abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 oktober 2006 @ 00:28:52 #1
6941 APK
Factual, I think.
pi_42499465
Gebruik dit topic svp alleen voor de streamverslagen!

Vervolg op [BB6] Streamverslagen van zondag 8 oktober

En wat uitleg over wat nu wel en niet een streamverslag is:

Ze slapen nog
Is een streamverslag. Beetje kort, maar soms is er niet meer te vertellen en
is het wel prettig om af en toe een update te lezen, bijvoorbeeld als er al
een hele tijd niet gestreamd is. Het is niet wenselijk dit vijf keer per
half uur te posten.

Goedemorgen. Het is rustig in het huis, wanneer doet Big Brother die haan
aan?

Dit is geen streamverslag. Het enige stukje dat voor de lezers interessant
is is dat het rustig is, de rest gaat over jou als poster.

Over objectivteit:
De ene poster doet het wel, de ander niet. Een beetje satirisch je mening
door laten schemeren is geen probleem. Maar de ene na de andere post iemand
bashen of afzeiken is niet leuk. Dus objectiviteit is geen vereiste maar
maak het niet te bont.

Over offtopic gaan:
Onderaan een post melden dat je wat anders gaat doen als je een hele tijd
gestreamd hebt is niet erg. Dit is wel weer handig voor een ander die het
leest en het streamen dan weer op kan pikken.
Tussen de posts door opmerken dat je de was aan het doen bent, je je
doodverveelt, de bewoners saai vindt e.d. is gewoon alleen maar vervelend
voor anderen om te lezen.

Smileygebruik:
Wel toegestaan, maar met mate, het leest niet prettig. Smileys als worden
verwijderd, want niet objectief.

Posten dat je *** een loser en *** een trut vindt in de streamverslagen is
totaal offtopic en wordt dan ook verwijderd.

De OP staat HIERO.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_42500926
Marlies vindt het kut dat de genomineerden al naar bed zijn. Er wordt wat gedold, dat als Sem eruit is dat Sab wel weet bij wie ze gaat liggen. Er wordt door elkaar heen geluld over dat er de Big Boobs zijn (de zusjes). En de indorockers (Sem en E10 denk ik?)

Sab: De kleine vinger moet over de grote

E10: Dat kan ik niet

Sab: je moet ook flexibel zijn

Marcia zegt dat het spel moet beginnen. Dat is nu dus aan de gang: Cluedo weer

I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_42501186
Cluedo
Rik naast Marcia&E10

Cluedo verslagen zijn niet zo interessant, foto's zeggen meer.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_42504525
Het huis wordt langzaam wakker deze morgen.
Tijn verwacht dat Egbert er niet uit gaat. Egbert:'Ik hoop op mijn mensen"
'Oh het land van laaf" aldus Tijn.

Iedereen is brak.
Lurf is the message and the message is Lurf
  maandag 9 oktober 2006 @ 17:44:48 #5
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_42516701
11:01Schoon, schoner, schoonst

Hoewel Sabrina net een uurtje op één oor ligt, evenals Etiënne en Rik en Tijn die nauwelijks hebben geslapen, vindt Big Brother het tijd voor een grote schoonmaak. De handen moeten uit de mouwen worden gestoken, dus aan de slag met zijn allen. Rik treuzelt in het begin, maar ook daar heeft Big Brother geen begrip voor. "Actie Rik", verschijnt er op het scherm. Onder het genot van kerkelijke liederen die uit de speakers klinken, gaan de Bewoners aan de slag. "We hebben een Live-band", grapt Rik terwijl hij zijn sopje pakt. "Mij krijgen ze niet chagrijnig", roept Sabrina en snel gaat ze aan het werk.

11:57"Zo gaan die maandagen wel sneller"

Iedereen is nog steeds hard bezig. Etiënne krijgt een extra opdracht en moet alle vloerkleden uitkloppen. Het blijkt dat hij niet zo goed weet wat hij daar mee aan moet. "Uitkloppen is niet aaien Etiënne", verschijnt op het scherm. Micheline ligt in een deuk. Even later krijgt Etiënne weer een boodschap: "Etiënne, de koelkast is smerig." "Je kunt toch helemaal niet zien of die smerig is, wel bijdehand zeg", vindt hij. "Ik heb ook zo'n hekel aan die maandagen." Micheline vindt het wel prima: "Zo gaan die maandagen wel wat sneller."

12:22Opstootje in de Keuken

Semih en Micheline hebben even een opstootje in de Keuken. Kennelijk botste Micheline tegen Semih aan toen hij net de telefoon in zijn hand had. "Ik wist toch niet dat je stond te bellen", zegt Micheline. Semih doet zijn vriendin na met een zeurderig toontje. Even later zegt Semih: "Ach jenkert, jenk toch niet." Micheline heeft een volwassen antwoord: "Jenk zelf niet."

12:54Het beste medicijn volgens Egbert

Egbert is wat hoesterig vandaag en is op zoek naar iets voor zijn keel. Een duik in de EHBO-koffer, levert iets op, maar niet het gewenste resultaat. Volgens Marcia is er niets tegen het hoesten in Huis. Egbert verdwijnt weer naar de Lounge en heeft daar zo zijn eigen medicijn: koffie en een sigaretje. Misschien iets minderen Egbert?

13:21Schoon en fris

Etiënne en de genomineerde Jeroen bereiden zich voor op de spannende avond. Ze staan uitgebreid onder de douche. Geen lichaamsdeel wordt overgeslagen. Vooral Jeroen doet heel erg z'n best. Hij wil schoon en fris zijn, mocht hij vanavond aan de andere kant van de drempel van het Big Brother Huis staan.

13:46Brandend zand in het Huis

Terwijl Marlies de laatste hand legt aan haar make-up in de Badkamer gaat ook Micheline douchen. In de Lounge praten Tijn, Egbert en Etiënne over het songfestival. Ze kunnen niet op de naam komen van een Nederlandse zangeres die ooit heeft meegedaan. Tijn roept meteen zijn broertje. De songfestivalkenner zegt zonder na te denken dat dat Anneke Grönloh moet zijn. "Oh ja van Brandend zand", zegt Egbert.

14:10Semih pakt alles

Sabrina vertelt over Jenna en haar voorkeur voor films. “Shrek vindt ze helemaal geweldig. Egbert probeert zich ook te mengen in het gesprek: “Toys‘r us”, dat vindt ze zeker ook wel leuk." De anderen kijken Egbert vreemd aan. “Toystory”, corrigeert hij zichzelf. Ondertussen is Semih al aan het pakken. Het zal hem niet gebeuren alles op het laatste moment te moeten doen.

14:38"Ik geef echt veel om je"

Tijn, Rik, Jeroen, Sabrina en Etiënne doen een middagdutje. Vannacht hebben ze bijna niet geslapen en de avond duurt nog heel lang. Het wordt ongetwijfeld weer een lange en heftige avond. Egbert is al zenuwachtig en babbelt met Marcia en Micheline over de tijd in het Huis. Micheline uit haar waardering naar Egbert toe: “Ik heb heel veel aan je gehad. Ik geef echt heel veel om je, dat wou ik even zeggen.” Ook laat ze weten dat ze het heel jammer vindt als Egbert eruit zou moeten vandaag. Dat doet Egbert goed en zijn bezorgde gezichtsuitdrukking maakt plaats voor een glimlach.

15:11Routineklus voor Jeroen en Semih

Bericht van Big Brother: de koffers zijn weer binnen, dus de heren weten wat er te doen staat. Voor Semih en Jeroen is het inpakken inmiddels een routineklus geworden, evenals het tellen van het geld. Egbert daarentegen is de nieuweling in hun midden. Misschien dat hij daarom zo zenuwachtig is? Hij heeft al eerder aangegeven dat hij vreest voor het ergste: een Exit.
We zullen zien...

15:32Etiënne en Sabrina draaien het om

De Tuin is weer geopend voor de liefhebber. Hoewel vanmorgen alleen Sabrina en Etiënne genoten van de frisse ochtendgloren, zijn nu bijna alle Bewoners buiten. Sabrina en Etiënne draaien het gewoon om: nu liggen zij te slapen. Dat is ook een manier!

15:55Extra lange openingstijden

De Bewoners vermaken zich opperbest in de Tuin. Rik zit op de praatstoel. Hij vertelt honderduit en krijgt de Bewoners keer op keer aan het lachen. Ze zitten er al een behoorlijk tijdje. Het is zelfs al vier uur geweest. Zou Big Brother hen vergeten zijn of krijgen de Bewoners een extraatje vandaag?

16:37De pendelaar van Egbert

Egert is met zijn pendelaar de toekomst aan het voorspellen in de Keuken. Op de vraag of Jeroen het huis moet verlaten geeft de pendel geen antwoord. Wel geeft hij prijs dat Marcia niet gaat winnen en Marlies ook niet. Volgens de pendel wint Tijn, Monique, Egbert of Micheline. Semih wordt ook nieuwsgierig, ook hij krijgt geen antwoord. Micheline voegt nuchter toe: “Als Egbert vandaag naar huis moet, klopt dat hele ding niet."

17:00Het sleuteltje achter de kast

Rik laat trots zijn foto’s van thuis zien aan zijn broer, Monique en Marlies. Het zijn voornamelijk uitgaansfoto’s en alle herinneringen komen weer boven. Egbert is ondertussen bezig met inpakken. Hij wappert nog even met het geld en bergt het vervolgens op. “Het enige wat er nog van me ligt is het sleuteltje achter de kast”, zegt hij lachend tegen zijn dochter.

17:15Fantasieën van bewoners

Egbert komt Jeroen even gezelschap houden. Hij vraagt of Jeroen gespannen is. Dat is niet het geval. Er wordt over de Nominatie gebabbeld. In de Serre gaat het over heel andere dingen. Tijn vraagt zich af hoe hij ongezien in het Huis aan zijn 'trekken kan komen'. Monique snapt het probleem niet. “Je kunt dat toch gewoon doen”. Het gesprek gaat verder over trio's tussen de Bewoners. Waarschijnlijk blijft het alleen bij fantaseren...

Bron:Talpa
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:34:03 #6
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_42518507
18:20: Semih confronteert E10 met zijn uitspraken

COS vanaf hier: [COS #406] Huishoudelijke klusjes

Semih neemt E10 mee naar de lounge en zegt: "E10, ik zit met een vraag, en ik hoop dat jij het antwoord daarop weet. Vertel mij eens, wat is mijn eigen land?"

E10:

En vervolgens probeert E10 zijn uitspraken van de dronken avond te nuanceren, dat hij het allemaal niet zo meensen, en dat multicultureel Nederland inderdaad wel wat heeft etc.

Semih: "En jij, jij hebt toch ook 'buitenlands bloed' door je aderen stromen? Hoe lang moeten mijn kinderen hier wonen voordat jij ze ook als Nederlands ziet?"

In short, hele goeie confrontatie waarbij E10 enorm aan het draaikonten is, zijn pik krimpt tot 6cm en Semih op zeer rustige manier E10 op zijn plaats zet.
Confidence through competence
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:37:45 #7
55709 Stereotomy
pi_42518661
18:36 Semih legt aan Micheline, Marlies en Monique uit dat hij met E10 had gepraat.

Opmerkelijk: volgens Semih kan E10 er zelf niets aan doen dat hij zo denkt, maar dat hij gevormd is door zijn omgeving (Marcel, lees je mee? ). Marlies is het hier niet mee eens. Semih zegt dat als jongeren op herdenkingsdag een zwart wit beeld van een man met een snor zien, ze daar een eigen interpretatie aan kunnen geven en als dat gestuurd wordt door de omgeving dan kan dat wel eens tot in het extreme omslaan.
  maandag 9 oktober 2006 @ 18:46:34 #8
55709 Stereotomy
pi_42519012
18:45 E10 doet nu zijn versie van het verhaal bij Rik, Marcia, Tijn en Eggie

E10: "Ja, nou, voor mij is er niet veel uitgesproken, maar gewoon gesproken. Voor mij had het niet zoveel nut. En vrienden zijn we niet echt meer, nee"

Het lijkt erop alsof deze groep E10 wel begrijpt, met name Tijn. Tijn komt nu met zijn eigen hetze tegen Semih.

Eggie, nadat E10 weggegaan was: "Hij zat zich echt op te vreten "

dinsdag 10 oktober 2006 @ 00:01:11 #9
6941 APK
Factual, I think.
pi_42529372
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')