ik weet het franse woord voor guppie nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:08 schreef Spooky4u het volgende:
hmm, vraag eens daar of ze guppen willen.
Hoi,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:31 schreef MiLalaa het volgende:
Goeienavond![]()
het tennis ging goed. Helaas was het zomaar voor de lol.
Hi Bruce hoe is het, lang niet gezien.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:35 schreef Bruce117 het volgende:
Hoi,
Wanneer is je debuut op Wimbledon ?
Sinds eergisteren ofzo, verslaving enzoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:41 schreef snellejelle het volgende:
[..]
sinds wanneer zit jij bij BB?
maak jij die site?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:43 schreef Remzz het volgende:
Sinds eergisteren ofzo, verslaving enzo
Mijn eerste blog http://bigbrother.fok.nl/blog/1429![]()
Ik ben er nog wel hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:38 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Hi Bruce hoe is het, lang niet gezien.
Ik ben meer voor gravelJe mag m'n eregast zijn.
ja lijkt me leuk! Ik kan alleen niet zo goed tegen de wedstrijdspanning en er zijn geen aardbeien met slagroom, maar ach met jou erbij deert dat nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:49 schreef Bruce117 het volgende:
Ik ben er nog wel hoor.
Dan gaan we toch voor Roland Garros.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:50 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja lijkt me leuk! Ik kan alleen niet zo goed tegen de wedstrijdspanning en er zijn geen aardbeien met slagroom, maar ach met jou erbij deert dat niet![]()
m'n 'vlam', die nu dus gedegradeerd is tot waakvlam, heeft nog steeds niks terug laten horen![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:52 schreef Bruce117 het volgende:
![]()
zolang zijn broer zich maar rustig houdt
hoogstaandquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sinds eergisteren ofzo, verslaving enzo
Mijn eerste blog http://bigbrother.fok.nl/blog/1429![]()
Sweat Dreamsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:55 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
![]()
nu heb ik er 2 die zich rustig houden.. daar heb ik ook weer beetje weinig aan..zucht.
och ja. Ik ga maar eens slapen want ben oververmoeid van al dat sporten. Toedeloe
Gewoon zeggen dat je "beaucoup le goep et beaucoup la goep" hebt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik weet het franse woord voor guppie niet
goed, thinking about going againquote:Op woensdag 23 augustus 2006 08:56 schreef MiLalaa het volgende:
Hi komrad, hoe was je vakantie?
oh das niet verkeerd, dan was het erg geslaagd. Waar ben je geweest?quote:
beaucoup de goepquote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je "beaucoup le goep et beaucoup la goep" hebt.
Dan begrijpen ze het wel.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:01 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
oh das niet verkeerd, dan was het erg geslaagd. Waar ben je geweest?
De vertaalvis kent het ook nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik weet het franse woord voor guppie niet
Of eentje meenemen om te tonen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:00 schreef Spooky4u het volgende:
je kunt er ook een tekening van maken Jelle.
ik heb het opgezocht. het is le guppyquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:00 schreef Spooky4u het volgende:
je kunt er ook een tekening van maken Jelle.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb het opgezocht. het is le guppy
http://fr.wikipedia.org/wiki/Guppyquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik heb het opgezocht. het is le guppy
quote:A ce jour, 12 types de base, concernant la forme des nageoires caudales et dorsales, on été identifiés et constituent les Standards Internationaux d'Elevage de Haut Niveau (I.H.S.)(L'I.K.G.H. étant "l'Assemblée Internationale d'Administrateurs pour l'élevage de haut niveau du Guppy", Internationales Kuratorium Guppy Hochzucht)
Die guppen zijn te klein, die vallen nog door het roosterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:24 schreef Bruce117 het volgende:
Zijn die beesten groot genoeg voor de BBQ
Shit, dat soort dingen mag je natuurlijk niet denken

Haha neequote:
hoiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:16 schreef Mirri het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest vandaag![]()
Het is HEEL kort, afro, echt zo cool die krullen nu![]()
Ik voel me net Beyoncé ofzo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |