abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:43:41 #101
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_41352562
hoe tijn hier naar marlies kijkt
  donderdag 31 augustus 2006 @ 08:44:31 #102
140637 Briejtjuh
Brigitte is de naam
pi_41352575
hoe tijn hier naar marlies kijkt

donderdag 31 augustus 2006 @ 08:49:53 #103
137158 Elounda
the world is yours!
pi_41352637
Als ik Tijn was zou ik ook zo naar Marlies kijken.........
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_41379578
Mannetje met eigenaardige trekjes. Vandaag is hij op mijn waarderingsschaal wat puntjes gestegen omdat hij Janine vertelde dat hij haar onhandige acties zag als oprecht in tegenstelling tot de acties van E10, Marcel etc. Dubbel scoren: Janine laten weten dat haar acties niet altijd gewaardeerd worden en toch haar een veer in de kont steken.
niet in het onstoken dingetje dus, maar daar waar de veer bevallig staat
pi_41390886
Ik ken Tijn persoonlijk.. hij is echt een leuke jongen!
  vrijdag 1 september 2006 @ 16:51:20 #106
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_41398444
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 11:34 schreef EmmYKuHh het volgende:
Ik ken Tijn persoonlijk.. hij is echt een leuke jongen!
En is hij bi????
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_41421320
Tijn is gaaf
pi_41421843
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 16:51 schreef AnTjUh het volgende:

[..]

En is hij bi????
Heeft ie allang toegegeven volgens de BB site, dus ja.
  zaterdag 2 september 2006 @ 13:54:07 #109
133539 natronic
Are you watching me?
pi_41422099
Wat kam mij het boeien wat voor een geaardheid die jongen heeft. Lijkt mij geen issue
Cynisme is de geslaagde poging om de dingen goed te zien
pi_41430029
ik vind hem in het begin leuk maar ik vind hem steeds meer een zeikerd worden, ik word depressief van de verhalen van hem enzo
pi_41506546
Wat was Tijn super lief tegen Micheline zeg toen ze zo aan het huilen was
Al die dingen die hij zegt tegen haar enzo..
Op het einde nog dat ze zo bijzonder en speciaal is

Lief!
pi_41507219

pi_41514181
nog wat Tijn foto's

dinsdag 5 september 2006 @ 19:45:49 #114
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_41524863
Tijn, goeie jongen.

Vond het ook dope hoe hij tegen het Nationalistische geblaat van Ettienne ging
pi_41525097
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 08:24 schreef Tamaartje het volgende:
Wat was Tijn super lief tegen Micheline zeg toen ze zo aan het huilen was
Al die dingen die hij zegt tegen haar enzo..
Op het einde nog dat ze zo bijzonder en speciaal is

Lief!
pi_41525159
Tijn is mijn favo
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:00:32 #117
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41525299
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 19:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Tijn is mijn favo
Goh, ben jij die ene
My soul is painted like the wings of butterflies
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:19:43 #118
129907 mamapan
alles met een knipoog....
pi_41525994
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:00 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Goh, ben jij die ene
en ik die andere
er zijn belangrijkere dingen in de wereld dan waar jij je nù druk over maakt.
pi_41526036
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:19 schreef mamapan het volgende:

[..]

en ik die andere
En ik de andere andere
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:22:11 #120
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41526077
Zo kan 95% van FOK hier wel een post plaatsen
pi_41538079
Haha,
hij heet eigenlijk Valentijn! Dan zal Rik wel Roderick zijn, nietwaar? Kijk maar, staat in het

van vandaag

Tijn zichzelf bij Big Brother

Tijn Rovers (24) uit Sint-Oedenrode is momenteel met zijn broer Rik te bewonderen in de zesde serie van Big Brother. Is de Rooienaar op televisie hetzelfde als in het echte leven of speelt hij een rolletje? Spaander vraagt het zijn collega’s van kampeer- en sportwarenhuis De Wit in Schijndel: Jan Schellekens (58), Susanne van den Besselaar (27) en Marco Verhees (42).

Tijn is nu onder kijkers en bewoners de populairste bewoner. Snappen jullie waarom?
Verhees: „Jazeker, het is een goedlachse jongen met veel enthousiasme in zich. Hij straalde echt plezier uit tijdens het werken hier. Ook naar de klanten”. Schellekens: „Het is een echte Brabander: lacht altijd en nooit te bang om op iemand af te stappen. Gemoedelijk”.
Besselaar: „Hij is recht voor zijn raap. Speelt geen toneel. Dat voelen mensen wel aan”.

Is de Tijn die we op tv zien ook de Tijn die jullie kennen?
Verhees: „Ik volg het programma niet echt, maar wat ik van hem zag kwam helemaal overeen met de echte Tijn”. Besselaar: „Ik volg het programma trouw, en dat is de échte Tijn die daar rondloopt. Zijn humor, zijn vriendelijkheid zijn precies hetzelfde”.
Schellekens: „Dat is Tijn ja. Al wordt bij zijn beroep nog steeds politieman gezegd, terwijl hij toch echt de laatste maanden bij ons spullen verkocht. Maar politieman zal wel spannender klinken”.

Zien jullie het werk dat hij hier deed terug in het huis?
Besselaar: „Medebewoner Janine stond bij het bakken van een ei in de pan te krassen. Dus zegt Tijn: ’weet je wel dat het een Teflon-pan is?’ Dat weet hij omdat hij hier zoveel barbecues en pannen verkocht hé?”

Nog geheimen waar de kijker niet van afweet?
Schellekens: „Dat hij eigenlijk Valentijn heet…”
Besselaar: „Ha! Dat mag je eigenlijk niet zeggen joh…”

SPAANDER
pi_41557559
waar is die kutkip??
pi_41582402
pi_41601227
wat een zeikerd is die gozer zeg hij verpest heel de sfeer daar hij heeft al tien keer gezegd milicia vroeg waarom kaneelthee maak je niet zo druk man hij begint me met de dag meer tegen te vallen
pi_41601315
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:31 schreef jesa het volgende:
wat een zeikerd is die gozer zeg hij verpest heel de sfeer daar hij heeft al tien keer gezegd milicia vroeg waarom kaneelthee maak je niet zo druk man hij begint me met de dag meer tegen te vallen
Hier ben ik het mee eens.
In het begin was hij grappig. Dat is hij de laatste tijd helemaal niet meer geweest. Hij is veel te druk bezig met zich nergens druk over maken.
pi_41602819
en weer zeiken en zeiken wat een ongezellige jongen
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 september 2006 @ 00:24:46 #127
7889 tong80
Spleenheup
pi_41603384
Nee hij is leuk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_41604108
Vind het een kneus. Zo'n zeikerd, druktemaker, zijn manier van denken is DE manier, vind hem echt de meest irritante bewoner, ook die zeikstem van hem..kots
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  Trouwste user 2022 vrijdag 8 september 2006 @ 01:51:06 #129
7889 tong80
Spleenheup
pi_41605752
Held is het

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 8 september 2006 @ 01:58:56 #130
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_41605880
quote:
Op donderdag 7 september 2006 23:33 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Hier ben ik het mee eens.
In het begin was hij grappig. Dat is hij de laatste tijd helemaal niet meer geweest. Hij is veel te druk bezig met zich nergens druk over maken.
dat is de sleur van het huis.. zijn opmerking over Jeroen was echt geniaal.. hoogtepunt tot nu toe
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  vrijdag 8 september 2006 @ 07:05:21 #131
157317 madge
hihihi hahaha hohoho
pi_41607746
Tijn is vet oke ! Hij is de leukste vent in het huis. De rest zijn lamballen.
GO TIJN GO !!
Ook hij heeft last van verveling en sleurrrrrrrrrrrr
pi_41697659
*This is the end, beautiful friend - This is the end, my only friend
*The end of our elaborate plans - The end of everything that stands
*The End
pi_41698695
NICE
Sappig !!
pi_41700536
Al Bundy!
Babe In Totale Control of Herself
  maandag 11 september 2006 @ 12:01:44 #135
16701 scanman01
Today's a good day
pi_41702171
quote:
Op vrijdag 8 september 2006 00:47 schreef LoveProfusion het volgende:
Vind het een kneus. Zo'n zeikerd, druktemaker, zijn manier van denken is DE manier, vind hem echt de meest irritante bewoner, ook die zeikstem van hem..kots
Vond ik al op dag 1... en nu inderdaad nog steeds. Tijn mag er van mijn morgen al uit. Klein dictatortje is het
  maandag 11 september 2006 @ 14:06:53 #136
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_41705328
jij bent echt een kansloze hater
pi_41713430
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
Hij geeft tenminste argumenten en over smaak valt niet te twisten.
Vind Tijn zelf wel ok.
  maandag 11 september 2006 @ 18:26:46 #138
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_41713601
quote:
Op maandag 11 september 2006 14:06 schreef Suikeroom het volgende:
Scanman motiveert zijn antwoord tenminste. Jouw hersenloze Scanman gebash hebben we ook allang gehad, verzin eens iets nieuws
Confidence through competence
pi_41716855
waar is die kutkip??
  maandag 11 september 2006 @ 20:47:34 #140
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_41718331
quote:
Op maandag 11 september 2006 18:26 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Scanman motiveert zijn antwoord tenminste. Jouw hersenloze Scanman gebash hebben we ook allang gehad, verzin eens iets nieuws
wat een goede motivatie. .hij is een dictator en ik kots op hem.. zo wat een onderbouwing zeg.. ik vind dat gewoon ongenuanceerd bitchen.. ik vind het niet erg hoor dat iedereen zo zn eigen voorkeur heeft maar een beetje minder negatief mag ook wel.. zo serieus moet je het niet nemen
pi_41725170
Iemand nog shots van tijn in z'n sexy veel te kleine slipje? was vandaag nog even op tv tijdens de live uitzending.
pi_42097537
Ik ben om qua Tijn. Wat een achterbaks, hypocriet mannetje is het toch. Hij vindt Marlies gevaarlijk vanwege haar joker. Hij mobiliseert iedereen om maandag haar te nomineren. En de joker van Tijn dan, is dat ding dat wel veilig in zijn handen? Echt te gek voor woorden. Het ergste is nog wel datiedereen in het huis (maar ook veel hier, maar goed, de mensen in het huis zijn wel iets belangrijker) niet twijfelen aan zijn oprechtheid. Dit is niet oprecht, Tijn is helemaal niet oprecht, hij is achterbaks en hypocriet. De Willem (BB1) van BB6. Gelukkig weten we hoe het met hem is afgelopen...

[ Bericht 6% gewijzigd door BB6kijker op 24-09-2006 20:12:55 ]
pi_42101849
quote:
Op zondag 24 september 2006 20:01 schreef BB6kijker het volgende:
Ik ben om qua Tijn. Wat een achterbaks, hypocriet mannetje is het toch. Hij vindt Marlies gevaarlijk vanwege haar joker.
Het is gewoon helemaal kul die joker....WAT heeft zo'n joker nou eigenlijk voor nut???
Ik hoor hier mensen zeggen dat je dan macht heb......???????????

Het enige wat je hebt is dat waneer je op de bank zit deze kan inruillen voor een ander persoon.

Maar WAT heb je eraan??? NIKS !!!!
Want het is nog steeds zo dat wij als kijkers kunnen beslissen wie eruit gaat of erin blijft (als we Hummie mogen geloven)
En de grap is dat de bewoners dat dus niet weten of ze populair zijn of niet.

Stel dat Tijn niet populair zou zijn onder de kijkers, dan kan hij een joker inzetten als ie op de bank komt en zo een weekje langer in het huis blijven.....als hij de week erna weer op de bank zou zitten stemmen de kijkers hem er meteen uit.
Dus uitstel van executie !!!!!
En stel dat hij b.v. Semih op de bank zet met zijn joker....hij weet niet dat b.v. Semih heel populair zou zijn onder de kijkers...dus die joker is dan verpruts want Semih blijft er dan gewoon in.

In BB1 zat Bart ook elke week op de bank (zenuwslopend voor hem) maar maakte eigenlijk niks uit omdat hij als populair BBer elke rond overwon en zelf BB won.
Dus als je op "de bank" komt te zitten en je bent populair onder de kijkers, heb je niks te vrezen
Als je op "de bank" komt te zitten en de kijkers vinden jou een eikel, dan kan je 100 jokers hebben maar naar huis gaan dat doe je!!!

[ Bericht 6% gewijzigd door X_Kanus_X op 24-09-2006 23:57:50 ]
  zondag 24 september 2006 @ 23:52:00 #144
55709 Stereotomy
pi_42101926
Niet helemaal waar, wel grotendeels.

Vorig jaar was Ralph best populair bij de kijkers. Hij had alleen bij de tweede nominatieronde de pech om het op te nemen tegen Roel en Lieske, de nummers 2 en 3 uit de finale, wat later bleek. Mocht hij toen een joker gehad hebben, dan had de bank er heel anders uit gezien, en de bank van de week daarop ook. Wie weet hoe ver hij het dan geschopt zou hebben. Misschien niet de finale, maar hij was absoluut verdiend langer het huis in gebleven dan dat hij vorig jaar deed.
pi_42102260
quote:
Op zondag 24 september 2006 23:52 schreef Stereotomy het volgende:
Niet helemaal waar, wel grotendeels.

Wie weet hoe ver hij het dan geschopt zou hebben. Misschien niet de finale
Dat zeg ik dus.....uitstel van executie !!!!!

De populaire bewoners staan al grotendeels vast onder de kijkers.
In het geval van Ralph zou hij misschien 2 weekjes langer hebben kunnen blijven, maar ook hij zou uiteindelijk sneuvelen want zoals later bleek zou Joost winnen ( ook al had hij bij op de bank gezeten in de finale)

Laat ik het anders zeggen.....BB6 winnen doe je NIET met een joker, maar met de goodwill van de kijkers
  maandag 25 september 2006 @ 00:07:19 #146
55709 Stereotomy
pi_42102358
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:04 schreef X_Kanus_X het volgende:

[..]

Dat zeg ik dus.....uitstel van executie !!!!!

De populaire bewoners staan al grotendeels vast onder de kijkers.
In het geval van Rallf zou hij misschien 2 weekjes langer hebben kunnen blijven, maar ook hij zou uiteindelijk sneuvelen want zoals later bleek zou Joost winnen ( ook al had hij bij op de bank gezeten in de finale)

Laat ik het anders zeggen.....BB6 winnen doe je NIET met een joker, maar met de goodwill van de kijkers
Uitstel is prima. Stel dat Ralph erin was gebleven en nog wat plantjes onder de douche had gezet en nog populairder was geworden, dan had het een hele tijd kunnen duren voordat hij eruit zou gaan. En daar gaat het toch om? Anders had Hilde ook meteen kunnen inpakken in de eerste minuut dat ze het huis in ging, die zou nooit van je lang zal ze leven (mwah ) winnen.

Je moet ook niet vergeten dat voor veel van de bewoners ook leuk is om zo lang mogelijk in het huis te blijven. Een week langer betekent ook een week meer kansen. Kijk maar naar Roel vorig jaar, die was met de rookopdracht opeens HEEL populair, maar toen hij Joost ging dissen zakte zijn populariteit enorm. De ene week is de andere niet.

Je hebt in de basis gelijk met uitstel van executie, maar zo simpel ligt het dus niet.
pi_42102865
quote:
Op maandag 25 september 2006 00:07 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Anders had Hilde ook meteen kunnen inpakken in de eerste minuut dat ze het huis in ging, die zou nooit van je lang zal ze leven (mwah ) winnen.
Dat had ze ook veel beter kunnen doen probleem is dat sommige mensen van zichzelf denken dat ze heel wat zijn...dat heeft een ieder kunne meemaken hoe Hilde zichzelf op de voorgrond zette.
Maar die mensen zijn zo vanzichzelf overtuigt dat ze niet eens doorhebben dat ze als beeldvulling fungeren om het programma op te leuken omdat BB nu eenmaal uit tegenpolen van karakters bestaat.
Het publiek moet kunnen meeleven dat ze zeggen: Dat is mijn idool....en dat is een eikel !!
Als het allemaal idoolen zijn gaat onze J de Mol geen ¤¤¤ verdienen.

E10 zit ook nog steeds in het huis en het lijkt erop dat ze hem nu niet meer zo gauw gaan nomineren want je hebt dus nu Marlies (met haar joker) Tijn ( die ook al 3 stemmen kreeg en deze week maar net buiten de boot viel) en Jeroen of Milica (een van de twee gaan ze deze week ook weer nomineren)
E10 zit dan wel lekker zolang in BB (en daar doen ze het idd voor om dat zolang mogelijk mee te maken) maar populair onder dekijkers is hij niet. Ik denk dat zogauw hij op de bank komt te zitten nu, hij er meteen uitvliegt. En stel dat ie nog een joker kan kopen, dan gaan de bewoners hem meteen weer opnieuw nomineren (want de groep wordt ook steeds kleiner) dus ligt ie er een week later uit.
Dan kan hij dus die week veel beter lekker met zijn vrienden in de kroeg zitten dan dat ie op noodrandsoen de hele weel uien moet vreten. hahahaha
pi_42123478
Ik vind hem de meest irritante van de bewoners. Achterbaks jongetje. Beetje iedereen tegen Marlies op te stoken. Vandaag ook weer met zijn ''okee Eg,''
pi_42128261
Ik vind het een achterbakse eikel. Politieagentje spelen doe je maar op je werk..maar is hij daar ook zo corrupt?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_42128448
quote:
Op maandag 25 september 2006 23:35 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind het een achterbakse eikel. Politieagentje spelen doe je maar op je werk..maar is hij daar ook zo corrupt?
Nee, want hij is helemaal geen politieagent meer. Hij werkt in een kampeerwinkel in Schijndel. Met de rest van je betoog ben ik het helemaal eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')