sure ? ..nu goed als jullie het zeggen zal ik het maar geloven.... alleen kwa bewegingen en manier van praten zou het mij niet verbazen als Tijn vandaag of morgen ook nog ff uit de kast komt zeg maar...quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:46 schreef Napster het volgende:
Nee, de homo is Rik, gast met langer haar
Hey hallo, hier nog een Rooisequote:Op zondag 20 augustus 2006 17:30 schreef Jeltje het volgende:
Grappig detail: Tijn en Rik komen uit hetzelfde dorpje als waar ik geboren ben.
Hey, de wereld is klein, zo zie je maar!quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:27 schreef SpaceAce het volgende:
[..]
Hey hallo, hier nog een Rooise![]()
Ook een grappig detail van mij: Tijn is een jeugdliefde van me! Ik was 13 en hij was 11 jaartjes jong![]()
![]()
En hij werkt in mijn dorpjequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:20 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Hey, de wereld is klein, zo zie je maar!
Ik heb je wel eens in rooi zien lopen ja.
Ahh, Sint Oedenrode dus!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:20 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Hey, de wereld is klein, zo zie je maar!
Ik heb je wel eens in rooi zien lopen ja.
Ik heb moeten lachen toen die zei tegen Janine: je bent ook een echte vrouw, janken en afwassen tegelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:42 schreef fashionably_late het volgende:
met het risico dat het een niet te pruimen watje blijkt, gun ik hem tot nu toe het voordeel van de twijfel. Moest al zeker twee keer om hem lachen![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
sure ? ..nu goed als jullie het zeggen zal ik het maar geloven.... alleen kwa bewegingen en manier van praten zou het mij niet verbazen als Tijn vandaag of morgen ook nog ff uit de kast komt zeg maar...![]()
Is dat gebruikelijk in Twente?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb me al afgevraagd of Tijn en Rik geen stelletje zijn
Ik vind dat schattigquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:19 schreef annekeanneloortje het volgende:
Hij is het kind in zichzelf in iedergeval nog niet verloren! Met al zijn stoere verhalen over the lion king en meer van dat nivo!
I know, maar er was toch eerst sprake van een of ander familiegeheim? Toen kwam die gedachte bij me op... Maar ze lijken toch wel veel op elkaar (ik dacht dat het geheim was dat ze geen broers waren maar lovers) dus heb ik die optie snel weggestreept...quote:
Gelukkig maar, want het zijn toch echt broers...quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:07 schreef twentemeisje het volgende:
Maar ze lijken toch wel veel op elkaar (ik dacht dat het geheim was dat ze geen broers waren maar lovers) dus heb ik die optie snel weggestreept...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:35 schreef Kinga het volgende:
Gisternacht vertelde hij dat hij een piercing had in zijn piemel, of ja, eronder zo...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 14:29 schreef DJMarcel.nl het volgende:
Anal T-shirts...
nou nou boefje dat je er bent...
[afbeelding]
Zijn daar al caps van?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:35 schreef Kinga het volgende:
Gisternacht vertelde hij dat hij een piercing had in zijn piemel, of ja, eronder zo...
Ik begin hem een steeds mooier mens te vindenquote:Tijn:Bij ons staat eerlijkheid heel hoog in het vaandel maar bij de Noord-Afrikaanse mensen staan trots en familie dan weer heel hoog, is toch logisch dat dat wel eens escaleert. E10: ik ben geen rascist ofzo, maar heb er wel moeite mee. Tijn: ik voel me ook niet perse echt Nederlander E10: owh ik wel, ik voel me echt Nederlander. Tijn: weet je wanneer ik me echt Nederlander voel? Als mijn broertje gewoon in de jurk kan staan dansen op een boot, dat zoiets mogelijk is.
I second that.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 09:16 schreef the_hunter het volgende:
Ik ben blij dat Tijn gisteren het springtouwen won. Ik gunde Sjaan die 50 euro absoluut niet!
aardige gozer hoor.. maar ajb niet de winnaar zegquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:29 schreef CartWOman het volgende:
Winnaar. Durf ik al wel te zeggen.
Wat een leuke gozer... en die grijns van 'm.![]()
Totdat hij weer eens uit z'n rol schiet en iemand een vieze kuthoer noemtquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:29 schreef CartWOman het volgende:
Winnaar. Durf ik al wel te zeggen.
Wat een leuke gozer... en die grijns van 'm.![]()
Ik geloof niets van een rol, gewoon iemand met een grote bek en een heel klein hartje. Ik mag hem wel. Ook al zou het waar zijn wat jij beweert: hij is en blijft de gangmaker. En die moeten lang blijven, wat mij betreft tot het allerlaatst. Op dit moment zou hij ook van mij mogen winnen, ik zou niet weten wie anders. Maar we hebben nog een hele tijd te gaan, het kan allemaal veranderen...quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Totdat hij weer eens uit z'n rol schiet en iemand een vieze kuthoer noemt
Naar mannetje, maar iedereen trapt in zijn rol.
Zo denk ik er ook overquote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik geloof niets van een rol, gewoon iemand met een grote bek en een heel klein hartje. Ik mag hem wel. Ook al zou het waar zijn wat jij beweert: hij is en blijft de gangmaker. En die moeten lang blijven, wat mij betreft tot het allerlaatst. Op dit moment zou hij ook van mij mogen winnen, ik zou niet weten wie anders. Maar we hebben nog een hele tijd te gaan, het kan allemaal veranderen...
O wat trapt iedereen toch in die ruwe bolster blanke pit-pose van 'm. AaaargH!quote:Op woensdag 30 augustus 2006 13:33 schreef BB6kijker het volgende:
[..]
Ik geloof niets van een rol, gewoon iemand met een grote bek en een heel klein hartje. Ik mag hem wel. Ook al zou het waar zijn wat jij beweert: hij is en blijft de gangmaker.
Zo werkt het niet. Er zijn ook mensen die iedere keer weer hakken op bewoners die ik wél leuk vind. Zo gaat datquote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef Suikeroom het volgende:
scanman01 waarom blijf je haten op Tijn? nu weten we het wel![]()
Zeker naar mannetje.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Naar mannetje, maar iedereen trapt in zijn rol.
Dat is een erg goed voorbeeld ja. Wat ging die plofkop af zeg. Mogelijk hadden zelfs de leeghoofdzusjes dat door.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 14:32 schreef Suikeroom het volgende:
Ook hoe ie gister e10 de waarheid vertelde.. e10 zei eerst nog tegen de zusjes dat Tijn een stoker was.. kwam Tijn erbij en toen zei e10 alleen nog maar ja daar heb je gelijk in![]()
Deze gast is sympathiek maar wringt zich niet in bochten om iedereen tevreden te houden..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |