En is hij bi????quote:Op vrijdag 1 september 2006 11:34 schreef EmmYKuHh het volgende:
Ik ken Tijn persoonlijk.. hij is echt een leuke jongen!
quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:24 schreef Tamaartje het volgende:
Wat was Tijn super lief tegen Micheline zeg toen ze zo aan het huilen was
Al die dingen die hij zegt tegen haar enzo..
Op het einde nog dat ze zo bijzonder en speciaal is
Lief!
en ik die anderequote:
Hier ben ik het mee eens.quote:Op donderdag 7 september 2006 23:31 schreef jesa het volgende:
wat een zeikerd is die gozer zeg hij verpest heel de sfeer daar hij heeft al tien keer gezegd milicia vroeg waarom kaneelthee maak je niet zo druk man hij begint me met de dag meer tegen te vallen
dat is de sleur van het huis.. zijn opmerking over Jeroen was echt geniaal.. hoogtepunt tot nu toequote:Op donderdag 7 september 2006 23:33 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee eens.
In het begin was hij grappig. Dat is hij de laatste tijd helemaal niet meer geweest. Hij is veel te druk bezig met zich nergens druk over maken.![]()
Vond ik al op dag 1... en nu inderdaad nog steeds. Tijn mag er van mijn morgen al uit. Klein dictatortje is hetquote:Op vrijdag 8 september 2006 00:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Vind het een kneus. Zo'n zeikerd, druktemaker, zijn manier van denken is DE manier, vind hem echt de meest irritante bewoner, ook die zeikstem van hem..kots
Hij geeft tenminste argumenten en over smaak valt niet te twisten.quote:Op maandag 11 september 2006 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
jij bent echt een kansloze hater
Scanman motiveert zijn antwoord tenminste. Jouw hersenloze Scanman gebash hebben we ook allang gehad, verzin eens iets nieuwsquote:Op maandag 11 september 2006 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
jij bent echt een kansloze hater
wat een goede motivatie. .hij is een dictator en ik kots op hem.. zo wat een onderbouwing zeg.. ik vind dat gewoon ongenuanceerd bitchen.. ik vind het niet erg hoor dat iedereen zo zn eigen voorkeur heeft maar een beetje minder negatief mag ook wel.. zo serieus moet je het niet nemenquote:Op maandag 11 september 2006 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Scanman motiveert zijn antwoord tenminste. Jouw hersenloze Scanman gebash hebben we ook allang gehad, verzin eens iets nieuws
Het is gewoon helemaal kul die joker....WAT heeft zo'n joker nou eigenlijk voor nut???quote:Op zondag 24 september 2006 20:01 schreef BB6kijker het volgende:
Ik ben om qua Tijn. Wat een achterbaks, hypocriet mannetje is het toch. Hij vindt Marlies gevaarlijk vanwege haar joker.
Dat zeg ik dus.....uitstel van executie !!!!!quote:Op zondag 24 september 2006 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
Niet helemaal waar, wel grotendeels.
Wie weet hoe ver hij het dan geschopt zou hebben. Misschien niet de finale
Uitstel is prima. Stel dat Ralph erin was gebleven en nog wat plantjes onder de douche had gezet en nog populairder was geworden, dan had het een hele tijd kunnen duren voordat hij eruit zou gaan. En daar gaat het toch om? Anders had Hilde ook meteen kunnen inpakken in de eerste minuut dat ze het huis in ging, die zou nooit van je lang zal ze leven (mwahquote:Op maandag 25 september 2006 00:04 schreef X_Kanus_X het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus.....uitstel van executie !!!!!
De populaire bewoners staan al grotendeels vast onder de kijkers.
In het geval van Rallf zou hij misschien 2 weekjes langer hebben kunnen blijven, maar ook hij zou uiteindelijk sneuvelen want zoals later bleek zou Joost winnen ( ook al had hij bij op de bank gezeten in de finale)
Laat ik het anders zeggen.....BB6 winnen doe je NIET met een joker, maar met de goodwill van de kijkers![]()
Dat had ze ook veel beter kunnen doenquote:Op maandag 25 september 2006 00:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Anders had Hilde ook meteen kunnen inpakken in de eerste minuut dat ze het huis in ging, die zou nooit van je lang zal ze leven (mwah) winnen.
Nee, want hij is helemaal geen politieagent meer. Hij werkt in een kampeerwinkel in Schijndel. Met de rest van je betoog ben ik het helemaal eens.quote:Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het een achterbakse eikel. Politieagentje spelen doe je maar op je werk..maar is hij daar ook zo corrupt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |