abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:22:13 #151
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42448859
Tijn is eigenlijk helemaal niet zo'n aardige jongen. Enige achterbaksheid is hem niet vreemd. Hij is regelmatig een oorzaak van een probleem. Hij kan het volgens mij ook niet goed hebben als hij niet de controle over de groep heeft.
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 11:29:09 #152
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_42449005
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 11:22 schreef marky het volgende:
Tijn is eigenlijk helemaal niet zo'n aardige jongen. Enige achterbaksheid is hem niet vreemd. Hij is regelmatig een oorzaak van een probleem. Hij kan het volgens mij ook niet goed hebben als hij niet de controle over de groep heeft.
Klopt. Ik had eigenlijk wel verwacht dat er vannacht een heftige confrontatie tussen Tijn en E10 zou plaatsvinden.
Tijn loopt hem al dagen uit te dagen. Zijn verdwaalde hand bij Sabrina op die bank en later die opmerking tegen Sa over die ketting (als je die aanneemt ben je een hoer).
Tijn is echt een menneke dat leeft bij de gratie van conflicten.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:12:34 #153
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42449889
vannacht loste hij er juist een hoop op..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:22:09 #154
521 ruby
Hell yeah!
pi_42450148
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 11:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Zijn verdwaalde hand bij Sabrina op die bank en later die opmerking tegen Sa over die ketting (als je die aanneemt ben je een hoer).
Tsja, dat vond ik ook nogal een debiele opmerking van 'm. Jammer dat Sabrina er nog van onder de indruk was ook.

Ik blijf het een apart geval vinden.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 7 oktober 2006 @ 12:49:09 #155
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42450768
hij zei als je met iemand naar bed gaat en er goud van aanneemt ben je een hoer. .hele andere context dus.. en het was maar een dolletje..
pi_42456814
Tijn was mijn favoriet maar hij valt mij steeds meer tegen .. hij komt de laatste tijd achterbaks en agressief over .. hij heeft voor mij afgedaan! Ik ga nu maar voor de "anti-held" Jeroen .. mischien een beetje saai maar wel oprecht!
  zondag 8 oktober 2006 @ 10:10:22 #157
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42473878
quote:
Op zaterdag 7 oktober 2006 17:03 schreef kavu het volgende:
Tijn was mijn favoriet maar hij valt mij steeds meer tegen .. hij komt de laatste tijd achterbaks en agressief over .. hij heeft voor mij afgedaan! Ik ga nu maar voor de "anti-held" Jeroen .. mischien een beetje saai maar wel oprecht!
Volgens mij komt dat omdat hij merkte dat hij goed lag in de hele groep dat hij onaantastbaar wordt. Hij moet gemerkt hebben dat hij iedereen of althans een zo grote groep zo kan beinvloeden dat hij dat ook regelmatig gebruikt bij het uitvechten van zijn ruzies. Wat ook wel prettig is is dat zijn broer een redelijk naieve indruk op iedereen maakt zodat hij die ook kan inzetten voor wat zalvende praat ten gunste van hem.
  zondag 8 oktober 2006 @ 10:57:10 #158
2961 Capaja
Cappie voor intimie
pi_42474391
en toch als ik de beelden allemaal zie van de 1001 nacht dan heb ik toch best bewondering voor tijn
hij heeft toch erg veel ruzies, of ruzies in de kiem, kunnen smoren, al dan niet met behulp van Mo
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?
pi_42496576
TIJN de absolute winnaar BB 2006!!!!!!!!!
pi_42504514
quote:
Op zondag 8 oktober 2006 10:57 schreef Capaja het volgende:
en toch als ik de beelden allemaal zie van de 1001 nacht dan heb ik toch best bewondering voor tijn
hij heeft toch erg veel ruzies, of ruzies in de kiem, kunnen smoren, al dan niet met behulp van Mo
Hier nog eentje...

Ook de manier waarop Tijn rustig bleef terwijl er om zich heen mensen helemaal uit hun stekker gaan. Moet je ook maar kunnen. Zat vol verwachting te kijken wanneer E10 "de grootbekkikker" een hoek ging krijgen.

Het moment dat E10 bij Semih zat te zeiken op het bed was gewoon grappig. Iedereen staat te schreeuwen en niemand doet wat. Dan moet Tijn bij Egbert vandaan komen om die E10 de kamer uit te flikkeren. Toen die 2 in de gang stonden was E10 nog aant klieren en ik had zo het gevoel dat Tijn min of meer wachte tot E10 hem een zet of klap zou geven. Dat is denk ik ook de ervaring die Tijn met E10-figuurtjes heeft door z'n werk als uitsmijter, maar doe het maar is. (uiteindelijk nam Jeroen, E10 mee en ging Tijn weer naar binnen...)

Dan nog het voorval in de keuken waar E10 en Mo mekaar voor rotte vis uitmaken. De manier waarop Tijn bij het aanrecht stond spreekt boekdelen. Die staat zich helemaal op te vreten....en dat had ook niet veel langer moeten duren. Maar ga er maar aanstaan....had m'n vuist allang in het hoofd van E10 begraven...daar vroeg hij gewoon om. Op z'n minst had ik hem weggehaald uit de keuken, en dan hopen dat E10 zelf de eerste klap geeft. (Jeroen haalde uiteindelijk E10 weer weg, want die zag de bui denk ik ook wel hangen )
  maandag 9 oktober 2006 @ 19:49:29 #161
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42521252
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 18:46 schreef Stereotomy het volgende:

Het lijkt erop alsof deze groep E10 wel begrijpt, met name Tijn. Tijn komt nu met zijn eigen hetze tegen Semih.
Kijk dit bedoel ik
pi_42562759
Ach op alle bewoners is wel wat aan te merken,
ik geloof wel dat Tijn eerlijk is, alleen dat gehang aan Monique is een beetje jammer.

Denk ook dat Tijn de meeste stemmen krijgt van de jongere groep,welke ook het meeste bellen met dergelijke bel actie's.

Zelf zal ik er geen belletje meer aan wagen na de manipulatie van BB vorig jaar.
pi_42567488
bij mij is er een steekje los, dat moeten ze vooral niet vastmaken...
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:33:11 #164
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42606810
quote:
Op dinsdag 10 oktober 2006 23:37 schreef WSA het volgende:
Ach op alle bewoners is wel wat aan te merken,
ik geloof wel dat Tijn eerlijk is, alleen dat gehang aan Monique is een beetje jammer.

Denk ook dat Tijn de meeste stemmen krijgt van de jongere groep,welke ook het meeste bellen met dergelijke bel actie's.

Zelf zal ik er geen belletje meer aan wagen na de manipulatie van BB vorig jaar.
In BB twee hadden we Ferdi die verliefd werd op Hieke maar dat was nog leuk om naar te kijken omdat Ferdi helemaal door het lint ging. Tijn blijft maar hangen aan Mo en lebbert haar af, het kweil loopt nog net niet uit de mond. Tijn is niet echt spectaculair maar vooral erg klef verliefd.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:50:26 #165
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42607262
Tijn doet het wel goed bij de dansopdracht
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:51:58 #166
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42607314
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:50 schreef Suikeroom het volgende:
Tijn doet het wel goed bij de dansopdracht
Een beetje geil tegen Mo aankronkelen.... tja dat wil hij wel.

en hij heeft mazzel dat Mo aardig kan dansen. Dan is het toch wel een stukkie makkelijker.
pi_42607352
Alles romantiseren wat die Tijn doet .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:54:55 #168
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42607381
nou hij danst ook nog fatsoenlijk
  donderdag 12 oktober 2006 @ 12:57:06 #169
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42607450
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:53 schreef LudoSanders het volgende:
het zit je wel hoog heh pluk een roos
  vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:26:55 #170
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_42634898
Ik vind dat gegeil en gekwijl van Tijn nog irritanter dan dat van Roel vorig jaar.
Afrika Paprika
pi_42635130
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 10:26 schreef LuQas het volgende:
Ik vind dat gegeil en gekwijl van Tijn nog irritanter dan dat van Roel vorig jaar.
Mee eens, maar we hebben nu ook Roel in het kwadraat he, E10 is ook tamelijk irri vind ik
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_42760069
Liefde is...

Samen tanden poetsen
  donderdag 19 oktober 2006 @ 05:36:49 #173
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42795160
Voor eenieder die op Tijn geilt hier een wallpaper:

(klikbaar)
Confidence through competence
  donderdag 19 oktober 2006 @ 05:52:31 #174
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_42795191
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 05:36 schreef Stereotomy het volgende:
Voor eenieder die op Tijn geilt hier een wallpaper:

[afbeelding]

(klikbaar)
Het formaat klopt niet, moet 800 bij 600 zijn, toch?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  † In Memoriam † donderdag 19 oktober 2006 @ 09:04:11 #175
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_42796228
quote:
Op maandag 9 oktober 2006 10:41 schreef T-lex het volgende:

[..]

Hier nog eentje...
Y

Het moment dat E10 bij Semih zat te zeiken op het bed was gewoon grappig. Iedereen staat te schreeuwen en niemand doet wat. Dan moet Tijn bij Egbert vandaan komen om die E10 de kamer uit te flikkeren.

(uiteindelijk nam Jeroen, E10 mee en ging Tijn weer naar binnen...)
Hebben wij hier naar andere beelden zitten kijken?
Er was weinig aan de hand behalve dat Tiojn maar door bleef zeveren tegen die Egbert over hoe Nederland en Egberts werkgeves wel zouden denken over het incident, Tijn bleef maa door mekkeren over dat Egbert overkwam als een oude viespeuk waardoor Egbert helemaal over de zeik raakte...Je hebt helemaal gelijk hoor, Tijn is een schatje en heel goed in staat om iedereen een kutgevoel aan te praten en als dat niet lukt begint ie te emmeren over zijn emotionele kutgevoel (oww..ik voel mij zo kgut hè...zo ongelufeluk kgut...)
  donderdag 19 oktober 2006 @ 13:19:12 #176
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42802268
Loedertje was jij ook dronken toen je aan het kijken was? Tijn was de enige die avond die redelijk was.. achteraf had ie E-10 gewoon zn gang moeten laten gaan
pi_42803339
Hij was weer goed bezig vannacht, de 'ik-ben-niet-met-het-spel-bezig-bewoner'. Vannacht heeft Tijn 'ik-zit-hier-voor-mijn-broer' het een hele lange tijd gehad over alle mogelijke combi's met de stemmingen. Want meneer wil niet op de bank zitten. Hoe langer dit allemaal duurt, hoe meer meneer zichzelf gaat tegenspreken.
Ook walgelijk: opeens dikke maatjes met Jeroen! Over hypocriet gesproken.... Jeroen is niets veranderd hoor!
pi_42804403
Wat is die tijn trouwens een scheld-graag mannetje zeg.. niet normaal..
  donderdag 19 oktober 2006 @ 14:30:40 #179
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42804562
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 13:52 schreef BB6kijker het volgende:
Hij was weer goed bezig vannacht, de 'ik-ben-niet-met-het-spel-bezig-bewoner'. Vannacht heeft Tijn 'ik-zit-hier-voor-mijn-broer' het een hele lange tijd gehad over alle mogelijke combi's met de stemmingen. Want meneer wil niet op de bank zitten. Hoe langer dit allemaal duurt, hoe meer meneer zichzelf gaat tegenspreken.
Ook walgelijk: opeens dikke maatjes met Jeroen! Over hypocriet gesproken.... Jeroen is niets veranderd hoor!
de enige die niet met het nomineren bezig zijn zijn de zusjes..speculeren doen ze verder allemaal..en Jeroen staat nu ook meer open voor Tijn.. vrij logisch ook nu de groep kleiner wordt..
  Moderator donderdag 19 oktober 2006 @ 14:49:31 #180
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42805129
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 12:53 schreef LudoSanders het volgende:
Wen er maar aan, hij gaat BB winnen.
En hij speelt het spel dus goed. Want al die dames en een paar homo's stinken er in, denken dat Tijn zo open en eerlijk en recht door zee is, terwijl hij de sluwste van het hele stel is!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_42805214
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 14:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Wen er maar aan, hij gaat BB winnen.
En hij speelt het spel dus goed. Want al die dames en een paar homo's stinken er in, denken dat Tijn zo open en eerlijk en recht door zee is, terwijl hij de sluwste van het hele stel is!
Dan heb je vannacht de streams niet gekeken. Vier bewoners (3M en Semih) hebben hem door. Hoewel dat voor de einduitslag weinig zal uitmaken, want bij 3M en Semih zit geen winnaar of finalist.
  Moderator donderdag 19 oktober 2006 @ 14:58:56 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42805443
Ik heb vannacht inderdaad geen streams gekeken, ik slaap dan doordeweeks altijd.
Maar ik doelde niet op de bewoners maar op de users en SMS'ers..
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  Moderator donderdag 19 oktober 2006 @ 15:00:51 #183
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42805518
Een laffe streek?

Micheline, Semih, Marlies en Marcia raken er niet over uitgepraat: Tijn heeft de joker gebruikt. Als resultaat is Micheline nu in zijn plaats genomineerd. Ze zijn het er unaniem over eens: Het is een laffe streek.
Marlies is meelevend, ze realiseert zich maar al te goed dat zij ook degene had kunnen zijn die Tijns plaats had moeten innemen. "Het is balen, dat jullie er met zijn drieën op zitten, zo'n grote kans dat één van jullie eruit gaat." Marlies is radeloos want haar clubje staat op het punt om uit elkaar te vallen. Ze hoopt stiekem dat haar vrienden in staat zullen zijn om Jeroen uit het Huis te concurreren.

Wie is een boerenlul?
Semih zegt dat hij Tijn volgende week weer nomineert. De dames zijn er nog niet zo zeker van of dit ook echt gaat gebeuren want Jeroen stemt volgens hen niet op hem. "Die zijn echt dikke maatjes", vult Marlies aan. Dit is geen goed nieuws voor Semih, die daar duidelijk van baalt.

"Ik vind het gewoon triest, niet omdat ik Tijn op dit moment zowieso een boerenlul vind, maar ik vind het gewoon triest, laf.", laat Semih weten.

De dames gaan hier volledig in mee. Micheline: "Ik zou hem ook gebruiken maar dan moet je niet vanaf dag één zeggen dat je hem niet gebruiken gaat." Dat wou Marcia nou net zeggen.

"Tijn had ¤30.000 uit de prijzenpot geboden. Marlies 15.000, maar die stond genomineerd. Net als ik, ik bood ¤1800, ik had ook ¤30.000 kunnen bieden. Had ik misschien moeten doen..." "Hij had niet moeten zeggen dat hij hem niet ging gebruiken, maar dat zei hij continu", laat Marcia weten. "Continu, continu", zegt Semih gefrustreerd.

Marcia: "Ik vind het raar dat Jeroen met het exitdiner zei 'Jullie hebben allemaal op Marlies gestemd'. En nu zijn Jeroen en Tijn dikke mik en gaat hij niet op hem stemmen." Semih deelt dezelfde mening: "Daaruit blijkt dat hij geen ruggegraat heeft om het maar in zijn woorden te zeggen."

Hij neemt polshoogte met betrekking tot het stemgedrag van Marcia. "Ik stem eerst op Jeroen en als die er uit is Sabrina."
Semih wil overblijven met Micheline en Monique, Marcia met Rik. Semih vertelt ook waarvoor hij Rik de overwinning niet gunt, is omdat Tijn dan de helft van het geld krijgt. Hij prijst Rik om zijn kwaliteiten en geeft hem mee dat hij de een van de laatste zou zijn die hij nomineert, toch voegt hij toe dat hij zich over een maand weleens zou kunnen gaan irriteren aan de passieve kant van Rik, aldus een voorspellende blik van Semih.

Micheline wordt nu ook de dupe van de frustratie van haar vriend. Hij gunt Micheline en haar groepje de winst van de Weekopdracht niet. Louter omdat ze bij Tijn in de groep zit. Het zit diep bij Semih, want de aanleiding voor deze afgunst ligt bij de Joker. Hij haalt de koe weer uit de sloot: "Ik was al heel benieuwd of hij hem zou gebruiken of niet, ja of nee, en nu weet ik het, nu weet ik echt dat het een boerenlul is." (talpa.tv)
  donderdag 19 oktober 2006 @ 15:09:28 #184
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42805789
"Semih vertelt ook waarvoor hij Rik de overwinning niet gunt, is omdat Tijn dan de helft van het geld krijgt. "

Ik hoop dat die uitspraak zondag op het scherm komt.. dan gaat Rik denk ik huilen en gaat Semih het ontkennen of weglopen wat ie altijd doet als ie eerlijk moet zijn tegen Tijn

Ik geloof trouwens niet dat Tijn bewust ergens mee bezig is en dat ie vrij impulsief handelt.. jullie verbinden conclusies aan uitspraken van Semih en Micheline die nogal bezig zijn met een anti-Tijn campagne
pi_42811006
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 15:09 schreef Suikeroom het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat Tijn bewust ergens mee bezig is en dat ie vrij impulsief handelt.. jullie verbinden conclusies aan uitspraken van Semih en Micheline die nogal bezig zijn met een anti-Tijn campagne
Dit is eigenlijk wat ik ook denk...
pi_42811192
ik begin een hekel te krijgen aan die tijn
hij heeft net zo`n centenbak als raymond van het groenewoud, en dito accent

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
pi_42813065
Wat een irritante gozer die Tijn, ongelooflijk gewoon. Moet wel zeggen dat ie het spelletje goed speelt... de rat...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:59:34 #188
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42860566
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42860827
Van de site van rik en tijn

van heleen

Wat zijn het toch mooie mensen, wil Tijn ruilen met Rik, lijkt mij echte broederliefde. Hij hoeft zich echt niet schuldig voelen want er waren meerdere criteria waar naar gekeken en ik heb het hele lijm gebeuren gevolgd en zij hebben het als team het beste gedaan. Super die verkleedpartijen van Rik!!
Gisteren hoorde ik dat Tijn bij een bod van 50.000 zijn koffers pakt. Konden we maar ff berichten dat als hij dit niet doet de beloning vele malen groter wordt.
Hoezo Semih: Ik gun Rik de overwinning niet, want dan gaat de helft naar Tijn...in welke categorie plaatsen we dit karakter??
Tijn wil van zijn geld een badkamer kopen voor paps en mams en voetbalschoenen voor de kindjes van Cambodja! Dit vind ik getuigennissen van een karakter met een gouden randje.
Graag zou ik een soort van Valen"Tijn"s fonds oprichten zodat hij in februari zijn voetbalschoenen naar Cambodja kan brengen! Mensen die zo'n fantastische site kunnen maken weten ook vast wel hoe dit moet.
Geef het rekeningnummer maar door.
Ik voel geen behoefte om de badkamer te sponsoren, maar voor de voetbalschoenen lever ik graag mijn bijdrage.
Lieve groeten uit Drenthe.

Gestuurd op : 2006-10-20 10:29:45

voor die voetbalschoenen wil ik ook wel sponsoren
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_42860974
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:13 schreef riri het volgende:
Van de site van rik en tijn

van heleen

Wat zijn het toch mooie mensen, wil Tijn ruilen met Rik, lijkt mij echte broederliefde. Hij hoeft zich echt niet schuldig voelen want er waren meerdere criteria waar naar gekeken en ik heb het hele lijm gebeuren gevolgd en zij hebben het als team het beste gedaan. Super die verkleedpartijen van Rik!!
Gisteren hoorde ik dat Tijn bij een bod van 50.000 zijn koffers pakt. Konden we maar ff berichten dat als hij dit niet doet de beloning vele malen groter wordt.
Hoezo Semih: Ik gun Rik de overwinning niet, want dan gaat de helft naar Tijn...in welke categorie plaatsen we dit karakter??
Tijn wil van zijn geld een badkamer kopen voor paps en mams en voetbalschoenen voor de kindjes van Cambodja! Dit vind ik getuigennissen van een karakter met een gouden randje.
Graag zou ik een soort van Valen"Tijn"s fonds oprichten zodat hij in februari zijn voetbalschoenen naar Cambodja kan brengen! Mensen die zo'n fantastische site kunnen maken weten ook vast wel hoe dit moet.
Geef het rekeningnummer maar door.
Ik voel geen behoefte om de badkamer te sponsoren, maar voor de voetbalschoenen lever ik graag mijn bijdrage.
Lieve groeten uit Drenthe.

Gestuurd op : 2006-10-20 10:29:45

voor die voetbalschoenen wil ik ook wel sponsoren
Ophemelen heet dit. En dan ook nog met een bord voor je kop.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:26:39 #191
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42861074
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:01 schreef Killersnif het volgende:
Wat een irritante gozer die Tijn, ongelooflijk gewoon. Moet wel zeggen dat ie het spelletje goed speelt... de rat...
En iedereen trapt erin.
Dat gehang om Monique is bij het walgelijke af. Gelukkig hield Monique hem laatst tegen toen hij in haar broek wilde met zijn hand. Ze kan dus nog wel nadenken.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42861130
In het begin vond ik Tijn wel symphatiek, en dat zal hij ook keus wel zijn maar ik zie wels teeds meer vervelende trekjes.
Hoe hij niets los kan laten.
Hij wil duidelijk de leider zijn in de groep en daarom heeft hij ook zo een hekel aan Semih. 2 haantjes.

Hoe hij continu zat te stoken samen met Egbert om Marlies te nomineren omdat zij de joker had en zij hem zou gebruiken en de joker door haar te nomineren uit het spel zou zijn. Hij had ook een joker maar NEE! Tijn zou hem niet gebruiken. heeft hij de hele tijd lopen roepen.

Daarna gebruikt hij de smoes dat Rik hem niet wilde hebben, wat niet helemaal de waarheid was. Vond hem ook een beetje toneel spelen in de dagboek kamer en als allerlaatste, hoe hij soms tegen mensen doet, hij is enorm met het spel bezig

Overal wordt de groep van Semih beschuldigt dat ze roddelen maar ik vind dat ze gelijk hebben.

En die vriendschap van Tijn met jeroen vind ik ook vaag. Jeroen nomineerde Tijn altijd, zeker een reden voor. Tijn heeft nu jereon voor zijn karretje gespannen en heel slim, wordt niet door jeroen genomineerd.
pi_42861256
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:29 schreef itsme het volgende:
In het begin vond ik Tijn wel symphatiek, en dat zal hij ook keus wel zijn maar ik zie wels teeds meer vervelende trekjes.
Hoe hij niets los kan laten.
Hij wil duidelijk de leider zijn in de groep en daarom heeft hij ook zo een hekel aan Semih. 2 haantjes.

Hoe hij continu zat te stoken samen met Egbert om Marlies te nomineren omdat zij de joker had en zij hem zou gebruiken en de joker door haar te nomineren uit het spel zou zijn. Hij had ook een joker maar NEE! Tijn zou hem niet gebruiken. heeft hij de hele tijd lopen roepen.

Daarna gebruikt hij de smoes dat Rik hem niet wilde hebben, wat niet helemaal de waarheid was. Vond hem ook een beetje toneel spelen in de dagboek kamer en als allerlaatste, hoe hij soms tegen mensen doet, hij is enorm met het spel bezig

Overal wordt de groep van Semih beschuldigt dat ze roddelen maar ik vind dat ze gelijk hebben.

En die vriendschap van Tijn met jeroen vind ik ook vaag. Jeroen nomineerde Tijn altijd, zeker een reden voor. Tijn heeft nu jereon voor zijn karretje gespannen en heel slim, wordt niet door jeroen genomineerd.
Tja, wie kan het hier niet mee eens zijn? Niemand met een gezond verstand in ieder geval...
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:40:07 #194
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42861358
hij handelt gewoon naar eer en geweten.. ik denk niet dat ie zo bewust met het spel bezig als beweert wordt.. ik vind het overigens vrij logisch dat ie Rik niet met een probleem wilt opzadelen.. die ligt heel goed in de groep en met een joker zou ie een gevaar voor andere worden en zou ie zichzelf alleen maar in de vingers snijden.. Tijn is gewoon ergens op terugkomen waar ie vooraf te licht over dacht.. spreek je jezelf tegen dan heet dat verandering

zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:42:28 #195
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42861419
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:26 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En iedereen trapt erin.
Dat gehang om Monique is bij het walgelijke af. Gelukkig hield Monique hem laatst tegen toen hij in haar broek wilde met zijn hand. Ze kan dus nog wel nadenken.
je bedoelt op het podium.. toen lag ie te slapen ik vind het overigens wel grappig dat Monique altijd in bed zegt schuif is op en 'm ondertussen vasthoudt om nog maar te zwijgen over de nasty dingen die ze in zn oor fluistert
pi_42861443
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:40 schreef Suikeroom het volgende:
hij handelt gewoon naar eer en geweten.. ik denk niet dat ie zo bewust met het spel bezig als beweert wordt.. ik vind het overigens vrij logisch dat ie Rik niet met een probleem wilt opzadelen.. die ligt heel goed in de groep en met een joker zou ie een gevaar voor andere worden en zou ie zichzelf alleen maar in de vingers snijden.. Tijn is gewoon ergens op terugkomen waar ie vooraf te licht over dacht.. spreek je jezelf tegen dan heet dat verandering
Uit dit betoog blijkt anders óók hoe berekenend hij bezig is. Sabrina zou zoiets nooit kunnen beredeneren hoor. Inderdaad, zij is hel dom, maar daarom ook erg eerlijk. Tijn heeft wél heresenen en zou dus beter moeten weten. Broer Rik is ook berekenend, maar vooral in zijn eigen hoofd. Tijn doet niets anders dan er met iedereen over zeiken, iedereen aftasten. Berekenend? Inderdaad, nogal.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:50:05 #197
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42861580
Ik vind dat nogal meevallen.. het is logisch dat je meer met het spel bezig bent als je moet beslissen wat je met de joker gaat doen.. en hij heeft gewoon bepaalde dingen tegen elkaar afgewogen en naar mijn idee de juiste beslissing gemaakt.. bij het nomineren is ie gewoon erg onzeker over zn eigen positie wat idd niet nodig is maar dat kan hij natuurlijk niet weten.
  Moderator zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:03:31 #198
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_42861850
Tijn.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:04:46 #199
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_42861886
Tijn.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:29:03 #200
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42862447
Tijn moet eens op houden de moraalridder te spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')