sure ? ..nu goed als jullie het zeggen zal ik het maar geloven.... alleen kwa bewegingen en manier van praten zou het mij niet verbazen als Tijn vandaag of morgen ook nog ff uit de kast komt zeg maar...quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:46 schreef Napster het volgende:
Nee, de homo is Rik, gast met langer haar
Hey hallo, hier nog een Rooisequote:Op zondag 20 augustus 2006 17:30 schreef Jeltje het volgende:
Grappig detail: Tijn en Rik komen uit hetzelfde dorpje als waar ik geboren ben.
Hey, de wereld is klein, zo zie je maar!quote:Op zondag 20 augustus 2006 23:27 schreef SpaceAce het volgende:
[..]
Hey hallo, hier nog een Rooise![]()
Ook een grappig detail van mij: Tijn is een jeugdliefde van me! Ik was 13 en hij was 11 jaartjes jong![]()
![]()
En hij werkt in mijn dorpjequote:Op maandag 21 augustus 2006 00:20 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Hey, de wereld is klein, zo zie je maar!
Ik heb je wel eens in rooi zien lopen ja.
Ahh, Sint Oedenrode dus!quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:20 schreef Jeltje het volgende:
[..]
Hey, de wereld is klein, zo zie je maar!
Ik heb je wel eens in rooi zien lopen ja.
Ik heb moeten lachen toen die zei tegen Janine: je bent ook een echte vrouw, janken en afwassen tegelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:42 schreef fashionably_late het volgende:
met het risico dat het een niet te pruimen watje blijkt, gun ik hem tot nu toe het voordeel van de twijfel. Moest al zeker twee keer om hem lachen![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
sure ? ..nu goed als jullie het zeggen zal ik het maar geloven.... alleen kwa bewegingen en manier van praten zou het mij niet verbazen als Tijn vandaag of morgen ook nog ff uit de kast komt zeg maar...![]()
Is dat gebruikelijk in Twente?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef twentemeisje het volgende:
Ik heb me al afgevraagd of Tijn en Rik geen stelletje zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |