Ja ik was ook heel verbaasd, hij herkende me van de foto's geloof ik. Ik zal hem nog wel vaker zien bij andere dingen of de volgende retraite.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:07 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja dat zei je al, lijkt me heel gek dat iemand je gewoon van internet kent
Ik heb ze allemaal gevolgd... ben bij BB5 afgehaakt toen Menno werd weggemanipuleerd... stemmen kon je dat niet meer noemen... heb toen wel de finale gezien met het heerlijke einde dat Roel genadeloos te kakken werd gezetquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:13 schreef Remzz het volgende:
Ik heb ook echt zin in BB, deel 1 en 2 helemaal gevolgd daarna dus niet meer tot vorig jaar toen de stream weer gratis waren.
Oh fuck dat begint ook nog jaquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:19 schreef Remzz het volgende:
Annemarie vanavond trouwens weer op de schaats...
Doet me meteen weer denken aan de OS
Ja ze heeft het woord schaatspartner vast een hele andere betekenis gekregenquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 20:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh fuck dat begint ook nog ja
Ze zal wel op haar knieen het ijs op komen
...............................................................................quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:35 schreef mitt het volgende:
g,kwewewewewewewewewewetgktgktgktgktgktgktgktgkwee
....
yhhhh4y-04iy-4y PDF:EFE=3wpqqqqqqqqqquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:40 schreef XL het volgende:
[..]
...............................................................................
quote:
1 |
1 |
1 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote] SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
[..]quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:43 schreef popolon het volgende:
[quoe]Op vrijdag 18 augustus 2006 22:42 schreef mitt het volgende:
[/quote] SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]
[/quote]
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
Ah, het niveau van popo is bereikt.Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?![]()
[cute]Op vrijdag 18 augustus 2006 22:44 schreef mitt het volgende:
Ah, het niveau van popo is bereikt.
[/quote]
Geflitst !Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
.......................Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
XL, mag mijn vlinder op jouw bloem?Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
[quot]Op vrijdag 18 augustus 2006 22:47 schreef mitt het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Ik ben nog aan het werk man.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
kgergjepgojwelulpopodatjeerrondloopttiogwegjiowepgpwejpweOp dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 22:47 schreef popolon het volgende:
XL, mag mijn vlinder op jouw bloem?
Doe hem er maar op
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"![]()
Gezellig.quote:![]()
Ok, naar huis. Later.Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.![]()
zou Annamarie Bart weer hebben versierd? Hij zat zo verliefd te kijken. Oh oh wat zielig voor Bart, kerel wat doe je![]()
Maar hopelijk bespringt Annamarie de komende weken nog een stel van die ijsdansers en komt Bart weer tot inkeer.Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Was het zo erg ?quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:12 schreef MiLalaa het volgende:
zou Annamarie Bart weer hebben versierd? Hij zat zo verliefd te kijken. Oh oh wat zielig voor Bart, kerel wat doe je![]()
Maar hopelijk bespringt Annamarie de komende weken nog een stel van die ijsdansers en komt Bart weer tot inkeer.die Bart nog steeds in love?
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."![]()
T klinkt echt als een slettebakquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:12 schreef MiLalaa het volgende:
Maar hopelijk bespringt Annamarie de komende weken nog een stel van die ijsdansers en komt Bart weer tot inkeer., moet volgende keer toch maar kijken, niveau OWS
nou je moet vooral maar niet kijken. Wat een enorm flut programma. Maar ja Bart zat er dusquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:19 schreef maril het volgende:
T klinkt echt als een slettebak, moet volgende keer toch maar kijken, niveau OWS
![]()
Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Bedankt was al bijna om, heb niet en ook nog nooit gekeken, maar dat kan ik dus blijven doen, bovendien concureren ze met Baantjer, en die wint het altijd van mij . "Eind goed al goed"(koefnoen)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:21 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nou je moet vooral maar niet kijken. Wat een enorm flut programma. Maar ja Bart zat er dus
BB?![]()
Sterren op het ijs?![]()
Lowlands![]()
dit is verder geen tvp of zo
"Whenever I feel blue, I start breathing again"![]()
AllMusic zegt:quote:quote:For a career that was cut short by illness and a premature death, guitarist, singer, and songwriter Rory Gallagher sure accomplished a lot in the blues music world. Although Gallagher didn't tour the U.S. nearly enough, spending most of his time in Europe, he was known for his no-holds-barred, marathon live shows at clubs and theaters around the United States."Whenever I feel blue, I start breathing again"![]()
ik heb vanavond hele stoere delen van concerten van hem gezienen ben nu fan
Ja ik kan mij ook niet zo,n slechte TT herinneren.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:31 schreef Brahimov het volgende:
BB?![]()
Sterren op het ijs?![]()
Lowlands![]()
dit is verder geen tvp of zo![]()
ik ben inmiddels ook op zoek naar materiaalquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:37 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb vanavond hele stoere delen van concerten van hem gezienen ben nu fan
jawel.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:46 schreef Brahimov het volgende:
![]()
uitvergaderd?
edit: of was jij dat niet?![]()
Ikzal veel meer werk hebben dan ik gedacht had. Er is voor de leerlingen niet eens een cursus bijvoorbeeld, daar moet ik zelf nog voor zorgen.![]()
Eentje maar?quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:17 schreef Bruce117 het volgende:
Hoi,
Het was weer gezellig vanavond.
[afbeelding]
Nou nee, maar het zijn er wel eens meer geweest.quote:Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
Eens.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:31 schreef Brahimov het volgende:
BB?![]()
Sterren op het ijs?![]()
Lowlands![]()
dit is verder geen tvp of zo![]()
Eens.
Eens..
sig verwijderd door FA![]()
![]()
![]()
![]()
Zometeen naar de tennisbaan...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Popoquote:Op vrijdag 18 augustus 2006 23:49 schreef popolon het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Real love XL.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
![]()
![]()
en nog maar weer eens een dopingzondaar:
http://teletekst.nos.nl/?611-01
edit: dit blijft natuurlijk niet staan, dus: Marion Jones is de bok, eh, geit
[ Bericht 17% gewijzigd door Brahimov op 19-08-2006 10:50:18 ]"Whenever I feel blue, I start breathing again"![]()
Marionquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 10:42 schreef Brahimov het volgende:
![]()
en nog maar weer eens een dopingzondaar:
http://teletekst.nos.nl/?611-01
edit: dit blijft natuurlijk niet staan, dus: Marion Jones is de bok, eh, geit
goedemorgen btw![]()
![]()
Hallo, terug van de tennisbaan, wederom verloren maar nog nooit zo goed gespeeld
Dankzij de tips van de users uit het recreatieve tennistopic ging mijn service vandaag stukken beter dan ooit. Alleen jammer dat ik tegen een tennisleraar speelde die nooit enkelt, daarom 9 op zijn pasje heeft staan. Die gozer beheerste alle slagen maar was alleen mentaal niet zo sterk... kwam terug van 1-5 naar 5-5.. verloor toen wat lullig mijn service en ik kreeg vervolgens 4 aces om mijn oren... 5-7... tweede set begon ie steeds beter te draaien... heb een keer mijn service weten te houden maar hij was gewoon te goed 1-6.... Maar mijn slagen gaan beter en beter
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik snap er niets meer van, gisteren heb ik glimpen opgevangen van "sterren dansen op het ijs" op sbs 6...maar het heet toch "dancing on ice"? Of zijn er 2 ijsdansen-programma's?![]()
![]()
Jaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:59 schreef Mirri het volgende:
Ik snap er niets meer van, gisteren heb ik glimpen opgevangen van "sterren dansen op het ijs" op sbs 6...maar het heet toch "dancing on ice"? Of zijn er 2 ijsdansen-programma's?![]()
, RTL én SBS hebben zo'n onzinprogramma.
Ben ik vanochtensd ook achter gekomen rtl4 begint volgende week met een mengeling bekende belgen en nederlandse BNers en BBgenquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 14:59 schreef Mirri het volgende:
Ik snap er niets meer van, gisteren heb ik glimpen opgevangen van "sterren dansen op het ijs" op sbs 6...maar het heet toch "dancing on ice"? Of zijn er 2 ijsdansen-programma's?
hoi ik heb gekke/grappige nieuwtjes uit China nodig, wie weet er wat? / evt sportgerelateerd
misschien staat hier iets? weet het niet hoor vel leeswerkquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:22 schreef MiLalaa het volgende:
hoi ik heb gekke/grappige nieuwtjes uit China nodig, wie weet er wat? / evt sportgerelateerd
![]()
http://www.geledraak.nl/html/page36.aspMart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."![]()
www.chinese-fok.comquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 16:22 schreef MiLalaa het volgende:
![]()
of www.sambalbij.nl![]()
![]()
het is je vergevenquote:![]()
nog iets spannends gedaan vanavond, jelle?Be sure to wear some flowers in your hair![]()
niet echt eigenlijk. lama's gekeken.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:22 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
het is je vergeven![]()
nog iets spannends gedaan vanavond, jelle?
ben vandaag naar de kapper geweest, ik voel me kaal
jij?![]()
oh ben je gemillimeterd?
ik heb het vandaag eigenlijk heeel druk gehad. Vooral met winkelen enzoen nu ben ik mij aan het bezatten met gintonics in de hoop dat ik op goeie ideeen kom om mijn nieuwe 'vlam' te contacteren
![]()
niet echt gemillimeterd maar er is wel veel vanafquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:33 schreef MiLalaa het volgende:
oh ben je gemillimeterd?
ik heb het vandaag eigenlijk heeel druk gehad. Vooral met winkelen enzoen nu ben ik mij aan het bezatten met gintonics in de hoop dat ik op goeie ideeen kom om mijn nieuwe 'vlam' te contacteren
![]()
![]()
winkelen. altijd leuk! Ik hoop voor je dat je wat goede ideeen kan bedenken.....!
weet hij al wel een klein beetje dat je 'm wel es leuk zou kunnen vinden?![]()
ah, leuk hoor kort haar.quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:44 schreef snellejelle het volgende:
niet echt gemillimeterd maar er is wel veel vanaf
winkelen. altijd leuk! Ik hoop voor je dat je wat goede ideeen kan bedenken.....!
weet hij al wel een klein beetje dat je 'm wel es leuk zou kunnen vinden?
Ik heb een broek, sjaal en armband kunnen scoren dus het was een geslaagde dag wat dat betreft.
De persoon in kwestie weet het wss wel ja.. maar ik heb eerder een beetje mislukte actie gehad (in de zin van dat ik iets stoms tegen hem heb gezegd wat ik niet zo bedoelde) dus ik zie het nu niet meer zo zitten
ow jee, blunders, altijd leukquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 23:52 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ah, leuk hoor kort haar.
Ik heb een broek, sjaal en armband kunnen scoren dus het was een geslaagde dag wat dat betreft.
De persoon in kwestie weet het wss wel ja.. maar ik heb eerder een beetje mislukte actie gehad (in de zin van dat ik iets stoms tegen hem heb gezegd wat ik niet zo bedoelde) dus ik zie het nu niet meer zo zitten![]()
![]()
Kan me voorstellen dat je het dan even niet meer ziet zitten, hopelijk heeft je volgende poging meer succes![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 00:03 schreef snellejelle het volgende:
ow jee, blunders, altijd leuk![]()
hopelijk heeft je volgende poging meer succes![]()
waarschijnlijk doe ik toch geen poging, ik durf niet
tuurlijk wel gewoon doen. je hebt niets te verliezenquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
waarschijnlijk doe ik toch geen poging, ik durf niet
![]()
![]()
![]()
das snel, doeii!
Ik ga na 1 laatste nummer van Rory ook maar eensBe sure to wear some flowers in your hair![]()
Ik heb gisteren Irish Tour ge, eh, haald. Is mooiquote:Op zondag 20 augustus 2006 00:20 schreef MiLalaa het volgende:
das snel, doeii!
Ik ga na 1 laatste nummer van Rory ook maar eens![]()
truste!"Whenever I feel blue, I start breathing again"![]()
![]()
Op Popo! Hij komt misschien voor mij in NL wonenquote:
Wat lief, zorg wel dat je ESPN en NASN op je kabel hebtquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:48 schreef XL het volgende:
[..]
Op Popo! Hij komt misschien voor mij in NL wonen
hmmm, dan ga ik wel bij hem en zijn vrouw wonenquote:Op zondag 20 augustus 2006 10:56 schreef maril het volgende:
[..]
Wat lief, zorg wel dat je ESPN en NASN op je kabel hebt![]()
![]()
Zwembad
Indoor-BBQ
![]()
De posts worden steeds cryptischer... ik hou het bij
Even een boot regelen... de zondvloed is gearriveerd
God zei Brahimov bouw een ark, om je familie te reddenquote:Op zondag 20 augustus 2006 12:51 schreef Brahimov het volgende:
Even een boot regelen... de zondvloed is gearriveerd![]()
![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 13:03 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
God zei Brahimov bouw een ark, om je familie te redden![]()
![]()
![]()
Ik heb wat zon geregeld, wel zo handig
dat is uit een kleuterliedje hequote:Op zondag 20 augustus 2006 15:25 schreef Brahimov het volgende:
![]()
Ik heb wat zon geregeld, wel zo handig![]()
niet dat je denkt dat ik het zelf heb bedacht
![]()
bedankt voor de zonBe sure to wear some flowers in your hair![]()
mooi beginquote:Op zondag 20 augustus 2006 13:00 schreef Remzz het volgende:
Heracles !!
Eerste wedstrijd vanmiddag meteen tegen Twente dat word wat![]()
![]()
Goeienavond, ben ik ook nog even tussen al het BB-geweld... damn wat een verslavend concept is dat tochOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
gewoon nooit aan beginnenquote:Op zondag 20 augustus 2006 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond, ben ik ook nog even tussen al het BB-geweld... damn wat een verslavend concept is dat toch![]()
![]()
Te laatquote:
ik had je die foto in vertrouwen gemaildquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou je vriendin eens uit de modder houden snellejelle!
[afbeelding]
jij wilde 'm zo graag hebben...![]()
![]()
ik heb een mail gestuurd. Nu moet ik de hele dag zenuwachtig zitten wachten op een reply
Zal ik je anders ff terugmailen, dan hoef je niet te wachtenIm hung like Einstein
And Smart as a Horse![]()
Een mail naar de jongen die je leuk vindt?quote:Op maandag 21 augustus 2006 08:56 schreef MiLalaa het volgende:
ik heb een mail gestuurd. Nu moet ik de hele dag zenuwachtig zitten wachten op een reply
![]()
![]()
![]()
Ik denk niet dat MiLalaa BS bedoelt hoor Spooky, die is veel te jong voor haar.
Misschien op papierquote:Op maandag 21 augustus 2006 15:03 schreef XL het volgende:
Ik denk niet dat MiLalaa BS bedoelt hoor Spooky, die is veel te jong voor haar.![]()
![]()
![]()
Goed dat ik m'n TU mail zo vaak check.
Tentamen voor morgen is een mondeling (er waren wel 2 aanmeldingen! ), en dat zie ik nu pas. Docent en die andere gast druk aan het mailen voor een datum, gooi ik het hele zaakje weer in de soep.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide![]()
waardeloos, in dat hele filmpje zit nog geen blikje bier.quote:Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
Bitchfight.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide![]()
Zo, jij bent vrolijk vandaagquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:25 schreef Spooky4u het volgende:
zeikzak.
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
Wat is dit nou weer?
#sport You must have a registered nick (+r) to talk on this channel (#sport)
quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:34 schreef Brahimov het volgende:
Wat is dit nou weer?
![]()
waar? Heb ik geen last van
Wat is dit nou weer?
![]()
![]()
![]()
![]()
In de IRC tak van sport, dus niet hier gelukkigquote:"Whenever I feel blue, I start breathing again"![]()
Wat is dit nou weer?
![]()
![]()
Aah! Een verse relkloon!quote:Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
Dahli
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat is niet zo aardigquote:!
Maar jij bent toch diegene die de macht heeft? Ik hoop dat ik me hier thuis ga voelen
A little nonsense now and then, is cherished by the wisest men.![]()
mitt
What a life it would be
If you would come to mine for tea
I'll pick you up at half past three
And we'll have lasagne![]()
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:41 schreef Dahli het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig!
Maar jij bent toch diegene die de macht heeft? Ik hoop dat ik me hier thuis ga voelen![]()
Ga heen.
zjoerntje
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 21 augustus 2006 19:41 schreef Dahli het volgende:
[..]
Dat is niet zo aardig!
Maar jij bent toch diegene die de macht heeft? Ik hoop dat ik me hier thuis ga voelen![]()
Ga heen.
zjoerntje
22 berichten per dag....
Zo kan ik dat ook.
Ik heb dan misschien niet zo'n hoog aantal, maar het is wel allemaal kwaliteit.Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
19 zijn slotjes en 3 in deze bar.
het leven als mod valt zwaar.Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
en dan nog dubbel ookquote:Op maandag 21 augustus 2006 19:58 schreef mitt het volgende:
19 zijn slotjes en 3 in deze bar.
het leven als mod valt zwaar.
popo
Wat een agressie.
En daarom:Iedereen
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
Is het oorlog hier of is de vredes-gier nodig
![]()
Share the love
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
![]()
Bijna.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:37 schreef snellejelle het volgende:
kan de bar dicht?sig verwijderd door FA![]()
Doe ik, 2 uur gaat de toko dicht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
okee.
schop jij de laatste darters er d'r uit?sig verwijderd door FA![]()
Sorry, voor jou blijft de toko heel de nacht open, maar het is wel zelfbedieningquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee hoor..
de automaat werkt op chipknip.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nee hoor.![]()
laat alsjeblieft 1 kopje overquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat lukt wel
Probably is de koffiemorgenochtend op.![]()
![]()
Ik ga het niet proberen. Mijn oogjes gaan nu al bijna dicht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:49 schreef snellejelle het volgende:
[..]
laat alsjeblieft 1 kopje over![]()
quote:
![]()
PWND!!!111![]()
![]()
heej, laat ons darters met rustquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:39 schreef snellejelle het volgende:
[..]
okee.
schop jij de laatste darters er d'r uit?Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
Ik voeg me even toe aan deze zuidelijke hittegolfDie Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
De zon heeft Delft ook bereikt.
Zouden guppen met deze warmte in de sloot kunnen overleven?Im hung like Einstein
Hebben ze ook een aquarium?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:04 schreef snellejelle het volgende:
Zondag naar Parijs, krijg er steeds meer zin in
gelukkig is er een leuk hotel geregeld![]()
Im hung like Einstein
Weet je wat helpt, grotere vissen bijsteken in de bokaal. Die guppies verdwenen vanzelf bij ons.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:08 schreef Spooky4u het volgende:
hmm, vraag eens daar of ze guppen willen.![]()
ik weet het franse woord voor guppie nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:08 schreef Spooky4u het volgende:
hmm, vraag eens daar of ze guppen willen.![]()
![]()
Goeienavond![]()
het tennis ging goed. Helaas was het zomaar voor de lol.Be sure to wear some flowers in your hair![]()
Hoi,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:31 schreef MiLalaa het volgende:
Goeienavond![]()
het tennis ging goed. Helaas was het zomaar voor de lol.
Wanneer is je debuut op Wimbledon ?Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
Hi Bruce hoe is het, lang niet gezien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:35 schreef Bruce117 het volgende:
Hoi,
Wanneer is je debuut op Wimbledon ?
Ik ben meer voor gravelJe mag m'n eregast zijn.
Sinds eergisteren ofzo, verslaving enzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sinds wanneer zit jij bij BB?
Mijn eerste blog http://bigbrother.fok.nl/blog/1429![]()
![]()
![]()
maak jij die site?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:43 schreef Remzz het volgende:
Sinds eergisteren ofzo, verslaving enzo
Mijn eerste blog http://bigbrother.fok.nl/blog/1429
Ik ben er nog wel hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Hi Bruce hoe is het, lang niet gezien.
Ik ben meer voor gravelJe mag m'n eregast zijn.
Dan gaan we toch voor Roland Garros.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
ja lijkt me leuk! Ik kan alleen niet zo goed tegen de wedstrijdspanning en er zijn geen aardbeien met slagroom, maar ach met jou erbij deert dat nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:49 schreef Bruce117 het volgende:
Ik ben er nog wel hoor.
Dan gaan we toch voor Roland Garros.![]()
m'n 'vlam', die nu dus gedegradeerd is tot waakvlam, heeft nog steeds niks terug laten horen
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja lijkt me leuk! Ik kan alleen niet zo goed tegen de wedstrijdspanning en er zijn geen aardbeien met slagroom, maar ach met jou erbij deert dat niet![]()
m'n 'vlam', die nu dus gedegradeerd is tot waakvlam, heeft nog steeds niks terug laten horen![]()
![]()
zolang zijn broer zich maar rustig houdtSport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
Goeienavond allen![]()
Net terug van de tennisbaan, lekker staan rammen in de training... heb ik nog wat gemist hier?Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
![]()
zolang zijn broer zich maar rustig houdt![]()
nu heb ik er 2 die zich rustig houden.. daar heb ik ook weer beetje weinig aan..zucht.
och ja. Ik ga maar eens slapen want ben oververmoeid van al dat sporten. ToedeloeBe sure to wear some flowers in your hair![]()
hoogstaandquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sinds eergisteren ofzo, verslaving enzo
Mijn eerste blog http://bigbrother.fok.nl/blog/1429![]()
![]()
![]()
Sweat Dreamsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
nu heb ik er 2 die zich rustig houden.. daar heb ik ook weer beetje weinig aan..zucht.
och ja. Ik ga maar eens slapen want ben oververmoeid van al dat sporten. Toedeloe
Gewoon zeggen dat je "beaucoup le goep et beaucoup la goep" hebt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik weet het franse woord voor guppie niet
Dan begrijpen ze het wel.Im hung like Einstein
goed, thinking about going againquote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:56 schreef MiLalaa het volgende:
Hi komrad, hoe was je vakantie?Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
oh das niet verkeerd, dan was het erg geslaagd. Waar ben je geweest?quote:Be sure to wear some flowers in your hair![]()
beaucoup de goepquote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je "beaucoup le goep et beaucoup la goep" hebt.
Dan begrijpen ze het wel.
maar ik zal mijn best voor je doen![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:01 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh das niet verkeerd, dan was het erg geslaagd. Waar ben je geweest?to berlin
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
De vertaalvis kent het ook nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik weet het franse woord voor guppie niet
Of eentje meenemen om te tonen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:00 schreef Spooky4u het volgende:
je kunt er ook een tekening van maken Jelle.
![]()
![]()
ik heb het opgezocht. het is le guppyquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:00 schreef Spooky4u het volgende:
je kunt er ook een tekening van maken Jelle.![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb het opgezocht. het is le guppy
Im hung like Einstein
http://fr.wikipedia.org/wiki/Guppyquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb het opgezocht. het is le guppyquote:A ce jour, 12 types de base, concernant la forme des nageoires caudales et dorsales, on été identifiés et constituent les Standards Internationaux d'Elevage de Haut Niveau (I.H.S.)(L'I.K.G.H. étant "l'Assemblée Internationale d'Administrateurs pour l'élevage de haut niveau du Guppy", Internationales Kuratorium Guppy Hochzucht)![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door Brahimov op 23-08-2006 18:09:56 ]"Whenever I feel blue, I start breathing again"![]()
Zijn die beesten groot genoeg voor de BBQ
Shit, dat soort dingen mag je natuurlijk niet denkenSport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
Die guppen zijn te klein, die vallen nog door het roosterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:24 schreef Bruce117 het volgende:
Zijn die beesten groot genoeg voor de BBQ
Shit, dat soort dingen mag je natuurlijk niet denken
maar misschien kun je er de BBQ mee aansteken?Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
Ik ben naar de kapper geweest vandaag![]()
Het is HEEL kort, afro, echt zo cool die krullen nu![]()
Ik voel me net Beyoncé ofzo![]()
![]()
foto
Haha neequote:Misschien later, want het is wel heel bijzonder, mijn haar nu.
Maar ik wil niet op internet staan met mijn foto![]()
![]()
hoiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:16 schreef Mirri het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest vandaag![]()
Het is HEEL kort, afro, echt zo cool die krullen nu![]()
Ik voel me net Beyoncé ofzo![]()
lijk je op je Kleine Prins plaatje nu?
Sorry dat ik het zeg, maar als je een wedstrijd zo enorm weggeeft verdien je de CL niet. En in de UC kunnen ze nog wat punten voor NL halenWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
ik heb reply (eindelijk). Ik heb er alleen geen fluit aan omdat m'n eigen bericht natuurlijk veel te subtiel was, maar tochquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:40 schreef Spooky4u het volgende:
waarom zo vrolijk?
van je to be boyfriend???quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:44 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik heb reply (eindelijk). Ik heb er alleen geen fluit aan omdat m'n eigen bericht natuurlijk veel te subtiel was, maar toch![]()
heb je de broer eindelijk af kunnen schudden danWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
Over 2 mailtjes zegt die jongen: "we kunnen wel eens informeel wat gaan drinken"quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef komrad het volgende:
[..]
van je to be boyfriend???
heb je de broer eindelijk af kunnen schudden dan
![]()
en vervolgens neemt hij zijn broer mee
![]()
zo zou ik dat ook oplossen
to be boyfriend dat is wel heel positief, ik denk het eigenlijk al niet meerquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:45 schreef komrad het volgende:
van je to be boyfriend???
heb je de broer eindelijk af kunnen schudden danmaar de broer is al redelijk afgeschud, dus, XL, dat scenario gaat niet gebeuren
![]()
dan nog liever niksBe sure to wear some flowers in your hair![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:47 schreef XL het volgende:
[..]
Over 2 mailtjes zegt die jongen: "we kunnen wel eens informeel wat gaan drinken"
![]()
en vervolgens neemt hij zijn broer mee
![]()
zo zou ik dat ook oplossen
![]()
Heeft komrad het eindelijk begrepen?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:49 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
to be boyfriend dat is wel heel positief, ik denk het eigenlijk al niet meermaar de broer is al redelijk afgeschud, dus, XL, dat scenario gaat niet gebeuren
![]()
dan nog liever niksIm hung like Einstein
nogmaalsquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:55 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Heeft komrad het eindelijk begrepen?
nee hoor, dit is gewoon om te lachen dus doe ik datquote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:59 schreef Spooky4u het volgende:
Jij bent ook je hele leven melig he.Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
ik werk te hard op m'n uitzendbaantjes werk, zodat ik, als ik nu niet heel veel ga fok!ken, over 2 weken al klaar ben
Owh, het ziet er naar uit dat je op de grond aan het slaan bent.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:01 schreef komrad het volgende:
[..]
nee hoor, dit is gewoon om te lachen dus doe ik datIm hung like Einstein
oh jeetje, dan wordt het knap rustig hier.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:01 schreef MiLalaa het volgende:
ik werk te hard op m'n uitzendbaantjes werk, zodat ik, als ik nu niet heel veel ga fok!ken, over 2 weken al klaar ben
ik dacht dat je een contract had Milalaa, of was dat alleen bij de bank?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:01 schreef MiLalaa het volgende:
nee toen ook niet. Is ook niet zo heel erg, want ik kan nog wel wat vakantie gebruikenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:03 schreef komrad het volgende:
ik dacht dat je een contract had Milalaa, of was dat alleen bij de bank?
wie nietquote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:05 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee toen ook niet. Is ook niet zo heel erg, want ik kan nog wel wat vakantie gebruiken![]()
maar erg leuk is het ook niet natuurlijk
Kutdag.While we're living, the dreams we have as children fade away
Ik ben te verdoofd om dit te snappen?quote:While we're living, the dreams we have as children fade away
MiLalaa was een paar dagen geleden niet in haar nopjes, maar nu wel weer, want ze heeft reply gehad. En niet van een broer.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:25 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ik ben te verdoofd om dit te snappen?![]()
Goeienavond
Alles kits hier?
Heb vanavond een familieuitje: Beauty and the Beast
gaat je met onze zus?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 17:56 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Alles kits hier?
Heb vanavond een familieuitje: Beauty and the Beast![]()
quote:
Oh shit, sorry jij bent niet uitgenodigd
Familievete!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh shit, sorry jij bent niet uitgenodigd![]()
ik dacht al. beauty en beast, dat kunnen er maar twee zijnquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Oh shit, sorry jij bent niet uitgenodigd![]()
![]()
![]()
Ik ga zo sinds: Knie m'n comeback maken.
Waarschijnlijk ben ik dus morgen de hele dag online, met m'n been in het gips.![]()
![]()
Nu heb ik KLB in mijn active topics
Heyquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:27 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
hoilijk je op je Kleine Prins plaatje nu?
![]()
Haha nee, het is donkerder, ik heb bijna bruin haar nu, en veel meer krullen. Het is echt zo cool om nu aan mijn haar te zitten! Ik kan geen staart meer maken, maar dat geeft echt helemaal niet!![]()
![]()
Hoi, hoe is het met jou?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:26 schreef snellejelle het volgende:
gezellig hier ier ier ier
Zin in Parijs?![]()
![]()
het is goed. ja absoluut. wordt zwaar maar ook errug leukquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:47 schreef Mirri het volgende:
[..]
Hoi, hoe is het met jou?
Zin in Parijs?![]()
![]()
![]()
Klinkt leuk, hoewel moeilijk om een voorstelling van te maken. Maar het is vast hipquote:Op donderdag 24 augustus 2006 21:27 schreef Mirri het volgende:
Hey![]()
Haha nee, het is donkerder, ik heb bijna bruin haar nu, en veel meer krullen. Het is echt zo cool om nu aan mijn haar te zitten! Ik kan geen staart meer maken, maar dat geeft echt helemaal niet!![]()
Hoi, ik ben wel weer over het debacle van gisteren heen.
dat doe je sneller dan ikquote:Op donderdag 24 augustus 2006 22:07 schreef Brahimov het volgende:
Hoi, ik ben wel weer over het debacle van gisteren heen.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef pfaf het volgende:
Waarschijnlijk ben ik dus morgen de hele dag online, met m'n been in het gips.
Wat was er gister dan?quote:
Enneh? Leef je nog?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:14 schreef pfaf het volgende:
Waarschijnlijk ben ik dus morgen de hele dag online, met m'n been in het gips.
neem tenminste aan dat de comeback nu wel afgerond is
Forum Opties Forumhop: Hop naar: