel grappig dat je mij probeert in de schoenen te schuiven wat jezelf de hele tijd doet: dingen die krom zijn proberen recht te praten.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:17 schreef Suikeroom het volgende:
het zit je wel dwars heh? ik vond de discussie wel vermakelijkstraks geef je Tijn er ook nog de schuld van dat Beppie dood is
![]()
Beppie is nog niet dood hoor, morgen pasquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:17 schreef Suikeroom het volgende:
het zit je wel dwars heh? ik vond de discussie wel vermakelijkstraks geef je Tijn er ook nog de schuld van dat Beppie dood is
![]()
wat krom is is krom en wat recht is is recht.. als die stoel groen is ga ik niet zeggen dat ie rood is weet je wel..quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Wel grappig dat je mij probeert in de schoenen te schuiven wat jezelf de hele tijd doet: dingen die krom zijn proberen recht te praten.![]()
quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ehhhhhh.............ehhhhhhhhhhhhhhhh .....tja........wat krom is is ehhhhhhhhh ..... ehhhhhh.......krom en wat ehhhhhhhhhhh ehhhhhhhh ......recht is is ehhhhhhhhh recht zal ik maar zeggen.......ehhhh........... als die ehhhhhhh stoel ehhhhhhhhhhhhhhh.....groen is ga ik niet zeggen dat ie ehhhhhhhhhhhhh....ehhhhhhhhhhhhhh......tja.....ehhhh..................
rood is weet je wel.. snappie???ehhhhhhh .... ehhhh ..... ja ja ...... tja...... ehh ......![]()
dat zou Jeroen zeggen![]()
Als maar genoeg mensen zeggen dat het een stoel is dan vind jij het leuk om te beweren dat het een tafel is. Geef nou maar toe, eigenlijk vind jij Tijn óók maar een irritante galbak.quote:Op zondag 22 oktober 2006 17:34 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
wat krom is is krom en wat recht is is recht.. als die stoel groen is ga ik niet zeggen dat ie rood is weet je wel..
dat zou Jeroen zeggen![]()
Dat maakt hem juist zo leuk om te volgenquote:Op zondag 22 oktober 2006 17:54 schreef Gert het volgende:
Geef nou maar toe, eigenlijk vind jij Tijn óók maar een irritante galbak.
Gelukkig, je geeft me uiteindelijk toch gelijk, je zat dus maar wat te stangen. Gelukkig maar, ik begon me al zorgen om je te maken.quote:Op zondag 22 oktober 2006 18:01 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Dat maakt hem juist zo leuk om te volgen![]()
1 voorbeeld.quote:Op zondag 22 oktober 2006 12:33 schreef Suikeroom het volgende:
hoe manipuleert hij mensen dan? noem 3 voorbeelden.. en dan niet de joker want daar had hij gewoon oprechte twijfels over... je kan best iemand niet mogen in het huis maar deze opsommingen zijn nogal suggestief en erg ver van de waarheid
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:30 schreef avonne het volgende:
maandagavond waren de nominaties aan de gang in de dagboekkamer.
Jeroen was nog niet wezen nomineren.
Tijn ging naar Jeroen toe en begint meteen te praten dat hij de joker niet gaat gebruiken als hij op de bank komt, dat die voor Rik is, blablabla.
Met andere woorden: je hoeft niet op mij te stemmen want die joker blijft toch hangen tot volgende week en dan kun jij de lul zijn.
Volgens mij was dat zo'n beetje de eerste keer dat Tijn hem opzocht.
Merkwaardig dat er TIJDENS het nomineren over nomineren gesproken mag worden.
Heb je daarna ook nog gezien hoe Monique weer ging zitten slijmen bij TIjn? Dat was net zo walgelijk om te zien.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:49 schreef BB6kijker het volgende:
Wat was Tijn vannacht walgelijk bezig zeg. Mo was -al dan niet terecht- erg hysterisch over de manier waarop er over haar gesproken werd in de groep. Maar Tijn liet haar in de prinsessenkamer niet los, als een soort van bloedhond beet hij zich in haar vast. Zij werd helemaal gek, draaide door, maar voor Tijn geen reden om haar eens even met rust te laten. Hij wilde hoe dan ook een gesprek met haar, anders voelde hij zich zo lullig. Nee, zij voelde zich op dat moment lekker. Een bloedhond is het, als hij bloed ruikt, bijt hij zich erin vast. Naar mannetje. En eng.
Helaas gemist (kan ook niks teruglezen omdat alles hier plat lag), maar ik kan me er alles bij voorstellen.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:54 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Heb je daarna ook nog gezien hoe Monique weer ging zitten slijmen bij TIjn? Dat was net zo walgelijk om te zien.
Ik vond dat Tijn wel een aantal rake dingen zei.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:54 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Heb je daarna ook nog gezien hoe Monique weer ging zitten slijmen bij TIjn? Dat was net zo walgelijk om te zien.
ik vind hem niet anders dan anders.. komt gewoon ff hard aan voor 'm.. Hij weet nu wel gelijk wat voor type Jeroen is...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:13 schreef BB6kijker het volgende:
Tijn valt uit zijn rol. Nadat hij genomineerd is, is hij opeens een ware negativist. En hij hemelt zichzelf helemaal op, maar dat zie je wel vaker bij genomineerden.
Volgens Tijn is hem onrecht aangedaan. Valt wel mee volgens mij, zo is het spel. Tijn met zijn narcistische gedrag, bah.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:29 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vind hem niet anders dan anders.. komt gewoon ff hard aan voor 'm.. Hij weet nu wel gelijk wat voor type Jeroen is...![]()
Hij zegt dat hij het Jeroen niet kwalijk neemt, maar dat doet hij wel. Praten is niet hetzelfde als denken. Let maar op, volgende week nomineert hij Jeroen. Juist om de reden dat jeroen hem nomineerde.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 02:46 schreef Suikeroom het volgende:
Mwah hij zei ook ik voel me wel gekwetst maar ik neem het Jeroen niet kwalijk.. vind ik al heel wat..en ik vind hem ook geen narcist..![]()
quote:Als er iemand goudeerlijk is is het Tijn wel
Is er een dokter in de zaal? Het is zéér ernstig.quote:Op woensdag 1 november 2006 02:08 schreef noucky het volgende:
Als er iemand goudeerlijk is is het Tijn wel. Erg veel respect voor Tijn hoe hij het opvat.
Dat hij het als een dolksteek in de rug voelt van Jeroen vind ik begrjipelijk.
Tijn heeft heel eerlijk vorige keer gezegd dat ze nu goed met elkaar op konden schieten en hem niet meer zou gaan nomineren, heeft Jeroen vervolgens ook niet gedaan want jij vond de relatie ook zeer verbeterd.
De relatie onderling was zeker niet verslechterd en dat Jeroen dan zo'n streek uithaalt richting Tijn vind ik hypocriet.
Ik vond Jeroen al niks dat nikszeggende en gemeen manneke, maar hij heeft bij mij nu nog meer minpuntjes gekregen.
Tijn jij bent voor mij een winnaar !!!!!!!!! JIj denkt niet aan je eigen hachie zoals Jeroen. Jij denkt aan arme mensen in Cambodja die geld nodig hebben en daarin steun ik je graag.
Nog gefeliciteert voor je verjaardag en nog vele jaren erbij. ZET HEM OP !!!!!
quote:Op woensdag 1 november 2006 02:08 schreef noucky het volgende:
Als er iemand goudeerlijk is is het Tijn wel. Erg veel respect voor Tijn hoe hij het opvat.
Dat hij het als een dolksteek in de rug voelt van Jeroen vind ik begrjipelijk.
Tijn heeft heel eerlijk vorige keer gezegd dat ze nu goed met elkaar op konden schieten en hem niet meer zou gaan nomineren, heeft Jeroen vervolgens ook niet gedaan want jij vond de relatie ook zeer verbeterd.
De relatie onderling was zeker niet verslechterd en dat Jeroen dan zo'n streek uithaalt richting Tijn vind ik hypocriet.
Ik vond Jeroen al niks dat nikszeggende en gemeen manneke, maar hij heeft bij mij nu nog meer minpuntjes gekregen.
Tijn jij bent voor mij een winnaar !!!!!!!!! JIj denkt niet aan je eigen hachie zoals Jeroen. Jij denkt aan arme mensen in Cambodja die geld nodig hebben en daarin steun ik je graag.
Nog gefeliciteert voor je verjaardag en nog vele jaren erbij. ZET HEM OP !!!!!
Met andere woorden: je hebt het licht gezien!quote:Op woensdag 1 november 2006 16:51 schreef Snoet123 het volgende:
Tijn heeft lange tijd in mn Top 3 gestaan maar de laatste weken (vooral dagen !!!!!!!) gaat hij me steeds vaker de keel uithangen met zn gezever en geklaagHet gaat maar door en door en door.....
![]()
Het ging niet over BB winnen, maar over geld winnen. Natuurlijk maakt iedereen even veel kans om te winnen, maar Tijn weigerde in eerste instantie toe te geven dat de kans voor hem groter was om geld te winnen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 13:54 schreef Suikeroom het volgende:
de kans dat Jeroen wint is even groot als de kans dat Tijn wint. .want er kan er maar 1 winnen.. de kans dat Tijn er geld aan over houdt is idd groter maar er kan er maar 1 winnen.. dat zei Tijn gister.. daar was Semih het zelfs mee eens.. heeft eigenlijk ook niks met een mening te maken maar dat is gewoon een feit
over dat gesprek van gister.. Semih en Jeroen kwamen met goede argumenten die Tijn ook wel degelijk snapte en gaf ook toe dat het zn eigen onzekerheid was en snapt ook wel dat hij een moeilijke persoonlikjheid heeft.. vond het wel een open gesprek gister. .geen verwijt naar iemand toe![]()
oude koeienquote:Op dinsdag 7 november 2006 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
Het was Tijn's schuld niet dat hij voor veel gezamelijk geld de joker kocht. Hij wilde eerst niet, maar Big Brother raadde hem dat sterk aan.
Het was Tijn's schuld niet dat hij de joker uiteindelijk tóch gebruikte: andere mensen raadden hem dat aan.
Tijn
Dat gevoelsmens is zo'n bullshit. Ieder mens is een gevoelsmens. Alleen bij Tijn is het deel ratio niet in balans met zijn deel gevoel.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:16 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn is idd een moeiljik persoon maar ik twijfel niet aan zijn bedoelingen.. en hij beredeneert idd heel erg vanuit zichzelf maar snapt ook wel dat zijn gedrag niet altijd fair was maar hij is gewoon een gevoelsmens die bepaalde dingen heel moeilijk los kan laten en vasthoud aan zn eigen principes.. Jeroen en Semih kunnen beter objectief redeneren en de situatie veel beter analyseren..
en over die kansberekening Tijn wou benadrukken dat de kans om te winnen iets anders is dan de geldverdeling en daar heef hij gelijk in![]()
Consistentiequote:
misschien het verkeerde topic maar daarom snap ik niet dat Jeroen en Semih geen pact hebben gesloten want inprincipe waren zij ook een stelletje.. en Rik en Tijn hebben niet als stelletje gestemd en Sa en Mo ook niet dus ze zitten zelf niet als stelletje in het spel..quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:24 schreef marky het volgende:
[..]
De kans om als stelletje in de finale te komen is groter dan als eenling. Je hebt als stelletje altijd een stem minder en zodra er een verbond is met een ander stelletje dan heb je al drie stemmen minder. Hoe dan ook werkt het concept niet als BB niet zelf ingrijpt. BB zou er volgende week voor moeten kiezen om alle 5 op de bank te zetten.
Ik hou het bij een kortsluiting in Jeroen's redenatie in zijn hoofdquote:misschien het verkeerde topic maar daarom snap ik niet dat Jeroen en Semih geen pact hebben gesloten want inprincipe waren zij ook een stelletje.
Omdat Jeroen er vanuit ging dat hij de meeste stemmen zou krijgen en dat alles wat hij zou stemmen automatisch op bank zou komen.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
misschien het verkeerde topic maar daarom snap ik niet dat Jeroen en Semih geen pact hebben gesloten want inprincipe waren zij ook een stelletje.. en Rik en Tijn hebben niet als stelletje gestemd en Sa en Mo ook niet dus ze zitten zelf niet als stelletje in het spel..
quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:42 schreef marky het volgende:
Omdat Jeroen er vanuit ging dat hij de meeste stemmen zou krijgen en dat alles wat hij zou stemmen automatisch op bank zou komen
nog ff off topic dan..quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:42 schreef marky het volgende:
Je hoeft het niet van te voren af te spreken om het van elkaar te weten. Als je zoveel dagen bijelkaar zit dan weet je aardig hoe een groep in elkaar steekt.
Dat zou ik wel bij Jeroen vinden passen eigenlijkquote:maar ja hoe ironisch is 't dat Jeroen dat rekensommetje niet kon maken terwijl hij zo bewust met het spel bezig is
dit is niet waar.. en ook de conclusies die je verbind aan zn gedrag nu kloppen ook niet.. kom met feiten en niet met halve suggesties die je niet waar kan makenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:09 schreef Slies het volgende:
Jullie vergeten even dat Tijn tegen Monique heeft gezegd dat ze op Jeroen moest stemmen ,
Nee dat is waar ik kan het niet waarmaken , ik heb het gezien en gehoord op de streams en heb daar geen beelden van opgenomen , dus dat is een gelukje voor jou kan je lekker in je heilige tijntje blijven gelovenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:21 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dit is niet waar.. en ook de conclusies die je verbind aan zn gedrag nu kloppen ook niet.. kom met feiten en niet met halve suggesties die je niet waar kan maken![]()
quote:Op dinsdag 7 november 2006 16:33 schreef Slies het volgende:
[..]
Nee dat is waar ik kan het niet waarmaken , ik heb het gezien en gehoord op de streams en heb daar geen beelden van opgenomen , dus dat is een gelukje voor jou kan je lekker in je heilige tijntje blijven geloven![]()
jij beweert dat Tijn letterlijk heeft gezegd tegen Monique dat zij op Jeroen moet stemmen en dat kan je niet hard makenquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:33 schreef Slies het volgende:
[..]
Nee dat is waar ik kan het niet waarmaken , ik heb het gezien en gehoord op de streams en heb daar geen beelden van opgenomen , dus dat is een gelukje voor jou kan je lekker in je heilige tijntje blijven geloven![]()
Maakt me geen zak uit op ze wel of niet iets afspreken, het gaat erom dat meneer de moraalridder prentendeert zich zo in te kunnen leven in mensen, terwijl hij dat helemaal niet doet of kan. En dat meneer altijd gelijk heeft. En als hij -hoewel het zeldzaam is- door heeft dat hij echt geen gelijk heeft hij er weer een 'ik vind het moeilijk om daarmee om te gaan' in gooit.quote:Op dinsdag 7 november 2006 14:27 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
misschien het verkeerde topic maar daarom snap ik niet dat Jeroen en Semih geen pact hebben gesloten want inprincipe waren zij ook een stelletje.. en Rik en Tijn hebben niet als stelletje gestemd en Sa en Mo ook niet dus ze zitten zelf niet als stelletje in het spel..
Nee zoals jij niet waar kan maken dat het niet gezegd isquote:Op dinsdag 7 november 2006 16:55 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij beweert dat Tijn letterlijk heeft gezegd tegen Monique dat zij op Jeroen moet stemmen en dat kan je niet hard maken![]()
Dat is een bijzonder zwak argument, hoe graag ik je ook zou geloven.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:01 schreef Slies het volgende:
[..]
Nee zoals jij niet waar kan maken dat het niet gezegd is![]()
Ik heb geen uitwisselbaar geheugenkaartje in mijn hersenen om het jou te laten horen en zien wat ik gehoord en gezien heb , jij mazzelaar .
je moet wel het hele verhaal vertellen.. Tijn heeft het gebaar altijd gewaardeerd maar vond die goude ketting een pooierding daarom het grapje over een hoerquote:Op donderdag 9 november 2006 13:12 schreef marky het volgende:
Iemand schreef het net op de BB site. Ik was dat vooval alweer vergeten maar het is idd waar. Een tijdje terug gaf E10 een kettinkje aan Saar en liep daar toen mee naar haar zus en Tijn om het te laten zien. Tijn zat toen meteen weer op zijn hoge morale troon en veroordeelde dat en noemde Saar zelfs iets in de strekking van een hoer. Afgelopen maandag Gaf Tijn ook een armbandje aan Mo.....
Op zijn minst inconcequent
Hij zag het als betaling. En zo kwam het ook over. Zelfs zo erg dat Saar het terug wilde geven.quote:Op donderdag 9 november 2006 14:00 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je moet wel het hele verhaal vertellen.. Tijn heeft het gebaar altijd gewaardeerd maar vond die goude ketting een pooierding daarom het grapje over een hoer
dat kwam meer door de afwijzende blik van Moniquequote:Op donderdag 9 november 2006 14:51 schreef marky het volgende:
[..]
Hij zag het als betaling. En zo kwam het ook over. Zelfs zo erg dat Saar het terug wilde geven.
je haalt denk ik 2 dingen door elkaarquote:Op donderdag 9 november 2006 22:23 schreef Bore het volgende:
Wat een sukkel die Tijn zeg. Nu heeft hij eindelijk bedacht dat hij met Moniek te ver gaat, en dan slaat hij door naar negeren..
tijn dacht waarschijnlijk weer aan de woorden die hij in het begin van BB tegen monique zei: "ik heb je heuwelijk kapot sjhemaakt"quote:Op donderdag 9 november 2006 22:23 schreef Bore het volgende:
Wat een sukkel die Tijn zeg. Nu heeft hij eindelijk bedacht dat hij met Moniek te ver gaat, en dan slaat hij door naar negeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |